Ik ken ook niet alles hoor, maar het meeste wel. Deels kwam het van een forum, een topic van mensen die terugkerende blaasontsteking hadden waar antibiotica niet (meer) tegen hielp, en deels kwam het inderdaad uit het boek van Gillian McKeith. Kikkererwten zijn overigens heel erg lekker.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:30 schreef YPPY het volgende:
Waar koop je al dat spul Maeghan? Het klinkt een beetje als dat mens van Je bent wat je eet. Met d'r kikkererwtenburgers.
Recept, heel erg graag!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
of mijn favo stoofpotje van pompoen en kikkererwten in groentebouillon en kokosmelk![]()
Ik zou het cranberysap gebruiken om cosmopolitans mee te makenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:45 schreef Riann het volgende:
ik zou gewoon cranberrytabletjes gaan halen. en dan gewoon water drinken. Zeker nu cranberrysap vies is. Is toch zonde van al die calorietjes terwijl het nog niet eens lekker is.
Da's lekkerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou het cranberysap gebruiken om cosmopolitans mee te makenAlcohol is vast ook errug goed tegen blaasontsteking, of in ieder geval tegen de pijn
Kikkererwtenfetishist!quote:
Oeh, een heerlijk begin van het nieuwe jaar voor jou!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef teigan het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
December is een goede maand geweest, ik was op 1 januari 1,5 kilo lichter dan 1 december, terwijl ik niet op mijn eten heb gelete oudejaarsdag..
Ben op 31 december en 1 januari nog lekker een eind wezen skaten, maar nu vind ik het toch echt te koud...
Ik ben benieuwd of ik deze lijn een beetje door kan zetten, ik hang op het randje van BMI 30, en ook de 20 kilo kwijt komt steeds dichterbij..
Geurige stoofpot van pompoen en kikkererwtenquote:
Ik denk dat in dit topic bijna niemand een crashdieet volgt. Wordt lastig als je 20 of 30 kilo kwijt moet, om dan maandenlang te leven op 500 kcal of zo. Volgens mij eet vrijwel iedereen hier heel verantwoord, dus dan zal je stofwisseling ook niet zo snel vertragen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Even een vraag... zijn jullie weleens bang dat je metabolisme (stofwiseling) langzamer wordt of dat je lichaam in de "hunger mode" wordt gezet, omdat het denkt dat het verhongert en dan al het voedsel dat je eet, meteen wordt opgeslagen als vet... Dus dat je aankomt bij een dieet met weinig calorieën... crashdiet...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kikkererwtenfetishist!
Zwemmen met Levitation was weer lekker
Levi's nieuwe rode lingeriesetje ook trouwens
Zeker! Het beruchte jojo-effect, that is.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Even een vraag... zijn jullie weleens bang dat je metabolisme (stofwiseling) langzamer wordt of dat je lichaam in de "hunger mode" wordt gezet, omdat het denkt dat het verhongert en dan al het voedsel dat je eet, meteen wordt opgeslagen als vet... Dus dat je aankomt bij een dieet met weinig calorieën... crashdiet...
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef teigan het volgende:
niet bang, ik weet dat het gebeurt, ben als tiener nogal slecht gaan lijnen (niets eten, of bijna niets) en dan kom je echt overal van aan, zelfs een glas water. het is veel beter om normaal te eten dan dat te doen, want je blijft er nog jaren lang last van houden (ik kan nu nog steeds niet een normaal aantal calorieen binnen krijgen, of 3 keer per dag eten, en dat was 10 jaar terug).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:30 schreef Q_Orianka het volgende:
Ha! Omgekeerde kerstkilo's, dat is een goede zaak! Gefeliquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:18 schreef teigan het volgende:
December is een goede maand geweest, ik was op 1 januari 1,5 kilo lichter dan 1 december, terwijl ik niet op mijn eten heb gelete oudejaarsdag..
Ben op 31 december en 1 januari nog lekker een eind wezen skaten, maar nu vind ik het toch echt te koud...
Ik ben benieuwd of ik deze lijn een beetje door kan zetten, ik hang op het randje van BMI 30, en ook de 20 kilo kwijt komt steeds dichterbij..
Dat dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zeker! Het beruchte jojo-effect, that is.
Daarom probeer ik stevig te blijven eten, en ga ik liever meer sporten dan minder eten, als ik wil afvallen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:40 schreef Rewimo het volgende:
En er lagen hier heel veel kerstkaartjes te wachtenPlus twee dooie ratten en een dooie muis
![]()
Dubbelfrisss framboos/cranberryquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik ken ook niet alles hoor, maar het meeste wel. Deels kwam het van een forum, een topic van mensen die terugkerende blaasontsteking hadden waar antibiotica niet (meer) tegen hielp, en deels kwam het inderdaad uit het boek van Gillian McKeith.
Neem nog een stukje dan, er is genoegquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:23 schreef freecell het volgende:
GefeliciWimo!
enne!
!HAP
Hebben!En ik heb al zo'n craving voor zoet de afgelopen 2 dagen! Kom jij met zo'n taart aan!
Zie de urlquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoef geen taart, om de een of andere reden vind ik em er niet zo smakelijk uitzienhoop niet dat je hem zelf gebakken hebt, zowel: excuses
![]()
Maar wel van harte gefeliciteerd met je voor de *censuur*ste-keer-25-verjaardag![]()
![]()
Gefeliciteerd met meneer CFquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Rewimo, van harte! Mr CF en jij delen de verjaardag... Ik heb een SASdag vandaag.
Octo, wat vreselijk tof!nu nog een kilootje of wat eraf en je zit op je streefgewicht. Of iets daarboven. Ik wou dat ik zo snel afviel
dan heb ik je misschien gezienquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:21 schreef ymme het volgende:
Volgende week gaan we een poes ophalen, Mithra (ze heet nu Belli).
Wij hebben haar vandaag uitgezocht in het asiel in Doetinchem.
Ik ben zo blij, en ik hoop dat het goed gaatZe is erg knuffelig, netzoals onze Luna ook is.
De beestenbende is dan compleet.
idd een erg leuke site heb hem bij mijn bookmarks gezet zodat ik later met de tutorials aan de slag kanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:59 schreef octopussy het volgende:
even offtopic... heb een erg leuke website gevonden
http://www.worth1000.com/
ze hebben allerlei thema's waar men mee kan photoshoppen. Er zijn echt meesterlijke photoshops tussen
Yian is er een beetje bang voorquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:43 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens na de sinterkerst meeting ook zo'n kattenspeeltje gekocht als miss D kreeg (incl geluid, alleen dan een muisje met bungelpootjes).
idd een leuke saitquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:59 schreef octopussy het volgende:
even offtopic... heb een erg leuke website gevonden
http://www.worth1000.com/
ze hebben allerlei thema's waar men mee kan photoshoppen. Er zijn echt meesterlijke photoshops tussen
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:26 schreef Isabeau het volgende:
En over Levitation's rode lingeriesetje kan ik maar 1 woord zeggen. Foto?
Volgens mij is de eetmeter van het voedingscentrum, maar dat weet ik niet zeker eigenlijk...quote:Op zondag 6 januari 2008 09:06 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge.
Wie geeft die eetmeter ook alweer uit en hoe kom je eraan? Het lijkt mij ook wel eens interessant om te zien hoe ik zit met m'n vitamines en mineralen. Caloriemeters vind je overal wel, maar daar staan die andere dingen dan niet in.
M'n knie valt trouwens mee, dus ik ga vanmiddag gewoon proberen hard te lopen. Ik heb alleen wel wat last van m'n schouder, want daar heb ik de klap mee opgevangen.
i knowquote:Op zondag 6 januari 2008 15:44 schreef freecell het volgende:
oeh leuk G-B! Dat zijn de leukere cadeautjes
Dat is ook niet erg veel, ga je vanavond nog iets eten?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef samjustme het volgende:
Heb vandaag het volgende op.
Fruitontbijt
tussendoortje 2 rijstwafels
Erwtensoep met 2 sneetjes Duits roggebrood en magere kwark als dessert
appelsap 200 ml
+Knorr vie
shoot me, maar ik ben het met Miss_S eensquote:Op zondag 6 januari 2008 20:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg veel, ga je vanavond nog iets eten?
Toch eng zo'n nieuw jaarquote:Op zondag 6 januari 2008 20:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
shoot me, maar ik ben het met Miss_S eens![]()
*voelt aan voorhoofd*quote:
En vooral van dat laatste word je echt heel erg blij!quote:Op maandag 7 januari 2008 09:10 schreef Levitation het volgende:
Dan heb ik wel bereikt wat ik wilde: een gezonde levensstijl, een goede conditie en een kledingmaat waarmee ik niet meer veroordeeld ben tot Miss Etam en Promiss.
quote:Op maandag 7 januari 2008 09:50 schreef omearos het volgende:
Ik heb Evy een paar weken terug nog van deze site gehaald: http://members.lycos.nl/siedje44/
Je hebt een lintwormquote:Op maandag 7 januari 2008 11:14 schreef freecell het volgende:
Uhm, geupdate... Reslutaat van mijn"loslaten en meer eten waar ik zit in heb" Afgevallen.
Nuja, het zal wel.
Dat is echt fijn. Het enige waar ik me altijd aan erger als ik dat zeg is dat iedereen met maat 38 dan begint te roepen dat ze ook wel moeten zoeken naar een broek, dat dat ook niet zo makkelijk is en dat niet alles pastquote:Op maandag 7 januari 2008 09:10 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
Vandaag is de eerste normale week van dit jaar begonnen.Ik heb de broekriem weer aangetrokken en ik ga er weer voor.
Streven is om in 3 maanden 6 kg kwijt te raken, dus dat wordt nog even bikkelen.
![]()
En als dat gelukt is ga ik eens proberen langdurig stabiel te blijven, dan zit ik ongeveer op mijn streefgewicht, met een BMI van ongeveer 28,5. Nog steeds te zwaar, maar al zo'n enorme verbetering.Dan heb ik wel bereikt wat ik wilde: een gezonde levensstijl, een goede conditie en een kledingmaat waarmee ik niet meer veroordeeld ben tot Miss Etam en Promiss.
Dat vind ik dus helemaal niet. Zal misschien per filiaal verschillen maar in Rdam vind ik het droevig spul, vormeloze lycraprut waar je drie keer zo dik in lijkt. De positiekleding is meestal leuker, alleen jammer van al die bandplooitjes en andere opreksystemen op de buik.quote:Op maandag 7 januari 2008 09:18 schreef Fuente het volgende:
Ooh da's mijn grootste wens! Gewoon normaal winkelen
Gelukkig hebben ze hier bij de h&m een BiB afdeling, daar hebben ze vaak wel leuke dingen, maar toch..
Buurman Sjaakquote:Op maandag 7 januari 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
ineens wat extra motivatie:
Buurman Sjaak draait smartlapen op max-volume nu![]()
![]()
Dankje. Het is gelukkig niet echt een vakantie, anders zou ie ruzie met me hebben.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
arme maeghan
ik vond het al erg en heb lopen blèren als een klein kind toentwee weken zonder mij op vakantie ging deze zomer
![]()
![]()
een maand lijkt me dus ook helemaal niets..
knuffel![]()
Veel nieuwe buren dus, en regelmatig verse.quote:Op maandag 7 januari 2008 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Buurman Sjaak
Ik had een studentenhuis naast me, dat werd opgedoekt, alle studenten er uit en het huis in de verkoop. Ik denk: loik, nieuwe buren! Wordt het pand opgekocht door een huisjesmelkert met als resultaat dat mijn nieuwe buren 7 jonge studentes zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |