Ik word hier zo gek, moet het aan iemand kwijt maar dat kan helaas aan niemand!
Dan maar op een forum...
Ik ben hier nieuw en weet nog niet helemaal hoe alles werkt, dus hoop dat ik het goed plaats.
hoe zal ik beginnen.........
Ik ben helemaal hotel de botel smoor verliefd!!
Op een hele leuke, grappige, knappe, goed geklede, sexy, spontane, lieve jongen...... Met een vriendin.
Hij werkt bij mij, of beter gezegd hij is zelfs een beetje mijn baas.
Ik ken hem al een tijdje, hij zag mij altijd al zitten.. Had al een paar keer aan mij gevraagd om te "daten" maar ik ging daar nooit op in. Ik dacht dat hij niet serieus was en eerlijk gezegd zag ik hem toen nog niet op de manier als hoe ik hem nu zie..
Er heerste altijd een spanning tussen ons als we aan het werk waren en die spanning werd steeds erger.
Ik begon hem toch anders te zien en we waren veel aan het flirten op werk (maar niks serieus).
Ik ging op vakantie & we hadden afgesproken na de vakantie toch maar is wat leuks te gaan doen samen.
Eigenlijk heb ik bijna niet meer aan hem gedacht op vakantie, khad daar allang een andere leuke jongen ontmoet.
Toen ik terug kwam van vakantie had mn collega een vriendin..
Hij zei dat hij het jammer vond dat we niet meer konden gaan daten, dat vond ik ook maar was wel blij voor hem.
Op het werk bleven we wel doorgaan met flirten, nu werd het wel wat serieuzer.. Als ik terug kwam van werk moest ik veel aan hem denken maar een dag later was ik het alweer vergeten.
Ik ben ( normaal gesproken) echt wel zo dat ik van jongens af blijf als ze een vriendin hebben maar nu werd het toch wel lastig.
Hij liep met mij mee na toen we klaar met werken waren.. De hele tijd was hij aan het bluffen over kussen.
Ik kon me niet meer inhouden en had hem toen gekust.
Meteen toen dat gebeurde wist ik dat het niet bij 1 keer zal gaan blijven.
dat bleef het ook niet, iedere keer waren we stiekem aan het kussen.. maar als we klaar waren met werken liep hij weer naar zijn vriendin.
Zo frustrerend want ik begon hem met de dag leuker te vinden.
Nou ben ik niet bepaald een naief meisje & ik wist ook wel dat hij bij zn vriendin zou blijven en dat dit waarschijnlijk alleen maar spannig voor hem was.
Als hij niet bij zijn vriendin was. dat was alleen op een maandag, was die bij mij. Als ik wist dat hij aan het werk was smste we elkaar en belde we elkaar..
hij vertelde mij dat hij mij ook wel erg leuk vond en dat hij soms wel begon te twijfelen wat hij nou zou willen.. Ik heb al een paar keer tegen hem gezegd dat ik er mee wil kappen omdat ik weet dat hij toch niet bij haar weggaat. & het gevoel dat als ik s;avonds thuis aan hem denk en hij ligt te naaienn met zijn vriendin maakt me knetter gek!
Natuurlijk kon ik het niet vol houden, want kon hem gewoon niet weerstaan..
Zo ging het nog een tijdje door.
Afgelopen weekend ging zijn vriendin een paar dagen naar het buitenland.
Toen zijn we samen een weekendje weggeweest. Nu ben ik dus echt tot over mijn oren verliefd!
Het was echt top. maar ik weet dat ik dom bezig ben! echt waar.. ik besef het maar al te goed.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft en dat hij het ook niet meer weet, maar ergens weet ik toch wel dat hij bij haar blijft.
Ik zie wel duidelijk dat hij mij ook meer dan leuk vind en dat hij wel degelijk gevoelens voor me heeft.
Het weekendje dat we weg waren heeft dat wel duidelijk laten merken. Er zijn ook wat traantjes gevallen door ons beide over de hele situatie.
Hij geeft zelf aan dat het een hele stap voor hem is om het uit te maken met zijn vriendin, en dat hij nog tijd nodig heeft! wel respecteerd hij mijn keuze als ik er definitief mee zal stoppen. Alleen hij is ook niet gek en weet maar al te goed dat ik dat toch niet kan!
Ik maak mezelf nu stapel gek, kan alleen maar aan hem denken & word zo gek van de gedachte dat hij nu bij zijn vriendin is. Hij is ook zo onduidelijk en weet het zelf ook allemaal niet.
Ik hoor graag jullie meningen hier van en advies zo ook wel fijn zijn;)
Lief, B.