abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57769564
Ik word hier zo gek, moet het aan iemand kwijt maar dat kan helaas aan niemand!
Dan maar op een forum...
Ik ben hier nieuw en weet nog niet helemaal hoe alles werkt, dus hoop dat ik het goed plaats.
hoe zal ik beginnen.........
Ik ben helemaal hotel de botel smoor verliefd!!
Op een hele leuke, grappige, knappe, goed geklede, sexy, spontane, lieve jongen...... Met een vriendin.
Hij werkt bij mij, of beter gezegd hij is zelfs een beetje mijn baas.
Ik ken hem al een tijdje, hij zag mij altijd al zitten.. Had al een paar keer aan mij gevraagd om te "daten" maar ik ging daar nooit op in. Ik dacht dat hij niet serieus was en eerlijk gezegd zag ik hem toen nog niet op de manier als hoe ik hem nu zie..
Er heerste altijd een spanning tussen ons als we aan het werk waren en die spanning werd steeds erger.
Ik begon hem toch anders te zien en we waren veel aan het flirten op werk (maar niks serieus).
Ik ging op vakantie & we hadden afgesproken na de vakantie toch maar is wat leuks te gaan doen samen.
Eigenlijk heb ik bijna niet meer aan hem gedacht op vakantie, khad daar allang een andere leuke jongen ontmoet.
Toen ik terug kwam van vakantie had mn collega een vriendin..
Hij zei dat hij het jammer vond dat we niet meer konden gaan daten, dat vond ik ook maar was wel blij voor hem.
Op het werk bleven we wel doorgaan met flirten, nu werd het wel wat serieuzer.. Als ik terug kwam van werk moest ik veel aan hem denken maar een dag later was ik het alweer vergeten.
Ik ben ( normaal gesproken) echt wel zo dat ik van jongens af blijf als ze een vriendin hebben maar nu werd het toch wel lastig.
Hij liep met mij mee na toen we klaar met werken waren.. De hele tijd was hij aan het bluffen over kussen.
Ik kon me niet meer inhouden en had hem toen gekust.
Meteen toen dat gebeurde wist ik dat het niet bij 1 keer zal gaan blijven.
dat bleef het ook niet, iedere keer waren we stiekem aan het kussen.. maar als we klaar waren met werken liep hij weer naar zijn vriendin.
Zo frustrerend want ik begon hem met de dag leuker te vinden.
Nou ben ik niet bepaald een naief meisje & ik wist ook wel dat hij bij zn vriendin zou blijven en dat dit waarschijnlijk alleen maar spannig voor hem was.
Als hij niet bij zijn vriendin was. dat was alleen op een maandag, was die bij mij. Als ik wist dat hij aan het werk was smste we elkaar en belde we elkaar..
hij vertelde mij dat hij mij ook wel erg leuk vond en dat hij soms wel begon te twijfelen wat hij nou zou willen.. Ik heb al een paar keer tegen hem gezegd dat ik er mee wil kappen omdat ik weet dat hij toch niet bij haar weggaat. & het gevoel dat als ik s;avonds thuis aan hem denk en hij ligt te naaienn met zijn vriendin maakt me knetter gek!
Natuurlijk kon ik het niet vol houden, want kon hem gewoon niet weerstaan..
Zo ging het nog een tijdje door.
Afgelopen weekend ging zijn vriendin een paar dagen naar het buitenland.
Toen zijn we samen een weekendje weggeweest. Nu ben ik dus echt tot over mijn oren verliefd!
Het was echt top. maar ik weet dat ik dom bezig ben! echt waar.. ik besef het maar al te goed.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft en dat hij het ook niet meer weet, maar ergens weet ik toch wel dat hij bij haar blijft.
Ik zie wel duidelijk dat hij mij ook meer dan leuk vind en dat hij wel degelijk gevoelens voor me heeft.
Het weekendje dat we weg waren heeft dat wel duidelijk laten merken. Er zijn ook wat traantjes gevallen door ons beide over de hele situatie.
Hij geeft zelf aan dat het een hele stap voor hem is om het uit te maken met zijn vriendin, en dat hij nog tijd nodig heeft! wel respecteerd hij mijn keuze als ik er definitief mee zal stoppen. Alleen hij is ook niet gek en weet maar al te goed dat ik dat toch niet kan!

Ik maak mezelf nu stapel gek, kan alleen maar aan hem denken & word zo gek van de gedachte dat hij nu bij zijn vriendin is. Hij is ook zo onduidelijk en weet het zelf ook allemaal niet.

Ik hoor graag jullie meningen hier van en advies zo ook wel fijn zijn;)

Lief, B.
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:26:30 #2
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57769841
Je wilt het waarschijnlijk liever niet horen, maar meneer eet heerlijk van twee walletjes en hij hoeft er niet eens moeite voor te doen. Jij wordt hier doodongelukkig van. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten en ben er gelukkig zelf op tijd mee gekapt. Hij gaat er niet mee stoppen, waarom zou hij ook?

Daarbij komt, stel dat ie voor jou zou kiezen, zou je hem dan nog kunnen vertrouwen?
pi_57769864
Vergeet hem.

hmm onze usernamen lijken wel erg op elkaar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_57770022
Ook al zou ie weggaan bij zijn vriendin en jou vriend worden, zou jij hem dan vertrouwen?
Zo makkelijk als ie nu zijn vriendin belazerd zal ie dat ook weer bij jou kunnen gaan doen.

Dumpen die gast
pi_57770033
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:26 schreef twentemeisje het volgende:
Je wilt het waarschijnlijk liever niet horen, maar meneer eet heerlijk van twee walletjes en hij hoeft er niet eens moeite voor te doen. Jij wordt hier doodongelukkig van. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten en ben er gelukkig zelf op tijd mee gekapt. Hij gaat er niet mee stoppen, waarom zou hij ook?

Daarbij komt, stel dat ie voor jou zou kiezen, zou je hem dan nog kunnen vertrouwen?
Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.
Wat ik alleen niet snap en echt niet met mijn hoofd bij kan, als je zo ontzettend verliefd ben op je huidige vriendin. waarom ga je dan in vredes naam vreemd als je echt niemand anders wilt?!
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:32:18 #6
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_57770052
Klinkt alsof hij je aan het lijntje houd (wat twentemeisje zegt).
Wellicht dat het erop lijkt dat hij wat met je wil. Maar hij kan je ook gewoon een rad voor je ogen draaien.
Hij is iig niet echt betrouwbaar.

Je kunt het afwachten, je kunt verder gaan allen of zijn vriendin ermee confronteren. maar dat kon wel eens negatief uitpakken (hij kiest voor zijn vriendin of verliest zijn vriendin en laat jouw ook vallen).

Tja, je kunt wachten, maar hoelang wil je wachten en hoe lang wil je nog potentieel 'lijden' voor die jongen?
Er is zat andere vis in de zee. Dat ie je baas is op het werk zal eht niet echt gemakkelijk voor je maken in je dagelijkse bezigheden. (hmm, ik heb dit verhaal al eens gehoord deze afgelopen week van iemand die ik ken..)
I mean no harm
pi_57770066
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef Mirre het volgende:
Ook al zou ie weggaan bij zijn vriendin en jou vriend worden, zou jij hem dan vertrouwen?
Zo makkelijk als ie nu zijn vriendin belazerd zal ie dat ook weer bij jou kunnen gaan doen.

Dumpen die gast
Dat wat zij zegt.
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:33:58 #8
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770102
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef brach het volgende:

[..]

Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.
Wat ik alleen niet snap en echt niet met mijn hoofd bij kan, als je zo ontzettend verliefd ben op je huidige vriendin. waarom ga je dan in vredes naam vreemd als je echt niemand anders wilt?!
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet in de wieg gelegd voor een monogaam bestaan... En dat is ook prima, zolang je daar maar duidelijk over bent. Nu belazert hij jullie allebei, zijn vriendin weet van niks en jou laat hij in de waan dat er wellicht meer te halen is dan de 'affair' die jullie nu hebben...
pi_57770183
ik geloof dat er een vrij duidelijk objectief advies is voor de TS
Extremistisch gematigd.
pi_57770197
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef brach het volgende:

[..]

Omdat hij het begrip trouw niet zo nauw neemt.
Omdat hij vindt dat hij het kan maken.
Omdat het een egoist is.
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:39:44 #11
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_57770257
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef Mirre het volgende:

Dumpen die gast
Tja, zo lust ik er nog wel 1.
Als jullie elkaars 'ware' zijn dan is dat toch logisch.
Moet hij anders tot zijn 80 bij zijn vriendin blijven, totdat zij het eerste sterft.
Voordat hij een nieuwe vriendin mag zoeken?
pi_57770350
Ik moet wel zeggen, ik heb hele stukke weg gelaten in mijn forum bericht omdat het anders we erg lang zou worden.
Als ik dit zou lezen van iemand zou ik het zelfde zeggen: dumpen die gast!
We zijn alleen zo close dat ik dat gewoon niet kan, gisteren stuurde hij een smsje met de tekst: je zit in mijn hoofd en ik krijg je er niet meer uit.
Eigenlijk denkt dus iedereen dat er geen kans bestaat dat hij mij echt leuk vind maar de stap gewoon nog niet heeft durven nemen om het uit te maken met zijn vriendin?..
pff wat is dit kut zeg...
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:43:22 #13
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770355
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Moet hij anders tot zijn 80 bij zijn vriendin blijven, totdat zij het eerste sterft.
Natuurlijk niet, maar de kans is toch wel heel groot dat er een trust issue gaat ontstaan. Als jij degene bent waarmee hij achter de rug van zijn huidige vriendin om rommelt cq. iets opbouwt, dan is het toch niet raar dat je je vervolgens afvraagt of hij dat jou dan ook niet zal flikken?

En volgens mij is het concept van een relatie toch niet dat je ondertussen al op zoek bent naar de volgende
pi_57770374
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Of het eerst uitmaken voor je je in de armen van een ander stort Daarmee hoef je niet tot je 80e te wachten hoor
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:45:23 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57770417
dus hij is min of meer je baas?... dat geeft hem natuurlijk ook een machtspositie...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:45:48 #16
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770427
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:43 schreef brach het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik heb hele stukke weg gelaten in mijn forum bericht omdat het anders we erg lang zou worden.
Als ik dit zou lezen van iemand zou ik het zelfde zeggen: dumpen die gast!
We zijn alleen zo close dat ik dat gewoon niet kan, gisteren stuurde hij een smsje met de tekst: je zit in mijn hoofd en ik krijg je er niet meer uit.
Eigenlijk denkt dus iedereen dat er geen kans bestaat dat hij mij echt leuk vind maar de stap gewoon nog niet heeft durven nemen om het uit te maken met zijn vriendin?..
pff wat is dit kut zeg...
Dit is niet iets waardoor mijn idee over deze situatie verandert, het past juist perfect in het plaatje. We kunnen er natuurlijk hardstikke naast zitten, maar waarom zou hij niet voor jou gaan als ie veel meer voor jou zou voelen dan voor zijn vriendin? Wat houdt hem dan nog tegen zou je zeggen?
pi_57770501
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:43 schreef brach het volgende:
Zou best kunnen dat hij dat doet, maar de vraag is meer: wat heb je dan gewonnen? Een man die jou hetzelfde flikt zodra de eerste spanning er een beetje vanaf is?

Daarnaast heb je hem nu ook wel weinig reden gegeven om het uit te maken. Hij mag er toch wel op. Bij haar en bij jou.
pi_57770690
in 1 keer ermee kappen gaat het dus niet worden, dat kan ik gewoon niet!
door jullie berichtjes zijn mn ogen wel wat meer geopend..
Ik ga het er maar weer met hem over hebben.. Wat kan ik het beste doen? ipv direct dumpen...
pi_57770757
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef brach het volgende:
in 1 keer ermee kappen gaat het dus niet worden, dat kan ik gewoon niet!
Ga er maar mee door, het wordt vast vanzelf steeds makkelijker naarmate je meer gevoelens voor hem krijgt
quote:

door jullie berichtjes zijn mn ogen wel wat meer geopend..
Ik ga het er maar weer met hem over hebben.. Wat kan ik het beste doen? ipv direct dumpen...
Hem laten kiezen tussen jou of haar en ondertussen je beentjes bij elkaar houden
  woensdag 2 april 2008 @ 00:00:38 #20
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57770776
ik zou hem waarschuwen dat je wilt dat hij snel een keuze maakt, en doet ie dat niet met welk excuus dan ook, dan kan je hem denk ik beter vergeten
Droeloe
  woensdag 2 april 2008 @ 00:00:40 #21
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770778
Ik denk dat direct dumpen echt het meest effectieve is dat je kunt doen. Zeg hem dat je geen tweede keus of reservevriendin wilt zijn. Als zijn gevoelens oprecht zijn geef je hem tenminste een reden om voor jou te kiezen, nu hoeft ie niet te kiezen, hij heeft jullie immers allebei.
pi_57771396
Ik heb net een smsje gemaakt.. die ik morgen ga sturen ( kan nu niet omdat hij bij zijn vriendin is! :S)
Ik heb er in gezet dat ik er mee wil kappen, dat ik niet langer het naieve meisje wil zijn en dat ik beter moet weten. Dat ik graag op hem zou willen wachten maar ik mezelf er alleen maar gek mee maak. & dat als hij echt zo gek op me is als die zegt dat ik daar nu vanzelf wel achter kom... Ook heb ik erin gezet dat hij zichzelf maar is goed moet afvragen of die echt verliefd is op zijn huidige vriendin.

Ik weet nog niet of ik hem ga verzenden, Donderdag zie ik hem weer.. misschien doe ik het liever persoonlijk! maar aan de andere kant.. dan vergeet ik de helft weer te zeggen of ik zeg het juist niet omdat ik me dan weer bedenk..

Zo stom, ik ben zo bang dat hij zegt oke, is goed jammer!.

terwijl ik dan al helemaal weet hoe die is... maar dat wil ik dus echt niet horen!
pi_57771442
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:27 schreef brach het volgende:
Ik heb net een smsje gemaakt.. die ik morgen ga sturen ( kan nu niet omdat hij bij zijn vriendin is! :S)
Ik heb er in gezet dat ik er mee wil kappen, dat ik niet langer het naieve meisje wil zijn en dat ik beter moet weten. Dat ik graag op hem zou willen wachten maar ik mezelf er alleen maar gek mee maak. & dat als hij echt zo gek op me is als die zegt dat ik daar nu vanzelf wel achter kom... Ook heb ik erin gezet dat hij zichzelf maar is goed moet afvragen of die echt verliefd is op zijn huidige vriendin.

Ik weet nog niet of ik hem ga verzenden, Donderdag zie ik hem weer.. misschien doe ik het liever persoonlijk! maar aan de andere kant.. dan vergeet ik de helft weer te zeggen of ik zeg het juist niet omdat ik me dan weer bedenk..
Dat is geen sms, dat is een boek!
Je kunt het toch beter live zeggen. Vertel het niet als jullie samen op je bed zitten, maar bijvoorbeeld in de kroeg
pi_57771590
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is geen sms, dat is een boek!
Je kunt het toch beter live zeggen. Vertel het niet als jullie samen op je bed zitten, maar bijvoorbeeld in de kroeg
haha ja klopt, het is ook echt een sms van 4 berichten ofzo! Ik kan het alleen op werk tegen hem zeggen als iedereen weg is. en dan maar hopen dat we samen moet afsluiten. daarna gaat die weer naar zijn vriendin... bah!
nu ben ik het weer zo beu, het liefst bel ik hem nu nog op!
  woensdag 2 april 2008 @ 07:45:37 #25
103012 Nies
Die hekse
pi_57773305
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef brach het volgende:

[..]

haha ja klopt, het is ook echt een sms van 4 berichten ofzo! Ik kan het alleen op werk tegen hem zeggen als iedereen weg is. en dan maar hopen dat we samen moet afsluiten. daarna gaat die weer naar zijn vriendin... bah!
nu ben ik het weer zo beu, het liefst bel ik hem nu nog op!
Dan bel je hem toch?
Als jij echt belangrijk voor hem bent neemt ie wel op, anders weet je ook mooi hoe de vork in de steelt zit ;-)
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')