abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 januari 2008 @ 08:20:22 #1
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_56355369
Ik ken m'n vriendin nu een maand of 3. Het ging vanaf het begin allemaal heel leuk en er was eigenlijk geen vuiltje aan de lucht. 1 of 2 keer een flinke discussie gehad, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.

Vrijdagavond uit geweest, zaterdagochtend en middag lekker lopen klooien samen, gedouched, gezellig ontbeten, spelletje gedaan, begint ze later op de middag ineens vreselijk te chagerijnen.

Nou ja, kan gebeuren, dus ik heb 'r maar even met rust gelaten en daarna een flinke knuffel gegeven. Uiteindelijk toch maar eens gaan informeren wat er nu precies aan de hand was, en na lang praten en erom heen draaien bleek dat ze twijfelt.

Ze is meestal heel verliefd, en geeft zelf aan dat ik feitelijk eigenlijk haar ideale man ben. Het zit op elk gebied binnen onze relatie gewoon helemaal goed, maar "het gevoel" is soms weg. Dan lijkt het voor haarzelf alsof ze bijvoorbeeld een uurtje of als we bij elkaar zijn die verliefdheid even volledig kwijt is.

Dit maakt haar, begrijpelijk, in de war.

Gisteravond na een hoop gesprekken waarin dan eigenlijk niets gezegd wordt, behalve dat het een kutsituatie is, en dat we ons beiden klote voelen, maar naar huis gegaan.

Ik heb wel, voordat ik wegging tegen haar gezegd dat het zo niet verder kan. Het is er nu uit, dus er moet een beslissing vallen.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik zou er wel voor willen knokken, maar ik kan op deze situatie op geen enkele manier invloed uitoefenen. Daarnaast zou ik er verstandelijk gezien beter aan doen om m'n rug recht te houden en door te lopen.
pi_56355389
uuh je hebt vriendin en je hebt een "boys love me" usericon
  maandag 28 januari 2008 @ 08:29:14 #3
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_56355441
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
  maandag 28 januari 2008 @ 08:30:33 #4
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_56355449
Als grapje bedoeld. Ontopic maar weer.
  maandag 28 januari 2008 @ 08:31:02 #5
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_56355451
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:30 schreef Mars het volgende:
Als grapje bedoeld. Ontopic maar weer.
Ah, homo in ontkenningsfase
pi_56355476
tsja... de aloude vraag... Hoe oud zijn jullie?

Dit soort gevallen komen namelijk écht alleen voor bij "jonge" mensen (ik weet het, dat is relatief) die nog niet veel serieuze relaties gehad hebben.

Jij hebt hier inderdaad geen enkele invloed op. Het enige wat je kunt doen is het over je heen laten komen. Je zou haar graag overtuigen dat dit vrij normaal is, dat iedereen dat heeft, dat het nou eenmaal niet altijd roze kan zijn. Maar dat soort argumenten hebben helemaal geen enkele zin, zouden zelfs averechts kunnen werken ("Maar zo wil ik helemaal niet dat het is!").
  maandag 28 januari 2008 @ 08:34:33 #7
203900 bryanw
Thuiswerk Nederland
pi_56355478
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:20 schreef Mars het volgende:
lang verhaal....

Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Ik zou er wel voor willen knokken, maar ik kan op deze situatie op geen enkele manier invloed uitoefenen. Daarnaast zou ik er verstandelijk gezien beter aan doen om m'n rug recht te houden en door te lopen.
Zij moet er voor knokken volgens mij, want jij bent niet de gene die twijfels heeft, en zo van het ene op het andere moment niet meer verliefd is toch ?
We zoeken nog collega's. Wil je ook met thuiswerk bijverdienen ? Kijk op http://www.thuiswerknederland.nl
  maandag 28 januari 2008 @ 08:35:15 #8
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_56355485
Zij is net 27, ik ben 25. Wonen beiden op onszelf en zijn hoogopgeleid.

Heb haar ook gevraagd of ze vreemd is gegaan, of verliefd was op iemand anders. Dit was niet het geval. Heb haar gevraagd wat ze in vredesnaam nog meer wil en verwacht. Hierbij geeft ze aan dat ze niets meer wil, dat alles prima is, maar soms twijfelt ze vanuit haar "gevoel"

*zucht
pi_56355500
Vrouwen zijn fucking wisselvallig
Vooral als ze ongesteld zijn.
Ik kan ook van het ineens vanuit het niets chagrijnig zijn
Waar jouw vriendin dan weer last van heeft heb ik dan weer niet, maar ik zou me er geen zorgen over baren ^^
pi_56355502
JIJ hebt het uitgemaakt, dat is precies wat ze wilde ... zelf durfde ze niet zo direct te zijn, dus ging ze moeilijk doen, chaggo opdat jij die stap zou maken... en dat gelul van "soms ben ik ook best nog wel verliefd, maar dan is het ineens weg, en je bent eigenlijk de ideale man, maar..." daar trappen we niet in natuurlijk... de ideale man en dan punt, geen komma, komma betekent dus "je windt me niet meer op, ik ben je zat, maar ik wil (durf) je niet (te) kwetsen.

Kortom, je hebt er goed aan gedaan.
Ja, de kans is er, nu jij haar vóór bent geweest, ze na een week of wat weer komt aankakken, omdat ze "je toch wel mist en sowwwwwwww" maar dat is typische vrouwenmeuk... niet willen wat je hebt, totdat je het niet meer hebt en merkt dat het de ander niet echt boeit.

dus tranen drogen, mochten die er zijn en genieten van je vrijheid, er zijn ook leuke meiden, zat zelfs, zonder mitsen en maren.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_56355520
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:36 schreef milagro het volgende:
JIJ hebt het uitgemaakt
urrrr... waar lees je dat? Ik ben bang dat je over een paar woordjes heen gelezen hebt schat
"Het is er nu uit" betekend: Ze heeft nu gezegd dat ze twijfelt
  maandag 28 januari 2008 @ 08:39:43 #12
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_56355532
Het is nog niet "uit", maar ik heb wel duidelijk gemaakt dat we niet over deze situatie heen kunnen stappen en vrolijk doorgaan alsof er niets aan de hand is, terwijl zij bedenkt wat ze nu eigenlijk wil.

Ik heb haar dus wel voor de keus gesteld. Of 100% ervoor gaan, of niets.

Woensdagavond praten.
pi_56355549
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:38 schreef Croga het volgende:

[..]

urrrr... waar lees je dat? Ik ben bang dat je over een paar woordjes heen gelezen hebt schat
"Het is er nu uit" betekend: Ze heeft nu gezegd dat ze twijfelt
Ja ik zie het, maar dan wordt het een advies dus

de rest blijft staan, vrouwen willen de boel nog wel eens saboteren in de (onbewuste?) hoop dat de ander de stappen zet.

en ze vinden niets zo ergelijk als de andere partij daar niet in meegaat, er niet intrapt.
pi_56355596
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:40 schreef milagro het volgende:
Ja ik zie het, maar dan wordt het een advies dus
de rest blijft staan, vrouwen willen de boel nog wel eens saboteren in de (onbewuste?) hoop dat de ander de stappen zet.
en ze vinden niets zo ergelijk als de andere partij daar niet in meegaat, er niet intrapt.
Meestal is de reden voor zo'n sabotage een gebrek aan zelfvertrouwen. Onbewust zoeken ze naar bevestiging. Ze hebben geen vertrouwen meer in hun eigen gevoelens, gaan dus maar zeggen dat de gevoelens er niet meer zijn in de hoop dat de man ze er van kan overtuigen dat ze er nog wel zijn. Uiteraard kan de man dat niet, beiden raken gefrustreerd, feestje afgelopen. Oplossing? Geen, dit kan niet opgelost worden. De man heeft geen enkele mogelijkheid om de bevestiging te geven die er nodig is.

Afijn; dat is de psychobabble versie waar niemand eigenlijk wat aan heeft dus negeer die gerust
pi_56355664
daarom moet je gewoon durven bluffen en het uitmaken.... dan ligt de bal bij haar... tenminste als je je poot een week of wat stijf weet te houden, en niet gaat sms-en dat je haar zo mist en zo.

het risico dat ze het zelf ook wel best vindt of gaat vinden is er uiteraard, maar dan was het toch wel uitgegaan na een poosje.

als je de ander de keus geeft, om het op haar gemakje uit te zoeken, zonder het uit te maken, heeft zij alle touwtjes in handen , en jij maar wachten tot ze weet wat ze wil, met al het gestress van dien.
  maandag 28 januari 2008 @ 09:23:35 #16
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_56356052
Eensch is met Milagro.

Trouwens, waarom zou ze 24/7 alle dagen in de week dat verliefde gevoel moeten hebben? Dat wordt sowieso een keer minder hoor...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_56356064
Heerlijk altijd milagro's provorcerende ideeen vandaar, tvp.
Lambo of Rekt
pi_56356252
Voor iemand die 27 is heeft ze zich op relatiegebied niet erg verder ontwikkeld dan 13 jaar. Zo deed ik dat ook altijd met mijn 'vriendjes' op de middelbareschool.
pi_56356435
Ik vind het sowieso niet normaal dat je in de eerste 3 maanden al 2x een flinke discussie heb gehad. Normaal is dat de tijd dat je op wolken zit.

Maargoed dat is mijn mening en ervaring.
pi_56356487
quote:
Op maandag 28 januari 2008 09:37 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Voor iemand die 27 is heeft ze zich op relatiegebied niet erg verder ontwikkeld dan 13 jaar. Zo deed ik dat ook altijd met mijn 'vriendjes' op de middelbareschool.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2008 10:23:27 ]
pi_56356698
Het is absoluut niet ingewikkeld.

Dat enorme verliefde gevoel duurt meestal maar een paar maanden (hormonaal / stofjes in de hersenen) en daarna gaat het van verliefdheid naar liefde / houden van.

Nu zij dat verliefde gevoel niet meer heeft denkt ze dat er iets mis is.
pi_56356885
Klinkt mij een beetje in de oren als een doodnormale gezonde twijfel. Als blijkt dat alles gewoon goed blijft gaan tussen jullie, ebt dat vanzelf wel weg. Er nu zo heftig op ingaan gaat het alleen maar voeden.
pi_56356986
Milagro, omdat je zelf een vrouw bent, wilt nog niet zeggen dat jij opeens verbluffende inzichten hebt in de psyche van iedere vrouw. Ga eens solliciteren bij de Libelle.
  maandag 28 januari 2008 @ 10:28:31 #24
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_56357157
Hoevaak zijn jullie bij elkaar? Dit gevoel kan ook komen als je een btje een overdosis aan
elkaar hebt... Laat haar een btje de kans krijgen je te missen, en er een btje over na te
denken enzo...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 28 januari 2008 @ 10:32:37 #25
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_56357254
quote:
Op maandag 28 januari 2008 08:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
haha, had k nie gezien... btje vaag...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')