durf je dat wel? een oud meetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef duckes het volgende:
Zeist meet, en waar in Zeist? Is bij mij ongeveer 5-10 km vandaan![]()
Neem ik het onverantwoorde kind dan mee?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:33 schreef m@x het volgende:
Oh ja, zal ik deze keer het onverantwoorde snoep meenemen?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Neem ik het onverantwoorde kind dan mee?
dit is een misschien
Neem jij mijn kind meequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:22 schreef m@x het volgende:
Ik neem het leukste kind van de wereld meeen ik beloof dat ie niemand zal beledigen door ze "Bokito" te noemen
![]()
Snel, zet Sugar erop! Dan wordt dat 'misschien' vast iets minder 'misschienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:09 schreef Sugar het volgende:
Ik kom dus ook misschien, maar ik sta er niet op nog.
Ik ben ervoor om van te voren te betalen (loop jij geen risico) en 7 euro is geen probleemquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:16 schreef Vivi het volgende:
Wat zullen we nu eigenlijk doen mbt het springkussen?
Good idea!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Snel, zet Sugar erop! Dan wordt dat 'misschien' vast iets minder 'misschien
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:59 schreef PM-girl het volgende:
O, jullie gaan meeten! Mmm, Zeist is wel ver...
Lekker veel chocolade, gaan de kinderen lekker van stuiteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
Geldt die 7 EUR ook voor ons fotografen? Of kan ik het afkopen door brownies mee te nemen?
Ik dacht eigenlijk voor de oudersquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
Lekker veel chocolade, gaan de kinderen lekker van stuiteren.
Dat zal het wel wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef Saffier het volgende:
Of 's avonds aan de slag!
Jamaar, met een kind dat niet graag lang in de auto zit terwijl ik geen bijrijder heb om te entertainen....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:25 schreef snoopy het volgende:
[..]welnee, het is precies in het midden!
En de trein is geen optie? Ik heb eigenlijk geen idee waar je woontquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jamaar, met een kind dat niet graag lang in de auto zit terwijl ik geen bijrijder heb om te entertainen....
Ergens tussen Icicle en Moonah in, zeg maar!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
En de trein is geen optie? Ik heb eigenlijk geen idee waar je woont
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ergens tussen Icicle en Moonah in, zeg maar!
Oh jij hebt ook al zo'n kindquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jamaar, met een kind dat niet graag lang in de auto zit terwijl ik geen bijrijder heb om te entertainen....
Zeg schat, er komen ook al brownies aan hequote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Ynske het volgende:
of zal ik wat koekjes bakken?
tis al goed, ik doe t al niet meerquote:Op zondag 6 januari 2008 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg schat, er komen ook al brownies aan he
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:46 schreef Ynske het volgende:
tis al goed, ik doe t al niet meer
de vorige keer (fot-meet) heeft ook bijna niemand wat van mijn cake enzo gegeten
je bent toch een enorme charmeur hequote:
Dat zal Amber niet leuk vindenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:28 schreef beefcake het volgende:
ik neem denk ik alleen de jongste mee, kan de oudste gezellig met papa op stap)
Ik vertel gewoon niet tegen Dylan dat Amber ook is waar ik heen ga, wat niet weet, wat niet deertquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik vertel gewoon niet tegen Dylan dat Amber ook is waar ik heen ga, wat niet weet, wat niet deert
mijn aanbod staat nog steeds hoor, dus don't worriequote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Vivi het volgende:
Mja, maar dan moeten we wel echt weten hoeveel mensjes er komen, anders betalen jullie te veel of te wénig
7 euro was op basis van 20 mensen
Dus
Ik vind voorschieten ook niet erg maar dan wil ik wel ff weten dat er niet maar 3 mensen op komen dagen
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:56 schreef Sugar het volgende:
Ik denk dat mijn misschien echt vrijwel niet wordt. Ik zeg maar gewoon af dus.
Een volgende meet zijn we er vast wel weer bij. Veel plezier alvast!
als ik t goed heb is iedereen vanaf 11 uur welkom, maar later ookquote:Op maandag 7 januari 2008 17:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik las ergens verschillende tijden: 11 of 13 uur? Wat is het nou?
En Vivi voor mij hoeft dat springkussen niet hoor. Is natuurlijk wel leuk voor de grotere kindjes. Als je echter nog meebetalers nodig hebt, dan wil ik best meedokken. Ik weet alleen niet 100% zeker of ik die beren nog op tijd af kan schieten voor de 20e.
Of misschien leert mama later beter kokenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:07 schreef Moonah het volgende:
Kersjes, de potjes zijn voor Devin. Hopelijk ontwikkelt hij later een beter smaak.
Gheghe!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Of misschien leert mama later beter koken![]()
Er heeft één iemand iets over dat kussen gezegdquote:Op maandag 7 januari 2008 21:32 schreef Vivi het volgende:
Jongens, dat springkussen vind ik een beetje boel gezeur worden zo, en volgens mij hoeft het voor de meesten ook niet echt? Zullen we maar gewoon wat leuke spellen meenemen enzo? Ik neem aan dat de kindjes zich dan ook wel vermaken, ze hebben iig genoeg ruimte om rond te rennen.
Het adres is (ik zet het gewoon hierneer, dat lijkt me handiger)
(het oude UWV Cadans gebouw).
Utrechtseweg 42
3704 HD ZEIST.
Erachter is een parkeerplaats, en recht ervoor een bushalte waar lijn 50 (o.a.) vanaf Utrecht CS stopt.
Ik zal alleen jullie van te voren nog wel even mijn mobiele nr PM-en, want anders vinden jullie de ingang ms wel niet
Nou!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Of misschien leert mama later beter koken![]()
Dikke kans dat we dan voor een dichte deur staan straksquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Thx voor je nummer...
*KP roept iedereen op om Vivi om de 10 minuten te bellen*
hahaha
OUD-meets zijn heel relaxtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vond het al heel wat dat je besloot om vrijwillig te komen, laat staan dat je het ook nog eens relaxt zou willen houden
Dat soort kansen zijn veel belangrijkerquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OUD-meets zijn heel relaxtvoor de ouders iig....de fotografen lopen zich de tandjes om al die snelbewegende kids bij te houden
maar ik baal er wel van dat ze samen vallen eigenlijk
Had net zoveel zin in deze meet, maar ik kan die kans niet laten schieten eigenlijk
Oh ja daar woon ik ook in de buurt. Neem ik mijn kind ook meequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:36 schreef kozakken het volgende:
He, jammer P.
Maar ik geef je groot gelijk!
(Maar dan kom je gewoon een keer een hele dag naar ons in H. toe
gefeliciteerd, en kan me je keuze goed voorstellenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Hahahahahaha...da's goedKan ik gelijk dat nieuwe huis bewonderen
Dat wilden we toch sowieso nog eens doen, een fotosessie met Pdehoog en oos kinds?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:36 schreef kozakken het volgende:
He, jammer P.
Maar ik geef je groot gelijk!
(Maar dan kom je gewoon een keer een hele dag naar ons in H. toe
Komt wel goed johquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeliciteerd, en kan me je keuze goed voorstellen
moet ik alleen zeker nog meer gaan presteren *bibber*
en ik wilde je nog zoveel vragen
Leuk planquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:35 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat wilden we toch sowieso nog eens doen, een fotosessie met Pdehoog en oos kinds?![]()
Zou wel gaaf zijn als we dat echt eens afspreken!
Lijkt me een strak planquote:
Lishequote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef Lishe het volgende:
Je bedoelt vastLisje
(O jeuj, kan ik je eindelijk eens in het echt zien!)
Nou ja, jokken...we maken van een bijzaak een hoofdzaak, zeg maarquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef m@x het volgende:
Verwacht je dat wij, een stel brave huismoeders, gaan jokkenIk ben geschokt......
moet ik nog gaan presteren ook nogquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef bixister het volgende:
't IS toch een fotografiebijeenkomst?
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schietenquote:
Ze heeft gelijk, bereid je maar voor hoor Lishe!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef snoopy het volgende:
Mij in het echt zien kan alleen maar tegenvallen![]()
ik ga haar zo goed als ik kan bijstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schieten.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schieten.
ik zal mijn compensatielens meenemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:52 schreef Vivi het volgende:
MEDEDELING VOOR ALLE MEETDEELNEMERS
Aangezien de meet zal plaatsvinden in de algemene ruimte van een pand dat wordt gebruikt als atelier voor diverse kunstenaars, even het volgende; de verhuurder is nogal een zeur mbt feesten en andere dingen die daar evt. gegeven zouden kunnen worden. Wij hebben hem dan ook gemeldt dat het gaat om een "fotografiedag" met als thema "Kinderen". Er zal hoogstwrs helemaal niemand naar vragen, of zelfs maar aanwezig zijn, maar mocht dat toch het geval zijn, wil ik dit even melden zodat jullie dit ook kunnen geven als antwoord mocht er gevraagd worden naar de bedoeling van ons "samenzijn"
Oke?
Dit om evt. gemekker te voorkomen.
Hij kotst tegenwoordig iets minder, dus ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:15 schreef Ynske het volgende:
[..]maar dit keer niet snel wat anders aantrekken he
dacht de vorige keer echt bij t foto's kijken dat dean in witte kleren een ander manneke was toen ie andere kleren aanhad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |