quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:10 schreef Levitation het volgende:Goeiemorgen allemaal!
Vandaag is de eerste normale week van dit jaar begonnen.

Ik heb de broekriem weer aangetrokken en ik ga er weer voor.

Streven is om in 3 maanden 6 kg kwijt te raken, dus dat wordt nog even bikkelen.
En als dat gelukt is ga ik eens proberen langdurig stabiel te blijven, dan zit ik ongeveer op mijn streefgewicht, met een BMI van ongeveer 28,5. Nog steeds te zwaar, maar al zo'n enorme verbetering.

Dan heb ik wel bereikt wat ik wilde: een gezonde levensstijl, een goede conditie en
een kledingmaat waarmee ik niet meer veroordeeld ben tot Miss Etam en Promiss. 
Dat is echt fijn. Het enige waar ik me altijd aan erger als ik dat zeg is dat iedereen met maat 38 dan begint te roepen dat ze ook wel moeten zoeken naar een broek, dat dat ook niet zo makkelijk is en dat niet alles past

Nee, maar je weet in ieder geval dat je bij die andere 40 winkels in de stad nog een kans maakt op een broek en dat als je broeken in een week allemaal kapot gaan, je moet naar een feestje, en de Miss Etam heeft jouw model & maat net even niet meer, dat je misschien nog ergens anders een broek kan kopen. Ik kon een paar weken geleden in een oude afgeragde broek met uitbijtvlekken van schoonmaakmiddel en een schaafplek van een val naar een afstudeerfeestje.

Of van die stomme opmerkingen als "die en die heeft een broek gekocht bij Pimkie's en die viel heel ruim, misschien kun je daar kijken".

Ik pas amper in die hele winkel, laat staan in de broeken.

Moet zeggen, ik heb toevallig vorige week broeken gekocht bij de Miss Etam outlet in Den Haag en dat ging erg soepel. En ze hebben nu ook weer een fijne 'standaardbroek': die lekker zit, en hij is van een superzacht stofje, en niet meer van die kunststof die zo gaat 'verharen' na een tijdje.
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:18 schreef Fuente het volgende:Ooh da's mijn grootste wens! Gewoon normaal winkelen

Gelukkig hebben ze hier bij de h&m een BiB afdeling, daar hebben ze vaak wel leuke dingen, maar toch..
Dat vind ik dus helemaal niet. Zal misschien per filiaal verschillen maar in Rdam vind ik het droevig spul, vormeloze lycraprut waar je drie keer zo dik in lijkt. De positiekleding is meestal leuker, alleen jammer van al die bandplooitjes en andere opreksystemen op de buik.
Verder afvaltechnisch gezien gaat het goed. Ik ben 2 januari begonnen (1 januari klokslag twaalf uur vind ik een beetje overdreven, dan moet het grote champagnefeest nog beginnen) en toen woog ik 92. Zat helemaal verstopt van het slechte eten met kerst en oud en nieuw, en vandaag woog ik 89,5. Netjes he?
Wat wel minder leuk is, is dat ik m'n vriend vanochtend vroeg (heel vroeg, 4 uur opstaan) naar Schiphol moest brengen en ik moet 'm een maand missen.

Heb de hele tijd zitten huilen in de auto op de terugweg, en keihard mee zitten blèren met Mariah Carey op Skyradio ( I Can't live if living is without you) en ben thuis maar van ellende m'n bed in gekropen. Ik vind het nu al niet meer leuk en hij is net weg.

En morgen moet ik ook weer naar m'n werk na een weekje vrij.

Ik wil huisvrouw worden. Werk is stom.
[ Bericht 11% gewijzigd door Maeghan op 07-01-2008 13:44:44 ]