Dikke kans dat we dan voor een dichte deur staan straksquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Thx voor je nummer...
*KP roept iedereen op om Vivi om de 10 minuten te bellen*
hahaha
OUD-meets zijn heel relaxtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vond het al heel wat dat je besloot om vrijwillig te komen, laat staan dat je het ook nog eens relaxt zou willen houden
Dat soort kansen zijn veel belangrijkerquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OUD-meets zijn heel relaxtvoor de ouders iig....de fotografen lopen zich de tandjes om al die snelbewegende kids bij te houden
maar ik baal er wel van dat ze samen vallen eigenlijk
Had net zoveel zin in deze meet, maar ik kan die kans niet laten schieten eigenlijk
Oh ja daar woon ik ook in de buurt. Neem ik mijn kind ook meequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:36 schreef kozakken het volgende:
He, jammer P.
Maar ik geef je groot gelijk!
(Maar dan kom je gewoon een keer een hele dag naar ons in H. toe
gefeliciteerd, en kan me je keuze goed voorstellenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Hahahahahaha...da's goedKan ik gelijk dat nieuwe huis bewonderen
Dat wilden we toch sowieso nog eens doen, een fotosessie met Pdehoog en oos kinds?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:36 schreef kozakken het volgende:
He, jammer P.
Maar ik geef je groot gelijk!
(Maar dan kom je gewoon een keer een hele dag naar ons in H. toe
Komt wel goed johquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeliciteerd, en kan me je keuze goed voorstellen
moet ik alleen zeker nog meer gaan presteren *bibber*
en ik wilde je nog zoveel vragen
Leuk planquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:35 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat wilden we toch sowieso nog eens doen, een fotosessie met Pdehoog en oos kinds?![]()
Zou wel gaaf zijn als we dat echt eens afspreken!
Lijkt me een strak planquote:
Lishequote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef Lishe het volgende:
Je bedoelt vastLisje
(O jeuj, kan ik je eindelijk eens in het echt zien!)
Nou ja, jokken...we maken van een bijzaak een hoofdzaak, zeg maarquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef m@x het volgende:
Verwacht je dat wij, een stel brave huismoeders, gaan jokkenIk ben geschokt......
moet ik nog gaan presteren ook nogquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef bixister het volgende:
't IS toch een fotografiebijeenkomst?
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schietenquote:
Ze heeft gelijk, bereid je maar voor hoor Lishe!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef snoopy het volgende:
Mij in het echt zien kan alleen maar tegenvallen![]()
ik ga haar zo goed als ik kan bijstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schieten.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schieten.
ik zal mijn compensatielens meenemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:52 schreef Vivi het volgende:
MEDEDELING VOOR ALLE MEETDEELNEMERS
Aangezien de meet zal plaatsvinden in de algemene ruimte van een pand dat wordt gebruikt als atelier voor diverse kunstenaars, even het volgende; de verhuurder is nogal een zeur mbt feesten en andere dingen die daar evt. gegeven zouden kunnen worden. Wij hebben hem dan ook gemeldt dat het gaat om een "fotografiedag" met als thema "Kinderen". Er zal hoogstwrs helemaal niemand naar vragen, of zelfs maar aanwezig zijn, maar mocht dat toch het geval zijn, wil ik dit even melden zodat jullie dit ook kunnen geven als antwoord mocht er gevraagd worden naar de bedoeling van ons "samenzijn"
Oke?
Dit om evt. gemekker te voorkomen.
Hij kotst tegenwoordig iets minder, dus ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:15 schreef Ynske het volgende:
[..]maar dit keer niet snel wat anders aantrekken he
dacht de vorige keer echt bij t foto's kijken dat dean in witte kleren een ander manneke was toen ie andere kleren aanhad
Ik heb een nieuwe flitserquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:33 schreef Yoni het volgende:
Ik krijg nu al medelijden met de kindjes....die gaan plat geflitst worden volgens mij
ik ga van de week kijken in de winkelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij kotst tegenwoordig iets minder, dus ik doe mijn best
@Buzzer, sleep maar mee die lens, misschien kan ik mijn betere helft dan ook nog overtuigen dat er iemand is met wie hij gespreksstof heeft
Wat is het voor lens?
Ik geloof dat ik blij ben dat ik niet kanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij houdt het nog tegoedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ik niet kan
Ynske, morgen gaat het me iig niet lukken om het te halen. lig weer plat met mijn rugquote:Op maandag 7 januari 2008 14:58 schreef Ynske het volgende:
Dames uit de kant van Amsterdam, mag ik jullie om een gunst vragen?
Mijn lieve nichtje is zo stom geweest om dr olifant in de Geul te laten vallen. Groot verdriet natuurlijk
Nu heb ik op een site van een marktkraam in Amsterdam het Olifantje gevondenEchter de verzendkosten zijn 2x zo duur als t fantje zelf.
T gaat om dit fantje
[ afbeelding ]
116 ¤3,95
HH 2005 - 20 cm breedte
eef cuddel nummer 1
Het gaat om de speelgoedkraam
Deze kraam staat op
Welkom in Amsterdam op de Noordermarkt
einde prinsengracht/brouwersgracht,
op za en ma, tel : 06 27 531 200
Zou iemand van jullie voor Isa dit olifantje willen halen en deze meenemen naar de meet?
Dan kan ik deze weer naar Limburg vervoeren.
Kosten worden vergoed.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
ok, toch heel erg bedankt dat je t iig wilde proberenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ynske, morgen gaat het me iig niet lukken om het te halen. lig weer plat met mijn rug
Misschien volgende week zaterdag nog wel maar als iemand anders hier er tijd voor heeft....
Leuk als je ook komt!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:07 schreef MissBliss het volgende:
Hoiii, misschien kom ik ook wel(om te fotograferen dan, ik heb geen kind
)
Maar ik beslis volgende week wel
Huhquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zal mijn compensatielens meenemen
Dat valt best mee hoor, Moonah, met dat nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Leuk als je ook komt!
[..]
HuhIk dacht dat alleen Re een compensatielens had.
Maar er zijn blijkbaar meerdere mannen die zo'n ding nodig hebben?
Wat heb je te compenseren Buzzer?
Muziek zou wel heel leuk zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:25 schreef sjak het volgende:
We hadden het laatst over dreumesdansen, daardoor de volgende vraag: is het een idee om mijn radiootje met cd speler mee te nemen? Als anderen dan wat muziek meenemen want ik heb niet zoveel (Jet danst altijd op Disco) dan kunnen de dreumessen hun kunsten vertonen
Of staat er iets muziekachtigs, Vivi?
Echt duidelijk is het niet.....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:19 schreef LadyS het volgende:
Springkussen gaat dus niet door? Leek mij wel ontzettend leuk!
Heb je enig idee van de openingstijden van die winkel? Misschien dat schaap of ik wel even tijd hebben. Kan ik hem in Amsterdam misschien afgeven bij iemand die naar de meet gaat, ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, toch heel erg bedankt dat je t iig wilde proberen
Ehm, maar ik weet toch niet wát hij te compenseren heeft?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, Moonah, met dat nodig![]()
Ik zou het op zich ook wel leuk vinden om wat mensen te ontmoeten, maar ik weet niet...voel me toch bij voorbaat al een beetje raar als enige niet-moeder tussen al die moedersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:05 schreef Moonah het volgende:
Kom je zelf niet Miss-Sly? Ik zou het wel erg leuk vinden je een keer te ontmoeten!
Nee hoor, het heeft niets met mijn eigen verlangen te maken, gelukkig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:16 schreef Moonah het volgende:
Als je je ongemakkelijk voelt omdat het je je eigen verlangen zo pijnlijk voelbaar maakt moet je niet komen.
Maar je hoeft je niet ongemakkelijk te voelen omdat je er als (nog)-niet-moeder zou zijn. Wat mij betreft (en ik weet zeker dat er meerderen zo over denken) ben je van harte welkom!
Ik ben er ook hoor, misschien dat dat helptquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het op zich ook wel leuk vinden om wat mensen te ontmoeten, maar ik weet niet...voel me toch bij voorbaat al een beetje raar als enige niet-moeder tussen al die moeders
Sowieso helpt dat, want het lijkt me ook erg leuk om je eens te ontmoetenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:45 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik ben er ook hoor, misschien dat dat helpt
Nouja, niemand is gewond geraakt. Maar het kindje begon wel te huilen en de vader ervan, werd kwaad op mij. De hele winkel, heeft mee kunnen luisteren met wat er gebeurd is. Ik schaam me kapotquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:53 schreef snoopy het volgende:
Oh Oxy, wat vervelend zeg![]()
Hopelijk is er niets ergs gebeurd...
snoop, als ik ga, ga ik zeer waarschijnlijk met de auto, maar dan kun je uiteraard meerijden, gezelligquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:01 schreef snoopy het volgende:
Jammer Oxy, dat het zo gelopen is.
Vivi, tuurlijk vermaken we ons zonder kussen![]()
En Miss Sly, als ik hersteld ben en met de trein ga kunnen we misschien wel samen reizen ofzo.
ow ja, kijk, daar ga ik alweerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:08 schreef snoopy het volgende:
Dat is lief maar dan hebben we weer een probleem met een kinderzitje
hoiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het op zich ook wel leuk vinden om wat mensen te ontmoeten, maar ik weet niet...voel me toch bij voorbaat al een beetje raar als enige niet-moeder tussen al die moeders
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij laten verstek gaan, deze keer
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:31 schreef kozakken het volgende:
En ik moet me aansluiten bij Five... Ook wij laten verstek gaan dit keer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |