quote:Op maandag 7 januari 2008 15:39 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Idd!Zullen we een "babietjes-die-in-de-regio-Amsterdam-wonen-meet" doen?
Kan Kersjes ook mee.
Leuke plekquote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hier tegenover het westerpark, dus lekker groen uitzicht!
Tuurlijk wel! Dan maken we er een Amsterdamse FOK!OUD-schrijvers-meet vanquote:
Dan kan ik ookquote:Op maandag 7 januari 2008 15:59 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Dan maken we er een Amsterdamse FOK!OUD-schrijvers-meet van
Haarlemmerstraat vind ik ook zo'n gezellige straatquote:Westerpark is echt leuk wonen inderdaad. Met 15 minuten op Centraal station, vlakbij de gezellige Haarlemmerstraat en lekker veel groen in het park!
Niet leuk?quote:
Jij bent een echte he?quote:
Waar ben je bang voor dan?quote:Op maandag 7 januari 2008 16:58 schreef MeNicole het volgende:
Ik ben altijd zo bang in AmsterdamNet of daar alleen maar criminelen wonen
Ik was in het kleine dorp in Brabant waar ik opgegroeid ben, banger dan ik nu in Amsterdam ben. Ben echt nog geen moment bang geweest hier.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:58 schreef MeNicole het volgende:
Ik ben altijd zo bang in AmsterdamNet of daar alleen maar criminelen wonen
Jij woont vlakbij waar ik nu woon, volgens mij. Je ging toch naar hte Slotervaartziekenhuis?quote:
Haha ik heb tot mijn 18e echt pertinent geweigerd ook maar één voet in Amsterdam te zetten.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Jij bent een echte he?![]()
Swets zou ook liever 50 km omrijden om bij mijn familie langs te gaan dan dat ie door Amsterdam moet
Ik woon tegen osdorp aan, geuzenveld.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij woont vlakbij waar ik nu woon, volgens mij. Je ging toch naar hte Slotervaartziekenhuis?
wij noemen dat "bij ons achter"quote:Op maandag 7 januari 2008 17:21 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik woon tegen osdorp aan, geuzenveld.
Is leuk wonen in de Watergraafsmeerquote:Op maandag 7 januari 2008 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik woon nu nog in Slotervaart, net buiten de ring dus, maar ergens dit jaar gaan we verhuizen naar onze nieuwe woning in Watergraafsmeer. Eindelijk binnen de ring
Het verhaal van mvp is zo triest dat je in ieder geval zou wensen dat het niet waar is.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:25 schreef bixister het volgende:
ynske ik bedoelde eigenlijk iets anders: zoals 't hier stond leek het alsof het haar overkomene wellicht een verzinsel was. dat zou natuurlijk kunnen, maar ik vind dat onwaarschijnlijk. (ik ben wellicht te naief hoor).
Ow, wat leuk, een 'buurvrouw'quote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Is leuk wonen in de Watergraafsmeer!
Woon er alweer een paar jaar en het is er heerlijk!
Ik heb daar op de sportschool gezeten. Dat wil zeggen: ik heb een half jaar betaald voor een abonnement en ben er anderhalve maand ook regelmatig heengegegaanquote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Daar is mijn werk, kon. wilhelminaplein
quote:
Dat weet ik niet. Die steden ben ik nog nooit geweest omdat ik zo bang ben in Amsterdam. En ik heb werkelijk geen idee waarom ik bang ben. Tis denk ik gewoon omdat het een grote onbekende stad is.quote:Op maandag 7 januari 2008 16:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor dan?
En ben je ook bang in bijv. Rotterdam of Den Haag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |