quote:Op maandag 7 januari 2008 20:41 schreef Igraine het volgende:
Ik was er nog nooit geweest in Kateel Terworm, maar het was heel leuk en heel mooi. Mooie Torensuite en heerlijk gegeten daar. Dus mij hoor je er niks slechts over zeggen
En zwemmen ernaastquote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
Opa kende de eigenaar in de jaren 80 heel goed, en kwam er dan ook veel
jij moet toch niet richting het noordenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je mag meerijden als ik daar zelf opstap
zit jij daar? Ik ga zwaaien woensdagquote:
nee hoor, ik lurk hier en daar wat en laat af en toe iets horen ....quote:Op maandag 7 januari 2008 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey Lily, was je een tijdje weg? Of heb je een kloown geused de laatste tijd? Ik had je avatar al een tijdje niet gezien, geloof ik
Als ik héén ga toch welquote:Op maandag 7 januari 2008 20:46 schreef Belana het volgende:
[..]
jij moet toch niet richting het noorden
hoezo dat dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Heerlen? Tis maar goed dat we typen dan!
Waar is die smiley die zijn wijsvingers kruist als je hem nodig hebt?quote:
Waar sta je dan welquote:Op maandag 7 januari 2008 20:52 schreef Stiemie het volgende:
Ik werk ook bij station sloterdijk![]()
Al sta ik er nooit achter
Hoornaar bestaat nietquote:Op maandag 7 januari 2008 20:34 schreef Belana het volgende:
hahahaha Five, dus jij werkt nergens?
heej ET, hoornaar dan dus heMijn kinderen zijn wel echte horinezen
Om weg te gaan uit a'dam, moet ik er eerst een keer héén zijn gegaan. Ik reis vanuit Schiedam -via Den Haag-Leiden-Haarlem naar Sloterdijk....quote:
Hoe denk jij dat er enige mondelinge communicatie tussen een heerlense en een tukse kan zijn?quote:
Woei!quote:Op maandag 7 januari 2008 14:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Hey waarom is er geen weeralarm afgegeven? Ik waaide zojuist bijna van mijn fietsje!!!
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hoornaar bestaat niet![]()
Das een verzinsel van import![]()
Niet op station Sloterdijkquote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Om weg te gaan uit a'dam, moet ik er eerst een keer héén zijn gegaan. Ik reis vanuit Schiedam -via Den Haag-Leiden-Haarlem naar Sloterdijk....
Dat is over het algemeen van noord naar zuid en vice versa
je bent een amsterdammerquote:Op maandag 7 januari 2008 20:57 schreef Belana het volgende:
[..]
nou, nou ben ik dus helemaal niks meer
En naar jou kan ik dan ook weer zwaaien want ik fiets langs jouw werkquote:Op maandag 7 januari 2008 20:59 schreef Belana het volgende:
[..]Ja, maar ff voor de duidelijkheid, je werkt op een kantoor, dus ik nam aan kantoortijden. Ik ook. In het centrum. ik kom dus 's morgens vanuit het noorden richting het zuiden en 's middags vice versa.
dusssss
Ghehehe... Ik ben "een rondje" gewaaid... En t minimonster achterop had de grootste lol!quote:
Leuke Amsterdammers, ze bestaanquote:Op maandag 7 januari 2008 17:41 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik ben in Am Am Amsterdam gebohoren
Ik zat met Jo Jo Jongens in een trein
Ik ben mijn snee snee sneetje brood verlohoren
En mijn pruim die zat er bij
Die jongen in de trein was natuurlijk F-H! En da's geen amsterdammerquote:Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
Leuke Amsterdammers, ze bestaan![]()
waar moet ik me nu tegen afzetten![]()
maar ze zijn niet te vertrouwen he, zomaar je brood kwijt
Met zo'n dikke buik vang je toch veel teveel wind als je er tegenin moet! Of ben je terug gaan lopen?quote:Op maandag 7 januari 2008 21:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe... Ik ben "een rondje" gewaaid... En t minimonster achterop had de grootste lol!
ben jij turks dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hoe denk jij dat er enige mondelinge communicatie tussen een heerlense en een tukse kan zijn?
ow sorryquote:Op maandag 7 januari 2008 21:14 schreef RockabeIIa het volgende:
-r ja
ik moest door een soort bochtje en kreeg opeens een "duw" van opzij... toen hek r maar een rondje van gemaaktquote:Op maandag 7 januari 2008 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Met zo'n dikke buik vang je toch veel teveel wind als je er tegenin moet! Of ben je terug gaan lopen?
blondtquote:Op maandag 7 januari 2008 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow sorry
word tijd dat ik mijn haren ga verven
jah wanneer ga je ze verven?quote:
Wel in Oisterwijk geboren, nog wat familie in Tilburg en een tijd in Tilburg gewerktquote:Op maandag 7 januari 2008 21:10 schreef vamperotica het volgende:
Komt er nog iemand in Tilburg zwaaien?
quote:Op maandag 7 januari 2008 21:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel in Oisterwijk geboren, nog wat familie in Tilburg en een tijd in Tilburg gewerkt
quote:
Reden genoeg om ander werk te zoekenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Mja, maar ik werk dan wel weer in een ruimte met uitzicht op de 'stad'
We kunnen nog naar de andere kant van het pandquote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Reden genoeg om ander werk te zoeken
Alleen uitstappen inquote:Op maandag 7 januari 2008 22:30 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We kunnen nog naar de andere kant van het pand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |