Ik zou zeggen: vraag het haar. Misschien vindt ze het pittig juist wel lekkerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:06 schreef freecell het volgende:
En ik ga pasta voor haar maken, maar ik weet niet zo goed hoe ik - meisje van 9 vriendelijke pasta- maak
Nuja, gehakt komt er in en minder pittig dan normaal, maar verder?
Let op de details!quote:
Wat een bizar begin van het jaar zeg.quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:43 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben net terug van de crematie van mijn oom. Echt een massale opkomst, er waren zeker 500 mensen. Wel heel triest allemaal, maar wel mooi gesproken door iedereen.
Per 100 gram (gepeld, droog geroosterd):quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:52 schreef Maeghan het volgende:
Alleen stonden er geen macadamia's tussen, dus heb ik maar voor gemengde noten gekozen, zou dat erg uitmaken?
Macadamia's zijn vrij vet, dat wist ik al. Het geeft dus iets meer energie dan gemengde noten, maar omdat ik erachter kwam dat ik de verkeerde boter had ingevuld bij het ontbijt, kom ik nog maar op 1665. Daar kan ik niet ontevreden over zijn. Ik had gisterenavond wel honger, maar dat komt door de kou.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Per 100 gram (gepeld, droog geroosterd):
Kilojoule:2996.. ( 716 Kcal.)
Eiwit: .................. 7,8 gram
Vet: .................... 76,1 gram
Koolhydraten: .... 12,8 gram
Geen idee alleen hoeveel er in de gemengde noten zitten, maar dat kan jij nu zo zien
Probeer je eten wat meer te spreiden. Dat werkt bij mij ook heel goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:42 schreef Maeghan het volgende:
Nu ook, ik heb om 12 uur ontbeten met 4 bruine boterhammen, koffie en een glas sinaasappelsap en daarna nog een peer, en ik kan alweer een paard opeten.
De EetMeter klopt trouwens nooit helemaal, want voor een portie broodbeleg rekent ie standaard 15 gram, terwijl een plak achterham toch 20 tot 25 gram weegt. En ik ga daar echt niet een derde afsnijden hoor =P
Ja, dat heb ik ook weleens geprobeerd maar dat werkt dus ook niet afdoende, dan heb ik de hele dag honger in plaats van twee uur na het eten weer. Ik heb die vier boterhammen 's ochtends echt nodig. Normaalgesproken eet ik dan dus verder ook niets meer tot het avondeten, met uitzondering van een stuk fruit of een Sultana-achtig iets. Op m'n werk eet ik dan 's middags nog wel een keer, maar dat komt omdat ik dan opeens om 7 uur op moet staan in plaats van om 12 uur, terwijl ik niet vijf uur eerder naar bed ga (misschien 1 of 2 uurtjes). Maar goed, als ik het niet meer uithou dan eet ik of wat eerder (uur of vijf, zes in plaats van uur of zeven) of ik neem nog een boterham tussendoor. Is ook geen ramp. Alleen ik word gewoon gek van de honger in de winter. Ik heb het de hele dag koud en ik denk alleen maar aan m'n bed en aan warm (liefst vet, zout) eten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:52 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Probeer je eten wat meer te spreiden. Dat werkt bij mij ook heel goed.
Als ik 4 boterhammen achter elkaar eet, dan heb ik na een uur weer honger. Terwijl dat een stuk minder is als er een uur tussen een paar boterhammen in zit.
Kun je ze niet ergens anders zetten/vragen of diegene ze ergens anders wil opbergen? In een kastje of bureaulade of zo? Dan hoef je er in ieder geval niet zo naar te kijken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet er 's ochtends 2, om 1 uur 2 en zo rond half 4 twee plakjes ontbijtkoekdan heb ik nagenoeg geen hongergevoel.. wel trek als ik zo die lekkere koeken met chocolade op het bureau naast me zie staan
dus ja.. maar ben sterk!
voel me alleen maar beter als ik 't niet neem terwijl het er wel staatquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:14 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Kun je ze niet ergens anders zetten/vragen of diegene ze ergens anders wil opbergen? In een kastje of bureaulade of zo? Dan hoef je er in ieder geval niet zo naar te kijken.
Dat is bij mij altijd gedoemd te mislukken. Ik heb dan opeens een moment dat ik ontdek dat ik een koekje in mijn mond heb, er al een op heb en er nog een klaar heb liggen om op te eten. En ik kan me eigenlijk nooit herinneren hoe dat zo is gekomen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
voel me alleen maar beter als ik 't niet neem terwijl het er wel staat![]()
![]()
Is dat echt van je maximale gewicht? Dat kan ik me nl niet voorstellenquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef Heavenlyblue het volgende:
Gisteren vertelde eem psychologe doodleuk in een actualiteitenprogramma op tv dat niemand meer dan 10-15% van zijn gewicht op lange termijn kan verliezen. Ze zei dus niet 'bijna niemand', maar 'niemand'. Nou, ben benieuwdIk ben toch al meer dan 25% van mijn gewicht kwijt en dat hoop ik (net zoals al die andere jojo'ers) er toch wel af te houden.
oh, ik kan dat écht heel makkelijkquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is bij mij altijd gedoemd te mislukken. Ik heb dan opeens een moment dat ik ontdek dat ik een koekje in mijn mond heb, er al een op heb en er nog een klaar heb liggen om op te eten. En ik kan me eigenlijk nooit herinneren hoe dat zo is gekomen.![]()
(Ik denk dat ik dan ontvoerd ben door kwaadwillende aliens, die doen dat met je!
)
Ik negeer dit soort berichten volledig.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef Heavenlyblue het volgende:
Gisteren vertelde eem psychologe doodleuk in een actualiteitenprogramma op tv dat niemand meer dan 10-15% van zijn gewicht op lange termijn kan verliezen. Ze zei dus niet 'bijna niemand', maar 'niemand'. Nou, ben benieuwdIk ben toch al meer dan 25% van mijn gewicht kwijt en dat hoop ik (net zoals al die andere jojo'ers) er toch wel af te houden.
Natuurwinkel & toko, YPPY. Ik vond van alle dieten die ik heb zien langskomen Gillian McKeith wel een van de betere, vanwege het feit dat ze immense hoeveelheden eten in 1200-1500 kcal weet te proppenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:30 schreef YPPY het volgende:
Waar koop je al dat spul Maeghan? Het klinkt een beetje als dat mens van Je bent wat je eet. Met d'r kikkererwtenburgers.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik even gefrustreerd doen?!
Ik heb een lekke band.En dat gebeurde gelukkig toen het nog maar 5 minuten fietsen was naar mijn werk.
Dus ik heb er voor vandaag 1 uur fietsen en 20 minuten lopen op zitten.Eens kijken of ik een collega zo gek kan krijgen om mijn band te plakken straks. Anders ga ik maar een fietsenmaker zoeken hier.
![]()
Ik heb echt zo'n hekel aan lekke banden op 20 km van mn huis.
Er schijnen hier een aantal fietsenmakers in de buurt te zitten, dus die ga ik bellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's inderdaad kut! Ik vind dat op 6km van huis ook al ellendig.
Heb je iets van bandenplakspul bij je?
Goh, ik wist niet dat wij collega's warenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:35 schreef Levitation het volgende:
Ik wil weekend. Ik verveel me momenteel kapot op mijn werk, niet dat er helemaal niets te doen is, maar wel te weinig om gemotiveerd aan de slag te gaan.
misschien werken en niet fokken dat de verveling dan over gaatquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:35 schreef Levitation het volgende:
Ik wil weekend. Ik verveel me momenteel kapot op mijn werk, niet dat er helemaal niets te doen is, maar wel te weinig om gemotiveerd aan de slag te gaan.
Hé je bent er weer! Nog een gelukkig nieuw jaar!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien werken en niet fokken dat de verveling dan over gaat
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat wij collega's warenZo'n dag heb ik dus ook.
ach fok op het werk hoe erg kan het zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hé je bent er weer! Nog een gelukkig nieuw jaar!![]()
Je verwart trouwens oorzaak en gevolg: ik Fok omdat ik me verveel... ik verveel me niet omdat ik Fok.
Fok bestaat bij de gratie van Fokkende werknemers.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach fok op het werk hoe erg kan het zijn
en de baas?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Fok bestaat bij de gratie van Fokkende werknemers.
Ik heb geen "baas", ik heb een werkgever.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb geen "baas", ik heb een werkgever.
Ik werk in de IT, dan is een pc op z'n tijd best handig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben toch blij dat ik met kinderen werk en niet zo achter een computertje kan gaan zitten onder werktijd
Je bent van harte welkom!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
Liejannuh, praat nog even door over India en kikkererwten, dan nodig ik mezelf uit *-)
Als er werk is, is dat best een optie jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien werken en niet fokken dat de verveling dan over gaat
maar dan was je werk toch saai?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als er werk is, is dat best een optie ja
Het enige verschil met mijn dagindeling met toen ik nog een baan had en nu is dat ik kan roken tijdens het fokken
Nee. Dat deed ik ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dan was je werk toch saai?
kan ik me niet voorstellen dat je dan elke dag enthousiast naar je werk gaat
ja dat begrijp ik....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee. Dat deed ik ook niet
Het niet meer hebben van DIE baan is ook niet zo erg... het ontbreken van een baan alltogether is wel wat matig
Tnx, daar heb ik ook mijn zinnen op gezetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik....
hopelijk vind je snel een baan waarbij je niet teveel hoeft te fokken
Ik geloof het ook niet... ik ben nu toch echt al ruim twee jaar verder en nog steeds 20% kwijt...quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik ken ook niet alles hoor, maar het meeste wel. Deels kwam het van een forum, een topic van mensen die terugkerende blaasontsteking hadden waar antibiotica niet (meer) tegen hielp, en deels kwam het inderdaad uit het boek van Gillian McKeith. Kikkererwten zijn overigens heel erg lekker.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:30 schreef YPPY het volgende:
Waar koop je al dat spul Maeghan? Het klinkt een beetje als dat mens van Je bent wat je eet. Met d'r kikkererwtenburgers.
Recept, heel erg graag!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
of mijn favo stoofpotje van pompoen en kikkererwten in groentebouillon en kokosmelk![]()
Ik zou het cranberysap gebruiken om cosmopolitans mee te makenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef Riann het volgende:
ik zou gewoon cranberrytabletjes gaan halen. en dan gewoon water drinken. Zeker nu cranberrysap vies is. Is toch zonde van al die calorietjes terwijl het nog niet eens lekker is.
Da's lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou het cranberysap gebruiken om cosmopolitans mee te makenAlcohol is vast ook errug goed tegen blaasontsteking, of in ieder geval tegen de pijn
Kikkererwtenfetishist!quote:
Oeh, een heerlijk begin van het nieuwe jaar voor jou!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef teigan het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
December is een goede maand geweest, ik was op 1 januari 1,5 kilo lichter dan 1 december, terwijl ik niet op mijn eten heb gelete oudejaarsdag..
Ben op 31 december en 1 januari nog lekker een eind wezen skaten, maar nu vind ik het toch echt te koud...
Ik ben benieuwd of ik deze lijn een beetje door kan zetten, ik hang op het randje van BMI 30, en ook de 20 kilo kwijt komt steeds dichterbij..
Geurige stoofpot van pompoen en kikkererwtenquote:
Ik denk dat in dit topic bijna niemand een crashdieet volgt. Wordt lastig als je 20 of 30 kilo kwijt moet, om dan maandenlang te leven op 500 kcal of zo. Volgens mij eet vrijwel iedereen hier heel verantwoord, dus dan zal je stofwisseling ook niet zo snel vertragen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Even een vraag... zijn jullie weleens bang dat je metabolisme (stofwiseling) langzamer wordt of dat je lichaam in de "hunger mode" wordt gezet, omdat het denkt dat het verhongert en dan al het voedsel dat je eet, meteen wordt opgeslagen als vet... Dus dat je aankomt bij een dieet met weinig calorieën... crashdiet...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kikkererwtenfetishist!
Zwemmen met Levitation was weer lekker
Levi's nieuwe rode lingeriesetje ook trouwens
Zeker! Het beruchte jojo-effect, that is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Even een vraag... zijn jullie weleens bang dat je metabolisme (stofwiseling) langzamer wordt of dat je lichaam in de "hunger mode" wordt gezet, omdat het denkt dat het verhongert en dan al het voedsel dat je eet, meteen wordt opgeslagen als vet... Dus dat je aankomt bij een dieet met weinig calorieën... crashdiet...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef teigan het volgende:
niet bang, ik weet dat het gebeurt, ben als tiener nogal slecht gaan lijnen (niets eten, of bijna niets) en dan kom je echt overal van aan, zelfs een glas water. het is veel beter om normaal te eten dan dat te doen, want je blijft er nog jaren lang last van houden (ik kan nu nog steeds niet een normaal aantal calorieen binnen krijgen, of 3 keer per dag eten, en dat was 10 jaar terug).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Ha! Omgekeerde kerstkilo's, dat is een goede zaak! Gefeliquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef teigan het volgende:
December is een goede maand geweest, ik was op 1 januari 1,5 kilo lichter dan 1 december, terwijl ik niet op mijn eten heb gelete oudejaarsdag..
Ben op 31 december en 1 januari nog lekker een eind wezen skaten, maar nu vind ik het toch echt te koud...
Ik ben benieuwd of ik deze lijn een beetje door kan zetten, ik hang op het randje van BMI 30, en ook de 20 kilo kwijt komt steeds dichterbij..
Dat dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeker! Het beruchte jojo-effect, that is.
Daarom probeer ik stevig te blijven eten, en ga ik liever meer sporten dan minder eten, als ik wil afvallen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:40 schreef Rewimo het volgende:
En er lagen hier heel veel kerstkaartjes te wachtenPlus twee dooie ratten en een dooie muis
![]()
Dubbelfrisss framboos/cranberryquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ken ook niet alles hoor, maar het meeste wel. Deels kwam het van een forum, een topic van mensen die terugkerende blaasontsteking hadden waar antibiotica niet (meer) tegen hielp, en deels kwam het inderdaad uit het boek van Gillian McKeith.
Neem nog een stukje dan, er is genoegquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:23 schreef freecell het volgende:
GefeliciWimo!
enne!
!HAP
Hebben!En ik heb al zo'n craving voor zoet de afgelopen 2 dagen! Kom jij met zo'n taart aan!
Zie de urlquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoef geen taart, om de een of andere reden vind ik em er niet zo smakelijk uitzienhoop niet dat je hem zelf gebakken hebt, zowel: excuses
![]()
Maar wel van harte gefeliciteerd met je voor de *censuur*ste-keer-25-verjaardag![]()
![]()
Gefeliciteerd met meneer CFquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Rewimo, van harte! Mr CF en jij delen de verjaardag... Ik heb een SASdag vandaag.
Octo, wat vreselijk tof!nu nog een kilootje of wat eraf en je zit op je streefgewicht. Of iets daarboven. Ik wou dat ik zo snel afviel
dan heb ik je misschien gezienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:21 schreef ymme het volgende:
Volgende week gaan we een poes ophalen, Mithra (ze heet nu Belli).
Wij hebben haar vandaag uitgezocht in het asiel in Doetinchem.
Ik ben zo blij, en ik hoop dat het goed gaatZe is erg knuffelig, netzoals onze Luna ook is.
De beestenbende is dan compleet.
idd een erg leuke site heb hem bij mijn bookmarks gezet zodat ik later met de tutorials aan de slag kanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:59 schreef octopussy het volgende:
even offtopic... heb een erg leuke website gevonden
http://www.worth1000.com/
ze hebben allerlei thema's waar men mee kan photoshoppen. Er zijn echt meesterlijke photoshops tussen
Yian is er een beetje bang voorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:43 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens na de sinterkerst meeting ook zo'n kattenspeeltje gekocht als miss D kreeg (incl geluid, alleen dan een muisje met bungelpootjes).
idd een leuke saitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:59 schreef octopussy het volgende:
even offtopic... heb een erg leuke website gevonden
http://www.worth1000.com/
ze hebben allerlei thema's waar men mee kan photoshoppen. Er zijn echt meesterlijke photoshops tussen
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:26 schreef Isabeau het volgende:
En over Levitation's rode lingeriesetje kan ik maar 1 woord zeggen. Foto?
Volgens mij is de eetmeter van het voedingscentrum, maar dat weet ik niet zeker eigenlijk...quote:Op zondag 6 januari 2008 09:06 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge.
Wie geeft die eetmeter ook alweer uit en hoe kom je eraan? Het lijkt mij ook wel eens interessant om te zien hoe ik zit met m'n vitamines en mineralen. Caloriemeters vind je overal wel, maar daar staan die andere dingen dan niet in.
M'n knie valt trouwens mee, dus ik ga vanmiddag gewoon proberen hard te lopen. Ik heb alleen wel wat last van m'n schouder, want daar heb ik de klap mee opgevangen.
i knowquote:Op zondag 6 januari 2008 15:44 schreef freecell het volgende:
oeh leuk G-B! Dat zijn de leukere cadeautjes
Dat is ook niet erg veel, ga je vanavond nog iets eten?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef samjustme het volgende:
Heb vandaag het volgende op.
Fruitontbijt
tussendoortje 2 rijstwafels
Erwtensoep met 2 sneetjes Duits roggebrood en magere kwark als dessert
appelsap 200 ml
+Knorr vie
shoot me, maar ik ben het met Miss_S eensquote:Op zondag 6 januari 2008 20:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg veel, ga je vanavond nog iets eten?
Toch eng zo'n nieuw jaarquote:Op zondag 6 januari 2008 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
shoot me, maar ik ben het met Miss_S eens![]()
*voelt aan voorhoofd*quote:
En vooral van dat laatste word je echt heel erg blij!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:10 schreef Levitation het volgende:
Dan heb ik wel bereikt wat ik wilde: een gezonde levensstijl, een goede conditie en een kledingmaat waarmee ik niet meer veroordeeld ben tot Miss Etam en Promiss.
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:50 schreef omearos het volgende:
Ik heb Evy een paar weken terug nog van deze site gehaald: http://members.lycos.nl/siedje44/
Je hebt een lintwormquote:Op maandag 7 januari 2008 11:14 schreef freecell het volgende:
Uhm, geupdate... Reslutaat van mijn"loslaten en meer eten waar ik zit in heb" Afgevallen.
Nuja, het zal wel.
Dat is echt fijn. Het enige waar ik me altijd aan erger als ik dat zeg is dat iedereen met maat 38 dan begint te roepen dat ze ook wel moeten zoeken naar een broek, dat dat ook niet zo makkelijk is en dat niet alles pastquote:Op maandag 7 januari 2008 09:10 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
Vandaag is de eerste normale week van dit jaar begonnen.Ik heb de broekriem weer aangetrokken en ik ga er weer voor.
Streven is om in 3 maanden 6 kg kwijt te raken, dus dat wordt nog even bikkelen.
![]()
En als dat gelukt is ga ik eens proberen langdurig stabiel te blijven, dan zit ik ongeveer op mijn streefgewicht, met een BMI van ongeveer 28,5. Nog steeds te zwaar, maar al zo'n enorme verbetering.Dan heb ik wel bereikt wat ik wilde: een gezonde levensstijl, een goede conditie en een kledingmaat waarmee ik niet meer veroordeeld ben tot Miss Etam en Promiss.
Dat vind ik dus helemaal niet. Zal misschien per filiaal verschillen maar in Rdam vind ik het droevig spul, vormeloze lycraprut waar je drie keer zo dik in lijkt. De positiekleding is meestal leuker, alleen jammer van al die bandplooitjes en andere opreksystemen op de buik.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:18 schreef Fuente het volgende:
Ooh da's mijn grootste wens! Gewoon normaal winkelen
Gelukkig hebben ze hier bij de h&m een BiB afdeling, daar hebben ze vaak wel leuke dingen, maar toch..
Buurman Sjaakquote:Op maandag 7 januari 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
ineens wat extra motivatie:
Buurman Sjaak draait smartlapen op max-volume nu![]()
![]()
Dankje. Het is gelukkig niet echt een vakantie, anders zou ie ruzie met me hebben.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
arme maeghan
ik vond het al erg en heb lopen blèren als een klein kind toentwee weken zonder mij op vakantie ging deze zomer
![]()
![]()
een maand lijkt me dus ook helemaal niets..
knuffel![]()
Veel nieuwe buren dus, en regelmatig verse.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buurman Sjaak
Ik had een studentenhuis naast me, dat werd opgedoekt, alle studenten er uit en het huis in de verkoop. Ik denk: loik, nieuwe buren! Wordt het pand opgekocht door een huisjesmelkert met als resultaat dat mijn nieuwe buren 7 jonge studentes zijn
Les 2 is 2x 3 minuten aan het eind en les 3 is 3x 3 minuten aan het eind, volgens mij tenminstequote:Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef octopussy het volgende:
goed Moblo![]()
ik heb net les 2 gedaan, nu met een betere ademhalingstechniek. Krijg nu veel minder snel last van steek in zij/schouder. Aan het eind zei ze dat de volgende les ging opbouwen naar 3 minuten...zelfde les![]()
Kreeg een knipoog van een tegemoetkomende hardloper
Yeah!!!quote:Op maandag 7 januari 2008 19:11 schreef freecell het volgende:
Lekker aan het Evy-en jullie
Ik heb vandaag mijn cijfer afstudeeropdracht binnen gekregen, een 7.
Verder ben ik van mijn fiets af, de bosjes in gewaaid
Ik heb geen idee hoeveel mensen hun bul krijgen bij de uitreiking bij mij!quote:Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef teigan het volgende:
ik heb een vermoeden dat ik er straks met hooguit 10 personen sta..
Maarja, daarom doen ze ook niet elke maand een uitreiking natuurlijk...
Als je er tegenop ziet, geef je toch gewoon een inieminie etentje voor een select gezelschap? Doe ik altijd als ik geen zin heb in een verjaardagsfeestje...quote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef teigan het volgende:
Ik moet nu ook op zoek naar een cafe voor mijn afstudeerborrel, alleen ik ben zo bang dat er niemand wil komen, en dat ik geen leuk cafe kan vinden(zoveel ken ik er niet in de stad), en dat het duur wordt enzo..
Dus allemaal dilemma's nog..
daar heb ik ook wel over na zitten denken, en ergens lijkt mij dat ook wel leuk, maarja, wie vraag je daar wel en niet voor, en dan ga ik daar weer over zitten piekeren.. Gelukkig heb ik nog even voor de buluitreiking..quote:Op maandag 7 januari 2008 20:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je er tegenop ziet, geef je toch gewoon een inieminie etentje voor een select gezelschap? Doe ik altijd als ik geen zin heb in een verjaardagsfeestje...
Ik schaam me er eigenlijk een piezelklein beetje voor, maar op dat soort momenten lukt het me altijd prima om 'hard' te zijn en alleen uit te nodigen wie ik echt wil en me weinig van anderen aan te trekkenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:26 schreef teigan het volgende:
[..]
daar heb ik ook wel over na zitten denken, en ergens lijkt mij dat ook wel leuk, maarja, wie vraag je daar wel en niet voor, en dan ga ik daar weer over zitten piekeren.. Gelukkig heb ik nog even voor de buluitreiking..
Vertel mij meer....quote:Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
darn.. ik heb net écht goddelijke nasi gemaakt
Ik dacht al dat dat aan mij lagquote:Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef Miss_S het volgende:
Evy is soms net iets te enthousiast (ook met de tijd aangeven die niet klopt, of zijn Vlaamse minuten anders)
quote:"We gaan vandaag eerst 1 minuut, dan 2 minuten en vervolgens 3 keer 5 minuten lopen."
quote:"En dan beginnen we nu met 2 minuten lopen"
quote:"En dan gaan we nu 3 minuten lopen"
Moet zeggen dat ik 't nog nooit gecontroleerd heb of haar 2 minuten ook echt 2 minuten zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Soms zegt Evy dat je 2 minuten gaat wandelen, maar dan zijn het eerder 40 seconden. Of 12 minuten hardlopen blijkt eerder 13 te zijnZe kan gewoon niet tellen!
Ymme, héél veel succes vanmiddag, ik zal voopr je duimen!
En motorbloempje heel veel plezier vanavond met de gezinsuitbreiding
Je bent al goed bezig, ik ben fier op je!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
het kan me uiteindelijk niet zoveel boeien hoe goed Evy kan tellen of nietik vind 't komisch én ik heb zin om woensdag weer te gaan hardlopen
ik moet en zal die 5km redden![]()
Dat is wel handig als je loopt op een loopband dan zie je dat vanzelfquote:
Praat jezelf niet omlaag!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:20 schreef ymme het volgende:
Ik wil 't zo graag halen.
Maar ik ben zo bang om mezelf te terleurstellen
Waarom? Autorijden is kei simpel, het enige wat je hoeft te doen is goed kijken en dan volgt de rest vanzelf. Laat je niet gek maken door het feit dat er zo'n CBR-figuur naast je zitquote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:20 schreef ymme het volgende:
Ik wil 't zo graag halen.
Maar ik ben zo bang om mezelf te terleurstellen
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je bent al goed bezig, ik ben fier op je!
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:26 schreef ymme het volgende:
Ik kan het zeker. Anders zou ik niet eens op, mogen gaan.
Ik kan het!!! En ik ga ze dat ook eens laten zien ook!!
Babypoezquote:
Omdat je nog geen werk hebt?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Babypoez
Ik kan geen rust vinden. Waarom heb ik het gevoel dat ik dagelijks op 80 banen moet solliciteren?
ik al vanaf juni kun je nagaan hoe ik me af en toe voelquote:
Hoe kom jij dan in godsnaam je dagen door?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Riann het volgende:
[..]
ik al vanaf juni kun je nagaan hoe ik me af en toe voel
ik heb morgenvroeg trouwens eerste gesprek met WAJONG arts jippie vind het wel een beetje spannend. Dadelijk om 3 uur voorbereidend gesprek met mijn MEE consulente.
Misschien moet je eens even een inmaakproject beginnen? Daar kan ik altijd daaaaagen mee bezig zijn...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan in godsnaam je dagen door?
Jah. Nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien moet je eens even een inmaakproject beginnen? Daar kan ik altijd daaaaagen mee bezig zijn...
Lekker
Ik geef t toe: ik ben echt een burgertrutje als het om eten gaat. Lekker schillen, hakken, potten steriliseren... En dan een kast vol lekker & lang houdbaar eten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah. Nee.Maar bedankt voor de tip
Nuttelozer dan nu is vrij onmogelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geef t toe: ik ben echt een burgertrutje als het om eten gaat. Lekker schillen, hakken, potten steriliseren... En dan een kast vol lekker & lang houdbaar eten.
Ik kan je ook aanraden om alle seizoenen Will&Grace achter elkaar te kijken. Alleen voel je je dan waarschijnlijjk een beetje nutteloos...
nou een beetje computeren een beetje tv kijken beetje het huishouden bij houden boodschapjes doen koken (ook mijn hobby) en de laatste tijd en komende tijd heb ik veel afspraken ik bliksembosch dus daar zit ik nu een gedeelte van de week. en wat afspreken met vriendinnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan in godsnaam je dagen door?
Nou probeer t danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nuttelozer dan nu is vrij onmogelijk
Doe je niet meer aan sanaslank dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:08 schreef Riann het volgende:
[..]
nou een beetje computeren een beetje tv kijken beetje het huishouden bij houden boodschapjes doen koken (ook mijn hobby) en de laatste tijd en komende tijd heb ik veel afspraken ik bliksembosch dus daar zit ik nu een gedeelte van de week. en wat afspreken met vriendinnen.
Ja okee, net als ik dus. Maar 't is wel strontvervelend, niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:08 schreef Riann het volgende:
[..]
nou een beetje computeren een beetje tv kijken beetje het huishouden bij houden boodschapjes doen koken (ook mijn hobby) en de laatste tijd en komende tijd heb ik veel afspraken ik bliksembosch dus daar zit ik nu een gedeelte van de week. en wat afspreken met vriendinnen.
Je mag mij wel komen opzoekenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, net als ik dus. Maar 't is wel strontvervelend, niet?
Ow, en vriendinnen zijn ook niet beschikbaar tijdens kantooruren hier
ik heb een vriendin met MS dus die werkt niet zoveel en ik heb een vriendin die onregelmatig werkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, net als ik dus. Maar 't is wel strontvervelend, niet?
Ow, en vriendinnen zijn ook niet beschikbaar tijdens kantooruren hier
En ik heb geen autoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef Riann het volgende:
o ja en stormqueen jij woont in eindhoven ik in heusden gemeente astenhint hint hint
ik ben nu naar MEE
google is your good friend: http://www.mee.nlquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik heb geen auto
Succes bij MEE, whatever it mee be
"Voor iedereen met een beperking"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
google is your good friend: http://www.mee.nl
Ik niet...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"Voor iedereen met een beperking"
Vage shit, ieder mens heeft toch wel een beperking?
Doe die plaatjes eerst es verkleinen jijquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
in F&F staan wat fotootjes![]()
van de kattebeestjes
Ben je gezakt op 1 foutje?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:21 schreef ymme het volgende:
Gezakt.
En ik deed het goed, op 1 foutje na met invoegen, maar dat heb ik perfect opgelost volgens mijn rijinstructeur.
Maar goed, 3 maal is scheepsrecht.
Alors, nu weet je in ieder geval dat je t (ook onder spanning) best kuntquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:21 schreef ymme het volgende:
Gezakt.
En ik deed het goed, op 1 foutje na met invoegen, maar dat heb ik perfect opgelost volgens mijn rijinstructeur.
Maar goed, 3 maal is scheepsrecht.
Jahoor, ymme na haar eerste examenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb je ooit iemand horen toegeven dat ze terecht gezakt is
Ah joh, t was toch al vele malen beter dan de eerste keer, nu? Het lukt vast de derde keer wèl!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:35 schreef ymme het volgende:
Miss_S, ja dat heb ik zeker. De vorige keer, was ik zeker terrecht gezakt. Nu ook, maar ook weer niet helemaal. En dat ik heb ik nooit ontkent, ook hier niet.
Volgens mij rijinstucteur, was het een twijfel geval, dit maal. Zeg ik nu dat het niet terrecht is dan?
Zo kwam het over, maar goed om te zien dat je het dus wel begrijpt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:35 schreef ymme het volgende:
Miss_S, ja dat heb ik zeker. De vorige keer, was ik zeker terrecht gezakt. Nu ook, maar ook weer niet helemaal. En dat ik heb ik nooit ontkent, ook hier niet.
Volgens mij rijinstucteur, was het een twijfel geval, dit maal. Zeg ik nu dat het niet terrecht is dan?
Zoals de waard is...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb je ooit iemand horen toegeven dat ze terecht gezakt is
ik ben niet gezaktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zoals de waard is...![]()
Ik ken een heleboel mensen die eerlijk toegeven dat ze terecht gezakt zijn, waaronder Ymme.
Nee jij bent de beste.quote:
Ik ben niet de beste maar zoals Levi het zei klonk net alsof ik het zelf heb meegemaakt en dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee jij bent de beste.
En ik weet 't: 'negeren', maar ik ben zwak, dat lukt me niet.
En die smileys achter elke post van je, zeggen ook genoeg.
Ik heb het zelf ook maar gemaakt gisteren. Nog twee porties naar m'n ouders gebracht, zelf vandaag nog wat, en morgen neem ik het mee naar m'n werk. Makkelijk hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Maeghan, het recept dat je postte is goed aangeslagen: gisteren hebben Mr CF en Liejannuh ervan gegeten, vandaag nogmaals Mr CF en ook ikzelf dit keer
Manlief vond het heerlijk. En die houdt nota bene niet van kokosmelk.
Morgen nog een kliekje mee om op te warmen op mn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |