abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55847474
quote:
Op maandag 7 januari 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
arme maeghan

ik vond het al erg en heb lopen blèren als een klein kind toen twee weken zonder mij op vakantie ging deze zomer een maand lijkt me dus ook helemaal niets..

knuffel
Dankje. Het is gelukkig niet echt een vakantie, anders zou ie ruzie met me hebben. Hij is naar zijn familie die hij al 11 jr niet heeft gezien, dus ik ben wel blij voor hem (nou ja, nu even niet, nu overheerst het rotgevoel vooral). Voor hem is het ook een dubbel gevoel natuurlijk.
quote:
Op maandag 7 januari 2008 14:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Buurman Sjaak

Ik had een studentenhuis naast me, dat werd opgedoekt, alle studenten er uit en het huis in de verkoop. Ik denk: loik, nieuwe buren! Wordt het pand opgekocht door een huisjesmelkert met als resultaat dat mijn nieuwe buren 7 jonge studentes zijn
Veel nieuwe buren dus, en regelmatig verse.
Sanity is (not) statistical
pi_55849086
ruzie om vakantie?

nah.. als mijn vriend nu op vakantie wil met zijn beste vriend, dan mag hij van mij dan ga ik wel andere leuke dingen doen.. Tuurlijk zal ik hem missen, maar nou ja.. als hij daar gelukkig van wordt Gelukkig wel, dat hij dat niet zo snel meer zal doen, zei hij, nadat hij deze zomer terug kwam van 2 weken wandelen met zijn beste vriend

maar in principe, als hij het wil, dan mag hij van mij gaan, zonder ruzie
Ja doei.
pi_55852349
trots

net Evy les 1 gelopen en het ging.. ok.. net aan.. maar het ging

heb niet afgehaakt, niet gestopt.. en wow, heb alweer zin in woensdag

moest wel hardop lachen toen ze nadat ik 4 passen gezet had zei: "Goedzo, wat ben je goed bezig!"

maar verder is het echt leuk, best leuke muziek én, vol te houden, al is het maar net

ga niet meteen door met les 2.. dus woensdag nog een keertje les 1, en dan kijken of les 2 lukt
Ja doei.
pi_55852409
Evy is soms net iets te enthousiast (ook met de tijd aangeven die niet klopt, of zijn Vlaamse minuten anders )
pi_55852561
goed Moblo

ik heb net les 2 gedaan, nu met een betere ademhalingstechniek. Krijg nu veel minder snel last van steek in zij/schouder. Aan het eind zei ze dat de volgende les ging opbouwen naar 3 minuten...zelfde les

Kreeg een knipoog van een tegemoetkomende hardloper
pi_55852606
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:34 schreef octopussy het volgende:
goed Moblo

ik heb net les 2 gedaan, nu met een betere ademhalingstechniek. Krijg nu veel minder snel last van steek in zij/schouder. Aan het eind zei ze dat de volgende les ging opbouwen naar 3 minuten...zelfde les

Kreeg een knipoog van een tegemoetkomende hardloper
Les 2 is 2x 3 minuten aan het eind en les 3 is 3x 3 minuten aan het eind, volgens mij tenminste
pi_55853122
Wat goed van jullie zeg!

Ik ben vandaag weer echt begonnen met het letten op mijn eten. Ben stiekem toch twee kilo aangekomen in de vakantie en wil die er ook graag weer snel vanaf!
pi_55854846
Lekker aan het Evy-en jullie

Ik heb vandaag mijn cijfer afstudeeropdracht binnen gekregen, een 7.
Verder ben ik van mijn fiets af, de bosjes in gewaaid
pi_55854938
quote:
Op maandag 7 januari 2008 19:11 schreef freecell het volgende:
Lekker aan het Evy-en jullie

Ik heb vandaag mijn cijfer afstudeeropdracht binnen gekregen, een 7.
Verder ben ik van mijn fiets af, de bosjes in gewaaid
Yeah!!! Ben je dan echt-echt-echt-echt klaar? En krijg je gewoon je diploma eerder dan ik mijn bul?
Lekker man, een 7!

En je moet gewoon weer wat aankomen Freecell. Ik heb ook gefietst, maar ik ben niet van mijn fiets afgewaaid. Als je nu tegen de wind in ga hardlopen, waai je dan ook achteruit?
pi_55855277
Geen idee, maar eens proberen één dezer dagen met hardlopen.
En nee, ik ben nog niet echt, echt, echt klaar. Nog 1 vak halen en 2 verslagen, maar die verslagen zijn beide een middagje werk en het vak haal ik ook wel

Diploma: 8 februari wrs
pi_55855561
Ah, en wanneer ga je dat allemaal doen?
En wanneer moet je klaar zijn om op 8 februari je diploma te kunnen krijgen? Dat is vast niet 7 februari.
pi_55856071
1 februari
Dus ik heb nog een paar weken, moet kunnen op zich
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 januari 2008 @ 20:04:03 #213
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_55856320
Lekker idee freecell
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55856383
Ik heb morgen een vrije dag. Maaaar, ik moet om 15.00 uur 2de keer rij-examen doen

Ik ben nu al onwijs zenuwachtig, maar ik ga d'r voor !
pi_55856385
lekker freecell, maar dat kan wel snel geregeld zijn zeg!
Hier moet het geloof ik een maand vantevoren aangevraagd worden ofzo..

En ik ben ook nog steeds niet uitgeschreven bij de universiteit, maar dat mag van mij wel eens gebeuren, hoef ik tenminste ook niet nog elke maand collegegeld te betalen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 7 januari 2008 @ 20:06:34 #216
1762 YPPY
Yppiaans
pi_55856386
Goed gedaan MoBlo, Evy is echt goed voor de motivatie.

Echt weer een actie voor jou freecell, de bosjes inwaaien. Wel goed, dat je bijna klaar bent. Afstudeerfeestje?

Octo ook al aan het hardlopen, het worden er steeds meer.

Ik ga nog minimaal twee keer per week lopen, alleen met dit slechte leer loop ik geen nieuwe lessen. Ik blijf rond het half uur lopen hangen, vind ik nu genoeg. In het voorjaar wordt het wel weer meer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55856461
Afstudeerfeestje? mwa, weet ik nog niet. ik zie wel
Het kan wel snel bij ons inderdaad, ook omdat er maar een stuk of 25 mensen afstuderen in februari
pi_55856566
ik heb een vermoeden dat ik er straks met hooguit 10 personen sta..

Maarja, daarom doen ze ook niet elke maand een uitreiking natuurlijk...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_55856727
Oef, ik hoop toch over een maandje ook wel m'n afstudeerrapport in te leveren... Het lijkt me heerlijk om klaar te zijn. En dan ga ik daarna een PhD doen, denk ik
pi_55856762
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef teigan het volgende:
ik heb een vermoeden dat ik er straks met hooguit 10 personen sta..

Maarja, daarom doen ze ook niet elke maand een uitreiking natuurlijk...
Ik heb geen idee hoeveel mensen hun bul krijgen bij de uitreiking bij mij! Ik heb er pas zelf maar een keer achteraan gebeld en toen kreeg ik 5 maart door maar of ze nou mij ook op het lijstje hadden staan was me niet geheel duidelijk! Nouja, anders sturen ze het ding maar op.

Nog even om te bevestigen dat het niet overal zo snel gaat: ik heb op 2 oktober mijn scriptie verdedigd en ben sindsdien dus al klaar. Bij jou gaat dat dus een stuk vlotter Freecell. :

Ik stel voor dat we een groot Freecell, Teigan, Liejannuh, ColdFeet en Isabeau zijn afgestudeerd feest gaan doen. Heeft Isa ook weer een reden om even flink door te werken.
Octo wordt pas van de zomer als het goed is, dus daar doen we gewoon een apart feestje voor.
ik ben nu toch geen bijna afgestudeerden vergeten met mijn domme kop?!
pi_55856786
BTW Maeghan, het recept dat je postte is goed aangeslagen: gisteren hebben Mr CF en Liejannuh ervan gegeten, vandaag nogmaals Mr CF en ook ikzelf dit keer

Manlief vond het heerlijk. En die houdt nota bene niet van kokosmelk.

Morgen nog een kliekje mee om op te warmen op mn werk.
pi_55856802
Ik moet nu ook op zoek naar een cafe voor mijn afstudeerborrel, alleen ik ben zo bang dat er niemand wil komen, en dat ik geen leuk cafe kan vinden(zoveel ken ik er niet in de stad), en dat het duur wordt enzo..

Dus allemaal dilemma's nog..
pi_55856859
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:21 schreef teigan het volgende:
Ik moet nu ook op zoek naar een cafe voor mijn afstudeerborrel, alleen ik ben zo bang dat er niemand wil komen, en dat ik geen leuk cafe kan vinden(zoveel ken ik er niet in de stad), en dat het duur wordt enzo..

Dus allemaal dilemma's nog..
Als je er tegenop ziet, geef je toch gewoon een inieminie etentje voor een select gezelschap? Doe ik altijd als ik geen zin heb in een verjaardagsfeestje...
pi_55856945
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je er tegenop ziet, geef je toch gewoon een inieminie etentje voor een select gezelschap? Doe ik altijd als ik geen zin heb in een verjaardagsfeestje...
daar heb ik ook wel over na zitten denken, en ergens lijkt mij dat ook wel leuk, maarja, wie vraag je daar wel en niet voor, en dan ga ik daar weer over zitten piekeren.. Gelukkig heb ik nog even voor de buluitreiking..
pi_55857098
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:26 schreef teigan het volgende:

[..]

daar heb ik ook wel over na zitten denken, en ergens lijkt mij dat ook wel leuk, maarja, wie vraag je daar wel en niet voor, en dan ga ik daar weer over zitten piekeren.. Gelukkig heb ik nog even voor de buluitreiking..
Ik schaam me er eigenlijk een piezelklein beetje voor, maar op dat soort momenten lukt het me altijd prima om 'hard' te zijn en alleen uit te nodigen wie ik echt wil en me weinig van anderen aan te trekken Me realiserend dat ik daarmee mogelijk mensen kwets.
  maandag 7 januari 2008 @ 20:37:00 #226
1762 YPPY
Yppiaans
pi_55857213
Je moet vragen wie jij er het liefste bij wilt hebben teigan. Het is jouw feestje. Wij hebben flink commentaar gehad dat onze bruiloft heel, heel klein was (alleen ouders, broers/zussen en getuigen), maar het was toen ook ons feest. Anderen hebben daar niks over te zeggen. Die organiseren zelf maar wat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_55857298
darn.. ik heb net écht goddelijke nasi gemaakt
Ja doei.
pi_55857514
quote:
Op maandag 7 januari 2008 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
darn.. ik heb net écht goddelijke nasi gemaakt
Vertel mij meer....

Ik vind mijn eigen nasi nooit zo lekker. Ik had laatst echt een gewldig goed geurende boemboe gemaakt, maar ik vond de daarmee bereide nasi alsnog geen fluit aan...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 januari 2008 @ 21:10:48 #229
13151 crew  Rewimo
pi_55858155
ymme, succes morgen!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_55861121
ik heb het honig zakje voor nasi-speciaal dat hier al eeuwen stond maar eens gebruikt omdat nasi wilde eten..

maar heb dit zelf aangevuld met ladingen eigen kruiden, zoals ve-tsin, gemberpoeder, korianderpoeder, komijnpoeder, 2 tenen knoflook, een schepje sambal en een flinke scheut ketjap manis

als groenten zaten er in: ui, groene paprika, gele paprika, champignons en sperzieboontjes

en verder nog wat scrambled eggs en 3 plakjes in blokjes gesneden ham

heb een tijd geleden geplacht het met boemboe te doen, maar dat was vrij smakeloos
Ja doei.
pi_55865780
quote:
Op maandag 7 januari 2008 17:27 schreef Miss_S het volgende:
Evy is soms net iets te enthousiast (ook met de tijd aangeven die niet klopt, of zijn Vlaamse minuten anders )
Ik dacht al dat dat aan mij lag

Les 13:
quote:
"We gaan vandaag eerst 1 minuut, dan 2 minuten en vervolgens 3 keer 5 minuten lopen."
quote:
"En dan beginnen we nu met 2 minuten lopen"
quote:
"En dan gaan we nu 3 minuten lopen"

Eerste keer dacht ik dat ik 't verkeerd verstaan had, maar ik heb die les van de week voor de 2de keer gelopen en ik verstond het goed, ze zei het gewoon fout.
De 3 keer 5 minuten klopten overigens weer wel.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_55865975
Soms zegt Evy dat je 2 minuten gaat wandelen, maar dan zijn het eerder 40 seconden. Of 12 minuten hardlopen blijkt eerder 13 te zijn Ze kan gewoon niet tellen!

Ymme, héél veel succes vanmiddag, ik zal voopr je duimen!

En motorbloempje heel veel plezier vanavond met de gezinsuitbreiding
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55866135
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Soms zegt Evy dat je 2 minuten gaat wandelen, maar dan zijn het eerder 40 seconden. Of 12 minuten hardlopen blijkt eerder 13 te zijn Ze kan gewoon niet tellen!

Ymme, héél veel succes vanmiddag, ik zal voopr je duimen!

En motorbloempje heel veel plezier vanavond met de gezinsuitbreiding
Moet zeggen dat ik 't nog nooit gecontroleerd heb of haar 2 minuten ook echt 2 minuten zijn. Heb wel altijd een stopwatch bij me, maar ik loop in het donker en dan kan ik de stopwatch niet aflezen. Gebruik 'm vooral om te kijken hoe lang ik in totaal getraind heb. (inclusief m'n waming-up en cooling-down)
***Levi was here***
pi_55866656
Ik ben wakker. Wel lekker dat ik de hele dag vrij heb genomen, geeft veel meer rust.
Ben nu minder zenuwachtig dan de vorige keer, misschien een goed teken

Ik weet wat ik nu kan verwachten.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 09:49:09 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_55866705
Freecell, gefeli met je 7
En Ymme succes met je rijexamen, je gaat het uiteraard gewoon halen
disclaimer
pi_55867250
het kan me uiteindelijk niet zoveel boeien hoe goed Evy kan tellen of niet ik vind 't komisch én ik heb zin om woensdag weer te gaan hardlopen

ik moet en zal die 5km redden
Ja doei.
pi_55867268
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
het kan me uiteindelijk niet zoveel boeien hoe goed Evy kan tellen of niet ik vind 't komisch én ik heb zin om woensdag weer te gaan hardlopen

ik moet en zal die 5km redden
Je bent al goed bezig, ik ben fier op je!
***Levi was here***
pi_55867274
Ik wil 't zo graag halen.
Maar ik ben zo bang om mezelf te terleurstellen
pi_55867295
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 08:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik dacht al dat dat aan mij lag
Dat is wel handig als je loopt op een loopband dan zie je dat vanzelf
Misschien vandaag weer hardlopen
pi_55867355
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:20 schreef ymme het volgende:
Praat jezelf niet omlaag! Je word juist nerveus van negatief praten! Je moet jezelf vertellen dat je ze een poepie gaat laten ruiken.
Als je dan toch zou zakken, ligt het iig niet aan je instelling En je weet nu ook dat de wereld niet vergaat als je zakt...
Zoals Surinamers zeggen: no spang! (maak je niet druk!)
***Levi was here***
  dinsdag 8 januari 2008 @ 10:26:07 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_55867390
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:20 schreef ymme het volgende:
Waarom? Autorijden is kei simpel, het enige wat je hoeft te doen is goed kijken en dan volgt de rest vanzelf. Laat je niet gek maken door het feit dat er zo'n CBR-figuur naast je zit
disclaimer
pi_55867409
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 10:20 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je bent al goed bezig, ik ben fier op je!
Ja doei.
pi_55867426
niet miepen maar doen ymme

succes
Ja doei.
pi_55868632
Ik kan het zeker. Anders zou ik niet eens op, mogen gaan.

Ik kan het!!! En ik ga ze dat ook eens laten zien ook!!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 11:27:24 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_55868667
Tsjakkaa!
disclaimer
pi_55868677
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 11:26 schreef ymme het volgende:
Ik kan het zeker. Anders zou ik niet eens op, mogen gaan.

Ik kan het!!! En ik ga ze dat ook eens laten zien ook!!
That's the spirit! Go girl!
***Levi was here***
pi_55868689
that's more like it
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 januari 2008 @ 12:20:10 #248
13151 crew  Rewimo
pi_55870014
pi_55870204
goed nieuws

katjes ophalen
Ja doei.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 12:32:49 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_55870353
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
goed nieuws

katjes ophalen
Babypoez

Ik kan geen rust vinden. Waarom heb ik het gevoel dat ik dagelijks op 80 banen moet solliciteren?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')