Ik heb een nieuwe flitserquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:33 schreef Yoni het volgende:
Ik krijg nu al medelijden met de kindjes....die gaan plat geflitst worden volgens mij
ik ga van de week kijken in de winkelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij kotst tegenwoordig iets minder, dus ik doe mijn best
@Buzzer, sleep maar mee die lens, misschien kan ik mijn betere helft dan ook nog overtuigen dat er iemand is met wie hij gespreksstof heeft
Wat is het voor lens?
Ik geloof dat ik blij ben dat ik niet kanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schieten.
Jij houdt het nog tegoedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ik niet kan
Ynske, morgen gaat het me iig niet lukken om het te halen. lig weer plat met mijn rugquote:Op maandag 7 januari 2008 14:58 schreef Ynske het volgende:
Dames uit de kant van Amsterdam, mag ik jullie om een gunst vragen?
Mijn lieve nichtje is zo stom geweest om dr olifant in de Geul te laten vallen. Groot verdriet natuurlijk
Nu heb ik op een site van een marktkraam in Amsterdam het Olifantje gevondenEchter de verzendkosten zijn 2x zo duur als t fantje zelf.
T gaat om dit fantje
[ afbeelding ]
116 ¤3,95
HH 2005 - 20 cm breedte
eef cuddel nummer 1
Het gaat om de speelgoedkraam
Deze kraam staat op
Welkom in Amsterdam op de Noordermarkt
einde prinsengracht/brouwersgracht,
op za en ma, tel : 06 27 531 200
Zou iemand van jullie voor Isa dit olifantje willen halen en deze meenemen naar de meet?
Dan kan ik deze weer naar Limburg vervoeren.
Kosten worden vergoed.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
ok, toch heel erg bedankt dat je t iig wilde proberenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ynske, morgen gaat het me iig niet lukken om het te halen. lig weer plat met mijn rug
Misschien volgende week zaterdag nog wel maar als iemand anders hier er tijd voor heeft....
Leuk als je ook komt!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:07 schreef MissBliss het volgende:
Hoiii, misschien kom ik ook wel(om te fotograferen dan, ik heb geen kind
)
Maar ik beslis volgende week wel
Huhquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zal mijn compensatielens meenemen
Dat valt best mee hoor, Moonah, met dat nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Leuk als je ook komt!
[..]
HuhIk dacht dat alleen Re een compensatielens had.
Maar er zijn blijkbaar meerdere mannen die zo'n ding nodig hebben?
Wat heb je te compenseren Buzzer?
Muziek zou wel heel leuk zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:25 schreef sjak het volgende:
We hadden het laatst over dreumesdansen, daardoor de volgende vraag: is het een idee om mijn radiootje met cd speler mee te nemen? Als anderen dan wat muziek meenemen want ik heb niet zoveel (Jet danst altijd op Disco) dan kunnen de dreumessen hun kunsten vertonen
Of staat er iets muziekachtigs, Vivi?
Echt duidelijk is het niet.....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:19 schreef LadyS het volgende:
Springkussen gaat dus niet door? Leek mij wel ontzettend leuk!
Heb je enig idee van de openingstijden van die winkel? Misschien dat schaap of ik wel even tijd hebben. Kan ik hem in Amsterdam misschien afgeven bij iemand die naar de meet gaat, ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, toch heel erg bedankt dat je t iig wilde proberen
Ehm, maar ik weet toch niet wát hij te compenseren heeft?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, Moonah, met dat nodig![]()
Ik zou het op zich ook wel leuk vinden om wat mensen te ontmoeten, maar ik weet niet...voel me toch bij voorbaat al een beetje raar als enige niet-moeder tussen al die moedersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:05 schreef Moonah het volgende:
Kom je zelf niet Miss-Sly? Ik zou het wel erg leuk vinden je een keer te ontmoeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |