altijd gezellig toch?quote:Op maandag 7 januari 2008 14:51 schreef --Eveliene-- het volgende:
Familie bezoeken enzo.
quote:
Ja daar ben je!! Ik was al bang dat ik het helemaal in mijn uppie voor je moest opnemenquote:
Ik ben hartstikke importquote:Op maandag 7 januari 2008 15:03 schreef Stiemie het volgende:
Hee wat leuk zeg mede-Amsterdammers.Hier een rasechte Amsterdamse (Mijn moeder is zelfs een Jordanese) Nu woon ik in Amsterdam Westerpark.
Ja maar, dat is toch ook altijd spannend? Een kindje wat in je groeit voor het eerst zien?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:08 schreef --Eveliene-- het volgende:
En een eerste echo... volgens mij blijf ik dat altijd spannend vinden!
Oh onder welke kloon ga je nu postenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:11 schreef --Eveliene-- het volgende:
En nu ga ik weer weg voor een paar uur, misschien wel voor de rest van de dag. Oei! Nep!
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:11 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ja maar, dat is toch ook altijd spannend? Een kindje wat in je groeit voor het eerst zien?
Ow, nou ben ik best nieuwsgierig waar dat isquote:Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef Stiemie het volgende:
En Miss_sly ik woon nu zo fijn in Amsterdam op een plekje waar je vlakbij het centrum zit en toch ook best een beetje buitenaf. Echt heerlijk!
Ik denk niet dat ik ga, heb me ook helemaal niet aangemeld enzo...eng, al die mama's en kindjesquote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Ynske het volgende:
Zeg amsterdamse dames die naar de meet gaan, iemand die me kan helpen?
Ik wil je best helpen, maar ik ga niet naar de meet. Is ophalen en gewoon zelf verzenden anders een optie? Of is dat ook zo duur?quote:Op maandag 7 januari 2008 15:12 schreef Ynske het volgende:
Zeg amsterdamse dames die naar de meet gaan, iemand die me kan helpen?
quote:Op maandag 7 januari 2008 15:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, nou ben ik best nieuwsgierig waar dat is
dan moet ik eerst van Utrecht naar Amsterdam gaan, en laat ik daar de weg helemaal niet wetenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen, maar ik ga niet naar de meet. Is ophalen en gewoon zelf verzenden anders een optie? Of is dat ook zo duur?
Da's toevallig Madelieve: Ik heb de eerste 25 jaar van mijn leven bij het Victorieplein gewoond (redelijk dicht bij het Amstelstation) en daarna 3 jaar in De Baarsjes. Toen hebben we ook maar een appartement gekocht omdat we anders weer 7 jaar moesten wachten op een nieuwe woning van maximaal 60m2quote:Op maandag 7 januari 2008 15:19 schreef Madelieve het volgende:
Ik ben in Amsterdam komen wonen toen ik hier ging studeren zo'n 15 jaar geleden. Eerst vlak bij het Amstelstation gewoond en daarna in de Baarsjes maar toen we wilden gaan samenwonen bleek mijn inschrijftijd bij de woningbouw niet genoeg te zijn voor een leuk huisje binnen de ring. Zodoende in Zuid-Oost terecht gekomen. 99% denkt dan gelijk aan de Bijlmer maar ik woon in Gaasperdam, eigenlijk prima wijkje, veel laagbouw, veel groen, Gaasperplas om de hoek en binnen 2 minuten zit ik op de A1/A2/A9/A10. En dus tegen Abcoude aan waar we ook vaak de boodschappen doen, is toch iets knusser dan het winkelcentrum hier
.
O dat is echt een superbuurtje! Huizen zien er ook heel leuk uit daar!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hier tegenover het westerpark, dus lekker groen uitzicht!
Idd!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:13 schreef Stiemie het volgende:
Davinia ik 'spreek' je regelmatig in het grote kleine babytjes topic maar ik had helemaal niet in de gaten dat je eigenlijk best dichtbij woontDat is grappig zeg!
En Miss_sly ik woon nu zo fijn in Amsterdam op een plekje waar je vlakbij het centrum zit en toch ook best een beetje buitenaf. Echt heerlijk!
ik hoor net dat ie te groot is vor door de brievenbus en dat de verzendkosten dan nog zo hoog blijvenquote:Op maandag 7 januari 2008 15:22 schreef Stiemie het volgende:
Nee Ynske ik bedoel dat ik kan gaan halen en dan verzenden
[..]
Da's toevallig Madelieve: Ik heb de eerste 25 jaar van mijn leven bij het Victorieplein gewoond (redelijk dicht bij het Amstelstation) en daarna 3 jaar in De Baarsjes. Toen hebben we ook maar een appartement gekocht omdat we anders weer 7 jaar moesten wachten op een nieuwe woning van maximaal 60m2
Klinkt niet verkeerd dat Gaasperdam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |