Omdat je nog geen werk hebt?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Babypoez
Ik kan geen rust vinden. Waarom heb ik het gevoel dat ik dagelijks op 80 banen moet solliciteren?
ik al vanaf juni kun je nagaan hoe ik me af en toe voelquote:
Hoe kom jij dan in godsnaam je dagen door?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Riann het volgende:
[..]
ik al vanaf juni kun je nagaan hoe ik me af en toe voel
ik heb morgenvroeg trouwens eerste gesprek met WAJONG arts jippie vind het wel een beetje spannend. Dadelijk om 3 uur voorbereidend gesprek met mijn MEE consulente.
Misschien moet je eens even een inmaakproject beginnen? Daar kan ik altijd daaaaagen mee bezig zijn...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan in godsnaam je dagen door?
Jah. Nee.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien moet je eens even een inmaakproject beginnen? Daar kan ik altijd daaaaagen mee bezig zijn...
Lekker
Ik geef t toe: ik ben echt een burgertrutje als het om eten gaat. Lekker schillen, hakken, potten steriliseren... En dan een kast vol lekker & lang houdbaar eten.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jah. Nee.Maar bedankt voor de tip
Nuttelozer dan nu is vrij onmogelijkquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geef t toe: ik ben echt een burgertrutje als het om eten gaat. Lekker schillen, hakken, potten steriliseren... En dan een kast vol lekker & lang houdbaar eten.
Ik kan je ook aanraden om alle seizoenen Will&Grace achter elkaar te kijken. Alleen voel je je dan waarschijnlijjk een beetje nutteloos...
nou een beetje computeren een beetje tv kijken beetje het huishouden bij houden boodschapjes doen koken (ook mijn hobby) en de laatste tijd en komende tijd heb ik veel afspraken ik bliksembosch dus daar zit ik nu een gedeelte van de week. en wat afspreken met vriendinnen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe kom jij dan in godsnaam je dagen door?
Nou probeer t danquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nuttelozer dan nu is vrij onmogelijk
Doe je niet meer aan sanaslank dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:08 schreef Riann het volgende:
[..]
nou een beetje computeren een beetje tv kijken beetje het huishouden bij houden boodschapjes doen koken (ook mijn hobby) en de laatste tijd en komende tijd heb ik veel afspraken ik bliksembosch dus daar zit ik nu een gedeelte van de week. en wat afspreken met vriendinnen.
Ja okee, net als ik dus. Maar 't is wel strontvervelend, niet?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:08 schreef Riann het volgende:
[..]
nou een beetje computeren een beetje tv kijken beetje het huishouden bij houden boodschapjes doen koken (ook mijn hobby) en de laatste tijd en komende tijd heb ik veel afspraken ik bliksembosch dus daar zit ik nu een gedeelte van de week. en wat afspreken met vriendinnen.
Je mag mij wel komen opzoekenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, net als ik dus. Maar 't is wel strontvervelend, niet?
Ow, en vriendinnen zijn ook niet beschikbaar tijdens kantooruren hier
ik heb een vriendin met MS dus die werkt niet zoveel en ik heb een vriendin die onregelmatig werkt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja okee, net als ik dus. Maar 't is wel strontvervelend, niet?
Ow, en vriendinnen zijn ook niet beschikbaar tijdens kantooruren hier
En ik heb geen autoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:12 schreef Riann het volgende:
o ja en stormqueen jij woont in eindhoven ik in heusden gemeente astenhint hint hint
ik ben nu naar MEE
google is your good friend: http://www.mee.nlquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik heb geen auto
Succes bij MEE, whatever it mee be
"Voor iedereen met een beperking"quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
google is your good friend: http://www.mee.nl
Ik niet...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"Voor iedereen met een beperking"
Vage shit, ieder mens heeft toch wel een beperking?
Doe die plaatjes eerst es verkleinen jijquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
in F&F staan wat fotootjes![]()
van de kattebeestjes
Ben je gezakt op 1 foutje?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:21 schreef ymme het volgende:
Gezakt.
En ik deed het goed, op 1 foutje na met invoegen, maar dat heb ik perfect opgelost volgens mijn rijinstructeur.
Maar goed, 3 maal is scheepsrecht.
Alors, nu weet je in ieder geval dat je t (ook onder spanning) best kuntquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:21 schreef ymme het volgende:
Gezakt.
En ik deed het goed, op 1 foutje na met invoegen, maar dat heb ik perfect opgelost volgens mijn rijinstructeur.
Maar goed, 3 maal is scheepsrecht.
Jahoor, ymme na haar eerste examenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb je ooit iemand horen toegeven dat ze terecht gezakt is
Ah joh, t was toch al vele malen beter dan de eerste keer, nu? Het lukt vast de derde keer wèl!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:35 schreef ymme het volgende:
Miss_S, ja dat heb ik zeker. De vorige keer, was ik zeker terrecht gezakt. Nu ook, maar ook weer niet helemaal. En dat ik heb ik nooit ontkent, ook hier niet.
Volgens mij rijinstucteur, was het een twijfel geval, dit maal. Zeg ik nu dat het niet terrecht is dan?
Zo kwam het over, maar goed om te zien dat je het dus wel begrijpt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:35 schreef ymme het volgende:
Miss_S, ja dat heb ik zeker. De vorige keer, was ik zeker terrecht gezakt. Nu ook, maar ook weer niet helemaal. En dat ik heb ik nooit ontkent, ook hier niet.
Volgens mij rijinstucteur, was het een twijfel geval, dit maal. Zeg ik nu dat het niet terrecht is dan?
Zoals de waard is...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb je ooit iemand horen toegeven dat ze terecht gezakt is
ik ben niet gezaktquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zoals de waard is...![]()
Ik ken een heleboel mensen die eerlijk toegeven dat ze terecht gezakt zijn, waaronder Ymme.
Nee jij bent de beste.quote:
Ik ben niet de beste maar zoals Levi het zei klonk net alsof ik het zelf heb meegemaakt en dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee jij bent de beste.
En ik weet 't: 'negeren', maar ik ben zwak, dat lukt me niet.
En die smileys achter elke post van je, zeggen ook genoeg.
Ik heb het zelf ook maar gemaakt gisteren. Nog twee porties naar m'n ouders gebracht, zelf vandaag nog wat, en morgen neem ik het mee naar m'n werk. Makkelijk hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Maeghan, het recept dat je postte is goed aangeslagen: gisteren hebben Mr CF en Liejannuh ervan gegeten, vandaag nogmaals Mr CF en ook ikzelf dit keer
Manlief vond het heerlijk. En die houdt nota bene niet van kokosmelk.
Morgen nog een kliekje mee om op te warmen op mn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |