Autochtoon Autodidact, Autochtoon.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik wist niet dat "de gemiddelde allochtoon" zich bevond op de FP. En zijn reacties van niet-allochtonen gemiddeld beter? Misschien is de mens gewoon gemiddeld wat minder intelligent dan Mutant.
Weet jij wel, Mutant, dat jij hier een hele bevolkingsgroep over een kam scheert..
Dat kan mij geen reet schelen, weten jij en vele anderen ook eens hoe dat voelt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik wist niet dat "de gemiddelde allochtoon" zich bevond op de FP. En zijn reacties van niet-allochtonen gemiddeld beter? Misschien is de mens gewoon gemiddeld wat minder intelligent dan Mutant.
Weet jij wel, Mutant, dat jij hier een hele bevolkingsgroep over een kam scheert..
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:14 schreef Autodidact het volgende:
Misschien is de mens gewoon gemiddeld wat minder intelligent dan Mutant.
Ik ben de gemiddelde autochtoon die ontzettend dom is? Ik moet toch zeggen dat ik mij niet bepaald aangesproken voel door dit soort generaliserende opmerkingen van mensen op basis van zeer selectieve informatie. Maar jouw naam staat eronder, niet de mijne.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan mij geen reet schelen, weten jij en vele anderen ook eens hoe dat voelt.
Dan moet je er ook niet op reageren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik ben de gemiddelde autochtoon die ontzettend dom is? Ik moet toch zeggen dat ik mij niet bepaald aangesproken voel door dit soort generaliserende opmerkingen van mensen op basis van zeer selectieve informatie.
Ik reageer waar ik op wil, zoals jij ook op mensen reageert die generaliserend over anderen praten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan moet je er ook niet op reageren.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik reageer waar ik op wil, zoals jij ook op mensen reageert die generaliserend over anderen praten.
Oh, dus als ik de sloot in spring, spring jij ook de sloot in.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik reageer waar ik op wil, zoals jij ook op mensen reageert die generaliserend over anderen praten.
quote:In een reactie noemt Wilders de ondertekenaars ''onnozele, naïeve dwazen en dhimmi's''. Dhimmi's is de Arabische aanduiding voor niet-moslims onder de islamitische wetgeving (sharia). Wilders bedoelt met de term mensen die zich uit angst aan moslims onderwerpen (dhimmitude-gedrag: het al dan niet vrijwillig onderwerpen van niet-moslims aan moslims).
Nee. Als jij ongefundeerde generaliserende opmerkingen veracht moet je er zelf niet aan meedoen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, dus als ik de sloot in spring, spring jij ook de sloot in.
Welke brief en jij ook.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:40 schreef Jurgen21 het volgende:
Harry Mens heeft de Doekle-Terpstra-brief ondertekend![]()
Oja, gelukkig nieuwjaar!
Waarom niet? Vrijheid van meningsuiting, als ik dat wil dan doe ik dat.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nee. Als jij ongefundeerde generaliserende opmerkingen veracht moet je er zelf niet aan meedoen.
Weet ik veel. Ik ben maar een domme allochtoon.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
He?
Nederland is weer veilig!quote:RIJSWIJK - De politie heeft in de nacht van dinsdag op woensdag in Rijswijk een 37-jarige automobiliste uit Voorburg een bekeuring gegeven voor onder meer wildplassen.
De vrouw viel op omdat ze slingerend over de weg reed en werd aangehouden. Zij moest zo nodig plassen dat zij, direct toen ze uit haar auto stapte, in het bijzijn van de agenten haar behoefte deed. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De vrouw kreeg ook een bon omdat haar rijbewijs 45 minuten was verlopen.
De Voorburgse werkte vervolgens niet mee aan een blaastest, maar gaf wel toe alcohol te hebben gedronken. Dit leverde haar een rijverbod op. Ook vorderde de politie haar rijbewijs in.
Bel ff met Harryquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat is er mis met bv. de Koran of de Bijbel achterlijke boeken noemen?
Haha, hij staat vrij laag op mijn lijstje van mensen die ik zou bellen als ik iets wil weten.quote:
Neem je de Koran letterlijk of ben je niet zo gelovig?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:57 schreef Mutant01 het volgende:
Niks mis mee, maar in mijn ogen is dat achterlijk.
Is het in je ogen zo zwart wit?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neem je de Koran letterlijk of ben je niet zo gelovig?
Lees B_A's libertarisme-reeks maar eens doorquote:
Nee, maar beantwoord mijn vraag eens als je wil.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
Is het in je ogen zo zwart wit?
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:07 schreef gronk het volgende:
Lees B_A's libertarisme-reeks maar eens door
Dat kan niet, als jij hem zo zwartwit stelt. Ik geloof weldegelijk, hou mij meestal ook aan de vijf zuilen en haal bepaalde normen en waarden uit de Koran.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar beantwoord mijn vraag eens als je wil.
Aha, selectief eruit pakken wat je leuk vind en de stomme dingen laten voor wat ze zijn?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:13 schreef Mutant01 het volgende:
Dat kan niet, als jij hem zo zwartwit stelt. Ik geloof weldegelijk, hou mij meestal ook aan de vijf zuilen en haal bepaalde normen en waarden uit de Koran.
Ik dacht dat jij Wilders wel kon waarderen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha, selectief eruit pakken wat je leuk vind en de stomme dingen laten voor wat ze zijn?
Je bedoelt een beetje zoals jouw discussietactiek?quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Aha, selectief eruit pakken wat je leuk vind en de stomme dingen laten voor wat ze zijn?
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:48 schreef gronk het volgende:
Je bedoelt een beetje zoals jouw discussietactiek?
Nergens stel ik jouw vrijheid ter discussie, wel jouw invulling daarvan. Domme mensen die domme dingen zeggen, die kun je dat best kwalijk nemen. Maar anderszins intelligente mensen die die domme dingen gaan herhalen, dat is om triest van te worden.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom niet? Vrijheid van meningsuiting, als ik dat wil dan doe ik dat.
Yup. Net zoals je er wel eens boos over kan worden, of om kan lachen etc.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die triest worden om wat andere mensen zeggen.
Oh, ja, ik hap. Zeg maar gewoon geen domme dingen meer.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
Maar ik blijf het wel leuk vinden hoe jij zo serieus mogelijk reageert en hapt, terwijl ik het dus eigenlijk nergens over had en overduidelijk als grap aanhaalde.
Ehh. Ga je mond spoelen. Ik word misselijk van die vent.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Wilders wel kon waarderen.
Jij als meubelmasturbateur denkt dat van iedereen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Wilders wel kon waarderen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij als meubelmasturbateur denkt dat van iedereen.
Sorry, masturbator moest het zijn. Bator. Net als die stad waar jij bent opgegroeid.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - meubelmasturbateur - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
* Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
* Probeer andere zoektermen.
* Maak de zoektermen algemener.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Sorry, masturbator moest het zijn. Bator. Net als die stad waar jij bent opgegroeid.
Pas toen ik dit las, wist ik dat het geen voorstel van Plasterk kon zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:08 schreef FJD het volgende:
http://www.nu.nl/news/137(...)d_terugbetalen'.html
Om belastingverhoging te voorkomen gaan we studenten extra belasten! Geniaal! en dan noemen we dat het verlagen van kosten! Wat een visionair!9 voor fantasie, 7 voor creativiteit, 3 voor het rekenwerk.
Straf voordat ze veroordeeld zijn lijkt mij een beetje vreemd.quote:Geweldplegers worden nu na de aanhouding vrij snel vrijgelaten, waarna ze op een later moment op de zitting moeten verschijnen. Volgens het VVD-Tweede Kamerlid Fred Teeven is dat niet effectief. ‘Ze moeten het voelen, dat ze niet naar school of werk kunnen.’
Volgens hem moeten de honderden relschoppers vast blijven zitten tot ze over een dag of tien voor de rechter komen. Tot die tijd moeten verdachten hun zaak in de cel afwachten.
''
De regeringspartijen CDA en PvdA toonden zich woensdag positief over het pleidooi van de VVD.
Elsevier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |