Ze had ze gevonden en wou opsturen, maar heb intussen een adresjequote:Op maandag 7 januari 2008 09:57 schreef Noli. het volgende:
Oh, en was er iets met dinokoekjes?
ze heeft nog een kwartier gehuildquote:Op maandag 7 januari 2008 10:36 schreef Nijna het volgende:
Evenstar, hoe vond Arwen het op de psz?
Ik jank nog altijd als ik bij mijn ouders wegga en naar utrecht terug gaquote:Op maandag 7 januari 2008 09:44 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij Arwen en evenstar beter gaat, maar Noah heeft dus nog steeds dat ie bijna elke keer als ik weg ga moet gaan huilenEn ik moet dan dus ook steeds bijna huilen
En dat gaat nu dus al meer dan 2 jaar zo.
Ik ken M_v_p persoonlijk ja, paar weken terug ook nog een kaart van haar gekregen.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:40 schreef bixister het volgende:
bar kent m_v_p persoonlijk dacht ik? ik heb onlangs ook nog wat van haar gehoord, en twijfel eigenlijk niet zo aan haar identiteit.
aan eveliene moest ik laatst ook denken, ze is inderdaad al een tijdje niet hier geweest inderdaad.
ben op m'n werk dus moet er snel weer vandoor.
En Eveliene heeft ook een paar dagen terug nog gepost! Ik denk niet dat zij een nepperd isquote:Op maandag 7 januari 2008 12:40 schreef bixister het volgende:
aan eveliene moest ik laatst ook denken, ze is inderdaad al een tijdje niet hier geweest inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |