durf je dat wel? een oud meetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:55 schreef duckes het volgende:
Zeist meet, en waar in Zeist? Is bij mij ongeveer 5-10 km vandaan![]()
Neem ik het onverantwoorde kind dan mee?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:33 schreef m@x het volgende:
Oh ja, zal ik deze keer het onverantwoorde snoep meenemen?
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Neem ik het onverantwoorde kind dan mee?
dit is een misschien
Neem jij mijn kind meequote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:22 schreef m@x het volgende:
Ik neem het leukste kind van de wereld meeen ik beloof dat ie niemand zal beledigen door ze "Bokito" te noemen
![]()
Snel, zet Sugar erop! Dan wordt dat 'misschien' vast iets minder 'misschienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:09 schreef Sugar het volgende:
Ik kom dus ook misschien, maar ik sta er niet op nog.
Ik ben ervoor om van te voren te betalen (loop jij geen risico) en 7 euro is geen probleemquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:16 schreef Vivi het volgende:
Wat zullen we nu eigenlijk doen mbt het springkussen?
Good idea!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Snel, zet Sugar erop! Dan wordt dat 'misschien' vast iets minder 'misschien
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:59 schreef PM-girl het volgende:
O, jullie gaan meeten! Mmm, Zeist is wel ver...
Lekker veel chocolade, gaan de kinderen lekker van stuiteren.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
Geldt die 7 EUR ook voor ons fotografen? Of kan ik het afkopen door brownies mee te nemen?
Ik dacht eigenlijk voor de oudersquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
Lekker veel chocolade, gaan de kinderen lekker van stuiteren.
Dat zal het wel wordenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:15 schreef Saffier het volgende:
Of 's avonds aan de slag!
Jamaar, met een kind dat niet graag lang in de auto zit terwijl ik geen bijrijder heb om te entertainen....quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:25 schreef snoopy het volgende:
[..]welnee, het is precies in het midden!
En de trein is geen optie? Ik heb eigenlijk geen idee waar je woontquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jamaar, met een kind dat niet graag lang in de auto zit terwijl ik geen bijrijder heb om te entertainen....
Ergens tussen Icicle en Moonah in, zeg maar!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:43 schreef snoopy het volgende:
[..]
En de trein is geen optie? Ik heb eigenlijk geen idee waar je woont
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ergens tussen Icicle en Moonah in, zeg maar!
Oh jij hebt ook al zo'n kindquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Jamaar, met een kind dat niet graag lang in de auto zit terwijl ik geen bijrijder heb om te entertainen....
Zeg schat, er komen ook al brownies aan hequote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Ynske het volgende:
of zal ik wat koekjes bakken?
tis al goed, ik doe t al niet meerquote:Op zondag 6 januari 2008 19:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg schat, er komen ook al brownies aan he
quote:Op zondag 6 januari 2008 19:46 schreef Ynske het volgende:
tis al goed, ik doe t al niet meer
de vorige keer (fot-meet) heeft ook bijna niemand wat van mijn cake enzo gegeten
je bent toch een enorme charmeur hequote:
Dat zal Amber niet leuk vindenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:28 schreef beefcake het volgende:
ik neem denk ik alleen de jongste mee, kan de oudste gezellig met papa op stap)
Ik vertel gewoon niet tegen Dylan dat Amber ook is waar ik heen ga, wat niet weet, wat niet deertquote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:47 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik vertel gewoon niet tegen Dylan dat Amber ook is waar ik heen ga, wat niet weet, wat niet deert
mijn aanbod staat nog steeds hoor, dus don't worriequote:Op zondag 6 januari 2008 19:00 schreef Vivi het volgende:
Mja, maar dan moeten we wel echt weten hoeveel mensjes er komen, anders betalen jullie te veel of te wénig
7 euro was op basis van 20 mensen
Dus
Ik vind voorschieten ook niet erg maar dan wil ik wel ff weten dat er niet maar 3 mensen op komen dagen
quote:Op maandag 7 januari 2008 07:56 schreef Sugar het volgende:
Ik denk dat mijn misschien echt vrijwel niet wordt. Ik zeg maar gewoon af dus.
Een volgende meet zijn we er vast wel weer bij. Veel plezier alvast!
als ik t goed heb is iedereen vanaf 11 uur welkom, maar later ookquote:Op maandag 7 januari 2008 17:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik las ergens verschillende tijden: 11 of 13 uur? Wat is het nou?
En Vivi voor mij hoeft dat springkussen niet hoor. Is natuurlijk wel leuk voor de grotere kindjes. Als je echter nog meebetalers nodig hebt, dan wil ik best meedokken. Ik weet alleen niet 100% zeker of ik die beren nog op tijd af kan schieten voor de 20e.
Of misschien leert mama later beter kokenquote:Op maandag 7 januari 2008 11:07 schreef Moonah het volgende:
Kersjes, de potjes zijn voor Devin. Hopelijk ontwikkelt hij later een beter smaak.
Gheghe!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Of misschien leert mama later beter koken![]()
Er heeft één iemand iets over dat kussen gezegdquote:Op maandag 7 januari 2008 21:32 schreef Vivi het volgende:
Jongens, dat springkussen vind ik een beetje boel gezeur worden zo, en volgens mij hoeft het voor de meesten ook niet echt? Zullen we maar gewoon wat leuke spellen meenemen enzo? Ik neem aan dat de kindjes zich dan ook wel vermaken, ze hebben iig genoeg ruimte om rond te rennen.
Het adres is (ik zet het gewoon hierneer, dat lijkt me handiger)
(het oude UWV Cadans gebouw).
Utrechtseweg 42
3704 HD ZEIST.
Erachter is een parkeerplaats, en recht ervoor een bushalte waar lijn 50 (o.a.) vanaf Utrecht CS stopt.
Ik zal alleen jullie van te voren nog wel even mijn mobiele nr PM-en, want anders vinden jullie de ingang ms wel niet
Nou!quote:Op maandag 7 januari 2008 18:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Of misschien leert mama later beter koken![]()
Dikke kans dat we dan voor een dichte deur staan straksquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Thx voor je nummer...
*KP roept iedereen op om Vivi om de 10 minuten te bellen*
hahaha
OUD-meets zijn heel relaxtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vond het al heel wat dat je besloot om vrijwillig te komen, laat staan dat je het ook nog eens relaxt zou willen houden
Dat soort kansen zijn veel belangrijkerquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OUD-meets zijn heel relaxtvoor de ouders iig....de fotografen lopen zich de tandjes om al die snelbewegende kids bij te houden
maar ik baal er wel van dat ze samen vallen eigenlijk
Had net zoveel zin in deze meet, maar ik kan die kans niet laten schieten eigenlijk
Oh ja daar woon ik ook in de buurt. Neem ik mijn kind ook meequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:36 schreef kozakken het volgende:
He, jammer P.
Maar ik geef je groot gelijk!
(Maar dan kom je gewoon een keer een hele dag naar ons in H. toe
gefeliciteerd, en kan me je keuze goed voorstellenquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
Hahahahahaha...da's goedKan ik gelijk dat nieuwe huis bewonderen
Dat wilden we toch sowieso nog eens doen, een fotosessie met Pdehoog en oos kinds?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:36 schreef kozakken het volgende:
He, jammer P.
Maar ik geef je groot gelijk!
(Maar dan kom je gewoon een keer een hele dag naar ons in H. toe
Komt wel goed johquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
gefeliciteerd, en kan me je keuze goed voorstellen
moet ik alleen zeker nog meer gaan presteren *bibber*
en ik wilde je nog zoveel vragen
Leuk planquote:Op woensdag 9 januari 2008 23:35 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Dat wilden we toch sowieso nog eens doen, een fotosessie met Pdehoog en oos kinds?![]()
Zou wel gaaf zijn als we dat echt eens afspreken!
Lijkt me een strak planquote:
Lishequote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef Lishe het volgende:
Je bedoelt vastLisje
(O jeuj, kan ik je eindelijk eens in het echt zien!)
Nou ja, jokken...we maken van een bijzaak een hoofdzaak, zeg maarquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:01 schreef m@x het volgende:
Verwacht je dat wij, een stel brave huismoeders, gaan jokkenIk ben geschokt......
moet ik nog gaan presteren ook nogquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:01 schreef bixister het volgende:
't IS toch een fotografiebijeenkomst?
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schietenquote:
Ze heeft gelijk, bereid je maar voor hoor Lishe!quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:10 schreef snoopy het volgende:
Mij in het echt zien kan alleen maar tegenvallen![]()
ik ga haar zo goed als ik kan bijstaanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schieten.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Deze hele meet is natuurlijk gewoon geensceneerd om jou, als ware het een soort dwangarbeid, zoveel mogelijk foto's van onze spruiten te laten schieten.
ik zal mijn compensatielens meenemenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:52 schreef Vivi het volgende:
MEDEDELING VOOR ALLE MEETDEELNEMERS
Aangezien de meet zal plaatsvinden in de algemene ruimte van een pand dat wordt gebruikt als atelier voor diverse kunstenaars, even het volgende; de verhuurder is nogal een zeur mbt feesten en andere dingen die daar evt. gegeven zouden kunnen worden. Wij hebben hem dan ook gemeldt dat het gaat om een "fotografiedag" met als thema "Kinderen". Er zal hoogstwrs helemaal niemand naar vragen, of zelfs maar aanwezig zijn, maar mocht dat toch het geval zijn, wil ik dit even melden zodat jullie dit ook kunnen geven als antwoord mocht er gevraagd worden naar de bedoeling van ons "samenzijn"
Oke?
Dit om evt. gemekker te voorkomen.
Hij kotst tegenwoordig iets minder, dus ik doe mijn bestquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:15 schreef Ynske het volgende:
[..]maar dit keer niet snel wat anders aantrekken he
dacht de vorige keer echt bij t foto's kijken dat dean in witte kleren een ander manneke was toen ie andere kleren aanhad
Ik heb een nieuwe flitserquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:33 schreef Yoni het volgende:
Ik krijg nu al medelijden met de kindjes....die gaan plat geflitst worden volgens mij
ik ga van de week kijken in de winkelquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij kotst tegenwoordig iets minder, dus ik doe mijn best
@Buzzer, sleep maar mee die lens, misschien kan ik mijn betere helft dan ook nog overtuigen dat er iemand is met wie hij gespreksstof heeft
Wat is het voor lens?
Ik geloof dat ik blij ben dat ik niet kanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij houdt het nog tegoedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik blij ben dat ik niet kan
Ynske, morgen gaat het me iig niet lukken om het te halen. lig weer plat met mijn rugquote:Op maandag 7 januari 2008 14:58 schreef Ynske het volgende:
Dames uit de kant van Amsterdam, mag ik jullie om een gunst vragen?
Mijn lieve nichtje is zo stom geweest om dr olifant in de Geul te laten vallen. Groot verdriet natuurlijk
Nu heb ik op een site van een marktkraam in Amsterdam het Olifantje gevondenEchter de verzendkosten zijn 2x zo duur als t fantje zelf.
T gaat om dit fantje
[ afbeelding ]
116 ¤3,95
HH 2005 - 20 cm breedte
eef cuddel nummer 1
Het gaat om de speelgoedkraam
Deze kraam staat op
Welkom in Amsterdam op de Noordermarkt
einde prinsengracht/brouwersgracht,
op za en ma, tel : 06 27 531 200
Zou iemand van jullie voor Isa dit olifantje willen halen en deze meenemen naar de meet?
Dan kan ik deze weer naar Limburg vervoeren.
Kosten worden vergoed.
Ik hoop dat iemand ons kan helpen.
ok, toch heel erg bedankt dat je t iig wilde proberenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ynske, morgen gaat het me iig niet lukken om het te halen. lig weer plat met mijn rug
Misschien volgende week zaterdag nog wel maar als iemand anders hier er tijd voor heeft....
Leuk als je ook komt!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:07 schreef MissBliss het volgende:
Hoiii, misschien kom ik ook wel(om te fotograferen dan, ik heb geen kind
)
Maar ik beslis volgende week wel
Huhquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zal mijn compensatielens meenemen
Dat valt best mee hoor, Moonah, met dat nodigquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Leuk als je ook komt!
[..]
HuhIk dacht dat alleen Re een compensatielens had.
Maar er zijn blijkbaar meerdere mannen die zo'n ding nodig hebben?
Wat heb je te compenseren Buzzer?
Muziek zou wel heel leuk zijn!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:25 schreef sjak het volgende:
We hadden het laatst over dreumesdansen, daardoor de volgende vraag: is het een idee om mijn radiootje met cd speler mee te nemen? Als anderen dan wat muziek meenemen want ik heb niet zoveel (Jet danst altijd op Disco) dan kunnen de dreumessen hun kunsten vertonen
Of staat er iets muziekachtigs, Vivi?
Echt duidelijk is het niet.....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:19 schreef LadyS het volgende:
Springkussen gaat dus niet door? Leek mij wel ontzettend leuk!
Heb je enig idee van de openingstijden van die winkel? Misschien dat schaap of ik wel even tijd hebben. Kan ik hem in Amsterdam misschien afgeven bij iemand die naar de meet gaat, ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok, toch heel erg bedankt dat je t iig wilde proberen
Ehm, maar ik weet toch niet wát hij te compenseren heeft?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor, Moonah, met dat nodig![]()
Ik zou het op zich ook wel leuk vinden om wat mensen te ontmoeten, maar ik weet niet...voel me toch bij voorbaat al een beetje raar als enige niet-moeder tussen al die moedersquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:05 schreef Moonah het volgende:
Kom je zelf niet Miss-Sly? Ik zou het wel erg leuk vinden je een keer te ontmoeten!
Nee hoor, het heeft niets met mijn eigen verlangen te maken, gelukkig.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:16 schreef Moonah het volgende:
Als je je ongemakkelijk voelt omdat het je je eigen verlangen zo pijnlijk voelbaar maakt moet je niet komen.
Maar je hoeft je niet ongemakkelijk te voelen omdat je er als (nog)-niet-moeder zou zijn. Wat mij betreft (en ik weet zeker dat er meerderen zo over denken) ben je van harte welkom!
Ik ben er ook hoor, misschien dat dat helptquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het op zich ook wel leuk vinden om wat mensen te ontmoeten, maar ik weet niet...voel me toch bij voorbaat al een beetje raar als enige niet-moeder tussen al die moeders
Sowieso helpt dat, want het lijkt me ook erg leuk om je eens te ontmoetenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:45 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik ben er ook hoor, misschien dat dat helpt
Nouja, niemand is gewond geraakt. Maar het kindje begon wel te huilen en de vader ervan, werd kwaad op mij. De hele winkel, heeft mee kunnen luisteren met wat er gebeurd is. Ik schaam me kapotquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:53 schreef snoopy het volgende:
Oh Oxy, wat vervelend zeg![]()
Hopelijk is er niets ergs gebeurd...
snoop, als ik ga, ga ik zeer waarschijnlijk met de auto, maar dan kun je uiteraard meerijden, gezelligquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:01 schreef snoopy het volgende:
Jammer Oxy, dat het zo gelopen is.
Vivi, tuurlijk vermaken we ons zonder kussen![]()
En Miss Sly, als ik hersteld ben en met de trein ga kunnen we misschien wel samen reizen ofzo.
ow ja, kijk, daar ga ik alweerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:08 schreef snoopy het volgende:
Dat is lief maar dan hebben we weer een probleem met een kinderzitje
hoiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou het op zich ook wel leuk vinden om wat mensen te ontmoeten, maar ik weet niet...voel me toch bij voorbaat al een beetje raar als enige niet-moeder tussen al die moeders
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:20 schreef Five_Horizons het volgende:
Wij laten verstek gaan, deze keer
quote:Op maandag 14 januari 2008 19:31 schreef kozakken het volgende:
En ik moet me aansluiten bij Five... Ook wij laten verstek gaan dit keer.![]()
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb vriending (paar dagen Brugge) afgebeld, dus...........wij komen ook![]()
![]()
Ik heb nog 1 plekje in de auto !
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:11 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Flensjes schieten ?
Pas op,hoor...we schieten keihard en genadeloos terug
Ik wist niet dat jullie er ook zijn, dan had ik dat vestje net zo goed kunnen meenemen...quote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef Lishe het volgende:
Kozakken, wat jammer... Ik had je graag eens ontmoet.
Bix!! Nog een paar nachtjes slapen, kan ik eindelijk eens echt met je kletsen. En neem je Piet en Anna alletwee mee?
Flensjes ook aanwezig, joehoe!!
O en ojee. Ik moet een hoop babyspul meeslepen en Luuke komt niet mee. Is er iemand anders die Duplo mee wil brengen? (zo niet breng ik het alsnog mee.)
Heeft er nog iemand belang bij positiemode?
Mja... ik geloof niet dat dit 'onze' meet is, zeg maar.quote:
Whehe, ja, dan gaan we gewoon de kroeg inquote:Op maandag 14 januari 2008 22:44 schreef Moonah het volgende:
Nah, er moet toch een haan zijn in het kippenhok.
Vief, ik vind het prima, die tijd. Maar ik hoop wel dat Bixie dan niet al heel snel weg is, ivm Anna's slaapje.
Kunnen we die koters anders niet gewoon ergens dumpen en gewoon een volwassenen meet houden? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:16 schreef Lishe het volgende:
Luuke komt niet mee
hmmmz, dat moet dan maar. wel een beetje lastig omdat manlief ons wegbrengt en die heeft zelf ook plannen voor daarna, maar ok. wij blijven tot een uur of 15.00u trouwens dus alle tijd, moonah.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:35 schreef Vivi het volgende:
Kozakken en Lois, jammer hoor![]()
Nog even iets van huishoudelijke aard: 11.00 uur vind ik zelf iets te vroeg bij nader inzien. Dan valt net Dean zijn slaapje erin en is ie de rest van de dag niet te genieten...ik dacht dus dat half 12 als "u bent welkom"- tijd ook wel oke is?
Verder zou ik het wel prettig vinden als we een eindtijd inlassen, als in: 16.00 uur bijvoorbeeld, omdat die kleine van mij het niet langer volhoudt, vrees ik, en ik moet daarna nog wel wat opruimen ook wrs
Hoop dat dat geen probleem is.
ik kan jullie anders ook wel ophalen mocht dat makkelijker zijn?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:10 schreef bixister het volgende:
[..]
hmmmz, dat moet dan maar. wel een beetje lastig omdat manlief ons wegbrengt en die heeft zelf ook plannen voor daarna, maar ok. wij blijven tot een uur of 15.00u trouwens dus alle tijd, moonah.tenzij anna 't echt niet volhoudt uiteraard, maar ik denk 't wel hoor.
jammer dat luuke niet meekomt lishe! maar wel begrijpelijk.
Hee, ik realiseer me nu pas dat jij ook komt, leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:33 schreef owlet het volgende:
jaaah!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:23 schreef LadyS het volgende:
Zal ik vragen of Peter appeltaart wil maken?
ja, goeie vraag, want ik wil niet dat er openbaar gevoed wordt!quote:
Zal ik kijken of ik de airback uitkrijg van passagierstoel ? Dan kan daar een 3e kinderstoel en moeders tussen de flensjes op de achterbank ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:37 schreef m@x het volgende:
Is er iemand die vanuit de richting Den Haag/Rijswijk komt en plek heeft voor een mama + kindje? Onze lift kan nl. misschien niet komen dus.....
mijn laptop is gisteren overleden dus ik kan thuis het internet niet op. Reactie kan dus even op zich laten wachten
ja! een voedingsruimte! zodat alle mensen met flesvoeding daar kunnen zitten! beetje opbaar voeden zegquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:03 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja, goeie vraag, want ik wil niet dat er openbaar gevoed wordt!![]()
Jammer, ik heb haar portretrecht al gekocht.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat jammer! Ik wilde wel nieuwe Luuke foto's maken
haar wat?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:34 schreef dutchie het volgende:
[..]
Jammer, ik heb haar potrechtrecht al gekocht.
Dat zou wel heel lief zijn maar als het niet lukt dan hebben we gewoon pech hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Zal ik kijken of ik de airback uitkrijg van passagierstoel ? Dan kan daar een 3e kinderstoel en moeders tussen de flensjes op de achterbank ?
yoni komt toch ook van die kant en met de auto?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat zou wel heel lief zijn maar als het niet lukt dan hebben we gewoon pech hoor
ja maar, ja maar.... je moet echt komen hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:45 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat zou wel heel lief zijn maar als het niet lukt dan hebben we gewoon pech hoor
Wil ik ook maar ik zie het niet zitten om met het openbaar vervoer te gaan. Ik ga Yoni voor de zekerheid ook nog even pm-enquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:27 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.... je moet echt komen hoor
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:34 schreef dutchie het volgende:
[..]
Jammer, ik heb haar portretrecht al gekocht.
Wat een lieve reactiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:10 schreef MissBliss het volgende:
Geen Iris(op de vorige oud-meeting was de mooiste foto die ik gemaakt heb van Iris
)
Pien?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik kom om 11.30 met gierende banden aangesneld....die van mij hebben dan HONGER !
Wie wil Floor de fles geven ?
Moet ik nog watiemand meenemen ?
Sessie flensjes knuffelenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Pien gaat ook mee ! Wat is een flensje zonder flensje?
En Bar...ik had je al ingehuurd voor een sessie flensjes knuffelen, das hip.
I
Ik kom gewoon hoor! En wat jij zegt dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:08 schreef Lishe het volgende:
Sjak, misschien kan ze vantevoren in de auto slapen? En wil ze of 's avonds op tijd naar bed of op de terugweg nog een dutje doen?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef Jelief het volgende:
Mijn komst staat een beetje op losse schroeven. Lotus komt zaterdag bij Emmaslapeneneenvriend van ons organiseert een gezellige dag. En hoe leuk ik het ook vind om jullie te zien, familie en vrienden gaan voor.
Wat voor auto heb je? Anders zoek je even op google met <merk auto> airbag uitzetten. Vind je vast wel ietsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik zal morgen even in het autoboekje kijken wat ik met die airbag kan, als die uit kan, dan wil ik m@x wel ophalen.
Lijkt me heel gezellig maar niet te doen met kind + autostoeltje. Ben bang dat ik ook definitief moet gaan afzeggenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:45 schreef _Bar_ het volgende:
M@x ik heb een ov kortingskaart... misschien samen terug reizen met de trein?
Je hebt mijn mobiel eventueel toch nog?
Alfa 159quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je? Anders zoek je even op google met <merk auto> airbag uitzetten. Vind je vast wel ietsIk had een Seat en daar moest je hem uitzetten in het handschoenenvakje en nu heb ik een Alfa Romeo en die kan je uitzetten aan de zijkant van het dashboard, te zien als je de deur aan passagierskant opent. Bij beide auto's moet het met de sleutel, dus ik denk dat dat wel bij meer merken zo zal zijn.
nietusquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezellig maar niet te doen met kind + autostoeltje. Ben bang dat ik ook definitief moet gaan afzeggen
Jammer, en zielig voor Tobias. Beterschap!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:38 schreef Saffier het volgende:wij kunnen niet, Tobias is voorlopig nog niet beter
oei, ik bedenk me inene dat M@x d'r laptop stuk wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:48 schreef Yoni het volgende:
Kweenie of m@x al bijgelezen heeft, dus heb haar maar even een smsje gestuurd
Het is gelukt, maar weet nu ff niet hoe ik dat aan M@X duidelijk kan maken..quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Ik heb slechts een 156![]()
Maar het is gelukt dus?
U heeft een PMquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:57 schreef Yoni het volgende:
Ik heb m@x gesmst kapitein_pannekoek! PM mij anders even je 06 nummer, dan sms ik dat wel weer aan m@x door
me tooquote:
dat is t zeker... een geluk dat t bij jullie binnen isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:26 schreef Vivi het volgende:
Zo, ik ga zo even wat fris inslaan en nog wat te knagen ofzo
Wat een rotweer btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |