abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55803352
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 19:21 schreef ymme het volgende:
Volgende week gaan we een poes ophalen, Mithra (ze heet nu Belli).
Wij hebben haar vandaag uitgezocht in het asiel in Doetinchem.

Ik ben zo blij, en ik hoop dat het goed gaat Ze is erg knuffelig, netzoals onze Luna ook is.

De beestenbende is dan compleet.
dan heb ik je misschien gezien

wij waren daar namelijk vandaag ook

en wij hebben er ook wat geadopteerd

hieronder even een copy-paste uit het F&F forum:

ok...

helaas nog geen foto's, MAAR.........

Vanaf dinsdag zijn wij de trotse 'ouders' van twee lieve katertjes

ja, je leest het goed:twee lieve katertjes

De oudste is 5 maanden oud, en is een witte kat met een cyperse rug die mooi doorloopt tot precies zijn neusje

en de jongste is 2.5 maand oud, wit met rode vlekjes

ze zaten saampjes in een hokje, en we konden het niet aan om ze te scheiden dus dan maar allebei adopteren

we gaan ze dinsdag ophalen

ze zijn nog erg schuw, dus we moeten er alle rust en tijd insteken die nodig is, maar dat gaat helemaal goedkomen, vinden mijn vriend en ik
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 januari 2008 @ 20:10:22 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55803844
Oeh leuk, nieuwe katjes Graag allemaal foto's spammen! Topicje voor ze openen in F&F en zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55809450
was daarnet even een snelle post met c/p uit F&F heb daar dus al een topicje

enneh:

GEFELICITEERD REWIMO!!!!!!!!!!!!!! hoop dat je een fijne dag had
Ja doei.
pi_55809835
MB, wat leuk

Ik heb trouwens na de sinterkerst meeting ook zo'n kattenspeeltje gekocht als miss D kreeg (incl geluid, alleen dan een muisje met bungelpootjes). Ze zijn er allebei gek op hier Stokje+muis wordt hier zelfs de trap op en af gesleept
Oscar apporteert

Ik heb trouwens echt verschrikkelijke spierpijn in mijn bovenbeenspieren van het hardlopen Ik zou morgen les 2 moeten doen, maar ik kan nu niet eens fatsoenlijk normaal lopen. Hoop maar dat het morgen wat afgenomen is.
Hoe behandelen jullie je spieren na het hardlopen? Stretchen, massage oid?
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:48:17 #155
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55809988
Ik doe eigenlijk niets bijzonders met mijn spieren na het hardlopen en volgensmij heb ik ok pas 1 keer spierpijn gehad na het lopen. Wel ga ik altijd lekker warm douchen erna en drink ik veel water voor en na.
pi_55810283
Ik stretch altijd even na het lopen. Vooral belangrijk voor mn kuiten.
Fietsen wil trouwens ook nog wel eens helpen tegen spierpijn.
pi_55810693
ik heb net getackeld: wij gaan maandag beginnen met hardlopen

en hij vindt het niet erg dat ik geen conditie heb

samen is wel leuker en net wat meer motivatie om ook te gaan.. als hij me aan m'n haren meesleept
Ja doei.
pi_55812630
even offtopic... heb een erg leuke website gevonden

http://www.worth1000.com/

ze hebben allerlei thema's waar men mee kan photoshoppen. Er zijn echt meesterlijke photoshops tussen
  zondag 6 januari 2008 @ 00:05:20 #159
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_55812784
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:59 schreef octopussy het volgende:

ze hebben allerlei thema's waar men mee kan photoshoppen. Er zijn echt meesterlijke photoshops tussen
idd een erg leuke site heb hem bij mijn bookmarks gezet zodat ik later met de tutorials aan de slag kan
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 00:35:20 #160
43556 miss_dynastie
pi_55813578
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:43 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens na de sinterkerst meeting ook zo'n kattenspeeltje gekocht als miss D kreeg (incl geluid, alleen dan een muisje met bungelpootjes).
Yian is er een beetje bang voor Het ding is best een beetje hard en als dat op zijn neus komt vindt meneer dat niet zo leuk Vince is niet zo'n pieperd gelukkig
Doe es een nieuw fotootje van Oscar, hoe groot is ie nu?
pi_55813637
Ik heb even een gemiddelde beoordeling van 4 dagen gemaakt in de eetmeter, en ik kom gemiddeld op 1778 kcal per dag, en verder is eigenlijk alles goed: eiwit, vet, verzadigd vet, cholesterol, koolhydraten, vezels, alcohol, natrium, kalium, magnesium, zink, b1, b2, b6, foliumzuur, b12, nicotinezuur, vitamine C, genoeg groente en fruit. Alleen net wat te weinig vocht, maar ik denk dat dat komt omdat ik gewend ben aan enorme glazen en bekers, volgens mij zit in de koppen thee die ik drink veel meer dan gemiddeld. Ik moet het eigenlijk eens meten voor de zekerheid.

Enige dingen die te laag zijn, zijn selenium (maar dat zit ook niet zo veel in dingen), vitamine A en calcium. Maar dat had ik wel verwacht, want ik ben lactose-intolerant en ook geen grote vleeseter of eierfanaat. Maar goed, van allebei heb ik wel tabletjes staan. IJzer, D en E zijn aan de lage kant, maar dat is maar net. Nou ja, je kan ook niet verwachten dat je 3/4 eet van wat je normaal eet en toch alles ruim binnenkrijgt, maar het valt me op zich niet tegen. Misschien af en toe een gekookt eitje eten en een zakje paranoten in huis halen, scheelt al veel denk ik.
Sanity is (not) statistical
pi_55817716
Netjes, Maeghan! Ik heb ook telkens weer een tekort aan selenium, ijzer, vitamine A en D.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 6 januari 2008 @ 09:06:20 #163
4177 Jojogirl
pi_55817825
Mogge.

Wie geeft die eetmeter ook alweer uit en hoe kom je eraan? Het lijkt mij ook wel eens interessant om te zien hoe ik zit met m'n vitamines en mineralen. Caloriemeters vind je overal wel, maar daar staan die andere dingen dan niet in.

M'n knie valt trouwens mee, dus ik ga vanmiddag gewoon proberen hard te lopen. Ik heb alleen wel wat last van m'n schouder, want daar heb ik de klap mee opgevangen.
pi_55818014
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:59 schreef octopussy het volgende:

idd een leuke sait

goedemorgen
pi_55819156
Goedemorgen! Ik voel me gelukkig weer beter dan gisteren, dus kan ik morgen weer gewoon aan 't werk!
  zondag 6 januari 2008 @ 13:36:04 #166
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_55821592
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 22:26 schreef Isabeau het volgende:

En over Levitation's rode lingeriesetje kan ik maar 1 woord zeggen. Foto?
Daar ben ik nog niet echt aan toe. Vind mezelf nog wat te dik voor lingeriefoto's
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55823495
quote:
Op zondag 6 januari 2008 09:06 schreef Jojogirl het volgende:
Mogge.

Wie geeft die eetmeter ook alweer uit en hoe kom je eraan? Het lijkt mij ook wel eens interessant om te zien hoe ik zit met m'n vitamines en mineralen. Caloriemeters vind je overal wel, maar daar staan die andere dingen dan niet in.

M'n knie valt trouwens mee, dus ik ga vanmiddag gewoon proberen hard te lopen. Ik heb alleen wel wat last van m'n schouder, want daar heb ik de klap mee opgevangen.
Volgens mij is de eetmeter van het voedingscentrum, maar dat weet ik niet zeker eigenlijk...
pi_55823736
oehh over lingerie gesproken, ik ben zelf altijd van de oma bh's (zoveel geld heb ik nou ook weer niet, en het word wel duur in die grotere maten ) maar mijn zus was dat nooit, die had meerdere setjes van ongeveer 100 euro per stuk, en ze pasten haar niet meer, of ik ze wel paste. nu heb ik hele mooie sexy setjes gekregen van haar. (en nee daar worden geen foto's van gemaakt )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_55824476
oeh leuk G-B! Dat zijn de leukere cadeautjes
pi_55829862
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:44 schreef freecell het volgende:
oeh leuk G-B! Dat zijn de leukere cadeautjes
i know enigste nadeel, zus heeft kleinere omvang dan ik, maar daar zijn weer van die geweldige verlengstukkies voor, werkt perfect, en ze passen dan ook mooi.

maar ik kreeg ook meteen van haar een hele mooie bikini die super mooi past. dus ik hoef daar in ieder geval niet meer naar te zoeken dit jaar
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_55831085
Prettig

Ik moet nog wel een nieuwe bikini voor dit jaar, die van mij valt van mijn kont enzo
pi_55831284
Heb vandaag het volgende op.

Fruitontbijt
tussendoortje 2 rijstwafels
Erwtensoep met 2 sneetjes Duits roggebrood en magere kwark als dessert
appelsap 200 ml
+Knorr vie
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_55831687
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:27 schreef samjustme het volgende:
Heb vandaag het volgende op.

Fruitontbijt
tussendoortje 2 rijstwafels
Erwtensoep met 2 sneetjes Duits roggebrood en magere kwark als dessert
appelsap 200 ml
+Knorr vie
Dat is ook niet erg veel, ga je vanavond nog iets eten?
pi_55832063
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is ook niet erg veel, ga je vanavond nog iets eten?
shoot me, maar ik ben het met Miss_S eens

weet niet waar je post ineens vandaan komt samjustme, maar dit is niet écht de manier om af te vallen
Ja doei.
pi_55832109
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

shoot me, maar ik ben het met Miss_S eens
Toch eng zo'n nieuw jaar
  zondag 6 januari 2008 @ 21:13:37 #176
4177 Jojogirl
pi_55832395
Que pasa?!
pi_55833071
Mensen! Ik heb de laatste jaren een nogal gore pens opgebouwd en daar moet ik maar weer eens van af zien te geraken. Daarom een post in dit topic, om te kijken hoe jullie dat allemaal doen.
pi_55834283
quote:
Op zondag 6 januari 2008 21:13 schreef Jojogirl het volgende:
Que pasa?!
*voelt aan voorhoofd*

ik denk dat ik grieperig wordt

morgen hardlopen met en die wil ook wel aan de Evy
Ja doei.
pi_55834452
Vriendlief vroeg net of ik ook de Evy's had die je van de 5 km naar de 10km onafgebroken 'leert' lopen..

Die heb ik nog niet gedownload duh, want dat gaat me voorlopig niet redden...

en ik kan me herinneren, dat er toen op de site waar ik ze vanaf haalde, dat er stond dat ze er nog maar een tijdje op zouden staan...

Een zipje ofzo, of even uploaden zou fijn zijn
Ja doei.
pi_55840621
Wat leuk zeg Moblo! 2 van die humpies

Net een bak vanilleyoghurt met cornflakes naar binnen gewerkt, mjam, da's best lekker!

Die bestanden van Evy zocht ik ook al, weet iemand waar die nog meer te downloaden zijn?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55840625
Goeiemorgen allemaal!
Vandaag is de eerste normale week van dit jaar begonnen. Ik heb de broekriem weer aangetrokken en ik ga er weer voor. Streven is om in 3 maanden 6 kg kwijt te raken, dus dat wordt nog even bikkelen.
En als dat gelukt is ga ik eens proberen langdurig stabiel te blijven, dan zit ik ongeveer op mijn streefgewicht, met een BMI van ongeveer 28,5. Nog steeds te zwaar, maar al zo'n enorme verbetering. Dan heb ik wel bereikt wat ik wilde: een gezonde levensstijl, een goede conditie en een kledingmaat waarmee ik niet meer veroordeeld ben tot Miss Etam en Promiss.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55840704
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:10 schreef Levitation het volgende:
Dan heb ik wel bereikt wat ik wilde: een gezonde levensstijl, een goede conditie en een kledingmaat waarmee ik niet meer veroordeeld ben tot Miss Etam en Promiss.
En vooral van dat laatste word je echt heel erg blij!
Gewoon bij de H&M, Mexx of Esprit iets uit een rek pakken en dan past het gewoon!
pi_55840725
Ooh da's mijn grootste wens! Gewoon normaal winkelen
Gelukkig hebben ze hier bij de h&m een BiB afdeling, daar hebben ze vaak wel leuke dingen, maar toch..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55841234
Ik heb Evy een paar weken terug nog van deze site gehaald: http://members.lycos.nl/siedje44/
pi_55841279
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:50 schreef omearos het volgende:
Ik heb Evy een paar weken terug nog van deze site gehaald: http://members.lycos.nl/siedje44/
Sara
Merel
Ukje
pi_55841591
geweldig omeaoros!!

van die site heb ik ze ook gehaald (tot en met 5km)

dank je (namens )
Ja doei.
pi_55842108
yay

net op de weegschaal gestaan, en de kerst/nieuwjaarskilo's zijn er weer af

zit weer op 83,6
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 januari 2008 @ 10:50:11 #188
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55842230
Ik was in Portugal 3 kilo naar beneden geschommeld Maar nog altijd niet afgevallen tot onder mijn laagste gewicht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55842715
Uhm, geupdate... Reslutaat van mijn"loslaten en meer eten waar ik zit in heb" Afgevallen.
Nuja, het zal wel.
  maandag 7 januari 2008 @ 12:31:25 #190
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55844565
Misschien moeten we allemaal maar meer gaan eten, freecell De zaterdag was bij mij trouwens, heel gezond, zo'n 1700 kcal en gisteren 1300. Mooi gemiddeld
pi_55844676
spannend.. vanavond als een hijgend hert naast mijn lopen als die z'n sportschoenen heeft kunnen vinden zal 'ie zien dattie een conditie-wrak heeft getroffen

al, ach.. afgelopen nacht klaagde hij ook niet (en ik ook niet vast wel weer wat caloriën verband )
Ja doei.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:17:00 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_55845700
quote:
Op maandag 7 januari 2008 11:14 schreef freecell het volgende:
Uhm, geupdate... Reslutaat van mijn"loslaten en meer eten waar ik zit in heb" Afgevallen.
Nuja, het zal wel.
Je hebt een lintworm
disclaimer
  maandag 7 januari 2008 @ 13:18:12 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_55845737
Vandaag hou ik een fruitbalansdag om de start van de afvalrace 2008 in te luiden.

Haast iedereen is hier tegenwoordig succesvol aan het afvallen, dat ben ik niet gewend, jullie moiveren mij
disclaimer
pi_55846203
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:10 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Vandaag is de eerste normale week van dit jaar begonnen. Ik heb de broekriem weer aangetrokken en ik ga er weer voor. Streven is om in 3 maanden 6 kg kwijt te raken, dus dat wordt nog even bikkelen.
En als dat gelukt is ga ik eens proberen langdurig stabiel te blijven, dan zit ik ongeveer op mijn streefgewicht, met een BMI van ongeveer 28,5. Nog steeds te zwaar, maar al zo'n enorme verbetering. Dan heb ik wel bereikt wat ik wilde: een gezonde levensstijl, een goede conditie en een kledingmaat waarmee ik niet meer veroordeeld ben tot Miss Etam en Promiss.
Dat is echt fijn. Het enige waar ik me altijd aan erger als ik dat zeg is dat iedereen met maat 38 dan begint te roepen dat ze ook wel moeten zoeken naar een broek, dat dat ook niet zo makkelijk is en dat niet alles past Nee, maar je weet in ieder geval dat je bij die andere 40 winkels in de stad nog een kans maakt op een broek en dat als je broeken in een week allemaal kapot gaan, je moet naar een feestje, en de Miss Etam heeft jouw model & maat net even niet meer, dat je misschien nog ergens anders een broek kan kopen. Ik kon een paar weken geleden in een oude afgeragde broek met uitbijtvlekken van schoonmaakmiddel en een schaafplek van een val naar een afstudeerfeestje. Of van die stomme opmerkingen als "die en die heeft een broek gekocht bij Pimkie's en die viel heel ruim, misschien kun je daar kijken". Ik pas amper in die hele winkel, laat staan in de broeken.

Moet zeggen, ik heb toevallig vorige week broeken gekocht bij de Miss Etam outlet in Den Haag en dat ging erg soepel. En ze hebben nu ook weer een fijne 'standaardbroek': die lekker zit, en hij is van een superzacht stofje, en niet meer van die kunststof die zo gaat 'verharen' na een tijdje.
quote:
Op maandag 7 januari 2008 09:18 schreef Fuente het volgende:
Ooh da's mijn grootste wens! Gewoon normaal winkelen
Gelukkig hebben ze hier bij de h&m een BiB afdeling, daar hebben ze vaak wel leuke dingen, maar toch..
Dat vind ik dus helemaal niet. Zal misschien per filiaal verschillen maar in Rdam vind ik het droevig spul, vormeloze lycraprut waar je drie keer zo dik in lijkt. De positiekleding is meestal leuker, alleen jammer van al die bandplooitjes en andere opreksystemen op de buik.

Verder afvaltechnisch gezien gaat het goed. Ik ben 2 januari begonnen (1 januari klokslag twaalf uur vind ik een beetje overdreven, dan moet het grote champagnefeest nog beginnen) en toen woog ik 92. Zat helemaal verstopt van het slechte eten met kerst en oud en nieuw, en vandaag woog ik 89,5. Netjes he?

Wat wel minder leuk is, is dat ik m'n vriend vanochtend vroeg (heel vroeg, 4 uur opstaan) naar Schiphol moest brengen en ik moet 'm een maand missen. Heb de hele tijd zitten huilen in de auto op de terugweg, en keihard mee zitten blèren met Mariah Carey op Skyradio ( I Can't live if living is without you) en ben thuis maar van ellende m'n bed in gekropen. Ik vind het nu al niet meer leuk en hij is net weg. En morgen moet ik ook weer naar m'n werk na een weekje vrij. Ik wil huisvrouw worden. Werk is stom.

[ Bericht 11% gewijzigd door Maeghan op 07-01-2008 13:44:44 ]
Sanity is (not) statistical
pi_55846698
arme maeghan

ik vond het al erg en heb lopen blèren als een klein kind toen twee weken zonder mij op vakantie ging deze zomer een maand lijkt me dus ook helemaal niets..

knuffel

net naar de JumperXL (mega-dierenwinkel) geweest voor kattenspullies en flink lopen sjouwen en fietsen tegen de wind in het stormt hier! Niet te geloven

zo dus weer terug, maar dan naar de Gamma, want ik ga helemaal zelf een hor maken zodat ze niet in de keuken en dus naar buiten kunnen ontsnappen
maar.. dan moet ik weer terug de storm in.. en het is zo lekker warm hier....
Ja doei.
pi_55847106
Jah, stomme wind Wil zo gaan lopen, maar moet echt een muts op omdat ik anders last krijg van mijn oren. Ik heb wel hippe oorwarmers besteld. Hopelijk ook erg nuttig voor wintersport
pi_55847166
whaha

oorwarmers zijn tof

enneh.. merk echt dat m'n broek minder strak zit als twee weken geleden
Ja doei.
pi_55847196
ineens wat extra motivatie:

Buurman Sjaak draait smartlapen op max-volume nu
Ja doei.
  maandag 7 januari 2008 @ 14:19:34 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_55847333
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
ineens wat extra motivatie:

Buurman Sjaak draait smartlapen op max-volume nu
Buurman Sjaak

Ik had een studentenhuis naast me, dat werd opgedoekt, alle studenten er uit en het huis in de verkoop. Ik denk: loik, nieuwe buren! Wordt het pand opgekocht door een huisjesmelkert met als resultaat dat mijn nieuwe buren 7 jonge studentes zijn
disclaimer
pi_55847433
Hier waait het ook erg hard. Mijn vriend werkt op de 9e verdieping en daar was het gewoon een herrie door de wind.

Ik heb ook een hor gemaakt om de kat tegen te houden, in mijn geval om te voorkomen dat ze van het balkon af kan springen. Verder mag ze overal komen en anders doe ik gewoon een deur dicht. Katjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')