Natuurwinkel & toko, YPPY. Ik vond van alle dieten die ik heb zien langskomen Gillian McKeith wel een van de betere, vanwege het feit dat ze immense hoeveelheden eten in 1200-1500 kcal weet te proppenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:30 schreef YPPY het volgende:
Waar koop je al dat spul Maeghan? Het klinkt een beetje als dat mens van Je bent wat je eet. Met d'r kikkererwtenburgers.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
Mag ik even gefrustreerd doen?!
Ik heb een lekke band.En dat gebeurde gelukkig toen het nog maar 5 minuten fietsen was naar mijn werk.
Dus ik heb er voor vandaag 1 uur fietsen en 20 minuten lopen op zitten.Eens kijken of ik een collega zo gek kan krijgen om mijn band te plakken straks. Anders ga ik maar een fietsenmaker zoeken hier.
![]()
Ik heb echt zo'n hekel aan lekke banden op 20 km van mn huis.
Er schijnen hier een aantal fietsenmakers in de buurt te zitten, dus die ga ik bellen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's inderdaad kut! Ik vind dat op 6km van huis ook al ellendig.
Heb je iets van bandenplakspul bij je?
Goh, ik wist niet dat wij collega's warenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:35 schreef Levitation het volgende:
Ik wil weekend. Ik verveel me momenteel kapot op mijn werk, niet dat er helemaal niets te doen is, maar wel te weinig om gemotiveerd aan de slag te gaan.
misschien werken en niet fokken dat de verveling dan over gaatquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:35 schreef Levitation het volgende:
Ik wil weekend. Ik verveel me momenteel kapot op mijn werk, niet dat er helemaal niets te doen is, maar wel te weinig om gemotiveerd aan de slag te gaan.
Hé je bent er weer! Nog een gelukkig nieuw jaar!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien werken en niet fokken dat de verveling dan over gaat
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:44 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Goh, ik wist niet dat wij collega's warenZo'n dag heb ik dus ook.
ach fok op het werk hoe erg kan het zijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hé je bent er weer! Nog een gelukkig nieuw jaar!![]()
Je verwart trouwens oorzaak en gevolg: ik Fok omdat ik me verveel... ik verveel me niet omdat ik Fok.
Fok bestaat bij de gratie van Fokkende werknemers.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ach fok op het werk hoe erg kan het zijn
en de baas?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Fok bestaat bij de gratie van Fokkende werknemers.
Ik heb geen "baas", ik heb een werkgever.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb geen "baas", ik heb een werkgever.
Ik werk in de IT, dan is een pc op z'n tijd best handig.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben toch blij dat ik met kinderen werk en niet zo achter een computertje kan gaan zitten onder werktijd
Je bent van harte welkom!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:00 schreef ColdFeet het volgende:
Liejannuh, praat nog even door over India en kikkererwten, dan nodig ik mezelf uit *-)
Als er werk is, is dat best een optie jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
misschien werken en niet fokken dat de verveling dan over gaat
maar dan was je werk toch saai?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als er werk is, is dat best een optie ja
Het enige verschil met mijn dagindeling met toen ik nog een baan had en nu is dat ik kan roken tijdens het fokken
Nee. Dat deed ik ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dan was je werk toch saai?
kan ik me niet voorstellen dat je dan elke dag enthousiast naar je werk gaat
ja dat begrijp ik....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee. Dat deed ik ook niet
Het niet meer hebben van DIE baan is ook niet zo erg... het ontbreken van een baan alltogether is wel wat matig
Tnx, daar heb ik ook mijn zinnen op gezetquote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik....
hopelijk vind je snel een baan waarbij je niet teveel hoeft te fokken
Ik geloof het ook niet... ik ben nu toch echt al ruim twee jaar verder en nog steeds 20% kwijt...quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:18 schreef Heavenlyblue het volgende:
Gisteren vertelde eem psychologe doodleuk in een actualiteitenprogramma op tv dat niemand meer dan 10-15% van zijn gewicht op lange termijn kan verliezen. Ze zei dus niet 'bijna niemand', maar 'niemand'. Nou, ben benieuwdIk ben toch al meer dan 25% van mijn gewicht kwijt en dat hoop ik (net zoals al die andere jojo'ers) er toch wel af te houden.
Ik ken ook niet alles hoor, maar het meeste wel. Deels kwam het van een forum, een topic van mensen die terugkerende blaasontsteking hadden waar antibiotica niet (meer) tegen hielp, en deels kwam het inderdaad uit het boek van Gillian McKeith. Kikkererwten zijn overigens heel erg lekker.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:30 schreef YPPY het volgende:
Waar koop je al dat spul Maeghan? Het klinkt een beetje als dat mens van Je bent wat je eet. Met d'r kikkererwtenburgers.
Recept, heel erg graag!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
of mijn favo stoofpotje van pompoen en kikkererwten in groentebouillon en kokosmelk![]()
Ik zou het cranberysap gebruiken om cosmopolitans mee te makenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef Riann het volgende:
ik zou gewoon cranberrytabletjes gaan halen. en dan gewoon water drinken. Zeker nu cranberrysap vies is. Is toch zonde van al die calorietjes terwijl het nog niet eens lekker is.
Da's lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou het cranberysap gebruiken om cosmopolitans mee te makenAlcohol is vast ook errug goed tegen blaasontsteking, of in ieder geval tegen de pijn
Kikkererwtenfetishist!quote:
Oeh, een heerlijk begin van het nieuwe jaar voor jou!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef teigan het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
December is een goede maand geweest, ik was op 1 januari 1,5 kilo lichter dan 1 december, terwijl ik niet op mijn eten heb gelete oudejaarsdag..
Ben op 31 december en 1 januari nog lekker een eind wezen skaten, maar nu vind ik het toch echt te koud...
Ik ben benieuwd of ik deze lijn een beetje door kan zetten, ik hang op het randje van BMI 30, en ook de 20 kilo kwijt komt steeds dichterbij..
Geurige stoofpot van pompoen en kikkererwtenquote:
Ik denk dat in dit topic bijna niemand een crashdieet volgt. Wordt lastig als je 20 of 30 kilo kwijt moet, om dan maandenlang te leven op 500 kcal of zo. Volgens mij eet vrijwel iedereen hier heel verantwoord, dus dan zal je stofwisseling ook niet zo snel vertragen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Even een vraag... zijn jullie weleens bang dat je metabolisme (stofwiseling) langzamer wordt of dat je lichaam in de "hunger mode" wordt gezet, omdat het denkt dat het verhongert en dan al het voedsel dat je eet, meteen wordt opgeslagen als vet... Dus dat je aankomt bij een dieet met weinig calorieën... crashdiet...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kikkererwtenfetishist!
Zwemmen met Levitation was weer lekker
Levi's nieuwe rode lingeriesetje ook trouwens
Zeker! Het beruchte jojo-effect, that is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Even een vraag... zijn jullie weleens bang dat je metabolisme (stofwiseling) langzamer wordt of dat je lichaam in de "hunger mode" wordt gezet, omdat het denkt dat het verhongert en dan al het voedsel dat je eet, meteen wordt opgeslagen als vet... Dus dat je aankomt bij een dieet met weinig calorieën... crashdiet...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef teigan het volgende:
niet bang, ik weet dat het gebeurt, ben als tiener nogal slecht gaan lijnen (niets eten, of bijna niets) en dan kom je echt overal van aan, zelfs een glas water. het is veel beter om normaal te eten dan dat te doen, want je blijft er nog jaren lang last van houden (ik kan nu nog steeds niet een normaal aantal calorieen binnen krijgen, of 3 keer per dag eten, en dat was 10 jaar terug).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Ha! Omgekeerde kerstkilo's, dat is een goede zaak! Gefeliquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef teigan het volgende:
December is een goede maand geweest, ik was op 1 januari 1,5 kilo lichter dan 1 december, terwijl ik niet op mijn eten heb gelete oudejaarsdag..
Ben op 31 december en 1 januari nog lekker een eind wezen skaten, maar nu vind ik het toch echt te koud...
Ik ben benieuwd of ik deze lijn een beetje door kan zetten, ik hang op het randje van BMI 30, en ook de 20 kilo kwijt komt steeds dichterbij..
Dat dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeker! Het beruchte jojo-effect, that is.
Daarom probeer ik stevig te blijven eten, en ga ik liever meer sporten dan minder eten, als ik wil afvallen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:40 schreef Rewimo het volgende:
En er lagen hier heel veel kerstkaartjes te wachtenPlus twee dooie ratten en een dooie muis
![]()
Dubbelfrisss framboos/cranberryquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ken ook niet alles hoor, maar het meeste wel. Deels kwam het van een forum, een topic van mensen die terugkerende blaasontsteking hadden waar antibiotica niet (meer) tegen hielp, en deels kwam het inderdaad uit het boek van Gillian McKeith.
Neem nog een stukje dan, er is genoegquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:23 schreef freecell het volgende:
GefeliciWimo!
enne!
!HAP
Hebben!En ik heb al zo'n craving voor zoet de afgelopen 2 dagen! Kom jij met zo'n taart aan!
Zie de urlquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoef geen taart, om de een of andere reden vind ik em er niet zo smakelijk uitzienhoop niet dat je hem zelf gebakken hebt, zowel: excuses
![]()
Maar wel van harte gefeliciteerd met je voor de *censuur*ste-keer-25-verjaardag![]()
![]()
Gefeliciteerd met meneer CFquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Rewimo, van harte! Mr CF en jij delen de verjaardag... Ik heb een SASdag vandaag.
Octo, wat vreselijk tof!nu nog een kilootje of wat eraf en je zit op je streefgewicht. Of iets daarboven. Ik wou dat ik zo snel afviel
dan heb ik je misschien gezienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:21 schreef ymme het volgende:
Volgende week gaan we een poes ophalen, Mithra (ze heet nu Belli).
Wij hebben haar vandaag uitgezocht in het asiel in Doetinchem.
Ik ben zo blij, en ik hoop dat het goed gaatZe is erg knuffelig, netzoals onze Luna ook is.
De beestenbende is dan compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |