Liet ze zelfs zienquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Georgina zei rood en blauw, dat hoorde ik haar duidelijk zeggen.
Ik had het over het kleurenblind zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Georgina zei rood en blauw, dat hoorde ik haar duidelijk zeggen.
Geen idee, dat kwam out of the blue. Misschien dat ze al wel het aantal letters wat overgeseind zou worden wisten?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hoe kwam dennis erbij dat er "nog vier letters over waren"?
Ja precies! Erg verdacht van Patrick.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het ook vreemd dat Patrick opperde dat Edo wel naar zichzelf had gewezen als hij het was, aangezien dat totaal niet de opdracht was. Kijk, dat je de aangegeven tekens fout interpreteert, ok, kan gebeuren, maar denken dat iemand anders de opdracht gaat negeren om aan jou iets duidelijk te maken vind ik een beetje raar.
Edo heeft in de eerste groepsfoto een groen shirt aan...quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Was er in afl. 1 ook een groene aanwijzing?
Volgens mij begon Patrick als eerste over cab > taxi.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:02 schreef Lov1 het volgende:
Damn, Annet eruit... Ik had voorspeld dat die het nog wel tot aflevering 5 zou redden![]()
Ik weet niet, ik vond Dennis gewoon verdacht... Edo met zn Cab... Tja, Joris doet Taxi he![]()
Patrick blijft mn eerste ingeving, maar ja... Jammer dat Dunya er niet uit is....
Patrick draagt ook steeds een groene trui!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Edo heeft in de eerste groepsfoto een groen shirt aan...
En Patrick op de foto! Groennnquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:03 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Edo heeft in de eerste groepsfoto een groen shirt aan...
Ja, maar Edo ging het spellen.... Heb het idee dat meer mensen Taxi kennen (toch wel Joris zijn bekendste programma) dan Edo van Cash Cabquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij begon Patrick als eerste over cab > taxi.
quote:Dagboek mol
Aflevering 2
Wat was dit een aparte aflevering! De eerste opdracht was erg spannend, en vooral om te doen. Daar sta je dan, met een pistool in je hand, in the middle of nowhere. Er is helaas niet zo veel raak geschoten. Dat vind ik wel jammer, want het had nog leuke taferelen kunnen opleveren.
Daarna werden we naar dat meer gebracht. Ik had geen idee hoe die opdracht zou verlopen. Wat dat betreft ben ik als mol toch echt soms afhankelijk van de anderen. Er waren zoveel schakels waar het mis kón gaan en waar het ook mis gíng. Lag dat aan mij? De anderen deden gezellig mee, had ik de indruk.
Wel zonde dat Annette ziek was. Nu bleek ook hoe belangrijk het is dat je overal bij bent. Voordat je het weet, mis je belangrijke informatie en zit je weer in het vliegtuig. En niemand is te vertouwen... zelfs de anderen niet. Maar het voordeel is dat zij tenminste al haar spullen weer heeft. De meesten van ons gaan verder met een geplunderde koffer.
En, dat zou ik bijna vergeten, de Topitos zijn nu in het spel! Ben benieuwd wat dat ons nog gaat brengen. Helemaal nu Annette er met háár Topitos vandoor is…
Cab is ook multi-interpreteerbaar op 2 kandidaten (Edo en Joris). Ik vond het sluw dat Edo juist opperde enkel CAB te seinen, als ze nou gewoon de tijd hadden genomen in het bootje om CASH CAB te seinen is er geen misverstand mogelijk. Daarnaast de rode shirt van Edo...tja...met zijn voorkennis weet hij natuurlijk dat rood makkelijk verwarbaar is met oranje. Ik geloof niet dat Joris de mol is, hij zit gewoon het spel te kloten, en altijd is het zo geweest dat wanneer mollen een mollenactie uitvoerde, ze achter de biechtcamera nooit toegeven dat ze een mollenactie hebben gedaan, Joris is te eerlijk om een mol te zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij begon Patrick als eerste over cab > taxi.
Ik ken Cash Cab wel, maar van Taxi heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:06 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Ja, maar Edo ging het spellen.... Heb het idee dat meer mensen Taxi kennen (toch wel Joris zijn bekendste programma) dan Edo van Cash Cab
True, maar als ze al weten dat er méér letters zouden komen. Dan is het logisch dat het niet Cab = Taxi kan zijn. En waarom zouden ze dan niet gewoon het woord TAXI doorseinen, het ging toch niet om tijd? Duidelijk mollen dus van die twee..quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Cab is ook multi-interpreteerbaar op 2 kandidaten (Edo en Joris). Ik vond het sluw dat Edo juist opperde enkel CAB te seinen, als ze nou gewoon de tijd hadden genomen in het bootje om CASH CAB te seinen is er geen misverstand mogelijk. Daarnaast de rode shirt van Edo...tja...met zijn voorkennis weet hij natuurlijk dat rood makkelijk verwarbaar is met oranje. Ik geloof niet dat Joris de mol is, hij zit gewoon het spel te kloten, en altijd is het zo geweest dat wanneer mollen een mollenactie uitvoerde, ze achter de biechtcamera nooit toegeven dat ze een mollenactie hebben gedaan, Joris is te eerlijk om een mol te zijn.
Omdat andere kandidaten fanatiek bezig waren de spullen uit hun tas te halen en Patrick daar maar stond en uiteindelijk bijna niets eruithaalde.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Nesle het volgende:
Die reactie met die koffers legen he, daar schreeuwe Georgina echt hilarisch; PATRICK!!!
Maar waarom eigenlijk, dat kreeg ik niet echt mee? Hij had toch juist een licht tasje in zijn hand?
Hij had juist helemaal niets ingeleverd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Nesle het volgende:
Die reactie met die koffers legen he, daar schreeuwe Georgina echt hilarisch; PATRICK!!!
Maar waarom eigenlijk, dat kreeg ik niet echt mee? Hij had toch juist een licht tasje in zijn hand?
Ja, dat was het geen dat hij WEG zou doen. Veel te weinig dus.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Nesle het volgende:
Ow.. ik heb daar nog een account zie ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:14 schreef RayMania het volgende:
Dat verhaal op de .com site over Alice in Wonderland is echt interessant en lijkt mij wel te kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |