als ik t goed heb is iedereen vanaf 11 uur welkom, maar later ookquote:Op maandag 7 januari 2008 17:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik las ergens verschillende tijden: 11 of 13 uur? Wat is het nou?
En Vivi voor mij hoeft dat springkussen niet hoor. Is natuurlijk wel leuk voor de grotere kindjes. Als je echter nog meebetalers nodig hebt, dan wil ik best meedokken. Ik weet alleen niet 100% zeker of ik die beren nog op tijd af kan schieten voor de 20e.
Of misschien leert mama later beter kokenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:07 schreef Moonah het volgende:
Kersjes, de potjes zijn voor Devin. Hopelijk ontwikkelt hij later een beter smaak.
Gheghe!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Of misschien leert mama later beter koken![]()
Er heeft één iemand iets over dat kussen gezegdquote:Op maandag 7 januari 2008 21:32 schreef Vivi het volgende:
Jongens, dat springkussen vind ik een beetje boel gezeur worden zo, en volgens mij hoeft het voor de meesten ook niet echt? Zullen we maar gewoon wat leuke spellen meenemen enzo? Ik neem aan dat de kindjes zich dan ook wel vermaken, ze hebben iig genoeg ruimte om rond te rennen.
Het adres is (ik zet het gewoon hierneer, dat lijkt me handiger)
(het oude UWV Cadans gebouw).
Utrechtseweg 42
3704 HD ZEIST.
Erachter is een parkeerplaats, en recht ervoor een bushalte waar lijn 50 (o.a.) vanaf Utrecht CS stopt.
Ik zal alleen jullie van te voren nog wel even mijn mobiele nr PM-en, want anders vinden jullie de ingang ms wel niet
Nou!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Of misschien leert mama later beter koken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |