quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:34 schreef dutchie het volgende:
[..]
Jammer, ik heb haar portretrecht al gekocht.

Wat een lieve reactiequote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:10 schreef MissBliss het volgende:
Geen Iris(op de vorige oud-meeting was de mooiste foto die ik gemaakt heb van Iris
)

Pien?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik kom om 11.30 met gierende banden aangesneld....die van mij hebben dan HONGER !
Wie wil Floor de fles geven ?
Moet ik nog watiemand meenemen ?

Sessie flensjes knuffelenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Pien gaat ook mee ! Wat is een flensje zonder flensje?
En Bar...ik had je al ingehuurd voor een sessie flensjes knuffelen, das hip.
I

Ik kom gewoon hoor! En wat jij zegt dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:08 schreef Lishe het volgende:
Sjak, misschien kan ze vantevoren in de auto slapen? En wil ze of 's avonds op tijd naar bed of op de terugweg nog een dutje doen?

quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:18 schreef Jelief het volgende:
Mijn komst staat een beetje op losse schroeven. Lotus komt zaterdag bij Emmaslapeneneenvriend van ons organiseert een gezellige dag. En hoe leuk ik het ook vind om jullie te zien, familie en vrienden gaan voor.

Wat voor auto heb je? Anders zoek je even op google met <merk auto> airbag uitzetten. Vind je vast wel ietsquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik zal morgen even in het autoboekje kijken wat ik met die airbag kan, als die uit kan, dan wil ik m@x wel ophalen.

Lijkt me heel gezellig maar niet te doen met kind + autostoeltje. Ben bang dat ik ook definitief moet gaan afzeggenquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:45 schreef _Bar_ het volgende:
M@x ik heb een ov kortingskaart... misschien samen terug reizen met de trein?
Je hebt mijn mobiel eventueel toch nog?

Alfa 159quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Wat voor auto heb je? Anders zoek je even op google met <merk auto> airbag uitzetten. Vind je vast wel ietsIk had een Seat en daar moest je hem uitzetten in het handschoenenvakje en nu heb ik een Alfa Romeo en die kan je uitzetten aan de zijkant van het dashboard, te zien als je de deur aan passagierskant opent. Bij beide auto's moet het met de sleutel, dus ik denk dat dat wel bij meer merken zo zal zijn.

nietusquote:Op donderdag 17 januari 2008 08:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Lijkt me heel gezellig maar niet te doen met kind + autostoeltje. Ben bang dat ik ook definitief moet gaan afzeggen

Jammer, en zielig voor Tobias. Beterschap!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:38 schreef Saffier het volgende:wij kunnen niet, Tobias is voorlopig nog niet beter

oei, ik bedenk me inene dat M@x d'r laptop stuk wasquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:48 schreef Yoni het volgende:
Kweenie of m@x al bijgelezen heeft, dus heb haar maar even een smsje gestuurd

Het is gelukt, maar weet nu ff niet hoe ik dat aan M@X duidelijk kan maken..quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Ik heb slechts een 156![]()
Maar het is gelukt dus?

U heeft een PMquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:57 schreef Yoni het volgende:
Ik heb m@x gesmst kapitein_pannekoek! PM mij anders even je 06 nummer, dan sms ik dat wel weer aan m@x door

me tooquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |