Dat heet een 'blunder', mijn eerwaarde.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is dat die kwaliteitstv waar men het altijd over heeft?
Meer drinken. Ik ga ook zo naar een nieuwjaarsborrel, haha, champagne woohoo!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:35 schreef Autodidact het volgende:
Droge mond en zo.
Balkenende voor schut zetten is alleen maar een IQ van 2 nodig in de vorm van Ali B. Als je door hem voor schut gezet KAN worden zegt dat genoeg.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat heet een 'blunder', mijn eerwaarde.
Nog zo'n leuke:
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=187
Toen durfde men nog Balkenende voor schut te zetten
Groot gelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:34 schreef Gabry het volgende:
Ik klikte net op pberends zijn sig. Ik vind die aandacht op de race om donaties tijdens presidentsverkiezingen echt ongepast.
Van die gele oordopjes of echt van die speciale?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:38 schreef du_ke het volgende:
Moge.
Het was weer een leuk feestje, ben weer thuis en oordopjes zijn een goede uitvinding.
Na oudjaarsfeest nog even doordrinken?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer drinken. Ik ga ook zo naar een nieuwjaarsborrel, haha, champagne woohoo!
gadverdamme Apropos, ik hoop dat dat geen duimpje omhoog voor mij was, maar gewoon een teken dat je nog leeft.quote:
Van die simpele gele, het is wat gedoe maar het werktquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Van die gele oordopjes of echt van die speciale?
Mijn oren suizen nog steeds.
Mwa, doordrinken, moet morgen gewoon weer aan de slag.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:54 schreef Klopkoek het volgende:
Na oudjaarsfeest nog even doordrinken?
http://www.dumpert.nl/med(...)e_..._de_goeie_.html
Verschil tussen suizen of niet. Dan maar wat gedoe jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van die simpele gele, het is wat gedoe maar het werkt.
Boze_Appel komt in de hele tekst niet voor, maar iedereen weet op wie ik doel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
gadverdamme Apropos, ik hoop dat dat geen duimpje omhoog voor mij was
Inderdaad vorig jaar had ik ze niet en daarna nog een week piepende oortjesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Verschil tussen suizen of niet. Dan maar wat gedoe ja.
Ik heb het weleens 2 weken lang gehad. Vrolijk word je er niet van. Je hebt ook van die dwazen die met hun hoofd in de speakers gaan staan. Altijd over verbaasd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad vorig jaar had ik ze niet en daarna nog een week piepende oortjes.
Vriend van deed de laatste grote carbidknal vannacht per ongeluk zonder oordoppen en die had iets last van piepen maar die had er vorig jaar anderhalve maand last van gehad. Hij is niet zo voorzichtigquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb het weleens 2 weken lang gehad. Vrolijk word je er niet van. Je hebt ook van die dwazen die met hun hoofd in de speakers gaan staan. Altijd over verbaasd.
Ik nietquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:59 schreef Apropos het volgende:
Boze_Appel komt in de hele tekst niet voor, maar iedereen weet op wie ik doel.
Hoe verknal ik mijn gehoor in 3 stappen. Anderhalve maand een piepquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vriend van deed de laatste grote carbidknal vannacht per ongeluk zonder oordoppen en die had iets last van piepen maar die had er vorig jaar anderhalve maand last van gehad. Hij is niet zo voorzichtig.
Je weet dat piepende oortjes of suizen een ziekte is?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb het weleens 2 weken lang gehad. Vrolijk word je er niet van. Je hebt ook van die dwazen die met hun hoofd in de speakers gaan staan. Altijd over verbaasd.
29quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:06 schreef gronk het volgende:
Zeg Boze_Appel, hou oud ben je eigenlijk?
Teken van gehoorbeschadigingquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je weet dat piepende oortjes of suizen een ziekte is?
Je kunt toch ook gewoon een beetje afstand houden?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe verknal ik mijn gehoor in 3 stappen. Anderhalve maand een piep.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat moet iemand hier doen om boos StefanP commentaar in je fobo te krijgen, dat wil ik ooK!!!
Als je carbidbussen aan het afschieten bent? Lastigquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon een beetje afstand houden?
Niet te lief over amerika en hem doenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:10 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat moet iemand hier doen om boos StefanP commentaar in je fobo te krijgen, dat wil ik ooK!!!
Ach, ik was ooit SP-stemmer, dus ik kan mij prima even tijdelijk voordoen als linkse huilie.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:11 schreef gronk het volgende:
Zeg iets vervelends over amerika. Overigens is het voor linkse huilies stukken makkelijker om een boze stefanp in je fobo te krijgen
Ik dacht dat je ouder was.quote:
Tsja, waarom zou je dat moeten doen? Illegale shit afsteken deed ik toen ik 16 was ofzo.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je carbidbussen aan het afschieten bent? Lastig.
Je standaard openingszin?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ouder was.
Ben je nu teleursgesteld?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik dacht dat je ouder was.
hehequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:32 schreef Reya het volgende:
Je standaard openingszin?
Verward vooral.quote:
Tuurlijk, Fastmatti, tuurlijk.quote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is vooral kut als één van die vriendinnen verwoede pogingen doet om jouw aandacht te trekken terwijl jij eigenlijk op haar vriendin had willen afstappen. Dat had ik dus zowel deze zaterdag als vorige week
Dat dacht ik al. Je hebt wel wat van een bekeerling.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, ik was ooit SP-stemmer, dus ik kan mij prima even tijdelijk voordoen als linkse huilie.
de beste verwensingen, niet alleen aan jouquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:44 schreef Monidique het volgende:
Heuh! 2008, etcetera!
http://edition.cnn.com/20(...)n.autopsy/index.htmlquote:Pakistan's Interior Ministry backtracked Tuesday on its statement that Benazir Bhutto died because she hit her head on a sunroof latch during a shooting and bomb attack.
(...)
"I was just narrating the facts, you know, and nothing less nothing more," Cheema said.
Haha! Napalmpje toch, zit je nog steeds in je Clinton-fase?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 @ 19:46 schreef Napalm het volgende:
[..]
Waarom zou dat wel zo zijn?
En als je toch gaat opzoeken, kijk dan ook even naar het verleden waarin de VS onder CLINTON ook al Irak bombardeerde..
Tip voor Boze_Appel: blijf uit de buurt van moskee-en. Een beetje de libertaire relnicht uithangen: niemand die daar aanstoot aanneemt. Doe hetzelfde als bekeerde islamist en voor je het weet kun je het beste de AIVD bellen als je per ongeluk een bestand van je PC hebt verwijderd.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Je hebt wel wat van een bekeerling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |