quote:Op maandag 28 januari 2008 08:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
uuh je hebt vriendin en je hebt een "boys love me" usericon
Ah, homo in ontkenningsfasequote:Op maandag 28 januari 2008 08:30 schreef Mars het volgende:
Als grapje bedoeld. Ontopic maar weer.
Zij moet er voor knokken volgens mij, want jij bent niet de gene die twijfels heeft, en zo van het ene op het andere moment niet meer verliefd is toch ?quote:Op maandag 28 januari 2008 08:20 schreef Mars het volgende:
lang verhaal....
Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik zou er wel voor willen knokken, maar ik kan op deze situatie op geen enkele manier invloed uitoefenen. Daarnaast zou ik er verstandelijk gezien beter aan doen om m'n rug recht te houden en door te lopen.
urrrr... waar lees je dat? Ik ben bang dat je over een paar woordjes heen gelezen hebt schatquote:Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef milagro het volgende:
JIJ hebt het uitgemaakt
Ja ik zie het, maar dan wordt het een advies dusquote:Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef Croga het volgende:
[..]
urrrr... waar lees je dat? Ik ben bang dat je over een paar woordjes heen gelezen hebt schat
"Het is er nu uit" betekend: Ze heeft nu gezegd dat ze twijfelt
Meestal is de reden voor zo'n sabotage een gebrek aan zelfvertrouwen. Onbewust zoeken ze naar bevestiging. Ze hebben geen vertrouwen meer in hun eigen gevoelens, gaan dus maar zeggen dat de gevoelens er niet meer zijn in de hoop dat de man ze er van kan overtuigen dat ze er nog wel zijn. Uiteraard kan de man dat niet, beiden raken gefrustreerd, feestje afgelopen. Oplossing? Geen, dit kan niet opgelost worden. De man heeft geen enkele mogelijkheid om de bevestiging te geven die er nodig is.quote:Op maandag 28 januari 2008 08:40 schreef milagro het volgende:
Ja ik zie het, maar dan wordt het een advies dus
de rest blijft staan, vrouwen willen de boel nog wel eens saboteren in de (onbewuste?) hoop dat de ander de stappen zet.
en ze vinden niets zo ergelijk als de andere partij daar niet in meegaat, er niet intrapt.
quote:Op maandag 28 januari 2008 09:37 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Voor iemand die 27 is heeft ze zich op relatiegebied niet erg verder ontwikkeld dan 13 jaar.Zo deed ik dat ook altijd met mijn 'vriendjes' op de middelbareschool.
haha, had k nie gezien... btje vaag...quote:Op maandag 28 januari 2008 08:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
uuh je hebt vriendin en je hebt een "boys love me" usericon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |