quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:35 schreef gronk het volgende:
Dat iedereen maar veel toegevoegde waarde mag leveren
Dank je heer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:35 schreef gronk het volgende:
Dat iedereen maar veel toegevoegde waarde mag leveren
Of je drinkt gewoon geen Jip & Janneke champagnequote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:24 schreef Gabry het volgende:
Champagne is echt zoo goor. Doe maar snel een oliebol.
Teveel alcohol!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik voel m'n hart kloppen in mijn slapen.
Op Mtvquote:
Graag gedaan. Overigens bedoelde ik 't niet alleen in de context van dit forum.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:58 schreef gronk het volgende:
[..]
Graag gedaan. Overigens bedoelde ik 't niet alleen in de context van dit forum.
(Hrm, 'dat iedereen maar veel belasting mag betalen' is eigenlijk ook wel een aardige)
bah ... net alsof je in de ogen van een haai staart ... zwart/donker evil!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu eerst een Bavaria.
Haha, nu je het zegtquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
bah ... net alsof je in de ogen van een haai staart ... zwart/donker evil!
http://www.youtube.com/watch?v=L8iewE56qvgquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
bah ... net alsof je in de ogen van een haai staart ... zwart/donker evil!
Ik hou niet van spasten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:54 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=L8iewE56qvg
"To the haters"
Misschien iets meer voor jou!
+1 goede debattechniek.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Jij en gronk zijn erg vermoeiend omdat jullie gewoon echt niet lezen, kromme dingen beweren en gewoon echt heel erg dom zijn. Ik heb de waarheid niet im pacht, maar heb wel basisskills in lezen en begrijpen, die hebben jullie gewoon echt echt echt echt echt niet.
Heb je geen mooie foto van haar?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu eerst een Bavaria.
Ik krijg elke keer rillingen van de uitermate rampzaligheid van de beheersing van andere talen van politici.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:56 schreef pberends het volgende:
Afval bestaat straks niet meer
Goh, wat een stel randdebielen zijn die eerste reageerders.
CrAdle to CrAdlequote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik krijg elke keer rillingen van de uitermate rampzaligheid van de beheersing van andere talen van politici.
Je zou toch zeggen dat je voor zo'n salaris op z'n minst het Engels in schrift en spreektaal goed beheerst ...quote:
Is dat die kwaliteitstv waar men het altijd over heeft?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=192
Dat heet een 'blunder', mijn eerwaarde.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is dat die kwaliteitstv waar men het altijd over heeft?
Meer drinken. Ik ga ook zo naar een nieuwjaarsborrel, haha, champagne woohoo!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:35 schreef Autodidact het volgende:
Droge mond en zo.
Balkenende voor schut zetten is alleen maar een IQ van 2 nodig in de vorm van Ali B. Als je door hem voor schut gezet KAN worden zegt dat genoeg.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat heet een 'blunder', mijn eerwaarde.
Nog zo'n leuke:
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=187
Toen durfde men nog Balkenende voor schut te zetten
Groot gelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:34 schreef Gabry het volgende:
Ik klikte net op pberends zijn sig. Ik vind die aandacht op de race om donaties tijdens presidentsverkiezingen echt ongepast.
Van die gele oordopjes of echt van die speciale?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef du_ke het volgende:
Moge.
Het was weer een leuk feestje, ben weer thuis en oordopjes zijn een goede uitvinding.
Na oudjaarsfeest nog even doordrinken?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer drinken. Ik ga ook zo naar een nieuwjaarsborrel, haha, champagne woohoo!
gadverdamme Apropos, ik hoop dat dat geen duimpje omhoog voor mij was, maar gewoon een teken dat je nog leeft.quote:
Van die simpele gele, het is wat gedoe maar het werktquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Van die gele oordopjes of echt van die speciale?
Mijn oren suizen nog steeds.
Mwa, doordrinken, moet morgen gewoon weer aan de slag.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:54 schreef Klopkoek het volgende:
Na oudjaarsfeest nog even doordrinken?
http://www.dumpert.nl/med(...)e_..._de_goeie_.html
Verschil tussen suizen of niet. Dan maar wat gedoe jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van die simpele gele, het is wat gedoe maar het werkt.
Boze_Appel komt in de hele tekst niet voor, maar iedereen weet op wie ik doel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
gadverdamme Apropos, ik hoop dat dat geen duimpje omhoog voor mij was
Inderdaad vorig jaar had ik ze niet en daarna nog een week piepende oortjesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Verschil tussen suizen of niet. Dan maar wat gedoe ja.
Ik heb het weleens 2 weken lang gehad. Vrolijk word je er niet van. Je hebt ook van die dwazen die met hun hoofd in de speakers gaan staan. Altijd over verbaasd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad vorig jaar had ik ze niet en daarna nog een week piepende oortjes.
Vriend van deed de laatste grote carbidknal vannacht per ongeluk zonder oordoppen en die had iets last van piepen maar die had er vorig jaar anderhalve maand last van gehad. Hij is niet zo voorzichtigquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb het weleens 2 weken lang gehad. Vrolijk word je er niet van. Je hebt ook van die dwazen die met hun hoofd in de speakers gaan staan. Altijd over verbaasd.
Ik nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:59 schreef Apropos het volgende:
Boze_Appel komt in de hele tekst niet voor, maar iedereen weet op wie ik doel.
Hoe verknal ik mijn gehoor in 3 stappen. Anderhalve maand een piepquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vriend van deed de laatste grote carbidknal vannacht per ongeluk zonder oordoppen en die had iets last van piepen maar die had er vorig jaar anderhalve maand last van gehad. Hij is niet zo voorzichtig.
Je weet dat piepende oortjes of suizen een ziekte is?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb het weleens 2 weken lang gehad. Vrolijk word je er niet van. Je hebt ook van die dwazen die met hun hoofd in de speakers gaan staan. Altijd over verbaasd.
29quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:06 schreef gronk het volgende:
Zeg Boze_Appel, hou oud ben je eigenlijk?
Teken van gehoorbeschadigingquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet dat piepende oortjes of suizen een ziekte is?
Je kunt toch ook gewoon een beetje afstand houden?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe verknal ik mijn gehoor in 3 stappen. Anderhalve maand een piep.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat moet iemand hier doen om boos StefanP commentaar in je fobo te krijgen, dat wil ik ooK!!!
Als je carbidbussen aan het afschieten bent? Lastigquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon een beetje afstand houden?
Niet te lief over amerika en hem doenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat moet iemand hier doen om boos StefanP commentaar in je fobo te krijgen, dat wil ik ooK!!!
Ach, ik was ooit SP-stemmer, dus ik kan mij prima even tijdelijk voordoen als linkse huilie.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:11 schreef gronk het volgende:
Zeg iets vervelends over amerika. Overigens is het voor linkse huilies stukken makkelijker om een boze stefanp in je fobo te krijgen
Ik dacht dat je ouder was.quote:
Tsja, waarom zou je dat moeten doen? Illegale shit afsteken deed ik toen ik 16 was ofzo.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je carbidbussen aan het afschieten bent? Lastig.
Je standaard openingszin?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ouder was.
Ben je nu teleursgesteld?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik dacht dat je ouder was.
hehequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:32 schreef Reya het volgende:
Je standaard openingszin?
Verward vooral.quote:
Tuurlijk, Fastmatti, tuurlijk.quote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is vooral kut als één van die vriendinnen verwoede pogingen doet om jouw aandacht te trekken terwijl jij eigenlijk op haar vriendin had willen afstappen. Dat had ik dus zowel deze zaterdag als vorige week
Dat dacht ik al. Je hebt wel wat van een bekeerling.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, ik was ooit SP-stemmer, dus ik kan mij prima even tijdelijk voordoen als linkse huilie.
de beste verwensingen, niet alleen aan jouquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:44 schreef Monidique het volgende:
Heuh! 2008, etcetera!
http://edition.cnn.com/20(...)n.autopsy/index.htmlquote:Pakistan's Interior Ministry backtracked Tuesday on its statement that Benazir Bhutto died because she hit her head on a sunroof latch during a shooting and bomb attack.
(...)
"I was just narrating the facts, you know, and nothing less nothing more," Cheema said.
Haha! Napalmpje toch, zit je nog steeds in je Clinton-fase?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 @ 19:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waarom zou dat wel zo zijn?
En als je toch gaat opzoeken, kijk dan ook even naar het verleden waarin de VS onder CLINTON ook al Irak bombardeerde..
Tip voor Boze_Appel: blijf uit de buurt van moskee-en. Een beetje de libertaire relnicht uithangen: niemand die daar aanstoot aanneemt. Doe hetzelfde als bekeerde islamist en voor je het weet kun je het beste de AIVD bellen als je per ongeluk een bestand van je PC hebt verwijderd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Je hebt wel wat van een bekeerling.
Wat op zich ook wel iets goeds heeft. Uhm, passie. Kijk, ik heb geen leven, ik ben een zielloze walgelijkheid. Het enige waar ik mee kan pronken, is mijn geweldig, fantastisch uiterlijk, maar dat is het dan ook, geen passie, geen vuur.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Same here.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:11 schreef Monidique het volgende:
Tsja. Om altijd maar als antwoord te krijgen dat de DRO's het automagisch wel oplossen, sja, na een tijdje heb je het wel gezien.
POL is dan ook dood.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:09 schreef gronk het volgende:
Overigens vind ik het wel amusant om te zien dat het nieuwe libertarisme-topic een gebrek aan deelnemers heeft
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:09 schreef gronk het volgende:
[..]
Tip voor Boze_Appel: blijf uit de buurt van moskee-en. Een beetje de libertaire relnicht uithangen: niemand die daar aanstoot aanneemt. Doe hetzelfde als bekeerde islamist en voor je het weet kun je het beste de AIVD bellen als je per ongeluk een bestand van je PC hebt verwijderd.
Zaak is dan ook uitgekauwd; net als bij de Wildersianen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:09 schreef gronk het volgende:
Overigens vind ik het wel amusant om te zien dat het nieuwe libertarisme-topic een gebrek aan deelnemers heeft
Wat een teleurstellend nummer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
Hebben jullie pijn?
http://www.youtube.com/watch?v=B5PPEXUG8nU
Tis geschreven voor kinderen, wat wil je.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat een teleurstellend nummer.
waarom hangen die tieten dan uit dat pakkie?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tis geschreven voor kinderen, wat wil je.
Laat ik 'm even uitleggen: als de AIVD echt zo goed is als ze beweren, dan is iemand die opeens de militante moslimfundamentalist gaat uithangen Heel Erg Verdacht, en zo iemand wordt netjes gemonitord en in de gaten gehouden. IP-verkeer monitoren, telefoontaps, keyloggers, you name it. Waarom niet een stapje verder gaan, en gebruik maken van de infrastructuur die de AIVD je biedt? Met een beetje mazzel hebben ze complete backups van je PCquote:
Kinderen ervaren tieten niet zoals wij dat doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
waarom hangen die tieten dan uit dat pakkie?
Maar ze kunnen er wel vast aan wennen ofzoquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kinderen ervaren tieten niet zoals wij dat doen.
Ik was hier ook al achter. Ik moet soms langer dan 2 seconde nadenken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:49 schreef gronk het volgende:
[..]
Laat ik 'm even uitleggen: als de AIVD echt zo goed is als ze beweren, dan is iemand die opeens de militante moslimfundamentalist gaat uithangen Heel Erg Verdacht, en zo iemand wordt netjes gemonitord en in de gaten gehouden. IP-verkeer monitoren, telefoontaps, keyloggers, you name it. Waarom niet een stapje verder gaan, en gebruik maken van de infrastructuur die de AIVD je biedt? Met een beetje mazzel hebben ze complete backups van je PC
En natuurlijk:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)n.autopsy/index.html.
Sjeez...
Lijkt mij duidelijk, eerlijk gezegd, dat iets of iemand van de overheid met de moord te maken heeft gehad.quote:In the letter, Minallah said the doctors "suggested to the officials to perform an autopsy," but that Saud "did not agree." He noted that under the law, police investigators have "exclusive responsibility" in deciding to have an autopsy.
Minallah told CNN that he was speaking out because the doctors at the hospital were "threatened."
"They are government servants who cannot speak; I am not," he said. He did not elaborate on the threats against the doctors.
He said the lack of an autopsy has created "a perception that there is some kind of cover-up, though I might not believe in that theory."
"There is a state within the state, and that state within the state does not want itself to be held accountable," Minallah said.
Slaap lekker, dank voor je input.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:10 schreef sigme het volgende:
1 goede daad verricht
1 goed voornemen uitgevoerd.
Ik hou het hierbij voor 1 januari. truste!
Gdvrr morgen weer werken
Volgens mij vind de AIVD iedereen wel verdacht, al is het maar om niet werkloos te raken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:49 schreef gronk het volgende:
[..]
Laat ik 'm even uitleggen: als de AIVD echt zo goed is als ze beweren, dan is iemand die opeens de militante moslimfundamentalist gaat uithangen Heel Erg Verdacht, en zo iemand wordt netjes gemonitord en in de gaten gehouden. IP-verkeer monitoren, telefoontaps, keyloggers, you name it. Waarom niet een stapje verder gaan, en gebruik maken van de infrastructuur die de AIVD je biedt? Met een beetje mazzel hebben ze complete backups van je PC
Weer nieuws van gister. 'Nederland bijna politiestaat'quote:"Nederland bijna politiestaat"
AMSTERDAM - Nederland is hard op weg om een politiestaat te worden, dat blijkt uit cijfers van de Britse organisatie Privacy International.
Nederland krijgt het cijfer 2,1. Dat is bijna zo laag als China (1,3) en Rusland (1,4).
Met name de identificatieplicht, het verzamelen van DNA van criminelen en het verstrekken van klantgegevens van internetproviders aan stichting BREIN zijn verantwoordelijk voor de negatieve beoordeling.
bron: Telegraaf
zing je ook een liedje voor ons?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Slaap lekker, dank voor je input.
Ik ben nergens onfatsoenlijk of heb nergens onbewijsbare argumenten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:46 schreef Monidique het volgende:
Nee, maar dat hoeft toch ook niet als bekeerling?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben nergens onfatsoenlijk of heb nergens onbewijsbare argumenten.
Het hele lijstje.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:13 schreef Gabry het volgende:
[..]
Volgens mij vind de AIVD iedereen wel verdacht, al is het maar om niet werkloos te raken.
[..]
Weer nieuws van gister. 'Nederland bijna politiestaat'
Bijna? Ik heb wel eens een topic geopend in NWS dat de politiestaat al een feit is. SCH vond dat het gecensureerd moest worden en kreeg gelijk. Is dat ironie of niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:21 schreef Gabry het volgende:
[..]
Het hele lijstje.
Ja, dan kan je beter in Israel wonen.
Ik verwonder mij meer met het gebrek aan mensen die opzich een beetje kunnen nadenken en discussieren. Ik mis een M. in zulke discussies. Ookal ben ik het finaal met hem oneens, kan hij tenminste wat zinnigs uit zijn strot krijgen punten die de plekjes aantonen en de fouten aanwijzen waar we vervolgens over in disucssie kunnen gaan. Dat is zinniger dan waaaaaaaaaah geeeeeeen overheid massadistructie en iedereen maakt de rest af! dood en verderf want dat is wat ik zou doen als er geen overheid is!!!!!!!!!!!!!!!one!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:09 schreef gronk het volgende:
'mama, de kindjes zijn stom want ze willen niet meer met met spelen'.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik verwonder mij meer met het gebrek aan mensen die opzich een beetje kunnen nadenken en discussieren.
Probeer het eens in SLA, fuck er is geen slavenforum waar we iedereen kunnen dwingen om te doen wat gronk wil.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:32 schreef gronk het volgende:
'mama, de kindjes zijn stom want ze willen niet meer met met spelen'.
BTW: Probeer het eens in BNW
Laten we het hopen, de top2000 was redelijk irritant om te volgen. Er zit ook gewoon helemaal geen beweging in, de jaren 70 blijftmaar herhalen en herhalen en herhalenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:50 schreef Klopkoek het volgende:
Het is nieuwjaar, dat betekent gelukkig ook dat we weer 11 maanden van dit soort liedjes verlost zijn:
Dit soort bejaardenmuziek dus.
http://en.wikipedia.org/w(...)rt_of_Saddam_Husseinquote:In the wake of the Al-Anfal Campaign, during which Hussein staged deadly mustard and nerve gas attacks on Kurdish Iraqis, Gore cosponsored the Prevention of Genocide Act of 1988, which would have cut all assistance to Iraq. The bill was defeated in part due to intense lobbying of Congress by the Reagan-Bush White House and a veto threat from President Reagan.
De babyboomgeneratie hč? Maar het valt me ook op dat het in de top 100 ofzo ook allemaal liedjes zijn die je de rest van het jaar nooit hoort (kan ook aan mij liggen).quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:55 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Laten we het hopen, de top2000 was redelijk irritant om te volgen. Er zit ook gewoon helemaal geen beweging in, de jaren 70 blijftmaar herhalen en herhalen en herhalen
Alle 4 door elkaar geeft best herriequote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:50 schreef Klopkoek het volgende:
Het is nieuwjaar, dat betekent gelukkig ook dat we weer 11 maanden van dit soort liedjes verlost zijn:
Begint goed, maar zinnen als 'de betuttelende staat' kun je niet onderbouwen, dus waarom zou je het dan betuttelend noemen? De staatsloterij staat op zichzelf, het draagt alleen nog de naamquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:58 schreef pberends het volgende:
Loterijen en Holland Casino hard aanpakken
http://youtube.com/watch?v=bCjpyPqwXNAquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:00 schreef Monidique het volgende:
http://youtube.com/watch?v=D4TH3BN0jZc
Net kapsel voor iemand die net gezwommen heeft.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Een zalig nieuwjaar iedereen.
Je zou haast gaan denken dat de foto in scčne is gezet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Net kapsel voor iemand die net gezwommen heeft.
Ja, het is sneu. Ergens is het heel begrijpelijk dat je na zo'n halve eeuw van roofpolitiek van de grootste stam nu wel eens een keer de macht wil. Het is volgens mij een combinatie van dat, en werkloze, uitzichtloze en toekomstloze jonge mannen die een reden zoeken om te rellen. Toen ik er was heb ik niets meegekregen van kikuyu-haat of iets in die zin. Deze verkiezingen zijn niet de laatste druppel, want de emmer was leeg. Ik begrijp er in ieder geval weinig van. Misschien is het wel gewoon dat mensen in andere landen zo ongelooflijk begaan kunnen zijn met politiek. Net als in Pakistan; nationale rouw, rellen en huilende burgers om een vermoorde politicus.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:11 schreef Mutant01 het volgende:
Kenya is gonna die.
Hmm, al die make-up is ook een beetje een give-away hč?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat de foto in scčne is gezet.
"Hey ze heeft een pukkel op der voorhoofd"quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Net kapsel voor iemand die net gezwommen heeft.
Ben je na al die foto's niet enorm teleurgesteld als je een echte vrouw ziet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:20 schreef pberends het volgende:
[..]
"Hey ze heeft een pukkel op der voorhoofd"
Hoe herken je de homo.
Dat is een goede.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:22 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ben je na al die foto's niet enorm teleurgesteld als je een echte vrouw ziet?
Er was laatst ook weer zo'n leuk, hyperbelangrijk onderzoek dat concludeerde dat vaak naar foto's van mooie vrouwen kijken de mening over de eigen relatie verslechtert.quote:
quote:“What I want to see is them coming together. I want to see talks and I want to see reconciliation and unity. I want to see the possibility explored where they can come together in government,” Mr Brown said.
leuk signaturequote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:48 schreef sneakypete het volgende:
Ik sluit me volledig aan met bij de topictitel
*gloek*
Welke make-upquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Hmm, al die make-up is ook een beetje een give-away hč?
quote:I have this feeling man, 'cause you know, it's just a handful of people who run everything, you know … that's true, it's provable. It's not … I'm not a fucking conspiracy nut, it's provable. A handful, a very small elite, run and own these corporations, which include the mainstream media. I have this feeling that whoever is elected president, like Clinton was, no matter what you promise on the campaign trail – blah, blah, blah – when you win, you go into this smoke-filled room with the twelve industrialist capitalist scum-fucks who got you in there. And you're in this smoky room, and this little film screen comes down … and a big guy with a cigar goes, "Roll the film." And it's a shot of the Kennedy assassination from an angle you've never seen before … that looks suspiciously like it's from the grassy knoll. And then the screen goes up and the lights come up, and they go to the new president, "Any questions?" "Er, just what my agenda is." "First we bomb Baghdad." "You got it …"
Heb getracht uit te zoeken waar het precies vandaan komt maar das me nog niet zo gelukt.quote:
Het was niet jouw schuld. Onthoud dat.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jawel. Nu moet ik weer een nieuwe vrouw vinden
Ik ruik een onbedoelde bekentenis.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:59 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het was niet jouw schuld. Onthoud dat.
Alleen als ik dit een uurtje of 12 eerder geweten had dan had ik wel op die ene knappe vrouw afgestaptquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:59 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het was niet jouw schuld. Onthoud dat.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:50 schreef Klopkoek het volgende:
Eensch. Wie zegt trouwens dat het een Nederlandse vrouw was?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:13 schreef gronk het volgende:
Ach, nederlandse vrouwen: ontzettend overgewaardeerd.
quote:A government spokesman told the BBC that Mr Odinga's supporters are "engaging in ethnic cleansing" in an "organised, calculated manner".
Mr Odinga has countered in an interview with the Associated Press that Mr Kibaki's government was "guilty, directly, of genocide".
The majority of those killed in the church were Kikuyu, the same tribe as Mr Kibaki, and there have been reports of people being targeted on the basis of their ethnicity.
Abbass Gullet, secretary general for Kenya's Red Cross, told AFP that only those from "the right ethnic group" had been allowed through barricades in some places.
[...]
One woman told the BBC that she was locked in an orphanage in Eldoret.
"The older children have been told that they need to arm themselves just in case we might have to protect ourselves, so they've got batons, they've got anything they can find," she said.
[...]
The Kenyan Red Cross has said that in the Rift Valley, at least 70,000 people have been displaced as a result of the unrest, describing it as "a national disaster".
Ugandan officials also reported hundreds of Kikuyu tribes people crossing the border from Kenya, AFP reported.
BBC
Nee! Ik wil haat! Moehahaha. " Schelden en slopen"quote:Verschillende bekende Nederlanders doen woensdagochtend in dagblad Trouw een oproep om dit jaar in Nederland op een prettige en waardige manier samen te leven. Op de omslag van de krant waarschuwen de ondertekenaars van de advertentie 'Benoemen en Bouwen' ervoor dat Nederland verstrikt raakt 'in een neerwaartse spiraal van intolerantie en onverschilligheid'.
+1 foute muziekkeus.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee! Ik wil haat! Moehahaha.
http://youtube.com/watch?v=h7woSjMPreA
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:24 schreef gronk het volgende:
Ja, duh, als ik aan het werk was geweest had-ie voor een dichte deur gestaan. Da's ook zielig
Haal die t weg.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Je moet ook werken luie dondert!
Nee.quote:
www.mille-collines.nl?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Oproepen tot tolerantie!??! VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom roepen ze niet op tot haat!?
Elke dag weer kom ik tot die conclusie. En wat nu?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
Serieus, de gemiddelde Nederlandse autochtoon is nog dommer dan ik dacht.
Of mag ik dat niet zeggen?
Nou en ik doe het toch.![]()
Probeer jij eens het gemiddelde omhoog te halen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Elke dag weer kom ik tot die conclusie. En wat nu?
Apen!? Gigantische kamelen komen er uit mijn mouw.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[quote]Op woensdag 2 januari 2008 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Oproepen tot tolerantie!??! VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom roepen ze niet op tot haat!?
[/quote
Aha, hier komen apen uit mouwen!
Onderbouwen? Je kan toch ook zelf gewoon kijken in bepaalde topics, op de frontpage, etc etc.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:46 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[quote]Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
Serieus, de gemiddelde Nederlandse autochtoon is nog dommer dan ik dacht.
Of mag ik dat niet zeggen?
Nou en ik doe het toch.![]()
[/quote
Onderbouwen svp.
Is het 'hip' om quotes te verkloten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:46 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Leuke stunt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ze hebben de website gehacked van dat initiatief.
Ik wist niet dat "de gemiddelde allochtoon" zich bevond op de FP. En zijn reacties van niet-allochtonen gemiddeld beter? Misschien is de mens gewoon gemiddeld wat minder intelligent dan Mutant.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderbouwen? Je kan toch ook zelf gewoon kijken in bepaalde topics, op de frontpage, etc etc.
Autochtoon Autodidact, Autochtoon.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik wist niet dat "de gemiddelde allochtoon" zich bevond op de FP. En zijn reacties van niet-allochtonen gemiddeld beter? Misschien is de mens gewoon gemiddeld wat minder intelligent dan Mutant.
Weet jij wel, Mutant, dat jij hier een hele bevolkingsgroep over een kam scheert..
Dat kan mij geen reet schelen, weten jij en vele anderen ook eens hoe dat voelt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik wist niet dat "de gemiddelde allochtoon" zich bevond op de FP. En zijn reacties van niet-allochtonen gemiddeld beter? Misschien is de mens gewoon gemiddeld wat minder intelligent dan Mutant.
Weet jij wel, Mutant, dat jij hier een hele bevolkingsgroep over een kam scheert..
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef Autodidact het volgende:
Misschien is de mens gewoon gemiddeld wat minder intelligent dan Mutant.
Ik ben de gemiddelde autochtoon die ontzettend dom is? Ik moet toch zeggen dat ik mij niet bepaald aangesproken voel door dit soort generaliserende opmerkingen van mensen op basis van zeer selectieve informatie. Maar jouw naam staat eronder, niet de mijne.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan mij geen reet schelen, weten jij en vele anderen ook eens hoe dat voelt.
Dan moet je er ook niet op reageren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik ben de gemiddelde autochtoon die ontzettend dom is? Ik moet toch zeggen dat ik mij niet bepaald aangesproken voel door dit soort generaliserende opmerkingen van mensen op basis van zeer selectieve informatie.
Ik reageer waar ik op wil, zoals jij ook op mensen reageert die generaliserend over anderen praten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet op reageren.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik reageer waar ik op wil, zoals jij ook op mensen reageert die generaliserend over anderen praten.
Oh, dus als ik de sloot in spring, spring jij ook de sloot in.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik reageer waar ik op wil, zoals jij ook op mensen reageert die generaliserend over anderen praten.
quote:In een reactie noemt Wilders de ondertekenaars ''onnozele, naļeve dwazen en dhimmi's''. Dhimmi's is de Arabische aanduiding voor niet-moslims onder de islamitische wetgeving (sharia). Wilders bedoelt met de term mensen die zich uit angst aan moslims onderwerpen (dhimmitude-gedrag: het al dan niet vrijwillig onderwerpen van niet-moslims aan moslims).
Nee. Als jij ongefundeerde generaliserende opmerkingen veracht moet je er zelf niet aan meedoen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus als ik de sloot in spring, spring jij ook de sloot in.
Welke brief en jij ook.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:40 schreef Jurgen21 het volgende:
Harry Mens heeft de Doekle-Terpstra-brief ondertekend![]()
Oja, gelukkig nieuwjaar!
Waarom niet? Vrijheid van meningsuiting, als ik dat wil dan doe ik dat.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee. Als jij ongefundeerde generaliserende opmerkingen veracht moet je er zelf niet aan meedoen.
Weet ik veel. Ik ben maar een domme allochtoon.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
He?
Nederland is weer veilig!quote:RIJSWIJK - De politie heeft in de nacht van dinsdag op woensdag in Rijswijk een 37-jarige automobiliste uit Voorburg een bekeuring gegeven voor onder meer wildplassen.
De vrouw viel op omdat ze slingerend over de weg reed en werd aangehouden. Zij moest zo nodig plassen dat zij, direct toen ze uit haar auto stapte, in het bijzijn van de agenten haar behoefte deed. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De vrouw kreeg ook een bon omdat haar rijbewijs 45 minuten was verlopen.
De Voorburgse werkte vervolgens niet mee aan een blaastest, maar gaf wel toe alcohol te hebben gedronken. Dit leverde haar een rijverbod op. Ook vorderde de politie haar rijbewijs in.
Bel ff met Harryquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is er mis met bv. de Koran of de Bijbel achterlijke boeken noemen?
Haha, hij staat vrij laag op mijn lijstje van mensen die ik zou bellen als ik iets wil weten.quote:
Neem je de Koran letterlijk of ben je niet zo gelovig?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
Niks mis mee, maar in mijn ogen is dat achterlijk.
Is het in je ogen zo zwart wit?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neem je de Koran letterlijk of ben je niet zo gelovig?
Lees B_A's libertarisme-reeks maar eens doorquote:
Nee, maar beantwoord mijn vraag eens als je wil.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
Is het in je ogen zo zwart wit?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:07 schreef gronk het volgende:
Lees B_A's libertarisme-reeks maar eens door
Dat kan niet, als jij hem zo zwartwit stelt. Ik geloof weldegelijk, hou mij meestal ook aan de vijf zuilen en haal bepaalde normen en waarden uit de Koran.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar beantwoord mijn vraag eens als je wil.
Aha, selectief eruit pakken wat je leuk vind en de stomme dingen laten voor wat ze zijn?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
Dat kan niet, als jij hem zo zwartwit stelt. Ik geloof weldegelijk, hou mij meestal ook aan de vijf zuilen en haal bepaalde normen en waarden uit de Koran.
Ik dacht dat jij Wilders wel kon waarderen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha, selectief eruit pakken wat je leuk vind en de stomme dingen laten voor wat ze zijn?
Je bedoelt een beetje zoals jouw discussietactiek?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Aha, selectief eruit pakken wat je leuk vind en de stomme dingen laten voor wat ze zijn?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:48 schreef gronk het volgende:
Je bedoelt een beetje zoals jouw discussietactiek?
Nergens stel ik jouw vrijheid ter discussie, wel jouw invulling daarvan. Domme mensen die domme dingen zeggen, die kun je dat best kwalijk nemen. Maar anderszins intelligente mensen die die domme dingen gaan herhalen, dat is om triest van te worden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet? Vrijheid van meningsuiting, als ik dat wil dan doe ik dat.
Yup. Net zoals je er wel eens boos over kan worden, of om kan lachen etc.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die triest worden om wat andere mensen zeggen.
Oh, ja, ik hap. Zeg maar gewoon geen domme dingen meer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
Maar ik blijf het wel leuk vinden hoe jij zo serieus mogelijk reageert en hapt, terwijl ik het dus eigenlijk nergens over had en overduidelijk als grap aanhaalde.
Ehh. Ga je mond spoelen. Ik word misselijk van die vent.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Wilders wel kon waarderen.
Jij als meubelmasturbateur denkt dat van iedereen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Wilders wel kon waarderen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij als meubelmasturbateur denkt dat van iedereen.
Sorry, masturbator moest het zijn. Bator. Net als die stad waar jij bent opgegroeid.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - meubelmasturbateur - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Sorry, masturbator moest het zijn. Bator. Net als die stad waar jij bent opgegroeid.
Pas toen ik dit las, wist ik dat het geen voorstel van Plasterk kon zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:08 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/137(...)d_terugbetalen'.html
Om belastingverhoging te voorkomen gaan we studenten extra belasten! Geniaal! en dan noemen we dat het verlagen van kosten! Wat een visionair!9 voor fantasie, 7 voor creativiteit, 3 voor het rekenwerk.
Straf voordat ze veroordeeld zijn lijkt mij een beetje vreemd.quote:Geweldplegers worden nu na de aanhouding vrij snel vrijgelaten, waarna ze op een later moment op de zitting moeten verschijnen. Volgens het VVD-Tweede Kamerlid Fred Teeven is dat niet effectief. ‘Ze moeten het voelen, dat ze niet naar school of werk kunnen.’
Volgens hem moeten de honderden relschoppers vast blijven zitten tot ze over een dag of tien voor de rechter komen. Tot die tijd moeten verdachten hun zaak in de cel afwachten.
''
De regeringspartijen CDA en PvdA toonden zich woensdag positief over het pleidooi van de VVD.
Elsevier
Hoge heren dat 't zijn!quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef Gabry het volgende:
Stelletje wereldvreemden in Den Haag. Ze denken ook echt niet na.
Wetgeving die onder het mom van terrorisme mogelijk is gemaakt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:10 schreef Gabry het volgende:
Ik ben voor hardere straffen en pepperspray voor hulpverleners is ook zeker een goed idee, maar:
[..]
Straf voordat ze veroordeeld zijn lijkt mij een beetje vreemd.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:18 schreef Gabry het volgende:
Stelletje wereldvreemden in Den Haag. Ze denken ook echt niet na.
Dus, wat gaan we doen? Nee, we gaan niet de AOW-leeftijd verhogen. Dat zou politieke zelfmoord zijn. In plaats daarvan gaan we jongeren pesten, en leggen we een bom onder intergenerationele solidariteit.quote:Door de vergrijzing van de bevolking zullen de kosten van de overheid flink oplopen. Om stevige belastingverhogingen te voorkomen, moeten de uitgaven van de staat omlaag, aldus Tichelaar.
Is dat aftrekbaar?quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:40 schreef kLowJow het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:51 schreef Apropos het volgende:
Is dat aftrekbaar? Kunnen we daar belasting op heffen?
Ik betwijfel of de SP hetzelfde zou doen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:06 schreef MrX1982 het volgende:
Tichelaar probeert de SP links te passeren.
Politieke inteeltstrijd.
Dat wilde ik net ook zeggen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de SP hetzelfde zou doen...
quote:
De middelmaat regeert.quote:"Het geld dat dan vrijkomt, kunnen we investeren waar het het meest nodig is: het primair onderwijs, het voortgezet onderwijs en het mbo."
Wanneer is dat niet het geval? Geef mij één voorbeeld!quote:
Ik vraag me af What would Chuck Norris do.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik betwijfel of de SP hetzelfde zou doen...
Zeer zelden, inderdaad. Maar goed, je zit uiteindelijk altijd met CDA of met PvdA opgescheept, en kiezen tussen CDA en PvdA is toch een beetje als kiezen tussen een lamme of een blinde om je auto te besturen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wanneer is dat niet het geval? Geef mij één voorbeeld!
Oeh, wat een spannend bandjequote:Op woensdag 2 januari 2008 09:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee! Ik wil haat! Moehahaha. " Schelden en slopen"
http://youtube.com/watch?v=h7woSjMPreA
Onzin, zaken die poetische geschreven verhalen kan je niet letterlijk nemen. Daarom zijn ze poetisch, woorden kunnen meerdere betekenissen hebben en zo geldt dat ook voor zinsconstructies.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Er zijn twee opties. Of je neemt alles letterlijk, of je neemt niet alles letterlijk.
bedankt voor je inputquote:
Ja, gewoon stoppen met sarcastisch zijn in POLSC! Misschien moeten we dat maar als regel instellen, iedereen die domme dingen zegt, verwijderen van POL.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Yup. Net zoals je er wel eens boos over kan worden, of om kan lachen etc.
[..]
Oh, ja, ik hap. Zeg maar gewoon geen domme dingen meer.
Bejaarden ook.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:45 schreef Apropos het volgende:
Apen happen.
Als iets poetisch bedoeld is neem je toch niet alles letterlijk? Dat zeg ik. Je gaat dus voor de tweede optie.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onzin, zaken die poetische geschreven verhalen kan je niet letterlijk nemen. Daarom zijn ze poetisch, woorden kunnen meerdere betekenissen hebben en zo geldt dat ook voor zinsconstructies.
Je kan je zin op twee manieren opvatten. Je neemt niet alles letterlijk in de zin van je laat de helft achterwege qua gebruiken, of je neemt niet alles letterlijk in de zin van dat je alles gewoon in tijdsgeest plaatst en rekening houd met diepere bedoelingen van teksten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:46 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Als iets poetisch bedoeld is neem je toch niet alles letterlijk? Dat zeg ik. Je gaat dus voor de tweede optie.
Voorbeeld heb ik niet...quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wanneer is dat niet het geval? Geef mij één voorbeeld!
Hoe weet je nu wat de diepere bedoelingen zijn? Dat is nu een typisch geval van interpretatie. Zo sluipen de fouten er natuurlijk in...quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan je zin op twee manieren opvatten. Je neemt niet alles letterlijk in de zin van je laat de helft achterwege qua gebruiken, of je neemt niet alles letterlijk in de zin van dat je alles gewoon in tijdsgeest plaatst en rekening houd met diepere bedoelingen van teksten.
Mijn auto zat er ook onder. Sommige deeltjes zaten zo vastgekoekt dat zelfs niet een bezoekje aan "De langste Wasstraat" voldoende was om m helemaal schoon te krijgen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga even mijn auto vuurwerkvrij maken. Ding zit helemaal onder de meest ranzige troep.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:55 schreef Gabry het volgende:
Vorig jaar wilden ze nog een kenniseconomie, 2 dagen in 2008 zijn ze hun lange termijn planning alweer vergeten.
Wat was zelfs na een bezoekje aan ''De langste Wasstraat'' voldoende om 'm helemaal schoon te krijgen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mijn auto zat er ook onder. Sommige deeltjes zaten zo vastgekoekt dat zelfs niet een bezoekje aan "De langste Wasstraat" voldoende was om m helemaal schoon te krijgen...
Ik bedoelde met de eerste 'ze' een persoon in enkelvoud.quote:
quote:GRONINGEN - Hulporganisatie Heifer Nederland weigert een gift van coffeeshop De Vliegende Hollander in Groningen.
De Vliegende Hollander steunt al 25 jaar goede doelen en had dit keer de actie 'Geef een beest' van Heifer uitgekozen. Hierbij wordt bijvoorbeeld een geit of een koe gegeven aan een gezin in een ontwikkelingsland. De mensen leren zelf hoe ze melk en kaas kunnen maken, waarna ze deze producten kunnen verkopen. De eerste nakomeling van hun dier geven zij aan een ander arm gezin.
De Vliegende Hollander vindt dit een prachtig initiatief en had daarom geld ingezameld. Heifer Nederland zegt deze gift niet aan te kunnen nemen, omdat ze deel uitmaakt van een internationale organisatie. Vooral de Amerikaanse zusterorganisatie zou bezwaar maken tegen geld van een coffeeshop. De Vliegende Hollander heeft nog nooit meegemaakt dat een gift werd geweigerd en voelt zich geschoffeerd.
Dan ben je weinig stijlvast.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik bedoelde met de eerste 'ze' een persoon in enkelvoud.
Smoesjes.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:12 schreef Gabry het volgende:
Niet als het alleen de eerste ze is.
Zoals in NWS?quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, gewoon stoppen met sarcastisch zijn in POLSC! Misschien moeten we dat maar als regel instellen
Whehehe.quote:Bent u met mij van mening dat de pogingen van de Amsterdamse burgemeester om de politie niet tegen Marokkanen in te zetten eenvoudig onverantwoord zijn
Whehehe.quote:Bent u met mij van mening dat het beschamend is dat het ontstaan van dit soort aparte behandelingen voor moslims gelijktijdig plaatsvind met de verpaupering van de thuiszorg omdat op dit moment overwegend autochtone ouderen hun vaste thuiszorgmedewerker verliezen en duizenden thuiszorgmedewerkers hun baan (HH2)? zo neen, waarom niet?
Whehehe.quote:Bent u met mij van mening dat als moslims islamitische thuiszorg willen, ze terug moeten gaan naar het land van herkomst? zo neen, waarom niet?
Wat boze_appel dus bedoelde is dat de keuze om een zin letterlijk te nemen, of deze "in tijdsgeest te plaatsen" of "de diepere betekenis te lezen" ergens vandaan moet komen. Je hanteert een criterium waarmee je zegt: "deze zin, die lees ik poėtisch. Deze zin, dat is een letterlijk voorschrift voor mijn leven". Dat criterium is bijna zonder uitzondering of de lezer het leuk vind of niet. Als je een zin leest waarin staat ongelovigen op te zoeken en ze te doden zul jij zeggen: "Maar dat moet je in historische context lezen etc." (ik mag hopen dat jij dit niet als voorschrift voor je leven ziet). Waar het dan op neerkomt is dat je in de koran dingen opzoekt waar je het al mee eens bent (voordat je het leest), en de niet zo aardige dingen feitelijk negeert - je hanteert het niet omdat je bijvoorbeeld vindt dat het iets voor de achtste eeuw was. Dat is overigens niet uniek in de Islam. Bij Christenen en hun omgang van selectief lezen van de Tora zie je hetzelfde.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan je zin op twee manieren opvatten. Je neemt niet alles letterlijk in de zin van je laat de helft achterwege qua gebruiken, of je neemt niet alles letterlijk in de zin van dat je alles gewoon in tijdsgeest plaatst en rekening houd met diepere bedoelingen van teksten.
Ben benieuwd of iemand de kosten heeft bijgehouden. TIMBEEEEEEEEEER!quote:'Anne Frankboom’ heeft gevaarlijke variant zwam
ANP
gepubliceerd op 02 januari 2008 14:09 , bijgewerkt op 2 januari 2008 14:54
AMSTERDAM - De ‘Anne Frankboom’ heeft inderdaad de dikrandtonderzwam. Dat wijst nieuw onderzoek uit, maakte een woordvoerder van het Amsterdamse stadsdeel Centrum woensdag bekend.
Het stadsdeel en de Anne Frank Stichting stelden eerder al dat de beroemde kastanje lijdt aan deze gevaarlijke variant van de tonderzwam, die levend hout aantast. Het is een van de redenen dat zij de boom willen laten kappen. De Bomenstichting en een aantal omwonenden, die tegen de kap zijn, betwijfelden echter of het om deze versie van de schimmel gaat. Zij bedongen een nieuw onderzoek.
Achterhuis
Aanvankelijk zou de boom, waar Anne Frank vanuit het Achterhuis op uitkeek, eind november omvergaan. De tegenstanders van de kap wisten dit echter te verhinderen door naar de rechter te stappen. Die oordeelde dat de kastanje nog even moet blijven staan, in ieder geval tot de door de Bomenstichting en de omwonenden ingediende bezwaren zijn behandeld.
De bezwaarschriftencommissie buigt zich donderdag over de zaak. Zij kijkt onder meer naar het nieuwe onderzoek en het plan van de tegenstanders van de kap om de boom met een stalen constructie te ondersteunen. Uiterlijk half januari moet er een uitspraak zijn over de toekomst van de 31 ton zware kastanje in de tuin van Keizersgracht 188.
Directeur Hans Westra van de Anne Frank Stichting liet eerder weten dat hij overweegt de Amsterdamse burgemeester Job Cohen te vragen de boom direct te laten kappen, mocht blijken dat die inderdaad de dikrandtonderzwam heeft. Westra was woensdag echter niet bereikbaar voor commentaar op het nieuwe onderzoek.
Juristentrekje.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:13 schreef Aoristus het volgende:
mutant met zijn regeltjes hehehehe
Neuh, dat is dus niet wat ik bedoel. Het arabisch is een taal waarin woorden heel wat dubbele betekenissen hebben, en soms worden bepaalde zaken gewoon heel omslachtig aangeduid. Zo weten wij wat wij met een "cirkel" bedoelen als je gewoon "cirkel" zegt, in het arabisch is het vaak niet zo recht toe recht aan, dan gaat men vergelijkingen maken, zoals ipv cirkel of ovaal gewoon cirkel of ovaal te noemen, het "de lijnen van een struisvogelei" noemen. Als er staat dat je ongelovigen moet doden, dan kijk ik niet naar de historische context, maar de grammaticale tekstuele context. Wat wordt er nu daadwerkelijk mee bedoelt, onder wat voor hoofdsstuk staat dit, moet ik altijd ongelovigen doden, mag ik uberhaupt wel doden, wanneer mag ik doden? etc. dat staat er namelijk ook gewoon.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:52 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat boze_appel dus bedoelde is dat de keuze om een zin letterlijk te nemen, of deze "in tijdsgeest te plaatsen" of "de diepere betekenis te lezen" ergens vandaan moet komen. Je hanteert een criterium waarmee je zegt: "deze zin, die lees ik poėtisch. Deze zin, dat is een letterlijk voorschrift voor mijn leven". Dat criterium is bijna zonder uitzondering of de lezer het leuk vind of niet. Als je een zin leest waarin staat ongelovigen op te zoeken en ze te doden zul jij zeggen: "Maar dat moet je in historische context lezen etc." (ik mag hopen dat jij dit niet als voorschrift voor je leven ziet). Waar het dan op neerkomt is dat je in de koran dingen opzoekt waar je het al mee eens bent (voordat je het leest), en de niet zo aardige dingen feitelijk negeert - je hanteert het niet omdat je bijvoorbeeld vindt dat het iets voor de achtste eeuw was. Dat is overigens niet uniek in de Islam. Bij Christenen en hun omgang van selectief lezen van de Tora zie je hetzelfde.
Ik vind dat een betere optie dan alles letterlijk nemen hoor, daar niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |