Danny zei al eerder dat het een kloon was, en jij haalt dat ook weg ?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 01:06 schreef remlof het volgende:
Even flink opgeruimd. Alleen serieuze reacties graag.
Vreemd genoeg is het juist werk dat er voor zorgt dat de mods niet volcontinue hier zitten, om te modereren. Het is jammer dat jij dat beleefd dat wij ons modwerk niet zouden doen. Oftewel: zowel Emel als ik hebben betaald werk en worden geacht daar te werken.quote:Op woensdag 9 januari 2008 16:17 schreef Chr0nicle het volgende:
Laat je niet teveel kennen RoosjeVindt ie alleen maar leuk. Verder mag dit topic dicht, ik voer dit soort discussies wel op een forum waar mensen normaal doen en moderators hun werk doen. (niks ten nadele van de normaal reagerende mensen uiteraard)
Misschien moet je sowieso eerst eens kijken naar de datum waarop het allemaal begon, op zich toch wel een tijdje geleden. Als je in al die tijd geen tijd hebt gehad om hier te kijken door je werk kan ik me dat voorstellen maar ben je vrij nutteloos als mod, of ben je het daar niet mee eens? Je bent er als mod toch juist om onder andere dit soort dingen aan te pakken? Als dat steeds 3/4 dagen later pas gebeurt heeft dat, zeker op fok!, erg weinig zin.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:22 schreef Inekris het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is het juist werk dat er voor zorgt dat de mods niet volcontinue hier zitten, om te modereren. Het is jammer dat jij dat beleefd dat wij ons modwerk niet zouden doen. Oftewel: zowel Emel als ik hebben betaald werk en worden geacht daar te werken.
Als een topic, naar jouw inschatting uit de hand loopt, kan je overigens altijd op het driehoekje bovenaan iedere pagina klikken, om een topic report te maken, dat lezen wij vaak als eerste, of de mods PMen.
Just my 2 cents, maar misschien dat het op een gevoelig forum als R&P handig is af en toe een gast-mod van een van de andere fora een oog in het zeil te laten houden, of topic reports ook daar laten belanden?quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:22 schreef Inekris het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is het juist werk dat er voor zorgt dat de mods niet volcontinue hier zitten, om te modereren. Het is jammer dat jij dat beleefd dat wij ons modwerk niet zouden doen. Oftewel: zowel Emel als ik hebben betaald werk en worden geacht daar te werken.
Als een topic, naar jouw inschatting uit de hand loopt, kan je overigens altijd op het driehoekje bovenaan iedere pagina klikken, om een topic report te maken, dat lezen wij vaak als eerste, of de mods PMen.
Juist wat ik zeg, ik bracht het misschien iets te hard net, maar dit is wel wat ik bedoel. Juist door de aard van R&P.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Just my 2 cents, maar misschien dat het op een gevoelig forum als R&P handig is af en toe een gast-mod van een van de andere fora een oog in het zeil te laten houden, of topic reports ook daar laten belanden?
Dan heb ik het verkeerd uitgelegd. Ik kan op mn werk wel modden, en doe dat ook. Alleen niet volcontinue. Er waren al eerder in het topic harde opmerkingen gemaakt, dat weet ik, maar die vallen nog in het betamelijke, ook door de manier hoe er op gereageerd werd. Vanmiddag liep het uit het betamelijke, en toevallig gebeurd dat in de tijd dat er niet een mod achter de knoppen zit.quote:Op woensdag 9 januari 2008 17:35 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Misschien moet je sowieso eerst eens kijken naar de datum waarop het allemaal begon, op zich toch wel een tijdje geleden. Als je in al die tijd geen tijd hebt gehad om hier te kijken door je werk kan ik me dat voorstellen maar ben je vrij nutteloos als mod, of ben je het daar niet mee eens? Je bent er als mod toch juist om onder andere dit soort dingen aan te pakken? Als dat steeds 3/4 dagen later pas gebeurt heeft dat, zeker op fok!, erg weinig zin.
Mag ik ook?quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:18 schreef Bob-B het volgende:
Hoi lieve dames,
Ik kwam dit tegen Hoe ga ik hier mee om... lijkt me niet de bedoeling
okeyquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:54 schreef Gewas het volgende:
Laat ook maar...
Ik had hem gezien. Alleen het topic begint al met een sceptische post, en de betreffende post is, hoe verwerpelijk ook, wel een breed gedragen misvatting. Het zelfmodererend vermogen is hoog in dit soort topics en dat is sterker dan ingrijpen van in deze.quote:
Ok helder. Bedankt voor je reactiequote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:47 schreef Inekris het volgende:
Ik had hem gezien. Alleen het topic begint al met een sceptische post, en de betreffende post is, hoe verwerpelijk ook, wel een breed gedragen misvatting. Het zelfmodererend vermogen is hoog in dit soort topics en dat is sterker dan ingrijpen van in deze.
Dit kaart je met opzet aan!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:56 schreef ElizabethR het volgende:
Mag in dit topic de nonsens eruit? Daar heeft TS niet echt veel aan! Thanks!!
Hier is feedback er niet voor. Doe dat per PM. Klaar dus.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit kaart je met opzet aan!
Gezien je pb, zegt mij dit genoeg!
ik kijk even.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:12 schreef MouzurX het volgende:
"ik vind niks leuk" kan wel op slot aangezien hij gekickt is van een half jaar terug.
ik hou het in de gaten.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:10 schreef katerwater het volgende:
Syheriat en devillin vervuilen het topic met meisjesruzie![]()
Ontzettend vast zitten...
1 mislukte foto en offtopic reacties zie ik. Nu loopt het topic weer. Geef het aan als er weer offtopic gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:11 schreef Mejoon het volgende:
ik zou graag willen dat mensen in mjn topic geen foto's plaatsen....gaat totaal niet meer over het onderwerp allemaal...
Als de TT dekkend moet zijn voor de OP, Re, dan moeten er nog meer slotjes komen. Ten tweede, Re, waarom moet de TS dan via PM die intentie doorgeven, en kand zij dat niet in het topic kwijt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:09 schreef Re het volgende:
Ten eerste Inekris, dekt de lading van de TT de OP niet, is het bedoeld als hypothetisch of wil TS aan incest slachtoffers vragen even goed terug te graven in hun verleden en melden hoe ze verkracht zijn hoe vaak en wanneer het gestopt is of is het nog steeds aan de gang en waarom ze vervolgens zelf zijn gaan verkrachten?
Dus vandaar mijn (eventueel tijdelijke) slotje, niets mis of raars mee
Ga je dan alle topics dichtgooien die als "niet constructief" kunnen worden gezien (dat is dan allemaal ongeveer), of alleen als ze mogelijk controversieel kunnen zijn? Er lopen nu meer topics die weinig constructief zijn, en mogelijk zelfs controversieel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:55 schreef Re het volgende:
Zoals gezegd, ik wacht wel op een reactie van TS als ze daar behoefte aan heeft, persoonlijk denk ik niet dat een topic over "deel hier je incestueuze verleden en toekomst met je medefokkertjes" een erg constructief topic wordt. En zo'n topic wordt mooi ondervangen qua heftigheid door je eigen OP in dit topic.
Sinds wanneer is R&P naargeestig? Van dat imago probeert het al jaren af te komen, geloof ikquote:Morbide is het topic in ieder geval niet, naargeestig wel, maar dat is een deel van R&P subforum sowieso.
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:44 schreef Liquidootje het volgende:
Als ik mij wil afgeven op g_h, dan doe ik dat! Respectloze vlegel dat ie is
je hebt niets te willen op dat gebied, lees de OP van die reeks nog eens goed door zou ik zeggen en hou je aan de regels en dan zijn die modbreaks niet nodigquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef Liquidootje het volgende:
Ik wil geen berichten meer over de modbreak in singles. Ook niet van modjes. Dank u.
Smakeloosquote:Op woensdag 2 april 2008 02:04 schreef Re het volgende:
het is alweer 2 april enzo...
ja dat kan met 1 april grapjes, die zijn dat af en toe...quote:
In forum wat minder beladen is zou zo'n 'grapje' wel kunnen. In jouw forum pertinent niet. Dat je dat zelf niet inziet maakt je een flutmod. Ook het feit dat je via PM vraagt waarom ik dit schrijf, zodat je het kunt 'uitleggen' vind ik raar. Je dropt dat topic ook in de openbaarheid, dus de uitleg kun je ook in het openbaar geven.quote:Op woensdag 2 april 2008 02:24 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat kan met 1 april grapjes, die zijn dat af en toe...
Blijkbaar stoor je je aan omschrijvingen van fictieve personen en maak jij de link naar de users die in dit forum blijkbaar beladen zijn dus vroeg ik je wat je er smakeloos aan vind, had het in KLB wel op zijn plaats geweest dan... dat jij dit zo'n beladen forum vind is jouw interpretatie. Wat bedoel je met beladen, moet iedereen hier met fluwelen handschoentjes worden aangepakt en mogen we vooral niemand voor de kop stoten want je weet maar nooit...?quote:Op woensdag 2 april 2008 09:08 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In forum wat minder beladen is zou zo'n 'grapje' wel kunnen. In jouw forum pertinent niet. Dat je dat zelf niet inziet maakt je een flutmod. Ook het feit dat je via PM vraagt waarom ik dit schrijf, zodat je het kunt 'uitleggen' vind ik raar. Je dropt dat topic ook in de openbaarheid, dus de uitleg kun je ook in het openbaar geven.
Pwnt.quote:Op woensdag 2 april 2008 09:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ook het feit dat je via PM vraagt waarom ik dit schrijf, zodat je het kunt 'uitleggen' vind ik raar.
Het verbaast me dat jij dat niet vind. KLB of ONZ is een heel ander kaliber dan R&P. Eigenlijk is R&P een heel ander kaliber dan welke forum op FOK! dan ook..quote:Op woensdag 2 april 2008 09:28 schreef Re het volgende:
[..]
Blijkbaar stoor je je aan omschrijvingen van fictieve personen en maak jij de link naar de users die in dit forum blijkbaar beladen zijn dus vroeg ik je wat je er smakeloos aan vind, had het in KLB wel op zijn plaats geweest dan... dat jij dit zo'n beladen forum vind is jouw interpretatie.
Nee hoor, alleen minder denigrerend was leuk geweest. Zoals ik al zei, R&P is een heel ander kaliber.quote:Wat bedoel je met beladen, moet iedereen hier met fluwelen handschoentjes worden aangepakt en mogen we vooral niemand voor de kop stoten want je weet maar nooit...?
Ja en ik vraag me dus af wat wordt er dan bedoeld met terminologie als beladen en een ander kaliber, geef daar eens een definitie van waar ik iets mee kan, dat in relatie tot een compleet fictief gechargeerd karikaturenverzamelingquote:Op woensdag 2 april 2008 12:17 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Het verbaast me dat jij dat niet vind. KLB of ONZ is een heel ander kaliber dan R&P. Eigenlijk is R&P een heel ander kaliber dan welke forum op FOK! dan ook..
[..]
Nee hoor, alleen minder denigrerend was leuk geweest. Zoals ik al zei, R&P is een heel ander kaliber.
Nah.... wat een lumineus idee!quote:Op woensdag 2 april 2008 14:07 schreef Re het volgende:
nou voor een laatste keer dan om het wat uit te leggen.
Ga alsjeblieft niet van die conclusies trekken. Topic was opgezet om eerst een gechargeerd negatief verhaal neer te zetten die compleet niet reflecteert wat ik denk en die na een tijdje te vervangen door een positieve OP die wel mijn mening reflecteert om zo het topic compleet een andere draai te geven.
Ik heb heus wel serieuze posts van je gelezen in R&P. gelukkig wel! daarom heb ik ook positief gereageerd op de mededeling dat jij modje werd hier. Ik wil je dus ook best geloven als je zegt dat je niet wérkelijk zo denkt over users hier.quote:Dat sommige mensen, en dan voornamelijk de "kenners" dat blijkbaar niet waarderen omdat ze denken dat de eerst OP op waarheid is berust is dan een les voor mij
Kijk even in de desbetreffende autisme topics of medicatie topics en trek daar je conclusies uit, en kijk niet naar een blijkbaar misbegrepen topicje op 1 april.
Tja, of het nou een drol met een strik er omheen of een keutel met een vlaggetje is, het blíjft voor mij poep. Ik kan er de humor niet van inzien en de versiering maakt het imo ook niet ineens respectvol..quote:Op woensdag 2 april 2008 13:55 schreef Moonah het volgende:
Oh, en de opmerking van Cc is er mss wel eentje voor jou om ter harte te nemen:
Men schijt niet in de woonkamer en al helemaal niet op zijn gasten.
Dankjewel. Volgende keer beter nadenken of een dergelijke vorm van humor toepassen in een daarvoor geschikt forum.quote:
Zie je wel! Je weet precies wat ik bedoelde en hoeveel waarde je aan mijn uitspraken moet hechten.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:27 schreef Re het volgende:
dank je liquidootje
en voor de rest, ik lul nergens omheen hoor, ik probeer alleen uit te leggen hoe de gedachten bij mij gingen, blijkbaar heb ik daar aardig wat users mee voor het hoofd gestoten dus een mea culpa voor allen
oh nou vooruit danquote:Op woensdag 2 april 2008 18:24 schreef MouzurX het volgende:
Re wat doe je ?![]()
TS is een kutwijf/vent en tevens een enorme moraalridder, dus die verdient afgezeken te worden en dat kan nu niet meer.
quote:Op maandag 14 april 2008 13:36 schreef brach het volgende:
kunnen jullie dilemma, wat te doen? sluiten en verwijderen?
wil ook niet dat het nog terug te vinden is.
Thanks!
nee en nee, ten eerste sluiten wij topics niet omdat de TS het niet eens is met de reacties, ten tweede zijn de reacties aldaar toch niet echt stuitend? En aan verwijderen doen we al helemaal niet, het topic zakt vanzelf wel weg of gaat na 300 posts vanzelf op slot omdat die dan vol zit.quote:Op maandag 14 april 2008 13:36 schreef brach het volgende:
kunnen jullie dilemma, wat te doen? sluiten en verwijderen?
wil ook niet dat het nog terug te vinden is.
Thanks!
donequote:Op dinsdag 15 april 2008 17:29 schreef MinderMutsig het volgende:
Thanks Re
Zou je deze post ook willen verwijderen? Het lijkt nu net of ik een nare opmerking aan het adres van TS maakte.
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:26 schreef clumsy_clown het volgende:
God, issie weer bezig? *zoekt useradmin op.
De edit is om 13:22 gedaan. Daar ik niet in de toekomst kon kijken en dus nog zo'n post heb gemaakt, heb ik nu een officiele waarschuwing en laatste kans. Chapeau, want ik was ook erg vervelend.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef BubblegumBarbie het volgende:
-edit- nog een keer en je krijgt een note
Gewoon minder baggeren of op een andere minder kwetsende manier. Dat helpt ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:49 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
De edit is om 13:22 gedaan. Daar ik niet in de toekomst kon kijken en dus nog zo'n post heb gemaakt, heb ik nu een officiele waarschuwing en laatste kans. Chapeau, want ik was ook erg vervelend.
Mijn vraag, kan dat niet anders? Waarom posts een stuk later editten en er dan pas serieuze waarschuwingen inzetten en niet diezelfde waarschuwing meteen PM-en? Je kunt erop rekenen dat iemand zijn eigen posts niet na checked op edits met waarschuwingen. Een PM daarintegen, was, zoals ik heb gemerkt, een stuk effectiever.Please, indulge me en verhelder mijn naieviteit en ontwetendheid opdat het niet nog eens voorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |