abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56238082
vorige deeltje Singles #49; leven alsof ze een relatie hebben is vol. Welkom bij deel 50!

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------
pi_56239619
Jeuj! Ik doe weer mee en ik hoop me voorlopig nog niet af te melden . Vandaag wel zo'n klotedag gehad dat ik het wel fijn zou vinden om een vriendje te hebben maar ik weet dat ik daar na een nachtje slapen ook weer anders tegenaan kijk.

Ik ben trouwens benieuwd, veranderen anderen sterk als ze een relatie hebben? Ikzelf wordt er veel rustiger van, niet meer zo zoekend. In ieder geval veel minder stappen, zoek veel minder aandacht bij het andere geslacht. En ik ga ineens weer volwassen doen enzo, minder drinken, ik hou me meer bezig met de serieuzere dingen in het leven zoals school/werk en ik zit over het algemeen minder wat met mezelf in de knoop. Maar goed, nu is het doel dus om de rust te vinden zonder dat ik een relatie hebt, gaat goedkomen.
pi_56239964
Hey, had jij geen ban? Oh ja, ik zou ook wel een relatie willen hebben maar ach, zo is het voorlopig ook wel goed. Voorlopig dus.
For great justice!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 23 januari 2008 @ 00:05:24 #4
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56239978
Ha ik moet hier posten
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_56240040
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:04 schreef Q. het volgende:
Hey, had jij geen ban? Oh ja, ik zou ook wel een relatie willen hebben maar ach, zo is het voorlopig ook wel goed. Voorlopig dus.
Ik heb mij laten unbannen omdat de examens er bijna opzitten .
pi_56240395
Heb vandaag 'toevallig' een meisje teruggezien waar ik vroeger mee gedated heb.
In een tattooshop. Met haar nieuwe vriend. Het wordt zijn 5e tattoo.

Wat een vreemde wereld, niet?
pi_56240657
ik moet in dit topic maar weer een post plaatsen... zal toch wel lang single zijn...
pi_56240691
tvp
pi_56241610
Zeg me dat het niet waar is: het topic is vol?!?

En ik ben op dit moment aangeschoten (3 shotjes Goldstrike, ik voel ze nu). Ben net thuisgebracht door een zeer attente jongen en hij zo: "je weet dat ik je leuk vindt". En ik lachen, want ik weet dat idd.

Het is de kerel op wie ik 2 maanden geleden verliefd was. Maarre.. ik heb geluisterd naar alles wat hij te vertellen had en verder heb ik mezelf heel rustig opgesteld. Heb eigenlijk veel geglimlacht en niet verteld wat er in me omging. Dat doe je toch ook alleen maar aan mensen die het verdienen. En hij heeft het nog niet voor elkaar.

Zo, en dan nu lekker slapen. Mijn hoofdje is heel licht

Slaap lekker, te gekke Fok!Singles

P.S. en ik ben zo blij dat ik mezelf niet het hoofd op hol laat brengen. Onderbuikgevoelens ftw !:D
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56241959
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 02:14 schreef MNR het volgende:
Zeg me dat het niet waar is: het topic is vol?!?

En ik ben op dit moment aangeschoten (3 shotjes Goldstrike, ik voel ze nu). Ben net thuisgebracht door een zeer attente jongen en hij zo: "je weet dat ik je leuk vindt". En ik lachen, want ik weet dat idd.
Ik moet je teleurstellen, het is écht waar! Boefje . Hopelijk geen kater straks.
quote:
Het is de kerel op wie ik 2 maanden geleden verliefd was. Maarre.. ik heb geluisterd naar alles wat hij te vertellen had en verder heb ik mezelf heel rustig opgesteld. Heb eigenlijk veel geglimlacht en niet verteld wat er in me omging. Dat doe je toch ook alleen maar aan mensen die het verdienen. En hij heeft het nog niet voor elkaar.

Zo, en dan nu lekker slapen. Mijn hoofdje is heel licht

Slaap lekker, te gekke Fok!Singles

P.S. en ik ben zo blij dat ik mezelf niet het hoofd op hol laat brengen. Onderbuikgevoelens ftw !:D

Sterk hoor, ik zou na 3 Goldstrikes gezwicht zijn.
pi_56242345
Vrijdag en zaterdag weer stappen. Druk schema
  woensdag 23 januari 2008 @ 08:43:48 #12
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_56242675
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 18:16 schreef MLI het volgende:
Garrister: . . .
owjee... tis weer gedaan met de rust...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 23 januari 2008 @ 08:45:49 #13
94676 Garisson72
pi_56242688
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 00:24 schreef katerwater het volgende:
Heb vandaag 'toevallig' een meisje teruggezien waar ik vroeger mee gedated heb.
In een tattooshop. Met haar nieuwe vriend. Het wordt zijn 5e tattoo.

Wat een vreemde wereld, niet?
vind je dat al vreemd? er zijn mensen met wel meer dan 5 tattoo's heur.
pi_56246451
waarschijnlijk was het een heel lief burgertrutje
pi_56246679
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 04:59 schreef MLI het volgende:
Ik moet je teleurstellen, het is écht waar! Boefje . Hopelijk geen kater straks.
Geen kater

Maar Singles loopt nogal traag, dus ik was gisteravond verbaasd dat ie vol was
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:01:31 #16
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_56246763
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 23:50 schreef MLI het volgende:
Jeuj! Ik doe weer mee en ik hoop me voorlopig nog niet af te melden . Vandaag wel zo'n klotedag gehad dat ik het wel fijn zou vinden om een vriendje te hebben maar ik weet dat ik daar na een nachtje slapen ook weer anders tegenaan kijk.

Ik ben trouwens benieuwd, veranderen anderen sterk als ze een relatie hebben? Ikzelf wordt er veel rustiger van, niet meer zo zoekend. In ieder geval veel minder stappen, zoek veel minder aandacht bij het andere geslacht. En ik ga ineens weer volwassen doen enzo, minder drinken, ik hou me meer bezig met de serieuzere dingen in het leven zoals school/werk en ik zit over het algemeen minder wat met mezelf in de knoop. Maar goed, nu is het doel dus om de rust te vinden zonder dat ik een relatie hebt, gaat goedkomen.
Dat zou ik dus helemaal niet doen..

Stappen is ook met een vriendin leuk, minder drinken en me meer bezig houden met werk?
There is no rehab for stupidity.
pi_56246923
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 04:59 schreef MLI het volgende:

Sterk hoor, ik zou na 3 Goldstrikes gezwicht zijn.
Ow, nu snap ik je tweede opmerking. Ja, heb een zwak voor hem, gister ook een moment gehad dat ik echt zoiets had van "merde, zoenen, nu!!" maar hey, een snelle reflectie op het verleden geworpen en toen ging er maar 1 gedachte door me heen: "willen we dat nog een keer MNR? Neuj Dus wat gaan we doen? Niets En als hij zich uit wil sloven, mag hij dat, maar ik wil toch alleen maar een kerel die oprecht het beste met me voorheeft en lief voor me is Heb ik dat gisteren waargenomen? Nee Dus wat hebben we ermee gedaan? Niets
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:21:31 #18
94676 Garisson72
pi_56247172
maar als ik het zo allemaal van je lees, heb je hem wel in de waan gelaten dat hij nog kans bij je had. Waarom doe je dat dan? ter streling van je eigen ego, of laat je stiekum de deur nog wel op een kier?
pi_56247213
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:21 schreef Garisson72 het volgende:
maar als ik het zo allemaal van je lees, heb je hem wel in de waan gelaten dat hij nog kans bij je had. Waarom doe je dat dan? ter streling van je eigen ego, of laat je stiekum de deur nog wel op een kier?
Ik laat stiekem de deur nog op een kier.
pi_56247549
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:57 schreef MNR het volgende:

[..]

Geen kater

Maar Singles loopt nogal traag, dus ik was gisteravond verbaasd dat ie vol was
Maar nu ben ik terug, dan gaat de reeks alvast sneller omdat ik toch zo'n 25% van de posts voor mijn rekening neem. . Maar dat kon jij gisteren niet weten natuurlijk.
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef MNR het volgende:

[..]

Zou ik ook doen, je weet maar nooit wanneer je behoefte krijgt om wraak te nemen of zin krijgt in seks.
Dat en je zou de enige niet zijn die maanden later alsnog krijgt wat ze wil.
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 08:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

pi_56247564
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 08:45 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

vind je dat al vreemd? er zijn mensen met wel meer dan 5 tattoo's heur.
Niet die tattoo's zijn vreemd, maar het feit dat ik het braafste meisje dat ik ooit gekend heb, tegenkom in een tattooshop, met een stoere kerel naast haar .

Weer iets bijgeleerd over de mens
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:47:41 #22
94676 Garisson72
pi_56247829
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef MNR het volgende:

om eerlijk te zijn hou ik niet zo van dit soort spelletjes. Hard to get spelen is één ding, maar nu wek je de indruk dat je je lekker al zijn 'harde werk' ( ) laat aanleunen en welgevallen, terwijl je zelf helemaal geen respons geeft. Althans, dat proef ik uit je posts.
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:48:45 #23
94676 Garisson72
pi_56247860
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef katerwater het volgende:

Niet die tattoo's zijn vreemd, maar het feit dat ik het braafste meisje dat ik ooit gekend heb, tegenkom in een tattooshop, met een stoere kerel naast haar .
jaja, ik snap mijn eigen grapjens wel.
pi_56247920
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
Maar nu ben ik terug, dan gaat de reeks alvast sneller omdat ik toch zo'n 25% van de posts voor mijn rekening neem. . Maar dat kon jij gisteren niet weten natuurlijk.
Nee, gister niet nee
quote:
Zou ik ook doen, je weet maar nooit wanneer je behoefte krijgt om wraak te nemen of zin krijgt in seks. Dat en je zou de enige niet zijn die maanden later alsnog krijgt wat ze wil.
Wraak is niet eens in me opgekomen en om de seks is het me ook niet te doen.
pi_56248026
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
om eerlijk te zijn hou ik niet zo van dit soort spelletjes. Hard to get spelen is één ding, maar nu wek je de indruk dat je je lekker al zijn 'harde werk' ( ) laat aanleunen en welgevallen, terwijl je zelf helemaal geen respons geeft. Althans, dat proef ik uit je posts.
Het is geen spelletje. Misschien kom ik zo over, maar hij heeft inmiddels ook een ander in z'n bed en praat wel zo tegen mij en gaat zo met mij om. Jij mag het 'hard to get' vinden, voor mij is het zelfbescherming en heel goed in de gaten houden wat goed voor mij is. Tot het moment plaats vindt dat ik hem vertrouw, zal ik mijn bescherming laten vallen.
  woensdag 23 januari 2008 @ 13:22:58 #26
94676 Garisson72
pi_56248753
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef MNR het volgende:

Het is geen spelletje.
ik bedoelde eigenlijk niet eens dat jij een spelletje speelt, maar dat jullie dat dan allebei doen. Ik hou meer van echte duidelijkheid.
quote:

Misschien kom ik zo over, maar hij heeft inmiddels ook een ander in z'n bed en praat wel zo tegen mij en gaat zo met mij om.
ah kijk, dat wisten we nog niet! the plot thickens...
werpt een ander licht op de zaak, het is dus gewoon een gladde player als ik het zo lees. Mijden als de builenpest zou ik dan denken, maar eigenlijk wek je niet de indruk dat je dat doet want je laat immers de deur op een kier.
quote:
Jij mag het 'hard to get' vinden, voor mij is het zelfbescherming en heel goed in de gaten houden wat goed voor mij is. Tot het moment plaats vindt dat ik hem vertrouw, zal ik mijn bescherming laten vallen.
jij noemt dat zelfbescherming, ik denk eerder aan 'flirten met het (nood)lot'.
pi_56249176
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
ik denk eerder aan 'flirten met het (nood)lot'.
Dat kan heel vermakelijk en spannend zijn en, als resultaten uit het verleden enig vervolg krijgen, uitstekend materiaal om hier van je af te schrijven opleveren .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_56249933
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef MNR het volgende:

[..]

Het is geen spelletje. Misschien kom ik zo over, maar hij heeft inmiddels ook een ander in z'n bed en praat wel zo tegen mij en gaat zo met mij om. Jij mag het 'hard to get' vinden, voor mij is het zelfbescherming en heel goed in de gaten houden wat goed voor mij is. Tot het moment plaats vindt dat ik hem vertrouw, zal ik mijn bescherming laten vallen.
Besef vooral dat niet elke jongen het leuk vindt om zo behandeld te worden.
In dit geval is het gerechtvaardigd
pi_56250419
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
ik bedoelde eigenlijk niet eens dat jij een spelletje speelt, maar dat jullie dat dan allebei doen. Ik hou meer van echte duidelijkheid.
Ik ben op mijn hoede en dat is niet voor niets.
quote:
ah kijk, dat wisten we nog niet! the plot thickens...
werpt een ander licht op de zaak, het is dus gewoon een gladde player als ik het zo lees. Mijden als de builenpest zou ik dan denken, maar eigenlijk wek je niet de indruk dat je dat doet want je laat immers de deur op een kier.
Ik kan mijn intuitie en gevoelens bij hem niet de vrije loop laten. Mijn intuitie geeft me aan dat hij geen partij voor me is atm. Wel, daar luister ik gewoon naar. Mijn gevoelens met hem delen doe ik ook niet, want a) hij rent hard weg en b) het kost mij weer energie als ik mezelf weer af moet gaan sluiten voor hem.

Als ik dus zo met iemand omga, heb ik daar dus een reden voor.
quote:
jij noemt dat zelfbescherming, ik denk eerder aan 'flirten met het (nood)lot'.
Bedankt voor jullie waarschuwing Ik was niet van plan om hem in te sluiten en ik zit ook niet zo omhoog
pi_56252234
Ik denk dat MNR wel weet wat ze doet, zolang het bij 3 shotjes blijft .
pi_56252519
volgende keer zal hij er gewoon de 4de en 5de ingooien
  woensdag 23 januari 2008 @ 19:30:37 #32
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_56257454
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:02 schreef Den_Haag het volgende:
volgende keer zal hij er gewoon de 4de en 5de ingooien
Mannen kennende
  woensdag 23 januari 2008 @ 20:37:13 #33
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56259547
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 08:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Verschuil je maar snel achter mijn brede rug, dan ziet ze je niet

Lips heeft misschien binnenkort een nieuwtje, maar ik wacht nog even hoe dingen lopen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_56261473
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 19:30 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

Mannen kennende

:Y
pi_56264532
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef Lips het volgende:

[..]

Verschuil je maar snel achter mijn brede rug, dan ziet ze je niet
Er is geen ontsnappen aan.

Ik ga morgen wat drinken met een leuke vent. Boot eerst afgehouden omdat ik het al dat gedoe eigenlijk een beetje zat begin te raken maar zijn tactiek is verdomd goed. .

Geen shotjes in ieder geval, gaan gewoon koffie drinken.
pi_56264568
ja ja
pi_56264623
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 23:30 schreef Den_Haag het volgende:
ja ja
Waar doel je precies op?
pi_56265461
ik wil gewoon liefde / neuken, een natte kut... maarja ik mag al blij zijn met een glimlach....
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:06:01 #39
94676 Garisson72
pi_56268612
Kijk RealZeus, het kan altijd erger christus te paard....
pi_56269030
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:
christus te paard....
Ik vermoed een zekere voorkeur voor Lady Godiva, maar verder spat de subtiliteit er wel van af. Het woord "liefde" nog even tussen neus en lippen door gebruiken helpt .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 24 januari 2008 @ 09:51:12 #41
94676 Garisson72
pi_56269253
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:36 schreef Litpho het volgende:
Het woord "liefde" nog even tussen neus en lippen door gebruiken helpt .
ja allemaal leuk en aardig, maar een liefdevolle glimlach is al niet goed genoeg meer voor monneer. Tsk.
pi_56272617
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk RealZeus, het kan altijd erger christus te paard....
Een nieuw dieptepunt
pi_56273701
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 12:21 schreef MNR het volgende:

[..]

Een nieuw dieptepunt
Het kan altijd nog lager!
For great justice!
  donderdag 24 januari 2008 @ 15:29:48 #44
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56276768
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 00:03 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik wil gewoon liefde / neuken, een natte kut... maarja ik mag al blij zijn met een glimlach....
Als jij dat bent op die foto dan is een glimlach ook wel het hoogst haalbare
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_56277069
De koffie was lekker, de date was gezellig maar geen herhaling.

Oh Edwin: zorg dat je rijk wordt, kan een hoop voor je betekenen.
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:25:44 #46
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_56277853
Single zijn is leuk. . Dus.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:37:04 #47
94676 Garisson72
pi_56278093
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:25 schreef Detroit het volgende:
Single zijn is leuk. . Dus.
maar niet lang meer
pi_56278163
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 15:29 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Als jij dat bent op die foto dan is een glimlach ook wel het hoogst haalbare
Ach, ik ben blij dat we jou nu eens eindelijk een keer zien (glim)lachen op een pic, Shitje.
  donderdag 24 januari 2008 @ 16:43:58 #49
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56278244
quote:
Op donderdag 24 januari 2008 16:39 schreef dawg het volgende:

[..]

Ach, ik ben blij dat we jou nu eens eindelijk een keer zien (glim)lachen op een pic, Shitje.
Ja, met alcohol lukt dat wel enigzins ja..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_56279079
4 goldstrikes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')