Een goedenavond,
Ik weet eigelijk niet zo goed waar ik moet beginnen, dus ik begin gewoon maar. Het kan misschien soms wat omsamenhangend zijn, maar ik kan er niet zo een lopend verhaal van maken. Misschien kom ik later nog met dingen die ik vergeten ben. Als je het te lang vind, lees je maar niet

Ik heb het gevoel dat ik de afgelopen 2 a 3 jaar eenzaam ben. Ik 'mis' iets in mijn dagelijkse omgang. Ik heb geen grote vriendengroep, eigelijk zijn we altijd met z'n 3en. Dit is gekomen nadat de groep waar ik vroeger (16/17 jaar oud, ben nu 22 jaar) mee omging om een gegeven moment uit elkaar viel door uiteenlopende redenen. Weliswaar zijn we nu wel hechte goede vrienden. Ik voel me op me gemak bij hun, kan op ze bouwen... gewoon goede vrienden. Daarnaast heb ik, doordat ik in een dorp woon, wel redelijk veel kenissen.
Toch mis ik het, een groep mensen om mee te gaan stappen. Ik ga weinig stappen, dit komt doordat 1 van mijn vrienden altijd moet voetballen om zondag, en ikzelf ben vaak aan het werk op vrijdag- en zaterdagnacht (taxi). Hier spreek ik wel erg veel mensen, val eerlijk gezegd nooit uit de toon en spreek mensen vrij gemakkelijk aan.
Doordat ik weinig ga stappen en ik vaak alleen om ga mijn die 2 vrienden, mis ik wat aanspraak en gezelligheid om me heen. Ik heb nog nooit een vriendin gehad, wat misschien ook wel samenhangt met het feit dat ik niet superveel meiden ontmoet. Ik ben best tevreden met mijzelf, vind mezelf soms best humor hebben, heb een leuke bijbaan en mijn studie gaat goed... en ik merk soms ook wel dat dames mij niet bepaald afstotelijk vinden.
Het gekke is wel dat ik mijzelf niet zie bij een van de groepen die ik vaak zie met de taxi, op dorp of tijdens het stappen. Ik hoef daar niet zomaar bij staan. Ik voel me absoluut niet te goed voor hun, maar ik voel me daar denk ik niet zo thuis. Het feit dat ik de behoefte heb om een grotere vriendengroep te hebben, sluit daar dus niet bepaald bij aan.
Normaal heb ik echt een hekel aan zulk soort berichten. "Stel je niet aan" is het eerste wat bij me op komt (en misschien nu ook bij jullie) Ik weet echter niet zo goed wat ik zoek en wil, en ik weet dus eigelijk ook niet wat ik precies voor reacties ik hier verwacht. Ik wilde het even van me af schrijven denk ik.
Thnx voor het lezen iig.
Later
ED
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.