Lijkt me een strak planquote:

Lishequote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef Lishe het volgende:
Je bedoelt vastLisje
(O jeuj, kan ik je eindelijk eens in het echt zien!)

Nou ja, jokken...we maken van een bijzaak een hoofdzaak, zeg maarquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef m@x het volgende:
Verwacht je dat wij, een stel brave huismoeders, gaan jokkenIk ben geschokt......

moet ik nog gaan presteren ook nogquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef bixister het volgende:
't IS toch een fotografiebijeenkomst?

Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schietenquote:

Ze heeft gelijk, bereid je maar voor hoor Lishe!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef snoopy het volgende:
Mij in het echt zien kan alleen maar tegenvallen![]()

ik ga haar zo goed als ik kan bijstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schieten.

quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schieten.

ik zal mijn compensatielens meenemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:52 schreef Vivi het volgende:
MEDEDELING VOOR ALLE MEETDEELNEMERS
Aangezien de meet zal plaatsvinden in de algemene ruimte van een pand dat wordt gebruikt als atelier voor diverse kunstenaars, even het volgende; de verhuurder is nogal een zeur mbt feesten en andere dingen die daar evt. gegeven zouden kunnen worden. Wij hebben hem dan ook gemeldt dat het gaat om een "fotografiedag" met als thema "Kinderen". Er zal hoogstwrs helemaal niemand naar vragen, of zelfs maar aanwezig zijn, maar mocht dat toch het geval zijn, wil ik dit even melden zodat jullie dit ook kunnen geven als antwoord mocht er gevraagd worden naar de bedoeling van ons "samenzijn"
Oke?
Dit om evt. gemekker te voorkomen.

Hij kotst tegenwoordig iets minder, dus ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:15 schreef Ynske het volgende:
[..]maar dit keer niet snel wat anders aantrekken he
dacht de vorige keer echt bij t foto's kijken dat dean in witte kleren een ander manneke was toen ie andere kleren aanhad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |