abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55764263
Mijn gewicht normaliseert weer een beetje, ben 1.5 kg lichter dan woensdag. Nog maar 1.6kg zwaarder dan ik half november was (laagste gewicht so far). Even door bijten en ik hoop met mijn verjaardag weer op dat gewicht te zitten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55764314
Mag ik even gefrustreerd doen?!
Ik heb een lekke band. En dat gebeurde gelukkig toen het nog maar 5 minuten fietsen was naar mijn werk.
Dus ik heb er voor vandaag 1 uur fietsen en 20 minuten lopen op zitten. Eens kijken of ik een collega zo gek kan krijgen om mijn band te plakken straks. Anders ga ik maar een fietsenmaker zoeken hier.
Ik heb echt zo'n hekel aan lekke banden op 20 km van mn huis.
pi_55764335
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:30 schreef YPPY het volgende:
Waar koop je al dat spul Maeghan? Het klinkt een beetje als dat mens van Je bent wat je eet. Met d'r kikkererwtenburgers.
Natuurwinkel & toko, YPPY. Ik vond van alle dieten die ik heb zien langskomen Gillian McKeith wel een van de betere, vanwege het feit dat ze immense hoeveelheden eten in 1200-1500 kcal weet te proppen Nooit meer honger, iig (over haar gezeur over de dingen die je niet meer mag ben ik minder enthousiast).
pi_55764364
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik even gefrustreerd doen?!
Ik heb een lekke band. En dat gebeurde gelukkig toen het nog maar 5 minuten fietsen was naar mijn werk.
Dus ik heb er voor vandaag 1 uur fietsen en 20 minuten lopen op zitten. Eens kijken of ik een collega zo gek kan krijgen om mijn band te plakken straks. Anders ga ik maar een fietsenmaker zoeken hier.
Ik heb echt zo'n hekel aan lekke banden op 20 km van mn huis.
Da's inderdaad kut! Ik vind dat op 6km van huis ook al ellendig. Heb je iets van bandenplakspul bij je?
***Levi was here***
pi_55764665
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Da's inderdaad kut! Ik vind dat op 6km van huis ook al ellendig. Heb je iets van bandenplakspul bij je?
Er schijnen hier een aantal fietsenmakers in de buurt te zitten, dus die ga ik bellen. Ik ga echt geen achterband plakken en de collega's aan wie ik het vroeg reageerden ook niet zo enthousiast!

5 minuten later...
En nu wel een collega gevonden (die zelf ook een lekke band had vanochtend! ) die er even naar wil kijken.

Ik ga trouwens vanavond maar eens kikkererwten wellen. Pas gekocht in de toko en geleerd in India dat verse, zelf gewelde erwten veel lekkerder zijn dan ingeblikte. En die zijn al lekker!
pi_55764781
Ik wil weekend. Ik verveel me momenteel kapot op mijn werk, niet dat er helemaal niets te doen is, maar wel te weinig om gemotiveerd aan de slag te gaan.
***Levi was here***
  vrijdag 4 januari 2008 @ 09:44:02 #83
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55764927
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:35 schreef Levitation het volgende:
Ik wil weekend. Ik verveel me momenteel kapot op mijn werk, niet dat er helemaal niets te doen is, maar wel te weinig om gemotiveerd aan de slag te gaan.
Goh, ik wist niet dat wij collega's waren Zo'n dag heb ik dus ook.
pi_55764955
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:35 schreef Levitation het volgende:
misschien werken en niet fokken dat de verveling dan over gaat
pi_55764993
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hé je bent er weer! Nog een gelukkig nieuw jaar!
Je verwart trouwens oorzaak en gevolg: ik Fok omdat ik me verveel... ik verveel me niet omdat ik Fok.
***Levi was here***
pi_55764999
Aan het einde van mijn vorige baan was dat ook zo erg. Er was al weken geen werk meer, ik had echt alles opgeruimd en uitgezocht en netjes achtergelaten en toen mocht ik niks meer doen. Wat een verschrikkelijk suffe dagen waren dat.

Dat zit goed tegen Liejannuh. Wel erg fijn dat je er bijna was. Anders was het nog verder lopen. Bij onze fietsenmaker worden banden niet meer geplakt, ze vervangen meteen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55765010
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:44 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Goh, ik wist niet dat wij collega's waren Zo'n dag heb ik dus ook.
Nog 2 uur en 10 minuten, dan mag ik weer naar huis.
***Levi was here***
pi_55765041
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Hé je bent er weer! Nog een gelukkig nieuw jaar!
Je verwart trouwens oorzaak en gevolg: ik Fok omdat ik me verveel... ik verveel me niet omdat ik Fok.
ach fok op het werk hoe erg kan het zijn
pi_55765055
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ach fok op het werk hoe erg kan het zijn
Fok bestaat bij de gratie van Fokkende werknemers.
***Levi was here***
pi_55765071
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:

[..]

Fok bestaat bij de gratie van Fokkende werknemers.
en de baas?
pi_55765085
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en de baas?
Ik heb geen "baas", ik heb een werkgever.
***Levi was here***
pi_55765130
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb geen "baas", ik heb een werkgever.

ik ben toch blij dat ik met kinderen werk en niet zo achter een computertje kan gaan zitten onder werktijd
pi_55765144
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ben toch blij dat ik met kinderen werk en niet zo achter een computertje kan gaan zitten onder werktijd
Ik werk in de IT, dan is een pc op z'n tijd best handig.
***Levi was here***
pi_55765193
Liejannuh, praat nog even door over India en kikkererwten, dan nodig ik mezelf uit *-)
pi_55765600
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
Liejannuh, praat nog even door over India en kikkererwten, dan nodig ik mezelf uit *-)
Je bent van harte welkom! Wanneer kom je? Ik moet die Indiase recepten nog een keertje utiproberen. Alhoewel ik wel van plan ben om de ketchup (-O-) uit de Chana Masala te laten.

Zo, dan ga ik nu ook maar even aan het werk. Of zal ik eerst met mijn collega naar mijn lekke band gaan kijken en hopen dat hij 'm kan plakken?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:35:18 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_55765808
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als er werk is, is dat best een optie ja
Het enige verschil met mijn dagindeling met toen ik nog een baan had en nu is dat ik kan roken tijdens het fokken
disclaimer
pi_55765868
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als er werk is, is dat best een optie ja
Het enige verschil met mijn dagindeling met toen ik nog een baan had en nu is dat ik kan roken tijdens het fokken
maar dan was je werk toch saai?
kan ik me niet voorstellen dat je dan elke dag enthousiast naar je werk gaat
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:40:44 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_55765929
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar dan was je werk toch saai?
kan ik me niet voorstellen dat je dan elke dag enthousiast naar je werk gaat
Nee. Dat deed ik ook niet

Het niet meer hebben van DIE baan is ook niet zo erg... het ontbreken van een baan alltogether is wel wat matig
disclaimer
pi_55765975
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee. Dat deed ik ook niet

Het niet meer hebben van DIE baan is ook niet zo erg... het ontbreken van een baan alltogether is wel wat matig
ja dat begrijp ik....
hopelijk vind je snel een baan waarbij je niet teveel hoeft te fokken
  vrijdag 4 januari 2008 @ 10:44:46 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_55766019
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 10:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja dat begrijp ik....
hopelijk vind je snel een baan waarbij je niet teveel hoeft te fokken
Tnx, daar heb ik ook mijn zinnen op gezet
disclaimer
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 januari 2008 @ 11:05:31 #101
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55766470
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef Heavenlyblue het volgende:
Gisteren vertelde eem psychologe doodleuk in een actualiteitenprogramma op tv dat niemand meer dan 10-15% van zijn gewicht op lange termijn kan verliezen. Ze zei dus niet 'bijna niemand', maar 'niemand'. Nou, ben benieuwd Ik ben toch al meer dan 25% van mijn gewicht kwijt en dat hoop ik (net zoals al die andere jojo'ers) er toch wel af te houden.
Ik geloof het ook niet... ik ben nu toch echt al ruim twee jaar verder en nog steeds 20% kwijt...

Gewoon steeds 10% afvallen en dan je gewicht weer als startgewicht nemen om opnieuw 10% van af te vallen

Ik wil iedereen trouwens nog een gezond 2008 wensen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:26:50 #102
4177 Jojogirl
pi_55767009
Oef, wat heb ik er toch een hekel aan om mensen die ik niet ken te moeten bellen voor iets wat ik van ze wil. Best lastig af en toe.
pi_55770447
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 08:30 schreef YPPY het volgende:
Waar koop je al dat spul Maeghan? Het klinkt een beetje als dat mens van Je bent wat je eet. Met d'r kikkererwtenburgers.
Ik ken ook niet alles hoor, maar het meeste wel. Deels kwam het van een forum, een topic van mensen die terugkerende blaasontsteking hadden waar antibiotica niet (meer) tegen hielp, en deels kwam het inderdaad uit het boek van Gillian McKeith. Kikkererwten zijn overigens heel erg lekker. Falafel, of mijn favo stoofpotje van pompoen en kikkererwten in groentebouillon en kokosmelk of zakjes met gemengde noten, zaden en gepofte kikkererwten (van supermarkt Dunya).

Trouwens wel een handig boek hoor, staan heel veel handige tips in om gezonder te eten en tegen allerlei kleine ongemakken die voort kunnen komen uit vitamine/mineralengebrek. Er wordt wel volgehouden dat niemand in Nederland snel een gebrek aan iets zal hebben, maar toch heeft ze meestal wel gelijk; als ik dan een tijdje meer van een bepaald voedingsmiddel eet, kruidenthee drink of een supplement slik, dan gaat het wel weg.

Het meeste is trouwens gewoon in de supermarkt te koop, bijv. brandnetelthee van Zonnatura, die heb ik standaard in huis, evenals kamillethee (werkt ook goed bij ontstoken ogen, kiespijn en huidirritaties).

Maar goed, vandaag heb ik er al geen last meer van, dus blijkbaar heeft het geholpen. Ben door het cranberrysap inderdaad wel wat hoger uitgekomen, rond de 1750 kcal, maar dat lijkt me nog altijd beter dan blaasontsteking. Echt lekker vind ik het niet, dus ik ben niet bang dat ik zomaar een liter opdrink. Ik zal de rest van de week nog wel dagelijks cranberrysap blijven drinken voor alle zekerheid.

Ik heb overigens net voor het eerst ontbeten met Kellog's AllBran Choco. Dus niet de choco flakes, maar die dikke vierkantjes met pure chocolade erin. Het is best lekker, maar niet geweldig. Daarnaast vult het voor geen meter. Ik heb nu twee porties op en een glas cranberrysap en ik zit op 485 kcal, maar ik zit er helemaal niet vol van. Maar goed, mijn ontbijt van gisteren was dan ook 635 kcal, dus op zich kan het weleens kloppen. Ik moet dalijk even een boodschap doen voor m'n vriend, dus dan heb ik wat afleiding en ik ga het gewoon proberen vol te houden tot het avondeten. Alleen wat fruit tussendoor.

Vanavond ga ik denk ik viskoekjes maken, met aardappeldingetjes uit de oven (kerstfiguurtjes) en doperwtjes of zo. Ik weet alleen nog niet wat voor vis.
Sanity is (not) statistical
pi_55770610
ik zou gewoon cranberrytabletjes gaan halen. en dan gewoon water drinken. Zeker nu cranberrysap vies is. Is toch zonde van al die calorietjes terwijl het nog niet eens lekker is.
pi_55770635
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef Maeghan het volgende:

[..]

of mijn favo stoofpotje van pompoen en kikkererwten in groentebouillon en kokosmelk
Recept, heel erg graag!
pi_55770677
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef Riann het volgende:
ik zou gewoon cranberrytabletjes gaan halen. en dan gewoon water drinken. Zeker nu cranberrysap vies is. Is toch zonde van al die calorietjes terwijl het nog niet eens lekker is.
Ik zou het cranberysap gebruiken om cosmopolitans mee te maken Alcohol is vast ook errug goed tegen blaasontsteking, of in ieder geval tegen de pijn
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 januari 2008 @ 13:50:19 #107
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55770757
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou het cranberysap gebruiken om cosmopolitans mee te maken Alcohol is vast ook errug goed tegen blaasontsteking, of in ieder geval tegen de pijn
Da's lekker Heb ik met Oud en Nieuw gedronken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:06:55 #108
149959 SQ
snelle trees
pi_55771154
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Recept, heel erg graag!
Kikkererwtenfetishist!

Zwemmen met Levitation was weer lekker

Levi's nieuwe rode lingeriesetje ook trouwens

[ Bericht 9% gewijzigd door SQ op 04-01-2008 14:14:45 ]
disclaimer
pi_55771268
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kikkererwtenfetishist!
pi_55771376
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

December is een goede maand geweest, ik was op 1 januari 1,5 kilo lichter dan 1 december, terwijl ik niet op mijn eten heb gelete oudejaarsdag..

Ben op 31 december en 1 januari nog lekker een eind wezen skaten, maar nu vind ik het toch echt te koud...
Ik ben benieuwd of ik deze lijn een beetje door kan zetten, ik hang op het randje van BMI 30, en ook de 20 kilo kwijt komt steeds dichterbij..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:19:21 #111
149959 SQ
snelle trees
pi_55771396
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef teigan het volgende:

December is een goede maand geweest, ik was op 1 januari 1,5 kilo lichter dan 1 december, terwijl ik niet op mijn eten heb gelete oudejaarsdag..

Ben op 31 december en 1 januari nog lekker een eind wezen skaten, maar nu vind ik het toch echt te koud...
Ik ben benieuwd of ik deze lijn een beetje door kan zetten, ik hang op het randje van BMI 30, en ook de 20 kilo kwijt komt steeds dichterbij..
Oeh, een heerlijk begin van het nieuwe jaar voor jou!
disclaimer
pi_55771432
Ha Teigan! Ook jij een gelukkig nieuwjaar. Ik heb niet zo meegelezen de afgelopen anderhalve week, maar: hoe is het met je? Heb je weer een beetje energie opgedaan in de vakantie?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:30:43 #113
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_55771664
Even een vraag... zijn jullie weleens bang dat je metabolisme (stofwiseling) langzamer wordt of dat je lichaam in de "hunger mode" wordt gezet, omdat het denkt dat het verhongert en dan al het voedsel dat je eet, meteen wordt opgeslagen als vet... Dus dat je aankomt bij een dieet met weinig calorieën... crashdiet...
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_55771719
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Recept, heel erg graag!
Geurige stoofpot van pompoen en kikkererwten
6 - 8 personen

Ingrediënten
800 ml kokosmelk
60 ml sojasaus
250 ml kippen- of groentebouillon
60 ml plantaardige olie
1 grote ui, fijngesneden
2 tl Thaise rode currypasta
1 tl gemalen koriander
1 tl gemalen komijn
1,2 kg pompoen, geschild, zaden verwijderd, in blokjes van 3 cm (butternut- of flespompoen is lekker zacht en romig)
800 gram kikkererwten uit blik, afgespoeld, uitgelekt
15 gram korianderblaadjes, gehakt

Meng de kokosmelk, sojasaus en bouillon in een grote maatbeker.
Verhit de olie in een koekenpan op middelhoog vuur. Voeg de stukjes ui toe, bestrooi met wat zout zodat ze neit bruin worden en bak 4 minuten tot ze zacht zijn. Roer de rode currypasta erdoor en bak 1 minuut mee. Voeg de gemalen koriander en komijn toe. Draai het vuur hoog, schep de pompoen erdoor en roerbak 1 minuut tot alle pompoenblokjes met kruidenpasta bedekt zijn.
Schenk de inhoud van de maatbeker erbij en roer om alles te mengen. Breng zachtjes aan de kook, dek gedeeltelijk af met en deksel zodat niet alle vloeistof verdampt.
Laat 15 tot 20 minuten op laag vuur sudderen, tot de pompoen bijna zacht is. Voeg de uitgelekte kikkererwten toe, leg het deksel schuin terug op de pan en laat nog 10 minuten sudderen. Roer het gerecht voorzichtig door en breng op smaak met zout en peper en als je het heter wilt wat meer currypasta.
Bestrooi met een deel van de koriander en verdeel over de soepkommen. Maal er nog wat zwarte peper over en strooi voor het serveren de rest van de koriander erover.

Bereiden duurt ca. 1 uur
Voorbereiden is veel werk door het schoonmaken van de pompoen, die zijn namelijk nogal hard.
Verder is het een heel makkelijk gerecht waar niets aan kan foutgaan.

Je kan het zo eten als in het recept. Met groentebouillon heb je een veganistisch gerecht. Je kunt ook kippenbouillon gebruiken en er kippenpoten bij eten, combineert goed. Het is ook lekker met rijst met rozijntjes. Je kan het gerecht gewoon een paar dagen in de koelkast laten staan, er zit toch niets in wat bederft. Ik heb er drie dagen van gegeten en het blijft even lekker smaken. Je kan het dus ook makkelijk een dag van tevoren maken.

Het recept komt uit Delicious. van oktober, blz 88.
pi_55771766
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Even een vraag... zijn jullie weleens bang dat je metabolisme (stofwiseling) langzamer wordt of dat je lichaam in de "hunger mode" wordt gezet, omdat het denkt dat het verhongert en dan al het voedsel dat je eet, meteen wordt opgeslagen als vet... Dus dat je aankomt bij een dieet met weinig calorieën... crashdiet...
Ik denk dat in dit topic bijna niemand een crashdieet volgt. Wordt lastig als je 20 of 30 kilo kwijt moet, om dan maandenlang te leven op 500 kcal of zo. Volgens mij eet vrijwel iedereen hier heel verantwoord, dus dan zal je stofwisseling ook niet zo snel vertragen.
pi_55771782
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kikkererwtenfetishist!

Zwemmen met Levitation was weer lekker

Levi's nieuwe rode lingeriesetje ook trouwens
***Levi was here***
pi_55771823
quote:
Zeker! Het beruchte jojo-effect, that is.
Daarom probeer ik stevig te blijven eten, en ga ik liever meer sporten dan minder eten, als ik wil afvallen.

Maeghan, dat klinkt verrukkelijk! Ik denk dat ik het zondag ga maken. Thanks.
pi_55771848
quote:
Jij ook meisie! Dat 't een mooi, succesvol en gelukkig jaar voor je mag worden!
***Levi was here***
pi_55771921
quote:
niet bang, ik weet dat het gebeurt, ben als tiener nogal slecht gaan lijnen (niets eten, of bijna niets) en dan kom je echt overal van aan, zelfs een glas water. het is veel beter om normaal te eten dan dat te doen, want je blijft er nog jaren lang last van houden (ik kan nu nog steeds niet een normaal aantal calorieen binnen krijgen, of 3 keer per dag eten, en dat was 10 jaar terug).

verder hier is het een ziekenboeg, ik voel me net ietsjes beter worden na mijn ziekzijn met oud en nieuw, vriendje heeft zware koorts en verkoudheid, en schoonmams heeft alles in 1 (overgeven, diaree, koorts, verkouden)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_55772004
Nouja, ik ben nooit echt heel streng aan de lijn geweest. De enige keer dat ik probeerde te lijnen kreeg ik vreetbuien en kwam ik 30 kilo aan dus ach, het ergste is al gebeurd eigenlijk. Aankomen na het afvallen doe ik ook iedere keer, maar dat is dan omdat ik gewoon bij vlagen weer verval in het eten van grote doses chocoladekoekjes, niet omdat mijn stofwisseling zo traag is dat ik niet meer normaal kan eten. Gelukkig is mijn stofwisseling nog 'normaal' (tussen aanhalingstekens omdat ie sowieso traag is, maar gewoon van nature).
pi_55772450
quote:

Ha! Omgekeerde kerstkilo's, dat is een goede zaak! Gefeli
Hoe is het verder met je? Ik heb je gemist online!
pi_55778166
Wow! Dat recept klinkt lekker Maeghan! Tnx!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:35:51 #123
4177 Jojogirl
pi_55778626
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zeker! Het beruchte jojo-effect, that is.
Daarom probeer ik stevig te blijven eten, en ga ik liever meer sporten dan minder eten, als ik wil afvallen.
Dat dus Dan maar langzaam afvallen en af en toe stilstaan. De eindafrekening over tientallen jaren is me meer waard dan de tussenstand van volgend jaar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 4 januari 2008 @ 20:40:54 #124
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55780417
Hallo allemaal

Wij zijn weer in het land Nou ja, het land naast jullie dus

Twee weken behoorlijk mooi weer gehad maar toen we aankwamen en vanmorgen toen we weggingen regende het. Maar dat deed het ook toen we landden dus ach...

En er lagen hier heel veel kerstkaartjes te wachten Plus twee dooie ratten en een dooie muis

Gewichtsgewijs kan ik nog niks meedelen, dat zien we morgenochtend wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55781131
Ik zit vandaag aan de 1739. Netjes.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:16:52 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_55783071
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 20:40 schreef Rewimo het volgende:
En er lagen hier heel veel kerstkaartjes te wachten Plus twee dooie ratten en een dooie muis

Pics or it didn;t happen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55783349
Rewimo, welkom terug. Bruin geworden?

Maeghan, bedankt voor dat recept. Lijkt me heerlijk! Kikkererwten zijn ook heel erg lekker, ik moet toch eens gedroogde gaan kopen en wellen ipv blikjesvoer.

Teigan, onder een bmi van 30 kom je absoluut dit jaar, super!

En over Levitation's rode lingeriesetje kan ik maar 1 woord zeggen. Foto?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 januari 2008 @ 22:31:47 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_55783507
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik ken ook niet alles hoor, maar het meeste wel. Deels kwam het van een forum, een topic van mensen die terugkerende blaasontsteking hadden waar antibiotica niet (meer) tegen hielp, en deels kwam het inderdaad uit het boek van Gillian McKeith.
Dubbelfrisss framboos/cranberry Sinaasappelsap Cola

Ze wilden vandaag mijn plasje controleren, maar met de hoeveelheid zure dingen die ik drink, wil er geen bacterietje in mijn plasje leven hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 januari 2008 @ 11:15:29 #130
13151 crew  Rewimo
pi_55790595
Zo, ik heb deze speciaal uitgezocht voor de Dieetclub. De meeste calorieën zitten in het fruit Eet smakelijk!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55790672
Gefeliciteerd Rewimo!!!!

En nog vele jaren!

om nog even op de vragen terug te komen, ik heb jammergenoeg niet zoveel uit kunnen rusten deze vakantie als dat ik zou willen, maar ik ben vast minder moe dan aan het begin. Ik moet straks nog twee weken vol aan de bak, daarna wordt het gelukkig een stuk rustiger.. Ik blijf jammergenoeg erg onrustig, en vind het lastig om me te ontspannen... Vandaag is denk ik de eerste dag deze vakantie dat ik eens alleen thuis ben, zonder visite of wat dan ook...
Ik ben nu even wat dingen aan het voorbereiden voor maandag, en als ik daarmee klaar ben duik ik denk ik lekker met een boek op de bank..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55790676
GefeliciWimo!

enne!
!HAP

Hebben! En ik heb al zo'n craving voor zoet de afgelopen 2 dagen! Kom jij met zo'n taart aan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 januari 2008 @ 11:31:32 #133
13151 crew  Rewimo
pi_55790785
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 11:23 schreef freecell het volgende:
GefeliciWimo!

enne!
!HAP

Hebben! En ik heb al zo'n craving voor zoet de afgelopen 2 dagen! Kom jij met zo'n taart aan!
Neem nog een stukje dan, er is genoeg
pi_55790967
! NEE!
pi_55791604
Welkom terug Rewimo en gefeliciteerd met je verjaardag

Het zat er al twee dagen aan te komen, maar nu ben ik toch officieel ziekjes... hopelijk is het maandag wel over, want dan moet ik weer werken.
pi_55792179
Gefeliciteerd Rewimo!
En beterschap Fannetje!
pi_55792297
Rewimo, van harte gefeliciteerd

Fannetje beterschap

Ik ben onder de 90
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2008 @ 13:20:43 #138
43556 miss_dynastie
pi_55792587
Ik hoef geen taart, om de een of andere reden vind ik em er niet zo smakelijk uitzien hoop niet dat je hem zelf gebakken hebt, zowel: excuses
Maar wel van harte gefeliciteerd met je voor de *censuur*ste-keer-25-verjaardag
pi_55792617
Rewimo, van harte! Mr CF en jij delen de verjaardag... Ik heb een SASdag vandaag.

Octo, wat vreselijk tof! nu nog een kilootje of wat eraf en je zit op je streefgewicht. Of iets daarboven. Ik wou dat ik zo snel afviel
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 januari 2008 @ 13:44:04 #140
13151 crew  Rewimo
pi_55793031
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoef geen taart, om de een of andere reden vind ik em er niet zo smakelijk uitzien hoop niet dat je hem zelf gebakken hebt, zowel: excuses
Maar wel van harte gefeliciteerd met je voor de *censuur*ste-keer-25-verjaardag
Zie de url Tnx
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Rewimo, van harte! Mr CF en jij delen de verjaardag... Ik heb een SASdag vandaag.

Octo, wat vreselijk tof! nu nog een kilootje of wat eraf en je zit op je streefgewicht. Of iets daarboven. Ik wou dat ik zo snel afviel
Gefeliciteerd met meneer CF

En Fannetje: beterschap!

Octo, wat super zeg, je hebt me helemaal ingehaald
pi_55793058
Mr.CF ook gefeliciteerd!
En Octo ook! Geweldig zeg, onder de 90!

* Liejannuh pikt nog een paar aardbeien van de taart van Rewimo.
pi_55794195
Rewimo en mr. CF: gefeliciteerd met de verjaardagen!
Ik pak een trosje druiven, da's heelijk

Octo gaat ook goed met onder de 90
pi_55794940
gefeliciteerd met de verjaardagen

en octo dat moet een heerlijk gevoel geven om als eerste cijfer een 8 te hebben ipv een 9
pi_55795430
Rewimo en man van Coldfeet:

En een

Octo wat gaaf dat je eindelijk van die 9 af bent
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55799375
Gisterenavond ben ik bezweken voor wat bonbons, maar uiteindelijk zat ik aan de 2100 kcal dus dat valt nog reuze mee. Vandaag zit ik nog niet eens aan de 1200 en ik heb ongeveer anderhalf uur buiten gelopen.
pi_55799658
Gefeliciteert Rewimo en mr. Coldfeet

Octo, gefeliciteerd!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:30:18 #147
4177 Jojogirl
pi_55800380
Feli Rewimo, meneer CF en Octo

Wij zijn lekker naar Blijdorp geweest vanmiddag Was erg leuk, ik was alleen zo dom om een over een glibberig paadje met rare keien te gaan lopen en vervolgens hard te vallen. Heb nu een heel mooi blauw ei op m'n knie.
pi_55801268
feli jarigen en octo, beterschap zieken
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_55801850
Rewimo van harte gefeliciteerd !
pi_55801940
Volgende week gaan we een poes ophalen, Mithra (ze heet nu Belli).
Wij hebben haar vandaag uitgezocht in het asiel in Doetinchem.

Ik ben zo blij, en ik hoop dat het goed gaat Ze is erg knuffelig, netzoals onze Luna ook is.

De beestenbende is dan compleet.
pi_55803352
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 19:21 schreef ymme het volgende:
Volgende week gaan we een poes ophalen, Mithra (ze heet nu Belli).
Wij hebben haar vandaag uitgezocht in het asiel in Doetinchem.

Ik ben zo blij, en ik hoop dat het goed gaat Ze is erg knuffelig, netzoals onze Luna ook is.

De beestenbende is dan compleet.
dan heb ik je misschien gezien

wij waren daar namelijk vandaag ook

en wij hebben er ook wat geadopteerd

hieronder even een copy-paste uit het F&F forum:

ok...

helaas nog geen foto's, MAAR.........

Vanaf dinsdag zijn wij de trotse 'ouders' van twee lieve katertjes

ja, je leest het goed:twee lieve katertjes

De oudste is 5 maanden oud, en is een witte kat met een cyperse rug die mooi doorloopt tot precies zijn neusje

en de jongste is 2.5 maand oud, wit met rode vlekjes

ze zaten saampjes in een hokje, en we konden het niet aan om ze te scheiden dus dan maar allebei adopteren

we gaan ze dinsdag ophalen

ze zijn nog erg schuw, dus we moeten er alle rust en tijd insteken die nodig is, maar dat gaat helemaal goedkomen, vinden mijn vriend en ik
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 januari 2008 @ 20:10:22 #152
13151 crew  Rewimo
pi_55803844
Oeh leuk, nieuwe katjes Graag allemaal foto's spammen! Topicje voor ze openen in F&F en zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')