durf je dat wel? een oud meetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef duckes het volgende:
Zeist meet, en waar in Zeist? Is bij mij ongeveer 5-10 km vandaan![]()
Neem ik het onverantwoorde kind dan mee?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:33 schreef m@x het volgende:
Oh ja, zal ik deze keer het onverantwoorde snoep meenemen?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Neem ik het onverantwoorde kind dan mee?
dit is een misschien
Neem jij mijn kind meequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:22 schreef m@x het volgende:
Ik neem het leukste kind van de wereld meeen ik beloof dat ie niemand zal beledigen door ze "Bokito" te noemen
![]()
Snel, zet Sugar erop! Dan wordt dat 'misschien' vast iets minder 'misschienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:09 schreef Sugar het volgende:
Ik kom dus ook misschien, maar ik sta er niet op nog.
Ik ben ervoor om van te voren te betalen (loop jij geen risico) en 7 euro is geen probleemquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:16 schreef Vivi het volgende:
Wat zullen we nu eigenlijk doen mbt het springkussen?
Good idea!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Snel, zet Sugar erop! Dan wordt dat 'misschien' vast iets minder 'misschien
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:59 schreef PM-girl het volgende:
O, jullie gaan meeten! Mmm, Zeist is wel ver...
Lekker veel chocolade, gaan de kinderen lekker van stuiteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
Geldt die 7 EUR ook voor ons fotografen? Of kan ik het afkopen door brownies mee te nemen?
Ik dacht eigenlijk voor de oudersquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
Lekker veel chocolade, gaan de kinderen lekker van stuiteren.
Dat zal het wel wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef Saffier het volgende:
Of 's avonds aan de slag!
Jamaar, met een kind dat niet graag lang in de auto zit terwijl ik geen bijrijder heb om te entertainen....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:25 schreef snoopy het volgende:
[..]welnee, het is precies in het midden!
En de trein is geen optie? Ik heb eigenlijk geen idee waar je woontquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jamaar, met een kind dat niet graag lang in de auto zit terwijl ik geen bijrijder heb om te entertainen....
Ergens tussen Icicle en Moonah in, zeg maar!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
En de trein is geen optie? Ik heb eigenlijk geen idee waar je woont
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ergens tussen Icicle en Moonah in, zeg maar!
Oh jij hebt ook al zo'n kindquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jamaar, met een kind dat niet graag lang in de auto zit terwijl ik geen bijrijder heb om te entertainen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |