Ik heb geweend toen ik verhuisde. Was ik zo van geschrokken eigenlijk maar ik had het er echt wel moeilijk mee.quote:Op maandag 7 januari 2008 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik jank nog altijd als ik bij mijn ouders wegga en naar utrecht terug ga
ondanks dat ik t hier gewoon allemaal rooi, maar heeft er meer mee te maken dat ik totaal niet weet waar ik volgende week aan toe ben en wanneer ik weer eventjes langs kan gaan
je hoeft toch ook niet te twijfelen aan een identiteit van een kloonquote:Op maandag 7 januari 2008 12:40 schreef bixister het volgende:
bar kent m_v_p persoonlijk dacht ik? ik heb onlangs ook nog wat van haar gehoord, en twijfel eigenlijk niet zo aan haar identiteit.
aan eveliene moest ik laatst ook denken, ze is inderdaad al een tijdje niet hier geweest inderdaad.
ben op m'n werk dus moet er snel weer vandoor.
Ja en ik moet nuquote:Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey waarom is er geen weeralarm afgegeven? Ik waaide zojuist bijna van mijn fietsje!!!
En ik bijna van de Albert Cuypquote:Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey waarom is er geen weeralarm afgegeven? Ik waaide zojuist bijna van mijn fietsje!!!
snoopy, woon jij ook in Amsterdam? Ik heb nog niet zo door wie waar woont, en ik vind het altijd leuk om mede-Amsterdammers te zienquote:Op maandag 7 januari 2008 14:28 schreef snoopy het volgende:
[..]
En ik bijna van de Albert CuypMaar ik heb wel veel lekker bij de groentenkraam gescoord
Een aubergine (ja hoor schat), rucola (tuurlijk schat), kleine tomaatjes (pak zelf maar schat) en nog veel meer
nee dat denk ik ook nietquote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef bixister het volgende:
ynske ik bedoelde eigenlijk iets anders: zoals 't hier stond leek het alsof het haar overkomene wellicht een verzinsel was. dat zou natuurlijk kunnen, maar ik vind dat onwaarschijnlijk. (ik ben wellicht te naief hoor).
telt amstelveen ook?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
snoopy, woon jij ook in Amsterdam? Ik heb nog niet zo door wie waar woont, en ik vind het altijd leuk om mede-Amsterdammers te zien
En bedankt.quote:Op maandag 7 januari 2008 08:40 schreef E.T. het volgende:
[..]
Aan alle users zit iig een zelfde soort luchtje![]()
België toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef --Eveliene-- het volgende:
Nou zeg?! Waar gaat het over in dit topic?! Wat een onzin! Volgens mij heb ik verteld dat ik op vakantie ging naar NL, maar waarom zou ik mezelf nu opeens moeten gaan verdedigen?!
Wel als in "gezellig dichtbij"quote:
Rustig, rustigquote:Op maandag 7 januari 2008 14:46 schreef --Eveliene-- het volgende:
Nou zeg?! Waar gaat het over in dit topic?! Wat een onzin! Volgens mij heb ik verteld dat ik op vakantie ging naar NL, maar waarom zou ik mezelf nu opeens moeten gaan verdedigen?!
Hee zullen wij even daten??quote:Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
idd ja.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:46 schreef texelonia het volgende:
Lishe gefeliciteerd met je grote dochter van 3
En al die kloonverhalen... ik ben blijkbaar ook veel te naïef![]()
Als Eveliene niet 'nep' is, heeft ze straks echt iets van "WTF?!" als ze dit terugleestEerst wordt ze uitgeroepen tot leukste nieuwkomer, en vervolgens gaan mensen twijfelen of ze wel 'echt' is
Tijd voor een Amsterdam-OUD-meetquote:Op maandag 7 januari 2008 14:43 schreef Madelieve het volgende:
Hier ook een officiële Amsterdamse, hoewel we meestal zelf zeggen dat we in Abcoude-Noord wonen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
snoopy, woon jij ook in Amsterdam? Ik heb nog niet zo door wie waar woont, en ik vind het altijd leuk om mede-Amsterdammers te zien
MeNicole ik vind jou liefquote:Op maandag 7 januari 2008 13:13 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En Eveliene heeft ook een paar dagen terug nog gepost! Ik denk niet dat zij een nepperd is
Zie je... België wist ik wel nogquote:
Ik woon nu nog in Slotervaart, net buiten de ring dus, maar ergens dit jaar gaan we verhuizen naar onze nieuwe woning in Watergraafsmeer. Eindelijk binnen de ringquote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef snoopy het volgende:
[..]
en dus niet in Amstelveen of Abcoude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |