In elk geval komt ze niet meer terug in OUD. Dat heeft ze bevestigd aan mijn kloon(!).quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:29 schreef _evenstar_ het volgende:over 42 minuten
ze moest huilen toen ik weg ging, en ik dus ook
Wens je haar een gelukkige verjaardag toe? En ook voor de mama proficiat hequote:Op maandag 7 januari 2008 09:18 schreef Lishe het volgende:
jamaar, jamaar, Eveliene ging toch naar de Ardennen?
Goeiemorgen! Taart, iemand? Ik heb een dochter van 3!
Weet ik niet. Bleh word er echt zo gek van he. Kan ook nooit een keer goed gaan. Ik heb mijn huur nog niet betaald omdat het daar ook al allemaal mis ging. Dus denk ik dat daar straks maar even heen ga of ik volgende maand dan 2 keer kan betalen. Anders zou ik het ook niet weten. Bah gedoe. Kan nog niet eens eten voor mijn kind halen!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:36 schreef Macka66 het volgende:
Lishe, gefeliciteerd met je grote dochter!
Evenstar, Arwen is een sociaal meiske dus dat gaat vast goed op de psz.
MeNicole, wat een k-zooi! Kun je nog een alternatief verzinnen?
Ze is toch geen kloon?quote:Op maandag 7 januari 2008 09:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
In elk geval komt ze niet meer terug in OUD. Dat heeft ze bevestigd aan mijn kloon(!).
Ik mis Martineke. En daarvan weet ik in ieder geval dat ze echt is
Ik denk niet dat zei een kloon is. Dat hoop ik tenminstequote:Op maandag 7 januari 2008 09:42 schreef _evenstar_ het volgende:
en verder eveliene, ik weet niet.,. zou het dan wel behoorlijk ziek vinden als ze dan foto's van kindjes plaatst die niet van haar zijn
Ik hoop dat het bij Arwen en evenstar beter gaat, maar Noah heeft dus nog steeds dat ie bijna elke keer als ik weg ga moet gaan huilenquote:Op maandag 7 januari 2008 09:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Evenstar, het komt allemaal goed hoor, je meisje gaat het vast steeds gemakkelijker vinden om afscheid te nemen. En jij dan dus ook.![]()
Lishe, gefeliciteeeeeerd!En taart, daar heb ik nou nét ongelooflijk veel zin in!
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:48 schreef _evenstar_ het volgende:
oefmaar jij bent gewoon zo;n lieve mama tex hij wil zo graag bij jou zijn
Saskia moet ook nog steeds vaak huilen als ik weg gaquote:Op maandag 7 januari 2008 09:44 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij Arwen en evenstar beter gaat, maar Noah heeft dus nog steeds dat ie bijna elke keer als ik weg ga moet gaan huilenEn ik moet dan dus ook steeds bijna huilen
En dat gaat nu dus al meer dan 2 jaar zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |