quote:Op maandag 7 januari 2008 20:09 schreef Sjeen het volgende:
Igraine... Zo eentje ben ik ookIk heb altijd geroepen dat ik mijn benen bij elkaar zou houden als er geen plaats was in Maastricht. Ik heb Heerlen in mijn paspoort staan, dat wilde ik Isa niet aandoen
Nou, ik vind het stiekem toch wel leuk dat een kind van ons Amsterdam als geboorteplaats zal hebbenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:07 schreef Igraine het volgende:
Ik ga mijn dorp niet noemen, want daar woont toch verder niemand hier
Maar, wel een echte geboren Rotterdamse.
Bij mijn ziekenhuisbevalling kon ik kiezen tussen twee ziekenhuizen die allebei ongeveer even dichtbij zijn. Eén in Rotterdam en één in Zoetermeer. Uiteraard wilde ik niet dat mijn dochter als geboorteplaats "Zoetermeer" in haar paspoort zou krijgen.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:10 schreef E.T. het volgende:
Bevallen in het St.Franciscus dus
Er wonen nogal wat collega's van Swets bij jou in de buurt dus
Ik weet niet waar jij geboren bent, maar voor mij is dat wel belangrijkquote:Op maandag 7 januari 2008 20:18 schreef Ynske het volgende:
Ik snap niet dat t mensen uberhaupt uitmaakt wat hun geboorteplaats is, dat is toch helemaal niet belangrijk?
Nou de meeste mensen die ik ken die ook in Rotterdam geboren zijn, vinden het wel 'belangrijk' of zijn er in ieder geval trots op. Mijn man en ik zijn allebei in Rotterdam geboren en dat was voor ons de reden om ook in Rotterdam te gaan trouwen, ookal wonen we er niet.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:18 schreef Ynske het volgende:
Ik snap niet dat t mensen uberhaupt uitmaakt wat hun geboorteplaats is, dat is toch helemaal niet belangrijk?
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Arwen is een maastrichtse![]()
manlief is een heerlenaar
heerlenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij geboren bent, maar voor mij is dat wel belangrijk
quote:
Dat maakt je überhaupt geen Nederlander.quote:maar dat maakt mij nog geen slechter mens dan iedere andere nederlander
Kijk, en ik ben dan weer heel blij dat er bij Kai geen Rotterdam in zijn paspoort komt te staanquote:Op maandag 7 januari 2008 20:22 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nou de meeste mensen die ik ken die ook in Rotterdam geboren zijn, vinden het wel 'belangrijk' of zijn er in ieder geval trots op. Mijn man en ik zijn allebei in Rotterdam geboren en dat was voor ons de reden om ook in Rotterdam te gaan trouwen, ookal wonen we er niet.
En het feit dat van allebei onze ouders er getrouwd zijn, speelde ook mee.
Dat ken ik wel.... buiten de Ring is geen amsterdam. Ik werk in een kantoorpand dat direct aan de buitenkant van de Ring staat, dus schijnbaar werk ik er niet echtquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Belana het volgende:
Amsterdammer meldt zich
of, nou jaaaaa, Amsterdammer... ik woon al erg lang in Hoorn inmiddels. Maar ik kom er wel vandaan
Maarja, ik kom uit Nieuwendam en "echte" Amsterdammers vinden dat dan weer geen Amsterdam.
pffff, lastig
Jij bent zo'n rare import-horineesquote:Op maandag 7 januari 2008 20:25 schreef Belana het volgende:
Amsterdammer meldt zich
of, nou jaaaaa, Amsterdammer... ik woon al erg lang in Hoorn inmiddels. Maar ik kom er wel vandaan
Maarja, ik kom uit Nieuwendam en "echte" Amsterdammers vinden dat dan weer geen Amsterdam.
pffff, lastig
pieren zijn maastrichtenaren tijdens de carnavalquote:Op maandag 7 januari 2008 20:26 schreef _evenstar_ het volgende:
ynske, ik heb echt niets met heerlen.. en hij's geboren op molenbergril..
en pier en winkbull zegt me al helemaal niks
Evenstar!!!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:26 schreef _evenstar_ het volgende:
ynske, ik heb echt niets met heerlen.. en hij's geboren op molenbergril..
en pier en winkbull zegt me al helemaal niks
Nou, daar ben je dan wel weer blij mee denk ik zoquote:Op maandag 7 januari 2008 20:27 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ken ik wel.... buiten de Ring is geen amsterdam. Ik werk in een kantoorpand dat direct aan de buitenkant van de Ring staat, dus schijnbaar werk ik er niet echt.
Mja, maar ik werk dan wel weer in een ruimte met uitzicht op de 'stad'quote:Op maandag 7 januari 2008 20:30 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou, daar ben je dan wel weer blij mee denk ik zo
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:31 schreef Igraine het volgende:
Heerlen, daar hebben wij onze huwelijksnacht doorgebracht. In Kasteel Terworm.
Maar dat is ook alles wat ik van Heerlen gezien heb dan.
Ja ja M@x, Den Haag....
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, maar ik werk dan wel weer in een ruimte met uitzicht op de 'stad'
en op het gebouw van m'n oude werkgever![]()
![]()
Ow, daar kwam ik vroeger ook nog best veel. Ik had daar een tante wonen met 3 nichtjes en ik heb daar wat keertjes gelogeerd.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:28 schreef Syrena het volgende:
Oh ik ben niet in Sittard geboren trouwens. Ik ben van Stein
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:29 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Evenstar!!!
Pier = Maastrichtenaar
Winkbuul = Heerlenaar
Molenberg... *meerilt*
Je mag meerijden als ik daar zelf opstapquote:Op maandag 7 januari 2008 20:36 schreef Belana het volgende:
[..]
dus ik kan naar je zwaaien als ik daar voorbij tuf met de trein?
en naar mijquote:Op maandag 7 januari 2008 20:36 schreef Belana het volgende:
[..]
dus ik kan naar je zwaaien als ik daar voorbij tuf met de trein?
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]ik ben een brabantsche van oorsprong he..
ik moet nog integreren hier
Daar heeft een vriend van mij een groot deel van zijn leven gewoond (voordat het van Van der Valk werd). Ik ben er dus ook vaak geweest...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef Ynske het volgende:
[..]kasteel terworm, daar kwamen wij als kinderen vaak met opa
Opa kende de eigenaar in de jaren 80 heel goed, en kwam er dan ook veelquote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef lily het volgende:
[..]
Daar heeft een vriend van mij een groot deel van zijn leven gewoond (voordat het van Van der Valk werd). Ik ben er dus ook vaak geweest...
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef RockabeIIa het volgende:
oh boy, wat staan er veel achter het station in Sloterdijk!
Wie dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef RockabeIIa het volgende:
oh boy, wat staan er veel achter het station in Sloterdijk!
Kantoorgebouwen, hoop ikquote:
Five lijkt het wel te wetenquote:
leukquote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Opa kende de eigenaar in de jaren 80 heel goed, en kwam er dan ook veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |