abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56636206
Een goedenavond,

Ik weet eigelijk niet zo goed waar ik moet beginnen, dus ik begin gewoon maar. Het kan misschien soms wat omsamenhangend zijn, maar ik kan er niet zo een lopend verhaal van maken. Misschien kom ik later nog met dingen die ik vergeten ben. Als je het te lang vind, lees je maar niet

Ik heb het gevoel dat ik de afgelopen 2 a 3 jaar eenzaam ben. Ik 'mis' iets in mijn dagelijkse omgang. Ik heb geen grote vriendengroep, eigelijk zijn we altijd met z'n 3en. Dit is gekomen nadat de groep waar ik vroeger (16/17 jaar oud, ben nu 22 jaar) mee omging om een gegeven moment uit elkaar viel door uiteenlopende redenen. Weliswaar zijn we nu wel hechte goede vrienden. Ik voel me op me gemak bij hun, kan op ze bouwen... gewoon goede vrienden. Daarnaast heb ik, doordat ik in een dorp woon, wel redelijk veel kenissen.

Toch mis ik het, een groep mensen om mee te gaan stappen. Ik ga weinig stappen, dit komt doordat 1 van mijn vrienden altijd moet voetballen om zondag, en ikzelf ben vaak aan het werk op vrijdag- en zaterdagnacht (taxi). Hier spreek ik wel erg veel mensen, val eerlijk gezegd nooit uit de toon en spreek mensen vrij gemakkelijk aan.

Doordat ik weinig ga stappen en ik vaak alleen om ga mijn die 2 vrienden, mis ik wat aanspraak en gezelligheid om me heen. Ik heb nog nooit een vriendin gehad, wat misschien ook wel samenhangt met het feit dat ik niet superveel meiden ontmoet. Ik ben best tevreden met mijzelf, vind mezelf soms best humor hebben, heb een leuke bijbaan en mijn studie gaat goed... en ik merk soms ook wel dat dames mij niet bepaald afstotelijk vinden.

Het gekke is wel dat ik mijzelf niet zie bij een van de groepen die ik vaak zie met de taxi, op dorp of tijdens het stappen. Ik hoef daar niet zomaar bij staan. Ik voel me absoluut niet te goed voor hun, maar ik voel me daar denk ik niet zo thuis. Het feit dat ik de behoefte heb om een grotere vriendengroep te hebben, sluit daar dus niet bepaald bij aan.

Normaal heb ik echt een hekel aan zulk soort berichten. "Stel je niet aan" is het eerste wat bij me op komt (en misschien nu ook bij jullie) Ik weet echter niet zo goed wat ik zoek en wil, en ik weet dus eigelijk ook niet wat ik precies voor reacties ik hier verwacht. Ik wilde het even van me af schrijven denk ik.

Thnx voor het lezen iig.

Later
ED
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_56636230
Tjah nieuwe kontakten opdoen is niet iets simpels zeker niet als je bedenkt dat niet iedereen zomaar bij je aansluit en past.
En hoe ouder je wordt hoe meer eisen je stelt aan...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56636374
Je hoeft niet persé te gaan stappen om mensen te ontmoeten. Je kunt bij een vereniging gaan. De ultieme plek om nieuwe mensen te ontmoeten en je kringetje uit te breiden. Ga eens bij jezelf na wat je erg leuk vind om te doen, en zoek er dan een vereniging bij.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_56636411
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:04 schreef ElizabethR het volgende:
Je hoeft niet persé te gaan stappen om mensen te ontmoeten. Je kunt bij een vereniging gaan. De ultieme plek om nieuwe mensen te ontmoeten en je kringetje uit te breiden. Ga eens bij jezelf na wat je erg leuk vind om te doen, en zoek er dan een vereniging bij.
In enige mate heb k dit gedaan, zit sinds 3 maanden 3 keer in de week in de sportschool met een maat. Ontmoet tot nu toe niet bijster veel mensen daar.
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_56636490
Een sportschool is ook wel wat anders dan een voetbalteam
pi_56636521
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:12 schreef TwyLight het volgende:
Een sportschool is ook wel wat anders dan een voetbalteam
Jemig voetbal?
Stel je bent een yup wat moet je dan op voetbal?
Past toch niet bij elkaar?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_56636531
Maar een sportschool is niet hetzelfde als een vereniging. Op een sportschool kom je telkens andere mensen tegen en kun je dus geen band opbouwen vanwege een gezamelijke passie ergens voor. Op een sportschool blijft het dus ook meestal bij vluchtige contacten.

Hou je van voetbal? Ga bij een club. Is schaken je passie, ga bij een schaakvereniging. Hou je van musicals, ga bij een koor dat musical zingt. Als kaarten je ding is, ga bij een bridgeclub.

Echt, als je een (of meerdere) ke(e)r(en) per week met dezelfde mensen dezelfde dingen deelt schept dit een band, en zul je vanzelf meer vrienden krijgen.
  zondag 10 februari 2008 @ 01:16:20 #8
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_56636545
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jemig voetbal?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_56636575
quote:

[..]

Jemig voetbal?
O neeeeeeeeeee, want een yup houdt alleen van tánnis, gólf en hockey

Stap toch eens van die tunnelvisie op alles af zeg!
pi_56636875
quote:

[..]

Jemig voetbal?
de boodschap was natuurlijk dat een sportschool waar je voor jezelf heen gaat anders is dan een teamsport
pi_56636891
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:39 schreef TwyLight het volgende:

[..]

de boodschap was natuurlijk dat een sportschool waar je voor jezelf heen gaat anders is dan een teamsport
Tuurlijk begreep ik dat wel..
pi_56637040
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:49 schreef EasyDakota het volgende:

[..]

Waar gaat dit allemaal over joh, kunnen jullie deze vete niet ff lekker onderling uitvechten...
TS. Zoek een vriendin. Dat is stap 1. Sterker nog, volgens mij draait die eenzaamheid vooral daar om..
Het is niet zo belangrijk hoe je aan die vriendin komt, als je er maar aan komt.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 10 februari 2008 @ 01:55:34 #13
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56637070
TS, ik heb dit topic al even gemeld bij de modjes. Dan kunnen zij de niet ter zake doende posts er gewoon weer uithalen. Ik hoop dat je wat hebt aan de goede adviezen die je gaat krijgen, en dat je misschien een leuke vereniging kunt gaan zoeken. Heel veel succes en sterkte!!
  zondag 10 februari 2008 @ 01:58:05 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637096
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

O neeeeeeeeeee, want een yup houdt alleen van tánnis, gólf en hockey

Stap toch eens van die tunnelvisie op alles af zeg!
Je vergeet skwas!
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 10 februari 2008 @ 02:00:02 #15
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637124
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:52 schreef nozem het volgende:

[..]

TS. Zoek een vriendin. Dat is stap 1. Sterker nog, volgens mij draait die eenzaamheid vooral daar om..
Het is niet zo belangrijk hoe je aan die vriendin komt, als je er maar aan komt.
Een vriendin "zoeken"? Kom op

Trouwens..als je een vriendin wilt hebben, is de eerste stap da niet meer mensen ontmoeten? Want hoe meer mensen, hoe meer potentiele vriendinnen natuurlijk.
pi_56637149
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:00 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Een vriendin "zoeken"? Kom op
Oh nee. Dat overkomt je!

Kom op, die gedachte is allaaaang achterhaald.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_56637154
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:52 schreef nozem het volgende:

[..]

Dat zou idd kunnen jah, ben er niet zo'n held in maar ben er mee bezig...
  zondag 10 februari 2008 @ 02:09:45 #18
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_56637226
quote:
Op zondag 10 februari 2008 02:02 schreef nozem het volgende:

[..]

Oh nee. Dat overkomt je!

Kom op, die gedachte is allaaaang achterhaald.
Ben ik niet helemaal met je eens. Als je er behoefte aan hebt, dan moet je het lekker doen via contactadvertenties of datingsites ofzo. Dan vindt je vast wel wat.

Maar verder zou ik niet heel specifiek gaan zoeken en zo'n wanhopig kneusje worden dat tegen iedere blote enkel aanrijdt in de kroeg.

TS zoekt wat meer gezelligheid en ook nog een vriendin. Dan kan 'ie dat toch best beginnen bij meer mensen ontmoeten(zegt 'ie zelf ook). Dan zit daar misschien wel een potentiele vriendin tussen of anders wel in de "extended circle".

Jij doet nu weer alsof je zo nooit aan een vriendin kan komen ofzo
pi_56639810
Bagger en offtopic reacties weggehaald. Ontopic blijven of wegblijven uit dit topic. Wil je rellen, doe dat per PM met elkaar maar niet hier.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 10 februari 2008 @ 13:18:27 #20
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_56641809
Wat iemand zei ga naar een club.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  Moderator zondag 10 februari 2008 @ 13:46:14 #21
5428 crew  miss_sly
pi_56642455
TS, je zegt dat je studeert, is er geen studievereniging waar je bij kunt of anderszins een vereniging van de universiteit of hogeschool waar je heen gaat? Daar zijn ook vaak sportclubs enzo die vaak ook goed te betalen zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_56642749
Voordat je alle symptomatische, kant-en-klare hoe-je-sociale-netwerk-te-vergroten-tips opvolgt, kun je ook bij jezelf te rade gaan. Eenzaamheid zit van binnen, externe stimuli camoufleren slechts de eenzaamheid. Als je slecht op jezelf kunt zijn, zul je nooit tevreden zijn. Probeer die leegte niet op te vullen met contacten, maar met een doel, gedachtes, meningen etc. Zo gauw je weet waar je staat, zien andere mensen je ook opeens.
I feel kinda Locrian today
pi_56647026
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:58 schreef starla het volgende:
Voordat je alle symptomatische, kant-en-klare hoe-je-sociale-netwerk-te-vergroten-tips opvolgt, kun je ook bij jezelf te rade gaan. Eenzaamheid zit van binnen, externe stimuli camoufleren slechts de eenzaamheid. Als je slecht op jezelf kunt zijn, zul je nooit tevreden zijn. Probeer die leegte niet op te vullen met contacten, maar met een doel, gedachtes, meningen etc. Zo gauw je weet waar je staat, zien andere mensen je ook opeens.
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld. Ik kan echter wel goed om mezelf zijn, en wat ik zei, ik ben ook tevreden met mezelf. Ook heb ik wel een goede zelfkennis, met wat mijn goede en slechte kanten zijn. Ik ben ook enigst kind (of is het enig? Nou jah iig geen broers of zussen ) , dus heb altijd wel geleerd op mezelf te zijn. VInd dat ook helemaal niet erg. Buiten die moment dat ik op mezelf ben wil ik echter wat meer contact. Al zijn het maar gewoon stapmaten, het hoeft niet bijster diepgaand te zijn.

Hoe meer ik erover na denk, is het ook wel meer een soort 'verdediging' naar andere mensen toe die ik ken. Ik wil niet dat mensen mij zien als vriendloos iemand die nooit gaat stappen. Misschien heeft het daar ook enigszins mee te maken.
pi_56647035
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:46 schreef miss_sly het volgende:
TS, je zegt dat je studeert, is er geen studievereniging waar je bij kunt of anderszins een vereniging van de universiteit of hogeschool waar je heen gaat? Daar zijn ook vaak sportclubs enzo die vaak ook goed te betalen zijn.
Tja nu net te laat voor, begin morgen met mijn afstudeerstage
pi_56648617
De OP had zo door mij geschreven kunnen zijn
Mijn vriendengroep bestaat ook nog maar uit 4 personen (3 van 20, 1 van 21), zullen we onze groep laten samensmelten?
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')