quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Grappig, stond op het punt om je te PMen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:56 schreef Da.Rock het volgende:
soooooo
het is januari... wanneer gaan we meeten?
Waarom pm je me nooitquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:57 schreef Emel het volgende:
[..]
Grappig, stond op het punt om je te PMen.
ik praat toch hier met jequote:
aardig van jequote:Op donderdag 3 januari 2008 21:16 schreef skippy22 het volgende:
Ik stuur je zo wel een liefdes pm
Nu wel..ik zie een hartjequote:
Eindelijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:32 schreef -scorpione- het volgende:
Eind goed, al goed![]()
Emel en Skip, het gaat jullie goed
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:23 schreef ClioSporT het volgende:
abi bu adamin hoi'larindan biktim ya.
Dat zegt de vertaalmachine, kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 6 januari 2008 03:06 schreef ClioSporT het volgende:
sorry ?
Ja echt ?quote:Op zondag 6 januari 2008 10:42 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat zegt de vertaalmachine, kan ik ook niets aan doen.
Nee. Ga naar Istanbul, dan heb je Turkije gezien.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben wel eens in Turkije geweest, Marmaris, heb ik nu Turkije gezien
Hebben ze daar nog historische attracties daarzo?, nog restanten van toen de Byyzantijnen Istanbul in handen hadden?quote:Op woensdag 9 januari 2008 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee. Ga naar Istanbul, dan heb je Turkije gezien.
Ook.quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog historische attracties daarzo?, nog restanten van toen de Byyzantijnen Istanbul in handen hadden?
Deze stammen nog uit de Byzantijnse tijd:quote:Op woensdag 9 januari 2008 01:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog historische attracties daarzo?, nog restanten van toen de Byyzantijnen Istanbul in handen hadden?
haha, vond het al erg turks klinken, maar is wel een goede ripquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Nelly Furtado ript Turks liedje:
http://www.milliyet.com.t(...)24.asp?prm=0,4321832
Gaat goed hoorquote:
Weekend wordt moeilijk, verhuizing hè. Wordt komende week sowieso wat moeilijker denk ik. Na je vakantie wordt het dus denk ik weerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:42 schreef Emel het volgende:
[..]
Gaat goed hoormet jou?? van het weekend even bijkletsen??
over 3 weken bijkletsen dusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Weekend wordt moeilijk, verhuizing hè. Wordt komende week sowieso wat moeilijker denk ik. Na je vakantie wordt het dus denk ik weer
Ja sorryquote:
Snap ik johquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:48 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja sorryIs niet anders. Maar tegen die tijd zit ik op mijn nieuwe stekje en heb ik weer veeeel meer vrije tiid
Kan ik heeel lang bijkletsen
Is goedquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:50 schreef Emel het volgende:
[..]
Snap ik johik heb het ook verschrikkelijk druk. We gaan wel een keer koffie drinken ofzo, is makkelijker.
Succesquote:
hey skipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 januari 2008 13:44 schreef IHVK het volgende:
Rotterdam![]()
mag niet ontbreken natuurlijk
[ afbeelding ]
Ik was gisteren weer op de brug.quote:
Rotterdamquote:Op zondag 13 januari 2008 13:44 schreef IHVK het volgende:
Rotterdam![]()
mag niet ontbreken natuurlijk
[ afbeelding ]
haha, echt?quote:Op zondag 13 januari 2008 14:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik was gisteren weer op de brug.
En op het KPN gebouw was iemand aan het snaken.![]()
Was wel grappig om te zien.
Mooie stadquote:
werken is leuk tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iyilik guzellik, senden naber?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:51 schreef Emel het volgende:
Ne haber?
iyilikquote:
halloquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:28 schreef skippy22 het volgende:
Hoi emel
Ik ga naar Portugal.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:42 schreef ClioSporT het volgende:
Gezellig, wat ga je allemaal doen behalve ons vervelen op fok.
Welke stad?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:05 schreef ClioSporT het volgende:
Toe maar, en ik ga 5 feb naar Turkije dus ik ben stoerder![]()
haha leuk. Alvast gefeliciteerd.quote:
vakantie?quote:Op maandag 21 januari 2008 12:52 schreef ClioSporT het volgende:
Thx. Ik zit in Izmit.
je vindt het dus heel spannend?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:16 schreef ClioSporT het volgende:
Nee/Ja, zusje gaat bevallen en daar wil ik gewoon bij zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:31 schreef ClioSporT het volgende:
Tja, eerste echte neefje he
We moeten wel gelijk goede vrienden worden natuurlijk
Ben jij oudste?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:43 schreef ClioSporT het volgende:
Ja, getrouwd met iemand daaro en daarheen verkast. ZusjJE is het trouwens.
Nee is niet raar. Vroeg me alleen af.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:20 schreef ClioSporT het volgende:
Ja. Is dat raar? Ik 27, zij 24.
Jij kan je prima aanpassen daar dus? Maar goed, jij blijft lang in Turkije vanwege je werk. Je weet hoe het is om daar te wonen.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:28 schreef ClioSporT het volgende:
Ik zou er best willen wonen/werken, ik kan m'n werk gewoon daar voortzetten dus dat is het probleem niet.
Ik zou wel gewoon m'n Nederlandse nationaliteit willen houden en hier gewoon weer een paar maandjes per jaar blijven.
Ik ben nog vrijgezel etc dus wil mij nog nergens vestigen.
M'n ouders gaan wel terug binnen een jaartje of 3 denk ik. Ze zouden ooit al terugkeren, maar dat m'n zusje daar nu zit versnelt het proces.
Portugalquote:Op maandag 21 januari 2008 20:27 schreef skippy22 het volgende:
Ga je heen dan ?
en jij aan een touwtje achter de bus aan.quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 03:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
en jij aan een touwtje achter de bus aan.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 03:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
en jij aan een touwtje achter de bus aan.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Skippyballen naar Turkije een optie?
Hey doe normaal zeg.quote:Op donderdag 24 januari 2008 05:06 schreef ClioSporT het volgende:
emel sicsin kafana, tobe ya.
quote:''Aç şu camı. Apış arası gokuyo resmen yav.'' ''Ama çok gözel. Dananın guyruk sokumuylan gerdan yağından yaptıttırdım.''
Dan moeten ze eerst geweekt worden. Doe je dat in olie of water?quote:Op zondag 27 januari 2008 15:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Isegrim, je zou van de paprika's Biber Dolması (gevulde paprika) kunnen maken.![]()
[ link | afbeelding ]
http://www.smulweb.nl/982795/koken/recept/Biber-Dolmasiquote:Op zondag 27 januari 2008 16:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst geweekt worden. Doe je dat in olie of water?
Die koop ik wel eens in blik trouwens, erg lekker.Zelfgemaakt is vast nog lekkerder.
quote:Op maandag 28 januari 2008 16:27 schreef saban het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/982795/koken/recept/Biber-Dolmasi
Hoi emelquote:Op maandag 28 januari 2008 12:27 schreef Emel het volgende:
Hai!
Groeten uit Portugal![]()
Alles goed met jullie?
weken in water gewoon, hoop dat het luktquote:Op zondag 27 januari 2008 16:15 schreef Isegrim het volgende:
Dan moeten ze eerst geweekt worden. Doe je dat in olie of water?
Jah, ben terugquote:Op donderdag 31 januari 2008 11:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Zou Emel al terug zijn gekomen?
Jeetje mina, ik liep daar zonder jas rond.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Je treft het goed, het gaat stormen vanmiddag zeggen ze
Ironisch welquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ach, een campagne wat ze op het Wk voerde, Joga Bonito ( in het engels vertaald: Play Beautifull )
Grappig dat het boegbeeld Eric Cantona was, de man achter de beruchte karate schop op de Crystal Palace fan
Hoe kom je aan een schaafplek?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Behalve een schaafplek op mijn hiel, prima, et toi?
jij voetbalt?quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Voetbalschoenen zitten mij wat te krap, meot ze weer inlopen.
Hoezo? Is leuk tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 12:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja, sad but true.
Je kiest er zelf voor tochquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jup, leuk, door regen en wind achter een bal aanrennen met kans op blessures
eten
ik was een weekje wegquote:
een leuke Hugo Boss shirtquote:
haha, is goedquote:
Jep, ticket ligt hier op tafel.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:08 schreef Emel het volgende:
[..]
haha, is goed![]()
Senden ne haber?
Jij gaat dit jaar naar Turkije he?
Lekker zeg. Ga je alleen of met vriendin?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:11 schreef saban het volgende:
[..]
Jep, ticket ligt hier op tafel.
20 JULI - 15 AUG![]()
Gaat zijn gangetjes, senden naber?
Alleen. Ouders gaan ook, maar zij gaan apart.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:16 schreef Emel het volgende:
[..]
Lekker zeg. Ga je alleen of met vriendin?
Met mij gaat goedniets te klagen.
Dankjequote:Op donderdag 31 januari 2008 14:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Welkom terug, Emel.Zo te horen heb je een leuke vakantie gehad.
Haha verstandig. Straks komt ze verloofd terugquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:17 schreef saban het volgende:
[..]
Alleen. Ouders gaan ook, maar zij gaan apart.
Vriendin blijft hier, gondermiyorum TR'ye
O, mooi. Het is wel lekker om af en toe er tussenuit te gaan.quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:18 schreef Emel het volgende:
[..]
Dankjeja, vakantie is helemaal geslaagd. Ik wil alweer weg
![]()
Hoe is het met jou?
En hoe bevalt de studie?quote:Op donderdag 31 januari 2008 14:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, mooi. Het is wel lekker om af en toe er tussenuit te gaan.![]()
Met mij gaat het goed hoor.Ik leef.
Je hebt het naar je zin dus?quote:
Ankara. Waarschijnlijk een weekje gebergte van Karadenizquote:Op donderdag 31 januari 2008 14:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Haha verstandig. Straks komt ze verloofd terug![]()
![]()
Je gaat naar Ankara of ook andere plaatsen?
klinkt goedquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:48 schreef saban het volgende:
[..]
Ankara. Waarschijnlijk een weekje gebergte van Karadeniz
hoi skipquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:21 schreef skippy22 het volgende:
Hoi emel
Ankara -12quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:05 schreef ClioSporT het volgende:
Turkije is ook brrr koud nu..
We?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:15 schreef skippy22 het volgende:
Gaan we nog een keer daten ?
Izmit -1.. Het voelt wel even iets kouder aan dan -1 in rotterdam..quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:28 schreef IHVK het volgende:
Ik zal ook maar een hoi Emel zeggen dan.
je gaat bijna naar Turkije hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:01 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Izmit -1.. Het voelt wel even iets kouder aan dan -1 in rotterdam..
Mi Lady...quote:
Ik zit er al.quote:
welcome!quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:02 schreef ClioSporT het volgende:
Morgen naar Fenerbahce - Galatasaray
Als mensen dat willen, prima.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:17 schreef stukovich het volgende:
[..]
Mi Lady...
Nummer 107 alweer, wordt het niet eens tijd dat wij deze reeks beëindigen, veel gebeurt er niet echt meer toch?
quote:
Hup Galataquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:02 schreef ClioSporT het volgende:
Morgen naar Fenerbahce - Galatasaray
Echt niet!!quote:
Sure, ik zal deze week wel online zijn 's avonds. Ik ga wel vanaf deze week zo'n 3 keer per week sportenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:35 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goed hoor. Ben je komende week nog online? Heb nu visite![]()
Wil ik alles horen over je vakantie
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:43 schreef Emel het volgende:
[..]
Sure, ik zal deze week wel online zijn 's avonds. Ik ga wel vanaf deze week zo'n 3 keer per week sportenben je nu trots op me?
![]()
haha je wil alle details horen
o.a. cardio, krachttrainingquote:Op zondag 3 februari 2008 20:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
nee, details niet, die deel je maar met je vriendinnen
![]()
3x per week sporten?Wat ga je precies doen? Buikdansen toch?
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:11 schreef Emel het volgende:
[..]
o.a. cardio, krachttrainingja buikdansen ga ik ook doen.
ach, een beeeeeetje maarquote:Op zondag 3 februari 2008 21:24 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
dat meen je niet serieus of wel?
skip moet niet zo baggerenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]![]()
en skippy, jij hebt een aantal notes ver in de 100, of neit Emel?
Keizersnede? of de bevalling wordt vandaag ingeleid?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef ClioSporT het volgende:
Fener![]()
Naja, morgen gaat m'n zusje bevallen dus ik mag nu niet treuren. 1e keer oom
spannend!quote:Op maandag 4 februari 2008 00:21 schreef ClioSporT het volgende:
Naja, morgen gaat m'n zusje bevallen dus ik mag nu niet treuren. 1e keer oom
wat denk jezelf?quote:
wat denk je nou?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:40 schreef -scorpione- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=gKXcHEHm0ps
dat accent, heerlijk nummer
Voetbal? Turkse zendersquote:Op maandag 4 februari 2008 21:32 schreef -scorpione- het volgende:
Komt er nog een beetje een fatsoenlijke Turkse voetbalpot op TV deze week? Heb nog een paar daagjes alle Turkse zenders, daar heb ik anders helemaal geen klap aan
arme jijquote:
Keizersnede..quote:Op maandag 4 februari 2008 07:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Keizersnede? of de bevalling wordt vandaag ingeleid?
Wat is je email adres ?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:43 schreef Emel het volgende:
scorp, ik probeer je morgen vanuit werk te mailen.
Leuk! Als ik dan tegen het einde van de week je mailtje heb ontvangen mail ik je meteen terugquote:Op maandag 4 februari 2008 22:43 schreef Emel het volgende:
scorp, ik probeer je morgen vanuit werk te mailen.
quote:
Aanstaande woensdag, 6 februari 2008, kun je naar Turkije - Zweden kijken op ATV.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:32 schreef -scorpione- het volgende:
Komt er nog een beetje een fatsoenlijke Turkse voetbalpot op TV deze week? Heb nog een paar daagjes alle Turkse zenders, daar heb ik anders helemaal geen klap aan
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Leuk! Als ik dan tegen het einde van de week je mailtje heb ontvangen mail ik je meteen terug
Gefeliciteerd!quote:
zie profielquote:
quote:
wat moet ik met die info?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:28 schreef skippy22 het volgende:
Ik zit weer eens aan de schnabs emel
quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het is een hint, het is bijna valentijnsdag
hier kom ik op terugquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor instelling?Hoe moet dat toch met jou?
![]()
ik heb hard getraindquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Niet hard genoeg getraind dus
ik heb niet eens buikspieren denk ikquote:
ben je nu naar huis gegaan of heb je de hele dag gewerkt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:41 schreef Emel het volgende:
hele nacht niet geslapenhoesten en hoesten.
en zo naar werk.
dat krijg je als je 5 sit-ups achter elkaar doetquote:Op donderdag 7 februari 2008 07:42 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb hard getraind![]()
mn buikspieren doen pijn
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Heb respect voor vrouwen/dames, anders rkijgen jullie wat van mij te heur'n!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |