quote:Op maandag 7 januari 2008 00:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Yeps, opeens viel het kwarte![]()
Maar zo kan ik er trouwens nog wel een paar noemen die eerst lange tijd niets van zich laten horen en dan opeens tot vervelends aan toe posten en zelfs alle ins en outs blijken te wetenTis part of fokking, he?
Je zal maar een gespleten persoonlijkheid hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 07:39 schreef Luchtbel het volgende:
Of herintreden? Genoeg mogelijkheden, toch? Reese.com Mama van Pepijn .Belle. -Eveliene-
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:44 schreef Luchtbel het volgende:
Tja voor je het weet ben je gouwe ouwe
Daar heben ze toch een oplossing voor? Kloons!! (of is het klonenquote:Op maandag 7 januari 2008 07:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Je zal maar een gespleten persoonlijkheid hebben
Echt?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:05 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Daar heben ze toch een oplossing voor? Kloons!! (of is het klonen![]()
)
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:39 schreef Luchtbel het volgende:
Of herintreden? Genoeg mogelijkheden, toch? Reese.com Mama van Pepijn .Belle. -Eveliene-
Aan alle users zit iig een zelfde soort luchtjequote:Op maandag 7 januari 2008 08:39 schreef Ynske het volgende:
[..]das toch niet allemaal dezelfde he?
en de nadine/eveline/karin
blijkbaar ben ik echt mijn haarkleur niet waard... ik heb zoiets echt nooit door
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
Aan alle users zit iig een zelfde soort luchtje![]()
mama van pepijn ook?quote:Op maandag 7 januari 2008 08:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zou er bijna achterdochtig van wordenquote:
Dan moet je maar eens buiten OUD kijken, klikkerdeklikquote:
Ja dat verhaal van die verliefdheid op die vader enzo had ik helemaal wel meegelezen toen. Goh dat alles maar iedereen is zegquote:Op maandag 7 januari 2008 08:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens buiten OUD kijken, klikkerdeklik
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:06 schreef Syrena het volgende:Als ik in dat nieuwe boek ook maar iets lees dat ook maar lijkt op mijn eigenste soapstory dan klaag ik d'r aan
Dat gaat allemaal in mijn eigen boek. Ooit. Of moet ik nu opschieten
![]()
En een gelukkig nieuwjaar nog allemaal![]()
Ik ben wel blijven lezen, tussen de bedrijven door(die aardbeving in Griekenland? Dat was ik, kwam door de foto's van
Sasha
)
Kan iemand me een korte samenvatting geven?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:03 schreef miss_sly het volgende:
Dat van dat boek had ik wel meegekregen
Maar de rest? Waren die werkelijk nep?
Van iemand die niet had meegekregen dat ie toen alweer 4 dagen bij mij op de bank zatquote:net great kerst in zuid amerika achter de rug, maar dat zal je
vriendje wel weer ontkennen
lolquote:Op maandag 7 januari 2008 09:16 schreef Syrena het volgende:
Ja voordat jullie me gaan verdenken van klonerijen enzoEn mijn kerel was in het land
Kreeg ik op derde kerstdag trouwens weer een anonieme mail!
[..]
Van iemand die niet had meegekregen dat ie toen alweer 4 dagen bij mij op de bank zatinclusief dus 1e en 2e Kerstdag.
Ze wilde hier toen niet meer posten omdat er een Pepijn geboren was. Dat vond ze te moeilijk. Maar ze was toch niet perongeluk zwanger? Dacht dat ze gewoon een vriend weet had?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:19 schreef Syrena het volgende:
Van MamavanPepijn weet ik alleen dat zoon en man zouden zijn omgekomen bij een auto-ongeluk. Man was Iers en zij was nu per ongeluk zwanger geworden van een vage kennis/eenmalig sex met iemand (dat had ik even niet meegekregen hoe dat nu zat) en daarna niks meer van vernomen. En er was iets met een neefje in Ierland dat erg ziek was?
ik weet zeker dat die grote meid van jou zich heel goed red op de psz.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[nalebijt] kan iemand me even vertellen dat het vast allemaal goed gaat op de psz.. ik vind het echt zo eng[/nagelbijt]
In elk geval komt ze niet meer terug in OUD. Dat heeft ze bevestigd aan mijn kloon(!).quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:29 schreef _evenstar_ het volgende:over 42 minuten
ze moest huilen toen ik weg ging, en ik dus ook
Wens je haar een gelukkige verjaardag toe? En ook voor de mama proficiat hequote:Op maandag 7 januari 2008 09:18 schreef Lishe het volgende:
jamaar, jamaar, Eveliene ging toch naar de Ardennen?
Goeiemorgen! Taart, iemand? Ik heb een dochter van 3!
Weet ik niet. Bleh word er echt zo gek van he. Kan ook nooit een keer goed gaan. Ik heb mijn huur nog niet betaald omdat het daar ook al allemaal mis ging. Dus denk ik dat daar straks maar even heen ga of ik volgende maand dan 2 keer kan betalen. Anders zou ik het ook niet weten. Bah gedoe. Kan nog niet eens eten voor mijn kind halen!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Macka66 het volgende:
Lishe, gefeliciteerd met je grote dochter!
Evenstar, Arwen is een sociaal meiske dus dat gaat vast goed op de psz.
MeNicole, wat een k-zooi! Kun je nog een alternatief verzinnen?
Ze is toch geen kloon?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
In elk geval komt ze niet meer terug in OUD. Dat heeft ze bevestigd aan mijn kloon(!).
Ik mis Martineke. En daarvan weet ik in ieder geval dat ze echt is
Ik denk niet dat zei een kloon is. Dat hoop ik tenminstequote:Op maandag 7 januari 2008 09:42 schreef _evenstar_ het volgende:
en verder eveliene, ik weet niet.,. zou het dan wel behoorlijk ziek vinden als ze dan foto's van kindjes plaatst die niet van haar zijn
Ik hoop dat het bij Arwen en evenstar beter gaat, maar Noah heeft dus nog steeds dat ie bijna elke keer als ik weg ga moet gaan huilenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Evenstar, het komt allemaal goed hoor, je meisje gaat het vast steeds gemakkelijker vinden om afscheid te nemen. En jij dan dus ook.![]()
Lishe, gefeliciteeeeeerd!En taart, daar heb ik nou nét ongelooflijk veel zin in!
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:48 schreef _evenstar_ het volgende:
oefmaar jij bent gewoon zo;n lieve mama tex hij wil zo graag bij jou zijn
Saskia moet ook nog steeds vaak huilen als ik weg gaquote:Op maandag 7 januari 2008 09:44 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij Arwen en evenstar beter gaat, maar Noah heeft dus nog steeds dat ie bijna elke keer als ik weg ga moet gaan huilenEn ik moet dan dus ook steeds bijna huilen
En dat gaat nu dus al meer dan 2 jaar zo.
Ze had ze gevonden en wou opsturen, maar heb intussen een adresjequote:Op maandag 7 januari 2008 09:57 schreef Noli. het volgende:
Oh, en was er iets met dinokoekjes?
ze heeft nog een kwartier gehuildquote:Op maandag 7 januari 2008 10:36 schreef Nijna het volgende:
Evenstar, hoe vond Arwen het op de psz?
Ik jank nog altijd als ik bij mijn ouders wegga en naar utrecht terug gaquote:Op maandag 7 januari 2008 09:44 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij Arwen en evenstar beter gaat, maar Noah heeft dus nog steeds dat ie bijna elke keer als ik weg ga moet gaan huilenEn ik moet dan dus ook steeds bijna huilen
En dat gaat nu dus al meer dan 2 jaar zo.
Ik ken M_v_p persoonlijk ja, paar weken terug ook nog een kaart van haar gekregen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:40 schreef bixister het volgende:
bar kent m_v_p persoonlijk dacht ik? ik heb onlangs ook nog wat van haar gehoord, en twijfel eigenlijk niet zo aan haar identiteit.
aan eveliene moest ik laatst ook denken, ze is inderdaad al een tijdje niet hier geweest inderdaad.
ben op m'n werk dus moet er snel weer vandoor.
En Eveliene heeft ook een paar dagen terug nog gepost! Ik denk niet dat zij een nepperd isquote:Op maandag 7 januari 2008 12:40 schreef bixister het volgende:
aan eveliene moest ik laatst ook denken, ze is inderdaad al een tijdje niet hier geweest inderdaad.
Ik heb geweend toen ik verhuisde. Was ik zo van geschrokken eigenlijk maar ik had het er echt wel moeilijk mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik jank nog altijd als ik bij mijn ouders wegga en naar utrecht terug ga
ondanks dat ik t hier gewoon allemaal rooi, maar heeft er meer mee te maken dat ik totaal niet weet waar ik volgende week aan toe ben en wanneer ik weer eventjes langs kan gaan
je hoeft toch ook niet te twijfelen aan een identiteit van een kloonquote:Op maandag 7 januari 2008 12:40 schreef bixister het volgende:
bar kent m_v_p persoonlijk dacht ik? ik heb onlangs ook nog wat van haar gehoord, en twijfel eigenlijk niet zo aan haar identiteit.
ben op m'n werk dus moet er snel weer vandoor.
Ja en ik moet nuquote:Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey waarom is er geen weeralarm afgegeven? Ik waaide zojuist bijna van mijn fietsje!!!
En ik bijna van de Albert Cuypquote:Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey waarom is er geen weeralarm afgegeven? Ik waaide zojuist bijna van mijn fietsje!!!
snoopy, woon jij ook in Amsterdam? Ik heb nog niet zo door wie waar woont, en ik vind het altijd leuk om mede-Amsterdammers te zienquote:Op maandag 7 januari 2008 14:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
En ik bijna van de Albert CuypMaar ik heb wel veel lekker bij de groentenkraam gescoord
Een aubergine (ja hoor schat), rucola (tuurlijk schat), kleine tomaatjes (pak zelf maar schat) en nog veel meer
nee dat denk ik ook nietquote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef bixister het volgende:
ynske ik bedoelde eigenlijk iets anders: zoals 't hier stond leek het alsof het haar overkomene wellicht een verzinsel was. dat zou natuurlijk kunnen, maar ik vind dat onwaarschijnlijk. (ik ben wellicht te naief hoor).
telt amstelveen ook?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
snoopy, woon jij ook in Amsterdam? Ik heb nog niet zo door wie waar woont, en ik vind het altijd leuk om mede-Amsterdammers te zien
En bedankt.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
Belgiė toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef --Eveliene-- het volgende:
Nou zeg?! Waar gaat het over in dit topic?! Wat een onzin! Volgens mij heb ik verteld dat ik op vakantie ging naar NL, maar waarom zou ik mezelf nu opeens moeten gaan verdedigen?!
Wel als in "gezellig dichtbij"quote:
Rustig, rustigquote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef --Eveliene-- het volgende:
Nou zeg?! Waar gaat het over in dit topic?! Wat een onzin! Volgens mij heb ik verteld dat ik op vakantie ging naar NL, maar waarom zou ik mezelf nu opeens moeten gaan verdedigen?!
Hee zullen wij even daten??quote:Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
idd ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:46 schreef texelonia het volgende:
Lishe gefeliciteerd met je grote dochter van 3
En al die kloonverhalen... ik ben blijkbaar ook veel te naļef![]()
Als Eveliene niet 'nep' is, heeft ze straks echt iets van "WTF?!" als ze dit terugleestEerst wordt ze uitgeroepen tot leukste nieuwkomer, en vervolgens gaan mensen twijfelen of ze wel 'echt' is
Tijd voor een Amsterdam-OUD-meetquote:Op maandag 7 januari 2008 14:43 schreef Madelieve het volgende:
Hier ook een officiėle Amsterdamse, hoewel we meestal zelf zeggen dat we in Abcoude-Noord wonen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
snoopy, woon jij ook in Amsterdam? Ik heb nog niet zo door wie waar woont, en ik vind het altijd leuk om mede-Amsterdammers te zien
MeNicole ik vind jou liefquote:Op maandag 7 januari 2008 13:13 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En Eveliene heeft ook een paar dagen terug nog gepost! Ik denk niet dat zij een nepperd is
Zie je... Belgiė wist ik wel nogquote:
Ik woon nu nog in Slotervaart, net buiten de ring dus, maar ergens dit jaar gaan we verhuizen naar onze nieuwe woning in Watergraafsmeer. Eindelijk binnen de ringquote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef snoopy het volgende:
[..]
en dus niet in Amstelveen of Abcoude
altijd gezellig toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef --Eveliene-- het volgende:
Familie bezoeken enzo.
quote:
Ja daar ben je!! Ik was al bang dat ik het helemaal in mijn uppie voor je moest opnemenquote:
Ik ben hartstikke importquote:Op maandag 7 januari 2008 15:03 schreef Stiemie het volgende:
Hee wat leuk zeg mede-Amsterdammers.Hier een rasechte Amsterdamse (Mijn moeder is zelfs een Jordanese) Nu woon ik in Amsterdam Westerpark.
Ja maar, dat is toch ook altijd spannend? Een kindje wat in je groeit voor het eerst zien?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef --Eveliene-- het volgende:
En een eerste echo... volgens mij blijf ik dat altijd spannend vinden!
Oh onder welke kloon ga je nu postenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:11 schreef --Eveliene-- het volgende:
En nu ga ik weer weg voor een paar uur, misschien wel voor de rest van de dag. Oei! Nep!
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:11 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ja maar, dat is toch ook altijd spannend? Een kindje wat in je groeit voor het eerst zien?
Ow, nou ben ik best nieuwsgierig waar dat isquote:Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef Stiemie het volgende:
En Miss_sly ik woon nu zo fijn in Amsterdam op een plekje waar je vlakbij het centrum zit en toch ook best een beetje buitenaf. Echt heerlijk!
Ik denk niet dat ik ga, heb me ook helemaal niet aangemeld enzo...eng, al die mama's en kindjesquote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Ynske het volgende:
Zeg amsterdamse dames die naar de meet gaan, iemand die me kan helpen?
Ik wil je best helpen, maar ik ga niet naar de meet. Is ophalen en gewoon zelf verzenden anders een optie? Of is dat ook zo duur?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Ynske het volgende:
Zeg amsterdamse dames die naar de meet gaan, iemand die me kan helpen?
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, nou ben ik best nieuwsgierig waar dat is
dan moet ik eerst van Utrecht naar Amsterdam gaan, en laat ik daar de weg helemaal niet wetenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen, maar ik ga niet naar de meet. Is ophalen en gewoon zelf verzenden anders een optie? Of is dat ook zo duur?
Da's toevallig Madelieve: Ik heb de eerste 25 jaar van mijn leven bij het Victorieplein gewoond (redelijk dicht bij het Amstelstation) en daarna 3 jaar in De Baarsjes. Toen hebben we ook maar een appartement gekocht omdat we anders weer 7 jaar moesten wachten op een nieuwe woning van maximaal 60m2quote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef Madelieve het volgende:
Ik ben in Amsterdam komen wonen toen ik hier ging studeren zo'n 15 jaar geleden. Eerst vlak bij het Amstelstation gewoond en daarna in de Baarsjes maar toen we wilden gaan samenwonen bleek mijn inschrijftijd bij de woningbouw niet genoeg te zijn voor een leuk huisje binnen de ring. Zodoende in Zuid-Oost terecht gekomen. 99% denkt dan gelijk aan de Bijlmer maar ik woon in Gaasperdam, eigenlijk prima wijkje, veel laagbouw, veel groen, Gaasperplas om de hoek en binnen 2 minuten zit ik op de A1/A2/A9/A10. En dus tegen Abcoude aan waar we ook vaak de boodschappen doen, is toch iets knusser dan het winkelcentrum hier
.
O dat is echt een superbuurtje! Huizen zien er ook heel leuk uit daar!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hier tegenover het westerpark, dus lekker groen uitzicht!
Idd!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef Stiemie het volgende:
Davinia ik 'spreek' je regelmatig in het grote kleine babytjes topic maar ik had helemaal niet in de gaten dat je eigenlijk best dichtbij woontDat is grappig zeg!
En Miss_sly ik woon nu zo fijn in Amsterdam op een plekje waar je vlakbij het centrum zit en toch ook best een beetje buitenaf. Echt heerlijk!
ik hoor net dat ie te groot is vor door de brievenbus en dat de verzendkosten dan nog zo hoog blijvenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef Stiemie het volgende:
Nee Ynske ik bedoel dat ik kan gaan halen en dan verzenden
[..]
Da's toevallig Madelieve: Ik heb de eerste 25 jaar van mijn leven bij het Victorieplein gewoond (redelijk dicht bij het Amstelstation) en daarna 3 jaar in De Baarsjes. Toen hebben we ook maar een appartement gekocht omdat we anders weer 7 jaar moesten wachten op een nieuwe woning van maximaal 60m2
Klinkt niet verkeerd dat Gaasperdam!
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Idd!Zullen we een "babietjes-die-in-de-regio-Amsterdam-wonen-meet" doen?
Kan Kersjes ook mee.
Leuke plekquote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hier tegenover het westerpark, dus lekker groen uitzicht!
Tuurlijk wel! Dan maken we er een Amsterdamse FOK!OUD-schrijvers-meet vanquote:
Dan kan ik ookquote:Op maandag 7 januari 2008 15:59 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Dan maken we er een Amsterdamse FOK!OUD-schrijvers-meet van
Haarlemmerstraat vind ik ook zo'n gezellige straatquote:Westerpark is echt leuk wonen inderdaad. Met 15 minuten op Centraal station, vlakbij de gezellige Haarlemmerstraat en lekker veel groen in het park!
Niet leuk?quote:
Jij bent een echte he?quote:
Waar ben je bang voor dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:58 schreef MeNicole het volgende:
Ik ben altijd zo bang in AmsterdamNet of daar alleen maar criminelen wonen
Ik was in het kleine dorp in Brabant waar ik opgegroeid ben, banger dan ik nu in Amsterdam ben. Ben echt nog geen moment bang geweest hier.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:58 schreef MeNicole het volgende:
Ik ben altijd zo bang in AmsterdamNet of daar alleen maar criminelen wonen
Jij woont vlakbij waar ik nu woon, volgens mij. Je ging toch naar hte Slotervaartziekenhuis?quote:
Haha ik heb tot mijn 18e echt pertinent geweigerd ook maar één voet in Amsterdam te zetten.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Jij bent een echte he?![]()
Swets zou ook liever 50 km omrijden om bij mijn familie langs te gaan dan dat ie door Amsterdam moet
Ik woon tegen osdorp aan, geuzenveld.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij waar ik nu woon, volgens mij. Je ging toch naar hte Slotervaartziekenhuis?
wij noemen dat "bij ons achter"quote:Op maandag 7 januari 2008 17:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik woon tegen osdorp aan, geuzenveld.
Is leuk wonen in de Watergraafsmeerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik woon nu nog in Slotervaart, net buiten de ring dus, maar ergens dit jaar gaan we verhuizen naar onze nieuwe woning in Watergraafsmeer. Eindelijk binnen de ring
Het verhaal van mvp is zo triest dat je in ieder geval zou wensen dat het niet waar is.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef bixister het volgende:
ynske ik bedoelde eigenlijk iets anders: zoals 't hier stond leek het alsof het haar overkomene wellicht een verzinsel was. dat zou natuurlijk kunnen, maar ik vind dat onwaarschijnlijk. (ik ben wellicht te naief hoor).
Ow, wat leuk, een 'buurvrouw'quote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Is leuk wonen in de Watergraafsmeer!
Woon er alweer een paar jaar en het is er heerlijk!
Ik heb daar op de sportschool gezeten. Dat wil zeggen: ik heb een half jaar betaald voor een abonnement en ben er anderhalve maand ook regelmatig heengegegaanquote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Daar is mijn werk, kon. wilhelminaplein
quote:
Dat weet ik niet. Die steden ben ik nog nooit geweest omdat ik zo bang ben in Amsterdam. En ik heb werkelijk geen idee waarom ik bang ben. Tis denk ik gewoon omdat het een grote onbekende stad is.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor dan?
En ben je ook bang in bijv. Rotterdam of Den Haag?
En Utrecht? Woon je nu in een dorp of een klein stadje? Lijkt me wel moeilijk om die angst e hebben. Dan ga je dus ook niet cityhoppen (Londen, Berlijn, Madrid, dat soort steden) op vakantie, neem ik aan?quote:Op maandag 7 januari 2008 18:32 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Die steden ben ik nog nooit geweest omdat ik zo bang ben in Amsterdam. En ik heb werkelijk geen idee waarom ik bang ben. Tis denk ik gewoon omdat het een grote onbekende stad is.
ik kan me nog herinneren hoe groot ik al die steden vond toen ik in t veilige limburg woondequote:Op maandag 7 januari 2008 19:10 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En Utrecht? Woon je nu in een dorp of een klein stadje? Lijkt me wel moeilijk om die angst e hebben. Dan ga je dus ook niet cityhoppen (Londen, Berlijn, Madrid, dat soort steden) op vakantie, neem ik aan?
Zie ik een echte Amsterdam-meet aankomen? Leuk, leuk, leuk!
Stiemie, idd, soms kijk ik om me heen en vraag ik me wel eens af of die mwvrouw in de supermarkt ook op FOK zit. Heel raar![]()
quote:
Doet me aan het volgende denken: mijn ouders waren 12,5 jaar getrouwd - ik was toen 7 - en om dat te vieren gingen we een dagje naar Artis. Ik had net gehoord dat er in Amsterdam iemand op straat was neergeschoten en in mijn beleving bestond nu heel Amsterdam uit ongure types die zomaar mensen neerknallen op straatquote:Op maandag 7 januari 2008 18:32 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Die steden ben ik nog nooit geweest omdat ik zo bang ben in Amsterdam. En ik heb werkelijk geen idee waarom ik bang ben. Tis denk ik gewoon omdat het een grote onbekende stad is.
BOEMquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
of... (hier komt mijn mikael-smiley, zo noem ik em)
Met carnaval jahquote:
quote:
vergis je niet, hier is hij echt bijna 6 cent goedkoper de literquote:Op maandag 7 januari 2008 19:44 schreef Sjeen het volgende:
Maastricht is echt heel leuk hoor... en de benzine is er goedkoper
quote:Op maandag 7 januari 2008 19:31 schreef RockabeIIa het volgende:![]()
of... (hier komt mijn mikael-smiley, zo noem ik em)
Oeh Maastricht! Heerlijke stad. Nederland en toch dat echte buitenlandgevoel.quote:
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:09 schreef Sjeen het volgende:
Igraine... Zo eentje ben ik ookIk heb altijd geroepen dat ik mijn benen bij elkaar zou houden als er geen plaats was in Maastricht. Ik heb Heerlen in mijn paspoort staan, dat wilde ik Isa niet aandoen
Nou, ik vind het stiekem toch wel leuk dat een kind van ons Amsterdam als geboorteplaats zal hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:07 schreef Igraine het volgende:
Ik ga mijn dorp niet noemen, want daar woont toch verder niemand hier
Maar, wel een echte geboren Rotterdamse.
Bij mijn ziekenhuisbevalling kon ik kiezen tussen twee ziekenhuizen die allebei ongeveer even dichtbij zijn. Eén in Rotterdam en één in Zoetermeer. Uiteraard wilde ik niet dat mijn dochter als geboorteplaats "Zoetermeer" in haar paspoort zou krijgen.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef E.T. het volgende:
Bevallen in het St.Franciscus dus
Er wonen nogal wat collega's van Swets bij jou in de buurt dus
Ik weet niet waar jij geboren bent, maar voor mij is dat wel belangrijkquote:Op maandag 7 januari 2008 20:18 schreef Ynske het volgende:
Ik snap niet dat t mensen uberhaupt uitmaakt wat hun geboorteplaats is, dat is toch helemaal niet belangrijk?
Nou de meeste mensen die ik ken die ook in Rotterdam geboren zijn, vinden het wel 'belangrijk' of zijn er in ieder geval trots op. Mijn man en ik zijn allebei in Rotterdam geboren en dat was voor ons de reden om ook in Rotterdam te gaan trouwen, ookal wonen we er niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:18 schreef Ynske het volgende:
Ik snap niet dat t mensen uberhaupt uitmaakt wat hun geboorteplaats is, dat is toch helemaal niet belangrijk?
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Arwen is een maastrichtse![]()
manlief is een heerlenaar
heerlenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij geboren bent, maar voor mij is dat wel belangrijk
quote:
Dat maakt je überhaupt geen Nederlander.quote:maar dat maakt mij nog geen slechter mens dan iedere andere nederlander
Kijk, en ik ben dan weer heel blij dat er bij Kai geen Rotterdam in zijn paspoort komt te staanquote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nou de meeste mensen die ik ken die ook in Rotterdam geboren zijn, vinden het wel 'belangrijk' of zijn er in ieder geval trots op. Mijn man en ik zijn allebei in Rotterdam geboren en dat was voor ons de reden om ook in Rotterdam te gaan trouwen, ookal wonen we er niet.
En het feit dat van allebei onze ouders er getrouwd zijn, speelde ook mee.
Dat ken ik wel.... buiten de Ring is geen amsterdam. Ik werk in een kantoorpand dat direct aan de buitenkant van de Ring staat, dus schijnbaar werk ik er niet echtquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Belana het volgende:
Amsterdammer meldt zich
of, nou jaaaaa, Amsterdammer... ik woon al erg lang in Hoorn inmiddels. Maar ik kom er wel vandaan
Maarja, ik kom uit Nieuwendam en "echte" Amsterdammers vinden dat dan weer geen Amsterdam.
pffff, lastig
Jij bent zo'n rare import-horineesquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Belana het volgende:
Amsterdammer meldt zich
of, nou jaaaaa, Amsterdammer... ik woon al erg lang in Hoorn inmiddels. Maar ik kom er wel vandaan
Maarja, ik kom uit Nieuwendam en "echte" Amsterdammers vinden dat dan weer geen Amsterdam.
pffff, lastig
pieren zijn maastrichtenaren tijdens de carnavalquote:Op maandag 7 januari 2008 20:26 schreef _evenstar_ het volgende:
ynske, ik heb echt niets met heerlen.. en hij's geboren op molenbergril..
en pier en winkbull zegt me al helemaal niks
Evenstar!!!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:26 schreef _evenstar_ het volgende:
ynske, ik heb echt niets met heerlen.. en hij's geboren op molenbergril..
en pier en winkbull zegt me al helemaal niks
Nou, daar ben je dan wel weer blij mee denk ik zoquote:Op maandag 7 januari 2008 20:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ken ik wel.... buiten de Ring is geen amsterdam. Ik werk in een kantoorpand dat direct aan de buitenkant van de Ring staat, dus schijnbaar werk ik er niet echt.
Mja, maar ik werk dan wel weer in een ruimte met uitzicht op de 'stad'quote:Op maandag 7 januari 2008 20:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou, daar ben je dan wel weer blij mee denk ik zo
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:31 schreef Igraine het volgende:
Heerlen, daar hebben wij onze huwelijksnacht doorgebracht. In Kasteel Terworm.
Maar dat is ook alles wat ik van Heerlen gezien heb dan.
Ja ja M@x, Den Haag....
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, maar ik werk dan wel weer in een ruimte met uitzicht op de 'stad'
en op het gebouw van m'n oude werkgever![]()
![]()
Ow, daar kwam ik vroeger ook nog best veel. Ik had daar een tante wonen met 3 nichtjes en ik heb daar wat keertjes gelogeerd.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:28 schreef Syrena het volgende:
Oh ik ben niet in Sittard geboren trouwens. Ik ben van Stein
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Evenstar!!!
Pier = Maastrichtenaar
Winkbuul = Heerlenaar
Molenberg... *meerilt*
Je mag meerijden als ik daar zelf opstapquote:Op maandag 7 januari 2008 20:36 schreef Belana het volgende:
[..]
dus ik kan naar je zwaaien als ik daar voorbij tuf met de trein?
en naar mijquote:Op maandag 7 januari 2008 20:36 schreef Belana het volgende:
[..]
dus ik kan naar je zwaaien als ik daar voorbij tuf met de trein?
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]ik ben een brabantsche van oorsprong he..
ik moet nog integreren hier
Daar heeft een vriend van mij een groot deel van zijn leven gewoond (voordat het van Van der Valk werd). Ik ben er dus ook vaak geweest...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]kasteel terworm, daar kwamen wij als kinderen vaak met opa
Opa kende de eigenaar in de jaren 80 heel goed, en kwam er dan ook veelquote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef lily het volgende:
[..]
Daar heeft een vriend van mij een groot deel van zijn leven gewoond (voordat het van Van der Valk werd). Ik ben er dus ook vaak geweest...
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef RockabeIIa het volgende:
oh boy, wat staan er veel achter het station in Sloterdijk!
Wie dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef RockabeIIa het volgende:
oh boy, wat staan er veel achter het station in Sloterdijk!
Kantoorgebouwen, hoop ikquote:
Five lijkt het wel te wetenquote:
leukquote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Opa kende de eigenaar in de jaren 80 heel goed, en kwam er dan ook veel
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:41 schreef Igraine het volgende:
Ik was er nog nooit geweest in Kateel Terworm, maar het was heel leuk en heel mooi. Mooie Torensuite en heerlijk gegeten daar. Dus mij hoor je er niks slechts over zeggen
En zwemmen ernaastquote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Opa kende de eigenaar in de jaren 80 heel goed, en kwam er dan ook veel
jij moet toch niet richting het noordenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je mag meerijden als ik daar zelf opstap
zit jij daar? Ik ga zwaaien woensdagquote:
nee hoor, ik lurk hier en daar wat en laat af en toe iets horen ....quote:Op maandag 7 januari 2008 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey Lily, was je een tijdje weg? Of heb je een kloown geused de laatste tijd? Ik had je avatar al een tijdje niet gezien, geloof ik
Als ik héén ga toch welquote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef Belana het volgende:
[..]
jij moet toch niet richting het noorden
hoezo dat dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Heerlen? Tis maar goed dat we typen dan!
Waar is die smiley die zijn wijsvingers kruist als je hem nodig hebt?quote:
Waar sta je dan welquote:Op maandag 7 januari 2008 20:52 schreef Stiemie het volgende:
Ik werk ook bij station sloterdijk![]()
Al sta ik er nooit achter
Hoornaar bestaat nietquote:Op maandag 7 januari 2008 20:34 schreef Belana het volgende:
hahahaha Five, dus jij werkt nergens?
heej ET, hoornaar dan dus heMijn kinderen zijn wel echte horinezen
Om weg te gaan uit a'dam, moet ik er eerst een keer héén zijn gegaan. Ik reis vanuit Schiedam -via Den Haag-Leiden-Haarlem naar Sloterdijk....quote:
Hoe denk jij dat er enige mondelinge communicatie tussen een heerlense en een tukse kan zijn?quote:
Woei!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hoornaar bestaat niet![]()
Das een verzinsel van import![]()
Niet op station Sloterdijkquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Om weg te gaan uit a'dam, moet ik er eerst een keer héén zijn gegaan. Ik reis vanuit Schiedam -via Den Haag-Leiden-Haarlem naar Sloterdijk....
Dat is over het algemeen van noord naar zuid en vice versa
je bent een amsterdammerquote:Op maandag 7 januari 2008 20:57 schreef Belana het volgende:
[..]
nou, nou ben ik dus helemaal niks meer
En naar jou kan ik dan ook weer zwaaien want ik fiets langs jouw werkquote:Op maandag 7 januari 2008 20:59 schreef Belana het volgende:
[..]Ja, maar ff voor de duidelijkheid, je werkt op een kantoor, dus ik nam aan kantoortijden. Ik ook. In het centrum. ik kom dus 's morgens vanuit het noorden richting het zuiden en 's middags vice versa.
dusssss
Ghehehe... Ik ben "een rondje" gewaaid... En t minimonster achterop had de grootste lol!quote:
Leuke Amsterdammers, ze bestaanquote:Op maandag 7 januari 2008 17:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik ben in Am Am Amsterdam gebohoren
Ik zat met Jo Jo Jongens in een trein
Ik ben mijn snee snee sneetje brood verlohoren
En mijn pruim die zat er bij
Die jongen in de trein was natuurlijk F-H! En da's geen amsterdammerquote:Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
Leuke Amsterdammers, ze bestaan![]()
waar moet ik me nu tegen afzetten![]()
maar ze zijn niet te vertrouwen he, zomaar je brood kwijt
Met zo'n dikke buik vang je toch veel teveel wind als je er tegenin moet! Of ben je terug gaan lopen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe... Ik ben "een rondje" gewaaid... En t minimonster achterop had de grootste lol!
ben jij turks dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat er enige mondelinge communicatie tussen een heerlense en een tukse kan zijn?
ow sorryquote:Op maandag 7 januari 2008 21:14 schreef RockabeIIa het volgende:
-r ja
ik moest door een soort bochtje en kreeg opeens een "duw" van opzij... toen hek r maar een rondje van gemaaktquote:Op maandag 7 januari 2008 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Met zo'n dikke buik vang je toch veel teveel wind als je er tegenin moet! Of ben je terug gaan lopen?
blondtquote:Op maandag 7 januari 2008 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow sorry
word tijd dat ik mijn haren ga verven
jah wanneer ga je ze verven?quote:
Wel in Oisterwijk geboren, nog wat familie in Tilburg en een tijd in Tilburg gewerktquote:Op maandag 7 januari 2008 21:10 schreef vamperotica het volgende:
Komt er nog iemand in Tilburg zwaaien?
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel in Oisterwijk geboren, nog wat familie in Tilburg en een tijd in Tilburg gewerkt
quote:
Reden genoeg om ander werk te zoekenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, maar ik werk dan wel weer in een ruimte met uitzicht op de 'stad'
We kunnen nog naar de andere kant van het pandquote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Reden genoeg om ander werk te zoeken
Alleen uitstappen inquote:Op maandag 7 januari 2008 22:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We kunnen nog naar de andere kant van het pand
Mja, ik snap jequote:Op maandag 7 januari 2008 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Alleen uitstappen inSlotervaart
is al voldoende om er direct ontslag te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |