Ik heb mij laten unbannen omdat de examens er bijna opzittenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:04 schreef Q. het volgende:
Hey, had jij geen ban? Oh ja, ik zou ook wel een relatie willen hebben maar ach, zo is het voorlopig ook wel goed. Voorlopig dus.
Ik moet je teleurstellen, het is écht waar! Boefjequote:Op woensdag 23 januari 2008 02:14 schreef MNR het volgende:
Zeg me dat het niet waar is: het topic is vol?!?
En ik ben op dit moment aangeschoten (3 shotjes Goldstrike, ik voel ze nu). Ben net thuisgebracht door een zeer attente jongen en hij zo: "je weet dat ik je leuk vindt". En ik lachen, want ik weet dat idd.
quote:Het is de kerel op wie ik 2 maanden geleden verliefd was. Maarre.. ik heb geluisterd naar alles wat hij te vertellen had en verder heb ik mezelf heel rustig opgesteld. Heb eigenlijk veel geglimlacht en niet verteld wat er in me omging. Dat doe je toch ook alleen maar aan mensen die het verdienen. En hij heeft het nog niet voor elkaar.
Zo, en dan nu lekker slapen. Mijn hoofdje is heel licht![]()
![]()
Slaap lekker, te gekke Fok!Singles
P.S. en ik ben zo blij dat ik mezelf niet het hoofd op hol laat brengen. Onderbuikgevoelens ftw !:D
vind je dat al vreemd? er zijn mensen met wel meer dan 5 tattoo's heur.quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:24 schreef katerwater het volgende:
Heb vandaag 'toevallig' een meisje teruggezien waar ik vroeger mee gedated heb.
In een tattooshop. Met haar nieuwe vriend. Het wordt zijn 5e tattoo.
Wat een vreemde wereld, niet?
Geen katerquote:Op woensdag 23 januari 2008 04:59 schreef MLI het volgende:
Ik moet je teleurstellen, het is écht waar! Boefje. Hopelijk geen kater straks.
Dat zou ik dus helemaal niet doen..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:50 schreef MLI het volgende:
Jeuj! Ik doe weer mee en ik hoop me voorlopig nog niet af te melden. Vandaag wel zo'n klotedag gehad dat ik het wel fijn zou vinden om een vriendje te hebben
maar ik weet dat ik daar na een nachtje slapen ook weer anders tegenaan kijk.
Ik ben trouwens benieuwd, veranderen anderen sterk als ze een relatie hebben? Ikzelf wordt er veel rustiger van, niet meer zo zoekend. In ieder geval veel minder stappen, zoek veel minder aandacht bij het andere geslacht. En ik ga ineens weer volwassen doen enzo, minder drinken, ik hou me meer bezig met de serieuzere dingen in het leven zoals school/werk en ik zit over het algemeen minder wat met mezelf in de knoop. Maar goed, nu is het doel dus om de rust te vinden zonder dat ik een relatie hebt, gaat goedkomen.
Ow, nu snap ik je tweede opmerking. Ja, heb een zwak voor hem, gister ook een moment gehad dat ik echt zoiets had van "merde, zoenen, nu!!" maar hey, een snelle reflectie op het verleden geworpen en toen ging er maar 1 gedachte door me heen: "willen we dat nog een keer MNR? Neujquote:Op woensdag 23 januari 2008 04:59 schreef MLI het volgende:
![]()
Sterk hoor, ik zou na 3 Goldstrikes gezwicht zijn.
Ik laat stiekem de deur nog op een kier.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:21 schreef Garisson72 het volgende:
maar als ik het zo allemaal van je lees, heb je hem wel in de waan gelaten dat hij nog kans bij je had. Waarom doe je dat dan? ter streling van je eigen ego, of laat je stiekum de deur nog wel op een kier?
Maar nu ben ik terug, dan gaat de reeks alvast sneller omdat ik toch zo'n 25% van de posts voor mijn rekening neem.quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen kater
Maar Singles loopt nogal traag, dus ik was gisteravond verbaasd dat ie vol was
Zou ik ook doen, je weet maar nooit wanneer je behoefte krijgt om wraak te nemen of zin krijgt in seks.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik laat stiekem de deur nog op een kier.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
owjee... tis weer gedaan met de rust...
Niet die tattoo's zijn vreemd, maar het feit dat ik het braafste meisje dat ik ooit gekend heb, tegenkom in een tattooshop, met een stoere kerel naast haarquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
vind je dat al vreemd? er zijn mensen met wel meer dan 5 tattoo's heur.
om eerlijk te zijn hou ik niet zo van dit soort spelletjes. Hard to get spelen is één ding, maar nu wek je de indruk dat je je lekker al zijn 'harde werk' (quote:
jaja, ik snap mijn eigen grapjens wel.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:38 schreef katerwater het volgende:
Niet die tattoo's zijn vreemd, maar het feit dat ik het braafste meisje dat ik ooit gekend heb, tegenkom in een tattooshop, met een stoere kerel naast haar.
Nee, gister niet neequote:Op woensdag 23 januari 2008 12:37 schreef MLI het volgende:
Maar nu ben ik terug, dan gaat de reeks alvast sneller omdat ik toch zo'n 25% van de posts voor mijn rekening neem.. Maar dat kon jij gisteren niet weten natuurlijk.
Wraak is niet eens in me opgekomen en om de seks is het me ook niet te doen.quote:Zou ik ook doen, je weet maar nooit wanneer je behoefte krijgt om wraak te nemen of zin krijgt in seks.Dat en je zou de enige niet zijn die maanden later alsnog krijgt wat ze wil.
Het is geen spelletje. Misschien kom ik zo over, maar hij heeft inmiddels ook een ander in z'n bed en praat wel zo tegen mij en gaat zo met mij om. Jij mag het 'hard to get' vinden, voor mij is het zelfbescherming en heel goed in de gaten houden wat goed voor mij is. Tot het moment plaats vindt dat ik hem vertrouw, zal ik mijn bescherming laten vallen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:47 schreef Garisson72 het volgende:
om eerlijk te zijn hou ik niet zo van dit soort spelletjes. Hard to get spelen is één ding, maar nu wek je de indruk dat je je lekker al zijn 'harde werk' () laat aanleunen en welgevallen, terwijl je zelf helemaal geen respons geeft. Althans, dat proef ik uit je posts.
ik bedoelde eigenlijk niet eens dat jij een spelletje speelt, maar dat jullie dat dan allebei doen. Ik hou meer van echte duidelijkheid.quote:
ah kijk, dat wisten we nog niet!quote:
Misschien kom ik zo over, maar hij heeft inmiddels ook een ander in z'n bed en praat wel zo tegen mij en gaat zo met mij om.
jij noemt dat zelfbescherming, ik denk eerder aan 'flirten met het (nood)lot'.quote:Jij mag het 'hard to get' vinden, voor mij is het zelfbescherming en heel goed in de gaten houden wat goed voor mij is. Tot het moment plaats vindt dat ik hem vertrouw, zal ik mijn bescherming laten vallen.
Dat kan heel vermakelijk en spannend zijn en, als resultaten uit het verleden enig vervolg krijgen, uitstekend materiaal om hier van je af te schrijven opleverenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
ik denk eerder aan 'flirten met het (nood)lot'.
Besef vooral dat niet elke jongen het leuk vindt om zo behandeld te worden.quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is geen spelletje. Misschien kom ik zo over, maar hij heeft inmiddels ook een ander in z'n bed en praat wel zo tegen mij en gaat zo met mij om. Jij mag het 'hard to get' vinden, voor mij is het zelfbescherming en heel goed in de gaten houden wat goed voor mij is. Tot het moment plaats vindt dat ik hem vertrouw, zal ik mijn bescherming laten vallen.
Ik ben op mijn hoede en dat is niet voor niets.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
ik bedoelde eigenlijk niet eens dat jij een spelletje speelt, maar dat jullie dat dan allebei doen. Ik hou meer van echte duidelijkheid.
Ik kan mijn intuitie en gevoelens bij hem niet de vrije loop laten. Mijn intuitie geeft me aan dat hij geen partij voor me is atm. Wel, daar luister ik gewoon naar. Mijn gevoelens met hem delen doe ik ook niet, want a) hij rent hard weg en b) het kost mij weer energie als ik mezelf weer af moet gaan sluiten voor hem.quote:ah kijk, dat wisten we nog niet!the plot thickens...
werpt een ander licht op de zaak, het is dus gewoon een gladde player als ik het zo lees. Mijden als de builenpest zou ik dan denken, maar eigenlijk wek je niet de indruk dat je dat doet want je laat immers de deur op een kier.
Bedankt voor jullie waarschuwingquote:jij noemt dat zelfbescherming, ik denk eerder aan 'flirten met het (nood)lot'.
Mannen kennendequote:Op woensdag 23 januari 2008 16:02 schreef Den_Haag het volgende:
volgende keer zal hij er gewoon de 4de en 5de ingooien
Verschuil je maar snel achter mijn brede rug, dan ziet ze je nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
owjee... tis weer gedaan met de rust...
Er is geen ontsnappen aan.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:37 schreef Lips het volgende:
[..]
Verschuil je maar snel achter mijn brede rug, dan ziet ze je niet
Ik vermoed een zekere voorkeur voor Lady Godiva, maar verder spat de subtiliteit er wel van af. Het woord "liefde" nog even tussen neus en lippen door gebruiken helptquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:
christus te paard....
ja allemaal leuk en aardig, maar een liefdevolle glimlach is al niet goed genoeg meer voor monneer. Tsk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:36 schreef Litpho het volgende:
Het woord "liefde" nog even tussen neus en lippen door gebruiken helpt.
Een nieuw dieptepuntquote:Op donderdag 24 januari 2008 09:06 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk RealZeus, het kan altijd ergerchristus te paard....
Als jij dat bent op die foto dan is een glimlach ook wel het hoogst haalbarequote:Op donderdag 24 januari 2008 00:03 schreef EdwinHeijmen het volgende:
ik wil gewoon liefde / neuken, een natte kut... maarja ik mag al blij zijn met een glimlach....
Ach, ik ben blij dat we jou nu eens eindelijk een keer zien (glim)lachen op een pic, Shitje.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:29 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Als jij dat bent op die foto dan is een glimlach ook wel het hoogst haalbare
Ja, met alcohol lukt dat wel enigzins ja..quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ach, ik ben blij dat we jou nu eens eindelijk een keer zien (glim)lachen op een pic, Shitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |