Hmm, al die make-up is ook een beetje een give-away hè?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat de foto in scène is gezet.
"Hey ze heeft een pukkel op der voorhoofd"quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:11 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Net kapsel voor iemand die net gezwommen heeft.
Ben je na al die foto's niet enorm teleurgesteld als je een echte vrouw ziet?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:20 schreef pberends het volgende:
[..]
"Hey ze heeft een pukkel op der voorhoofd"
Hoe herken je de homo.
Dat is een goede.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:22 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ben je na al die foto's niet enorm teleurgesteld als je een echte vrouw ziet?
Er was laatst ook weer zo'n leuk, hyperbelangrijk onderzoek dat concludeerde dat vaak naar foto's van mooie vrouwen kijken de mening over de eigen relatie verslechtert.quote:
quote:“What I want to see is them coming together. I want to see talks and I want to see reconciliation and unity. I want to see the possibility explored where they can come together in government,” Mr Brown said.
leuk signaturequote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:48 schreef sneakypete het volgende:
Ik sluit me volledig aan met bij de topictitel
*gloek*
Welke make-upquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:20 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Hmm, al die make-up is ook een beetje een give-away hè?
quote:I have this feeling man, 'cause you know, it's just a handful of people who run everything, you know … that's true, it's provable. It's not … I'm not a fucking conspiracy nut, it's provable. A handful, a very small elite, run and own these corporations, which include the mainstream media. I have this feeling that whoever is elected president, like Clinton was, no matter what you promise on the campaign trail – blah, blah, blah – when you win, you go into this smoke-filled room with the twelve industrialist capitalist scum-fucks who got you in there. And you're in this smoky room, and this little film screen comes down … and a big guy with a cigar goes, "Roll the film." And it's a shot of the Kennedy assassination from an angle you've never seen before … that looks suspiciously like it's from the grassy knoll. And then the screen goes up and the lights come up, and they go to the new president, "Any questions?" "Er, just what my agenda is." "First we bomb Baghdad." "You got it …"
Heb getracht uit te zoeken waar het precies vandaan komt maar das me nog niet zo gelukt.quote:
Het was niet jouw schuld. Onthoud dat.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Jawel. Nu moet ik weer een nieuwe vrouw vinden
Ik ruik een onbedoelde bekentenis.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:59 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het was niet jouw schuld. Onthoud dat.
Alleen als ik dit een uurtje of 12 eerder geweten had dan had ik wel op die ene knappe vrouw afgestaptquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:59 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het was niet jouw schuld. Onthoud dat.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:50 schreef Klopkoek het volgende:
Het is nieuwjaar, dat betekent gelukkig ook dat we weer 11 maanden van dit soort liedjes verlost zijn:
Dit soort bejaardenmuziek dus.
Eensch. Wie zegt trouwens dat het een Nederlandse vrouw was?quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:13 schreef gronk het volgende:
Ach, nederlandse vrouwen: ontzettend overgewaardeerd.
quote:A government spokesman told the BBC that Mr Odinga's supporters are "engaging in ethnic cleansing" in an "organised, calculated manner".
Mr Odinga has countered in an interview with the Associated Press that Mr Kibaki's government was "guilty, directly, of genocide".
The majority of those killed in the church were Kikuyu, the same tribe as Mr Kibaki, and there have been reports of people being targeted on the basis of their ethnicity.
Abbass Gullet, secretary general for Kenya's Red Cross, told AFP that only those from "the right ethnic group" had been allowed through barricades in some places.
[...]
One woman told the BBC that she was locked in an orphanage in Eldoret.
"The older children have been told that they need to arm themselves just in case we might have to protect ourselves, so they've got batons, they've got anything they can find," she said.
[...]
The Kenyan Red Cross has said that in the Rift Valley, at least 70,000 people have been displaced as a result of the unrest, describing it as "a national disaster".
Ugandan officials also reported hundreds of Kikuyu tribes people crossing the border from Kenya, AFP reported.
BBC
Nee! Ik wil haat! Moehahaha. " Schelden en slopen"quote:Verschillende bekende Nederlanders doen woensdagochtend in dagblad Trouw een oproep om dit jaar in Nederland op een prettige en waardige manier samen te leven. Op de omslag van de krant waarschuwen de ondertekenaars van de advertentie 'Benoemen en Bouwen' ervoor dat Nederland verstrikt raakt 'in een neerwaartse spiraal van intolerantie en onverschilligheid'.
+1 foute muziekkeus.quote:Op woensdag 2 januari 2008 09:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee! Ik wil haat! Moehahaha.
http://youtube.com/watch?v=h7woSjMPreA
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:24 schreef gronk het volgende:
Ja, duh, als ik aan het werk was geweest had-ie voor een dichte deur gestaan. Da's ook zielig
Haal die t weg.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Je moet ook werken luie dondert!
Nee.quote:
www.mille-collines.nl?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Oproepen tot tolerantie!??! VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom roepen ze niet op tot haat!?
Elke dag weer kom ik tot die conclusie. En wat nu?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
Serieus, de gemiddelde Nederlandse autochtoon is nog dommer dan ik dacht.
Of mag ik dat niet zeggen?
Nou en ik doe het toch.![]()
Probeer jij eens het gemiddelde omhoog te halen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Elke dag weer kom ik tot die conclusie. En wat nu?
Apen!? Gigantische kamelen komen er uit mijn mouw.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:45 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[quote]Op woensdag 2 januari 2008 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Oproepen tot tolerantie!??! VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom roepen ze niet op tot haat!?
[/quote
Aha, hier komen apen uit mouwen!
Onderbouwen? Je kan toch ook zelf gewoon kijken in bepaalde topics, op de frontpage, etc etc.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:46 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[quote]Op woensdag 2 januari 2008 10:42 schreef Mutant01 het volgende:
Serieus, de gemiddelde Nederlandse autochtoon is nog dommer dan ik dacht.
Of mag ik dat niet zeggen?
Nou en ik doe het toch.![]()
[/quote
Onderbouwen svp.
Is het 'hip' om quotes te verkloten?quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:46 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Leuke stunt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ze hebben de website gehacked van dat initiatief.
Ik wist niet dat "de gemiddelde allochtoon" zich bevond op de FP. En zijn reacties van niet-allochtonen gemiddeld beter? Misschien is de mens gewoon gemiddeld wat minder intelligent dan Mutant.quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onderbouwen? Je kan toch ook zelf gewoon kijken in bepaalde topics, op de frontpage, etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |