abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57769564
Ik word hier zo gek, moet het aan iemand kwijt maar dat kan helaas aan niemand!
Dan maar op een forum...
Ik ben hier nieuw en weet nog niet helemaal hoe alles werkt, dus hoop dat ik het goed plaats.
hoe zal ik beginnen.........
Ik ben helemaal hotel de botel smoor verliefd!!
Op een hele leuke, grappige, knappe, goed geklede, sexy, spontane, lieve jongen...... Met een vriendin.
Hij werkt bij mij, of beter gezegd hij is zelfs een beetje mijn baas.
Ik ken hem al een tijdje, hij zag mij altijd al zitten.. Had al een paar keer aan mij gevraagd om te "daten" maar ik ging daar nooit op in. Ik dacht dat hij niet serieus was en eerlijk gezegd zag ik hem toen nog niet op de manier als hoe ik hem nu zie..
Er heerste altijd een spanning tussen ons als we aan het werk waren en die spanning werd steeds erger.
Ik begon hem toch anders te zien en we waren veel aan het flirten op werk (maar niks serieus).
Ik ging op vakantie & we hadden afgesproken na de vakantie toch maar is wat leuks te gaan doen samen.
Eigenlijk heb ik bijna niet meer aan hem gedacht op vakantie, khad daar allang een andere leuke jongen ontmoet.
Toen ik terug kwam van vakantie had mn collega een vriendin..
Hij zei dat hij het jammer vond dat we niet meer konden gaan daten, dat vond ik ook maar was wel blij voor hem.
Op het werk bleven we wel doorgaan met flirten, nu werd het wel wat serieuzer.. Als ik terug kwam van werk moest ik veel aan hem denken maar een dag later was ik het alweer vergeten.
Ik ben ( normaal gesproken) echt wel zo dat ik van jongens af blijf als ze een vriendin hebben maar nu werd het toch wel lastig.
Hij liep met mij mee na toen we klaar met werken waren.. De hele tijd was hij aan het bluffen over kussen.
Ik kon me niet meer inhouden en had hem toen gekust.
Meteen toen dat gebeurde wist ik dat het niet bij 1 keer zal gaan blijven.
dat bleef het ook niet, iedere keer waren we stiekem aan het kussen.. maar als we klaar waren met werken liep hij weer naar zijn vriendin.
Zo frustrerend want ik begon hem met de dag leuker te vinden.
Nou ben ik niet bepaald een naief meisje & ik wist ook wel dat hij bij zn vriendin zou blijven en dat dit waarschijnlijk alleen maar spannig voor hem was.
Als hij niet bij zijn vriendin was. dat was alleen op een maandag, was die bij mij. Als ik wist dat hij aan het werk was smste we elkaar en belde we elkaar..
hij vertelde mij dat hij mij ook wel erg leuk vond en dat hij soms wel begon te twijfelen wat hij nou zou willen.. Ik heb al een paar keer tegen hem gezegd dat ik er mee wil kappen omdat ik weet dat hij toch niet bij haar weggaat. & het gevoel dat als ik s;avonds thuis aan hem denk en hij ligt te naaienn met zijn vriendin maakt me knetter gek!
Natuurlijk kon ik het niet vol houden, want kon hem gewoon niet weerstaan..
Zo ging het nog een tijdje door.
Afgelopen weekend ging zijn vriendin een paar dagen naar het buitenland.
Toen zijn we samen een weekendje weggeweest. Nu ben ik dus echt tot over mijn oren verliefd!
Het was echt top. maar ik weet dat ik dom bezig ben! echt waar.. ik besef het maar al te goed.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft en dat hij het ook niet meer weet, maar ergens weet ik toch wel dat hij bij haar blijft.
Ik zie wel duidelijk dat hij mij ook meer dan leuk vind en dat hij wel degelijk gevoelens voor me heeft.
Het weekendje dat we weg waren heeft dat wel duidelijk laten merken. Er zijn ook wat traantjes gevallen door ons beide over de hele situatie.
Hij geeft zelf aan dat het een hele stap voor hem is om het uit te maken met zijn vriendin, en dat hij nog tijd nodig heeft! wel respecteerd hij mijn keuze als ik er definitief mee zal stoppen. Alleen hij is ook niet gek en weet maar al te goed dat ik dat toch niet kan!

Ik maak mezelf nu stapel gek, kan alleen maar aan hem denken & word zo gek van de gedachte dat hij nu bij zijn vriendin is. Hij is ook zo onduidelijk en weet het zelf ook allemaal niet.

Ik hoor graag jullie meningen hier van en advies zo ook wel fijn zijn;)

Lief, B.
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:26:30 #2
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57769841
Je wilt het waarschijnlijk liever niet horen, maar meneer eet heerlijk van twee walletjes en hij hoeft er niet eens moeite voor te doen. Jij wordt hier doodongelukkig van. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten en ben er gelukkig zelf op tijd mee gekapt. Hij gaat er niet mee stoppen, waarom zou hij ook?

Daarbij komt, stel dat ie voor jou zou kiezen, zou je hem dan nog kunnen vertrouwen?
pi_57769864
Vergeet hem.

hmm onze usernamen lijken wel erg op elkaar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_57770022
Ook al zou ie weggaan bij zijn vriendin en jou vriend worden, zou jij hem dan vertrouwen?
Zo makkelijk als ie nu zijn vriendin belazerd zal ie dat ook weer bij jou kunnen gaan doen.

Dumpen die gast
pi_57770033
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:26 schreef twentemeisje het volgende:
Je wilt het waarschijnlijk liever niet horen, maar meneer eet heerlijk van twee walletjes en hij hoeft er niet eens moeite voor te doen. Jij wordt hier doodongelukkig van. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten en ben er gelukkig zelf op tijd mee gekapt. Hij gaat er niet mee stoppen, waarom zou hij ook?

Daarbij komt, stel dat ie voor jou zou kiezen, zou je hem dan nog kunnen vertrouwen?
Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.
Wat ik alleen niet snap en echt niet met mijn hoofd bij kan, als je zo ontzettend verliefd ben op je huidige vriendin. waarom ga je dan in vredes naam vreemd als je echt niemand anders wilt?!
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:32:18 #6
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_57770052
Klinkt alsof hij je aan het lijntje houd (wat twentemeisje zegt).
Wellicht dat het erop lijkt dat hij wat met je wil. Maar hij kan je ook gewoon een rad voor je ogen draaien.
Hij is iig niet echt betrouwbaar.

Je kunt het afwachten, je kunt verder gaan allen of zijn vriendin ermee confronteren. maar dat kon wel eens negatief uitpakken (hij kiest voor zijn vriendin of verliest zijn vriendin en laat jouw ook vallen).

Tja, je kunt wachten, maar hoelang wil je wachten en hoe lang wil je nog potentieel 'lijden' voor die jongen?
Er is zat andere vis in de zee. Dat ie je baas is op het werk zal eht niet echt gemakkelijk voor je maken in je dagelijkse bezigheden. (hmm, ik heb dit verhaal al eens gehoord deze afgelopen week van iemand die ik ken..)
I mean no harm
pi_57770066
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef Mirre het volgende:
Ook al zou ie weggaan bij zijn vriendin en jou vriend worden, zou jij hem dan vertrouwen?
Zo makkelijk als ie nu zijn vriendin belazerd zal ie dat ook weer bij jou kunnen gaan doen.

Dumpen die gast
Dat wat zij zegt.
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:33:58 #8
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770102
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef brach het volgende:

[..]

Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.
Wat ik alleen niet snap en echt niet met mijn hoofd bij kan, als je zo ontzettend verliefd ben op je huidige vriendin. waarom ga je dan in vredes naam vreemd als je echt niemand anders wilt?!
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet in de wieg gelegd voor een monogaam bestaan... En dat is ook prima, zolang je daar maar duidelijk over bent. Nu belazert hij jullie allebei, zijn vriendin weet van niks en jou laat hij in de waan dat er wellicht meer te halen is dan de 'affair' die jullie nu hebben...
pi_57770183
ik geloof dat er een vrij duidelijk objectief advies is voor de TS
Extremistisch gematigd.
pi_57770197
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef brach het volgende:

[..]

Omdat hij het begrip trouw niet zo nauw neemt.
Omdat hij vindt dat hij het kan maken.
Omdat het een egoist is.
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:39:44 #11
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_57770257
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef Mirre het volgende:

Dumpen die gast
Tja, zo lust ik er nog wel 1.
Als jullie elkaars 'ware' zijn dan is dat toch logisch.
Moet hij anders tot zijn 80 bij zijn vriendin blijven, totdat zij het eerste sterft.
Voordat hij een nieuwe vriendin mag zoeken?
pi_57770350
Ik moet wel zeggen, ik heb hele stukke weg gelaten in mijn forum bericht omdat het anders we erg lang zou worden.
Als ik dit zou lezen van iemand zou ik het zelfde zeggen: dumpen die gast!
We zijn alleen zo close dat ik dat gewoon niet kan, gisteren stuurde hij een smsje met de tekst: je zit in mijn hoofd en ik krijg je er niet meer uit.
Eigenlijk denkt dus iedereen dat er geen kans bestaat dat hij mij echt leuk vind maar de stap gewoon nog niet heeft durven nemen om het uit te maken met zijn vriendin?..
pff wat is dit kut zeg...
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:43:22 #13
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770355
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Moet hij anders tot zijn 80 bij zijn vriendin blijven, totdat zij het eerste sterft.
Natuurlijk niet, maar de kans is toch wel heel groot dat er een trust issue gaat ontstaan. Als jij degene bent waarmee hij achter de rug van zijn huidige vriendin om rommelt cq. iets opbouwt, dan is het toch niet raar dat je je vervolgens afvraagt of hij dat jou dan ook niet zal flikken?

En volgens mij is het concept van een relatie toch niet dat je ondertussen al op zoek bent naar de volgende
pi_57770374
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Of het eerst uitmaken voor je je in de armen van een ander stort Daarmee hoef je niet tot je 80e te wachten hoor
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:45:23 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57770417
dus hij is min of meer je baas?... dat geeft hem natuurlijk ook een machtspositie...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:45:48 #16
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770427
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:43 schreef brach het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik heb hele stukke weg gelaten in mijn forum bericht omdat het anders we erg lang zou worden.
Als ik dit zou lezen van iemand zou ik het zelfde zeggen: dumpen die gast!
We zijn alleen zo close dat ik dat gewoon niet kan, gisteren stuurde hij een smsje met de tekst: je zit in mijn hoofd en ik krijg je er niet meer uit.
Eigenlijk denkt dus iedereen dat er geen kans bestaat dat hij mij echt leuk vind maar de stap gewoon nog niet heeft durven nemen om het uit te maken met zijn vriendin?..
pff wat is dit kut zeg...
Dit is niet iets waardoor mijn idee over deze situatie verandert, het past juist perfect in het plaatje. We kunnen er natuurlijk hardstikke naast zitten, maar waarom zou hij niet voor jou gaan als ie veel meer voor jou zou voelen dan voor zijn vriendin? Wat houdt hem dan nog tegen zou je zeggen?
pi_57770501
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:43 schreef brach het volgende:
Zou best kunnen dat hij dat doet, maar de vraag is meer: wat heb je dan gewonnen? Een man die jou hetzelfde flikt zodra de eerste spanning er een beetje vanaf is?

Daarnaast heb je hem nu ook wel weinig reden gegeven om het uit te maken. Hij mag er toch wel op. Bij haar en bij jou.
pi_57770690
in 1 keer ermee kappen gaat het dus niet worden, dat kan ik gewoon niet!
door jullie berichtjes zijn mn ogen wel wat meer geopend..
Ik ga het er maar weer met hem over hebben.. Wat kan ik het beste doen? ipv direct dumpen...
pi_57770757
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef brach het volgende:
in 1 keer ermee kappen gaat het dus niet worden, dat kan ik gewoon niet!
Ga er maar mee door, het wordt vast vanzelf steeds makkelijker naarmate je meer gevoelens voor hem krijgt
quote:

door jullie berichtjes zijn mn ogen wel wat meer geopend..
Ik ga het er maar weer met hem over hebben.. Wat kan ik het beste doen? ipv direct dumpen...
Hem laten kiezen tussen jou of haar en ondertussen je beentjes bij elkaar houden
  woensdag 2 april 2008 @ 00:00:38 #20
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57770776
ik zou hem waarschuwen dat je wilt dat hij snel een keuze maakt, en doet ie dat niet met welk excuus dan ook, dan kan je hem denk ik beter vergeten
Droeloe
  woensdag 2 april 2008 @ 00:00:40 #21
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770778
Ik denk dat direct dumpen echt het meest effectieve is dat je kunt doen. Zeg hem dat je geen tweede keus of reservevriendin wilt zijn. Als zijn gevoelens oprecht zijn geef je hem tenminste een reden om voor jou te kiezen, nu hoeft ie niet te kiezen, hij heeft jullie immers allebei.
pi_57771396
Ik heb net een smsje gemaakt.. die ik morgen ga sturen ( kan nu niet omdat hij bij zijn vriendin is! :S)
Ik heb er in gezet dat ik er mee wil kappen, dat ik niet langer het naieve meisje wil zijn en dat ik beter moet weten. Dat ik graag op hem zou willen wachten maar ik mezelf er alleen maar gek mee maak. & dat als hij echt zo gek op me is als die zegt dat ik daar nu vanzelf wel achter kom... Ook heb ik erin gezet dat hij zichzelf maar is goed moet afvragen of die echt verliefd is op zijn huidige vriendin.

Ik weet nog niet of ik hem ga verzenden, Donderdag zie ik hem weer.. misschien doe ik het liever persoonlijk! maar aan de andere kant.. dan vergeet ik de helft weer te zeggen of ik zeg het juist niet omdat ik me dan weer bedenk..

Zo stom, ik ben zo bang dat hij zegt oke, is goed jammer!.

terwijl ik dan al helemaal weet hoe die is... maar dat wil ik dus echt niet horen!
pi_57771442
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:27 schreef brach het volgende:
Ik heb net een smsje gemaakt.. die ik morgen ga sturen ( kan nu niet omdat hij bij zijn vriendin is! :S)
Ik heb er in gezet dat ik er mee wil kappen, dat ik niet langer het naieve meisje wil zijn en dat ik beter moet weten. Dat ik graag op hem zou willen wachten maar ik mezelf er alleen maar gek mee maak. & dat als hij echt zo gek op me is als die zegt dat ik daar nu vanzelf wel achter kom... Ook heb ik erin gezet dat hij zichzelf maar is goed moet afvragen of die echt verliefd is op zijn huidige vriendin.

Ik weet nog niet of ik hem ga verzenden, Donderdag zie ik hem weer.. misschien doe ik het liever persoonlijk! maar aan de andere kant.. dan vergeet ik de helft weer te zeggen of ik zeg het juist niet omdat ik me dan weer bedenk..
Dat is geen sms, dat is een boek!
Je kunt het toch beter live zeggen. Vertel het niet als jullie samen op je bed zitten, maar bijvoorbeeld in de kroeg
pi_57771590
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is geen sms, dat is een boek!
Je kunt het toch beter live zeggen. Vertel het niet als jullie samen op je bed zitten, maar bijvoorbeeld in de kroeg
haha ja klopt, het is ook echt een sms van 4 berichten ofzo! Ik kan het alleen op werk tegen hem zeggen als iedereen weg is. en dan maar hopen dat we samen moet afsluiten. daarna gaat die weer naar zijn vriendin... bah!
nu ben ik het weer zo beu, het liefst bel ik hem nu nog op!
  woensdag 2 april 2008 @ 07:45:37 #25
103012 Nies
Die hekse
pi_57773305
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef brach het volgende:

[..]

haha ja klopt, het is ook echt een sms van 4 berichten ofzo! Ik kan het alleen op werk tegen hem zeggen als iedereen weg is. en dan maar hopen dat we samen moet afsluiten. daarna gaat die weer naar zijn vriendin... bah!
nu ben ik het weer zo beu, het liefst bel ik hem nu nog op!
Dan bel je hem toch?
Als jij echt belangrijk voor hem bent neemt ie wel op, anders weet je ook mooi hoe de vork in de steelt zit ;-)
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_57773328
Een vraag:

Hoe lang heeft hij die relatie en hoe oud zijn jullie??
pi_57773757
O, wat een netelige situatie heb je jezelf in gemanoevreerd! Je moet nu heel sterk zijn en een einde maken aan dit gedoe. Je wordt hier heel ongelukkig van. Niet de man moet de keuze maken, maar jij. Je moet nog steeds met hem werken, dat is al lastig genoeg. Zeg hem dat je hier niet mee door kan en wil gaan zolang hij gebonden is. Probeer afleiding te vinden met vriendinnen en bezigheden en loop als het even kan niet meer alleen met hem van het werk naar huis. Maak duidelijk dat er niet meer stiekem gekust gaat worden en dat je uitsluitend zakelijk met hem te maken wilt hebben om hierover heen te komen. Veel sterkte. Als het allemaal te moeilijk wordt, zoek dan een andere baan.
pi_57773917
Hm, een paar dingen die me opvallen:

- je hebt niet echt veel wilskracht. Je schrijft meerdere malen dat je 'weet hoe dom het is'. Maar blijkbaar is het voldoende dat je dat weet. Het komt niet bij je op daar naar te handelen.
- jij was er als eerste bij, als ik je OP goed gelezen heb. Dus jij hebt de 'eerste rechten'. Moreel gezien zou hij kunnen overstappen.
- Hij stap alleen over als de huidige situatie onhoudbaar wordt. Het stiekeme gedoe levert veel extra spanning op. Die is weg als het 'mag'.

Ik zou je aanraden geen drama-smsjes te sturen over hoe je je voelt, maar gewoon ietst te ondernemen. Hem niets meer geven totdat hij het uitmaakt bijvoorbeeld. Wat je nu doet is tegen iedereen blaten dat je wéét dat je gebruikt wordt, maar je handelt er niet naar.

Ook dat SMSje dat je wilt sturen is niets anders dan een pruillipje: Geef me meer! Ik wil meer!

Je hebt dus helemaal geen dilemma. Je doet gewoon wat je het lekkerst vindt.
Ik heb daar geen probleem mee. Je bent tot over je oren verliefd, heerlijk. En jij was er het eerste bij. Allemaal lekker, maar kom dan niet posten 'ik heb een dilemma'.

[ Bericht 10% gewijzigd door mgerben op 02-04-2008 09:17:56 ]
pi_57774817
zou er gewoon mee doorgaan!, je hebt ja niks te verliezen.
hij wel
  woensdag 2 april 2008 @ 10:45:40 #30
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_57775348
Toch knap hoe jij jezelf in de slachtofferrol kunt plaatsen terwijl er een nietsvermoedend breezertje steeds thuis zit te wachten op d'r vriendje die in de tussentijd wordt afgelebberd door jou.
En wat wil je nou horen? Die jongen gaat én vreemd én is niet te vertrouwen én gaat vrolijk verder op deze manier zolang het allemaal niet uitlekt.

Dilemma? Lijkt me toch niet, als je er mee zit dat je zoent met een jongen die al in een relatie zit zeg je dat gewoon en/of kap je er mee en als je er niet mee zit ga je toch vrolijk verder wetende dat hij 'zo verliefd' is op een ander en mogelijk nog wel meer meiden zoent voor de kick.
Zo lastig is het toch allemaal niet lijkt me.
pi_57775411
Toch weer typerend. Toen hij vrijgezel was zag je eigenlijk niks in hem. Toen hij ineens een vriendin had werd hij woest aantrekkelijk. Die biologie toch weer.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57780971
quote:
Op woensdag 2 april 2008 09:07 schreef mgerben het volgende:

Ook dat SMSje dat je wilt sturen is niets anders dan een pruillipje: Geef me meer! Ik wil meer!

Klopt helemaal ja..
pi_57781028
Op het moment, ben ik het weer even helemaal beu.
Ik ben er iig uit dat ik geen "pruillipje" sms ga versturen & als ik het met hem over ga hebben dat ik gewoon hard ga zijn..
Zie morgen wel hoe het loopt.... Ben benieuwd.
pi_57781099
quote:
Op woensdag 2 april 2008 07:52 schreef Ninedarts het volgende:
Een vraag:

Hoe lang heeft hij die relatie en hoe oud zijn jullie??
Wat maakt leeftijd uit?.. & hij heeft die relatie nog niet zo lang paar maandjes.
pi_57781285
ik zou er mee door gaan als je echt iets voor hem voelt, maar hem wel duidelijk moet maken dat hij eerlijk moet zijn tegen zijn huidige vriendin. Want ik denk dat ze hem dan toch niet meer wil, en hij kan beter nu de waarheid zeggen dan het altijd mee moeten dragen.

En hem niet kunnen vertrouwen omdat hij nu vreemdgaat vind ik onzin, hij gaat vreemd met jouw, dus hij doet het vanwege jou. Je kan niet iemand blijven veroordelen op 1 actie.

maar voor de zekerheid, wat bedoel je dat hij een beetje jouw baas is?

en leeftijd kan wel iets zeggen, bijvoorbeeld over manier van denken, eerdere relaties etc.
Azwethinkweiz
pi_57781646
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef El.Wulfo het volgende:
ik zou er mee door gaan als je echt iets voor hem voelt, maar hem wel duidelijk moet maken dat hij eerlijk moet zijn tegen zijn huidige vriendin. Want ik denk dat ze hem dan toch niet meer wil, en hij kan beter nu de waarheid zeggen dan het altijd mee moeten dragen.

En hem niet kunnen vertrouwen omdat hij nu vreemdgaat vind ik onzin, hij gaat vreemd met jouw, dus hij doet het vanwege jou. Je kan niet iemand blijven veroordelen op 1 actie.

maar voor de zekerheid, wat bedoel je dat hij een beetje jouw baas is?

en leeftijd kan wel iets zeggen, bijvoorbeeld over manier van denken, eerdere relaties etc.
Hij gaat echt (nog) niet eerlijk zijn tegen zijn vriendin, omdat hij het zelf nog niet weet.
zij heeft dingen die ik niet heb, en ook andersom..
Hij zegt dat hij echt niet weet voor wie hij meer voelt.. maar wel dat hij het lastig vind iets op te geven voor iets wat hij nog niet heeft. ook zegt hij dat ie bang is dat ik het na 2 maanden ofzo weer uit zou maken. Dat komt omdat toen hij geen vriendin had, ik hem niet zag staan, en nu hij bezet is ineens wel.

Wat ik alleen niet kan snappen, je weet zeker toch wel voor wie je net dat ene beetje extra meer voelt!?

Over dat het een beetje mijn baas is, er zit momenteel nog 1 baas boven hem.
pi_57781679
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef El.Wulfo het volgende:

en trouwens, daar zit wel wat in idd.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:51:49 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57781696
dat beetje extra meer lijkt me vooralsnog bij je concurent te liggen is het niet?
pi_57781820
Maar dan nog, hoe serieus kan hij met zijn huidige vriendin worden als hij voor altijd ermee zit dat hij een hele tijd vreemd is gegaan? 1 keertje ok, daar kan hij zich overheen zetten, maar dit lijkt me toch iets meer.

Ik denk trouwens dat hij ook wel weet voor wie hij een beetje meer voelt.
Want als hij dat niet wist had hij wel een keuze kunnen maken. Ik zou tenminste wel kunnen kiezen tussen 2 leuke meiden die ik leuk vind, maar waarvan ik bij 1 de "zekerheid" van een relatie zou hebben.

Dus kortom, ik denk dat hij jou leuker vind, maar de zekerheid van een relatie momenteel niet kwijt wil, help hem over die drempel dus
Azwethinkweiz
pi_57782000
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:58 schreef El.Wulfo het volgende:
Maar dan nog, hoe serieus kan hij met zijn huidige vriendin worden als hij voor altijd ermee zit dat hij een hele tijd vreemd is gegaan? 1 keertje ok, daar kan hij zich overheen zetten, maar dit lijkt me toch iets meer.

Ik denk trouwens dat hij ook wel weet voor wie hij een beetje meer voelt.
Want als hij dat niet wist had hij wel een keuze kunnen maken. Ik zou tenminste wel kunnen kiezen tussen 2 leuke meiden die ik leuk vind, maar waarvan ik bij 1 de "zekerheid" van een relatie zou hebben.

Dus kortom, ik denk dat hij jou leuker vind, maar de zekerheid van een relatie momenteel niet kwijt wil, help hem over die drempel dus
Precies, als ik zelf zou vreemdgaan zou ik echt niet dood leuk met mn relatie door kunnen gaan.
Voor mijn gevoel ga je toch ook niet vreemd als je 'o zo verliefd' bent op degene met wie je een relatie hebt?

En hoe help ik hem over die drempel?...

Thanks iedereen voor de reacties, doet me goed!
pi_57782049
Oh stommerd. ELke keer dat je met hem zoent maak je het erger. Stop ermee. Het is fout wat je doet en het maakt je niet gelukkg!
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_57782196
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:07 schreef brach het volgende:

[..]

Precies, als ik zelf zou vreemdgaan zou ik echt niet dood leuk met mn relatie door kunnen gaan.
Voor mijn gevoel ga je toch ook niet vreemd als je 'o zo verliefd' bent op degene met wie je een relatie hebt?

Thanks iedereen voor de reacties, doet me goed!
ehm...ehm...
moeilijke vraag

Ik denk door voor jezelf even vast te zetten of je met hem een relatie wil, of alleen een flirt, en wanneer je weet dat je zeker een relatie met hem wil, hem dat ook duidelijk maken, dan is diezelfde zekerheid er bij jouw ook.
En als hij dan nog niet over de drempel is denk ik dat ik je moet teleurstellen en dat hij alleen maar een flirt erbij wilde. (al kan ik dat eigelijk niet geloven als ik je verhaal lees)
Maar dan ben jij iig over het probleem heen
Azwethinkweiz
pi_57782548
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:16 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

ehm...ehm...
moeilijke vraag

Ik denk door voor jezelf even vast te zetten of je met hem een relatie wil, of alleen een flirt, en wanneer je weet dat je zeker een relatie met hem wil, hem dat ook duidelijk maken, dan is diezelfde zekerheid er bij jouw ook.
En als hij dan nog niet over de drempel is denk ik dat ik je moet teleurstellen en dat hij alleen maar een flirt erbij wilde. (al kan ik dat eigelijk niet geloven als ik je verhaal lees)
Maar dan ben jij iig over het probleem heen
Ik heb al tegen hem gezegd dat ik verliefd op hem ben en met hem een relatie zou willen.
En dat wil ik ook.. ook al word het af en toe misschien moeilijk om hem te vertrouwen.
Dus eigenlijk.. moet ik nu dus concluderen dat hij alleen een flirt erbij wilde...
pi_57782568
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:07 schreef brach het volgende:
Hahaha Dat is wel héél makkelijk geredeneerd!
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoe oud hij is en hoe oud zijn nieuwe vriendin is? En ja, het maakt wat uit als jij 18 bent en hij 38 en zijn vriendin ook.
quote:
Niet. Die drempel bestaat niet eens. Hij eet gewoon van twee walletjes en hij heeft jou niet nodig om daar uit te stappen... verbeeld jezelf niets; hij zit op rozen.
Wat hij zegt: Het is zo moeilijk om haar aan de kant te zetten.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en als ik haar aan de kant zet maar één. Dat is best moeilijk.
Wat hij zegt: Ik weet het nog niet, ik moet er nog even over nadenken.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en dat probeer ik zo lang mogelijk te rekken door te doen alsof ik erover nadenk.
Wat hij zegt: Ik ga het haar vertellen.
Vertaling: Ik pieker er niet over om het haar te vertellen, maar ik weet dat jij nu tevreden bent en ik weet dat jij volgende week mijn smoesje (ze was zielig want haar moeder/cavia/telefoon is overleden) gewoon slikt.
quote:
Hij gaat echt (nog) niet eerlijk zijn tegen zijn vriendin, omdat hij het zelf nog niet weet.
zij heeft dingen die ik niet heb, en ook andersom..
Dat heet: Aan het lijntje houden. Dit is natuurlijk de grootst mogelijke flauwekul van hem; maar het stimuleert jou om je nóg wat wulpser aan te bieden, dus in zijn opzet is hij wel geslaagd.

Luister, ik vind het hartstiikke leuk voor je dat je zo verliefd bent.
Maar tegelijk hoor je van hem wat je graag wilt horen, en je laat over je lopen omdat het zo spannend is.
Dat is geen relatie; je wordt gewoon gebruikt en aan het lijntje gehouden.

Eigenlijk zou je je moeten afvragen wat je nou eigenlijk wilt, maar daar vind je het te spannend voor.
Want stel dat hij zijn vriendin zou dumpen ( en maak jezelf niets wijs; er is geen enkele reden om dat te doen), dan ben jij dus een beetje 'tweede keus'. Want zolang hij er mee wegkomt om van twee walletjes te eten, doet hij dat. Eén is lekker, twee is lekkerder.

[ Bericht 13% gewijzigd door mgerben op 02-04-2008 16:44:51 ]
  woensdag 2 april 2008 @ 16:40:59 #45
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57782727
Wat een klootzak is die gast . Heb je hem geneukt TS?
There is no rehab for stupidity.
pi_57782788
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:33 schreef mgerben het volgende:

Hahaha Dat is wel héél makkelijk geredeneerd!
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoe oud hij is en hoe oud zijn nieuwe vriendin is? En ja, het maakt wat uit als jij 18 bent en hij 38 en zijn vriendin ook.
als dat zo zou zijn, zou mijn dilemma eerder over leeftijdsverschil gaan dan over dat hij een vriendin heeft.

20, 22 & 19.
pi_57782901
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:43 schreef brach het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn, zou mijn dilemma eerder over leeftijdsverschil gaan dan over dat hij een vriendin heeft.
20, 22 & 19.
Hé, just checking.

Tsja... ik vind het leuk voor je dat je zo verliefd bent maar ik vind het jammer dat je zo gebruikt wordt. Zie mijn post hierboven trouwens, net nog ff aangepast.

Wat je nu doet is het inleveren van je eigen waardigheid om toe te geven aan deze heftige gevoelens.
Het probleem is dat iemand die zichzelf en zijn eigen waardigheid zó laag acht, geen respect krijgt en ook niet aantrekkelijk gevonden wordt.
Door in zijn zwakke smoesjes mee te gaan geef je hem de boodschap dat jij je eigen waardigheid opzij zet voor hem. Dat maakt jou wél lekker, en makkelijk, maar geen relatiemateriaal.
Voel je wat ik bedoel? Je snijdt jezelf in de vingers.
pi_57782993
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:32 schreef brach het volgende:

[..]

Ik heb al tegen hem gezegd dat ik verliefd op hem ben en met hem een relatie zou willen.
En dat wil ik ook.. ook al word het af en toe misschien moeilijk om hem te vertrouwen.
Dus eigenlijk.. moet ik nu dus concluderen dat hij alleen een flirt erbij wilde...
voor de zekerheid zou ik ff er een blok bijhalen en hem ervoor zetten
Azwethinkweiz
pi_57783078
quote:

blaaat!
Beetje zwart-wit vind je ook niet?
Dat 1 gast zo is wil niet zeggen dat iedereen zo is, of als 50% zo is wil niet zeggen dat hij ook zo is...

ik denk dat hij dat met dat weekendje weg wel heeft laten merken.
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 17:02:41 #50
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_57783178
Wat een gelul de hele tijd over gebruikt worden, ze vindt het zelf ook gewoon lekker, anders zou ze er wel mee stoppen.

Ik snap dit soort dingen niet, zeker niet van haar kant. Ze weet wat er aan de hand is, ze mag zich op geen enkele manier gebruikt voelen, want ze bevindt zich nou eenmaal in een dubieuze situatie waarin geen zekerheden zijn.

In situaties als deze, vind ik, ben je stom als je alles direct gelooft wat er tegen je gezegd wordt. Gewoon niet doen.

Die vriendin van die gast, die mag echt klagen.
pi_57783483
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:02 schreef Untouchables het volgende:
Wat een gelul de hele tijd over gebruikt worden, ze vindt het zelf ook gewoon lekker, anders zou ze er wel mee stoppen.
Ik zou er zo mee kunnen stoppen idd, als ik niks voor de jongen zou voelen! en gewoon voor de ''lekkerheid' zou doen. Dat is dus niet het geval.
quote:
Ik snap dit soort dingen niet, zeker niet van haar kant. Ze weet wat er aan de hand is, ze mag zich op geen enkele manier gebruikt voelen, want ze bevindt zich nou eenmaal in een dubieuze situatie waarin geen zekerheden zijn.
Je hoort mij nergens zeggen, ik voel me gebruikt.
quote:
In situaties als deze, vind ik, ben je stom als je alles direct gelooft wat er tegen je gezegd wordt. Gewoon niet doen.
Ik geloof niet direct alles wat hij zegt, als dat zo zou zijn zou ik hier geen forum over gemaakt hebben.
Lees anders mijn forum nog maar is een keer, daaruit kan je genoeg uit halen dat ik het ook niet echt vertrouw.

Ik snap al jullie reactie's goed, maar het zit gewoon allemaal ingewikkeld.
1 ding weet ik zeker, hij heeft zeker weten meer gevoelens voor me. anders kan die wel heel erg goed acteren! & een weekendje weg zou ik dan toch ook echt niet doen als ik hem was. Ik bedoel het was niet zo dat we de hele dag in bed lagen.. We zijn uiteten geweest, wezen winkelen & nog meer dingetjes.

ag ja ik weet het ook allemaal niet!
pi_57783574
was sarcastisch bedoelt, maar zo kwam het geloof ik niet helemaal over

[ Bericht 78% gewijzigd door brach op 02-04-2008 18:03:26 ]
pi_57783764
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:57 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Beetje zwart-wit vind je ook niet?
Dat 1 gast zo is wil niet zeggen dat iedereen zo is, of als 50% zo is wil niet zeggen dat hij ook zo is...

ik denk dat hij dat met dat weekendje weg wel heeft laten merken.
Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?
pi_57783827
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:22 schreef brach het volgende:

haha toepasselijk!;)
bullshit.. je zit gewoon net zo lang te wachten totdat iemand zegt dat je niet fout zit, dat je lekker door mag gaan en dat hij heus wel voor jou kiest. Dat hij echt aan het twijfelen is en uiteindelijk zn vriendin dumpt zodat je een lang gelukkig leven kan gaan leiden met hem..

wrong.

Iedereen hier zegt vaak genoeg dat jij fout bezig bent, dat hij fout bezig is, dat hij je aan het lijntje houd en hier gaat gewoon niks van komen!

Je zegt zelf: als je verliefd bent dan weet je toch wel voor wie je meer voelt, dus waarom is die keuze dan zo moeilijk? Blijkbaar zijn er geen gevoelens, of niet sterk genoeg.. maar misschien als je wat meer je benen wijd doet dat je hem overtuigt?

Oh, en 'Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'..

Niks geen dilemma, uitstel van executie
pi_57783840
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:31 schreef mgerben het volgende:

[..]

Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?
precies.
pi_57783919
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:31 schreef mgerben het volgende:

[..]

gedurende dat weekendje ja.

het is toch tof dat hij een weekendje tijd had om haar beter te leren kennen enzo?

ik krijg hele feministische vibes van jouw
wat is er mis met jong en naief te wezen?
Azwethinkweiz
pi_57783937
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Thrilled het volgende:

[..]

bullshit.. je zit gewoon net zo lang te wachten totdat iemand zegt dat je niet fout zit, dat je lekker door mag gaan en dat hij heus wel voor jou kiest. Dat hij echt aan het twijfelen is en uiteindelijk echt wel voor jou kiest zodat je een lang gelukkig leven kan gaan leiden met hem..

nee hoor zolang zit ik niet te wachten, dat hebben al mensen gezegd.
Ik was gewoon benieuwd hoe iedereen hier over zou denken. & acepteer iedereen zn mening ook.
Hij is de enige die precies weet hoe het zit & ik hoop daar achter te komen.
pi_57784063
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Thrilled het volgende:

Oh, en 'Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'..

slechte ervaringen?
waarom zou het met relaties anders moeten lopen dan met de rest wat er op de wereld gebeurd?

Een voetballer mist een penalty "oh, hij mist heel vaak een penalty"
Een kok laat iets aanbranden "oh hij verprutst altijd het eten"
een manager maakt een slecht besluit "oh hij benadeeld zijn werknemers altijd"
Een jongen gaat een keer vreemd "oh hij zal de rest van zn leven vreemd blijven gaan "

Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je, en om een andere cliche erin te gooien, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
hij gaat niet meer vreemd
Azwethinkweiz
pi_57784098
ps, dit:
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:22 schreef brach het volgende:

haha toepasselijk!;)

verlaagd het niveau van dit topic wel enigzins
Azwethinkweiz
pi_57784116
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

slechte ervaringen?
waarom zou het met relaties anders moeten lopen dan met de rest wat er op de wereld gebeurd?

Een jongen gaat een keer vreemd "oh hij zal de rest van zn leven vreemd blijven gaan "

Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je, en om een andere cliche erin te gooien, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
Nee hoor, geen slechte ervaringen

- Per ongeluk, hij wíl hem niet missen

- Per ongeluk, hij wíl het niet laten aanbranden

- Per ongeluk, 50/50 kans op een slechte beslissing.. als je achteraf weet dat het de foute was dan neem je de andere..

- Ja, vreemd gaan is een keuze.. een keer zoenen en dan erachter komen dat het een grote fout is, is acceptabel.. daarna vrolijk verder gaan onder het mom van 'pfoe ik kan niet kiezen hoooor '

.. dikke poep
pi_57784265
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:49 schreef El.Wulfo het volgende:
ps, dit:
[..]

verlaagd het niveau van dit topic wel enigzins
het was ook erg sarcastisch bedoelt hoor
Zat toevallig op youtube vond ik dat filmpje dat dilemma heette en over vreemdgaan ging.
pi_57784988
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef Thrilled het volgende:

[..]

- Per ongeluk, 50/50 kans op een slechte beslissing.. als je achteraf weet dat het de foute was dan neem je de andere..

dan zijn alle beslissingen 50/50

en nu is er nog geen achteraf, die komt strax
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 19:39:08 #63
103012 Nies
Die hekse
pi_57786608
quote:
Wat hij zegt: Het is zo moeilijk om haar aan de kant te zetten.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en als ik haar aan de kant zet maar één. Dat is best moeilijk.
Wat hij zegt: Ik weet het nog niet, ik moet er nog even over nadenken.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en dat probeer ik zo lang mogelijk te rekken door te doen alsof ik erover nadenk.
Wat hij zegt: Ik ga het haar vertellen.
Vertaling: Ik pieker er niet over om het haar te vertellen, maar ik weet dat jij nu tevreden bent en ik weet dat jij volgende week mijn smoesje (ze was zielig want haar moeder/cavia/telefoon is overleden) gewoon slikt.

Want zolang hij er mee wegkomt om van twee walletjes te eten, doet hij dat. Eén is lekker, twee is lekkerder.
Ge-wel-dig!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_57786855
quote:

Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je,
Mee eens.
Maar je moet wel toegeven dat die jongen in een riante positie zit. Hij heeft gewoon twee stukjes vlees aan zijn satéstokje.
Ik zie voor hem geen enkele reden om daar zo snel mogelijk een eind aan te maken.
Vanuit hem gezien is dit een ideale situatie: Zijn vriendin weet het niet en is tevreden.
Zijn minnares weet het wel maar heeft er geen problemen mee (niet zoveel dat ze wegblijft!).
En hij heeft twéé vrouwen en is tevreden. Iedereen tevreden!

Dus laat ik het diplomatiek zeggen: Het is in zijn voordeel als hij nog even twijfelt. Zodra hij het zeker weet is hij één van die vrouwen kwijt, en als hij het een beetje onhandig doet zelfs allebei.

Ik ben het met je eens: Dat standaard-geblaat over 'eens een vreemdganger blablabla' en 'hij gaat nu toch vreemd met jou dus kun je hem nooit vertrouwen' zijn in deze situatie te kort door de bocht.
Maar daarmee houdt het voordeel van de twijfel wel op. Het is gewoon nét iets te lucratief voor hem om het doorhakken van de knoop zo lang mogelijk uit te stellen.
pi_57791334
2 vrouwen hebben als je voor beide geen gevoelens hebt kan ik nog wel iets bij voorstellen..
ideaal als ze er goed uit zien en je van 2 walletjes kan eten zonder er probelemen mee te hebben.
Maar als je op 1 van die 2 verliefd word is het is toch heel iets anders? dan wil je toch alleen bij diegene zijn waar je echt gek op bent? of...... ag ja
pi_57791924
nouwja, mensen kunnen meer als 1 ander mens liefhebben.
En als je bij de een bent of bij de ander maakt ook uit wie je op dat moment leuk vind.
maar ideaal is het niet als je ermee kan leven. Maar meestal zijn dat de hartless bastards en die doen niet zoveel moeite (guess, daar weet ik weer niets van af )

dus, laat hem beslissen maar pas op de eind van de avond, als je al ff bij hem bent geweest en je invloed hebt uitgeoefend
Azwethinkweiz
pi_57792137
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:16 schreef brach het volgende:

1 ding weet ik zeker, hij heeft zeker weten meer gevoelens voor me. anders kan die wel heel erg goed acteren!
Dat kan hij zeker. Zijn vriendin is er tenslotte nog steeds niet achter dat hij een dubbelleven leidt.
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:12 schreef brach het volgende:
2 vrouwen hebben als je voor beide geen gevoelens hebt kan ik nog wel iets bij voorstellen..
ideaal als ze er goed uit zien en je van 2 walletjes kan eten zonder er probelemen mee te hebben.
Maar als je op 1 van die 2 verliefd word is het is toch heel iets anders? dan wil je toch alleen bij diegene zijn waar je echt gek op bent? of...... ag ja
Dat doet ie toch ook
  woensdag 2 april 2008 @ 22:46:42 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57792696
soms is die plaat voor iemands hoofd niet te breken...
pi_57793009

[ Bericht 100% gewijzigd door brach op 02-04-2008 22:57:12 ]
pi_57793037
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef brach het volgende:
Dat doet ie toch ook
nee dat doet hij niet, zodra hij de mogelijkheid krijgt om mij te zien is die bij mij..

die andere opmerking van je.. hmm moet toegeven die was sterk!

pi_57793077
.
pi_57793195
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef brach het volgende:
nee dat doet hij niet, zodra hij de mogelijkheid krijgt om mij te zien is die bij mij..
Naast wie ligt hij vaker denk je?
En hij weet dat als hij een keus maakt, hij altijd naast jou zou kunnen liggen, maar hij doet het niet.

Die edits vind ik trouwens reuze irritant, ik word er buitengewoon nieuwsgierig van. Denk anders eerst na voor je iets post, bespaart mij een hoop raadsels.
pi_57793331
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Naast wie ligt hij vaker denk je?
En hij weet dat als hij een keus maakt, hij altijd naast jou zou kunnen liggen, maar hij doet het niet.

zijn vriendin is het huis uit en woont 5 minuten van ons werk vandaan.
hij woont ook nog thuis eigenlijk maar kan nu mooi iedere dag daar slapen.. zo bij werk en bespaard hem het trein reizen.
Ik woon nog thuis.. dus iedere dag hier slapen zit er ook niet in.
Bij haar heeft hij wel veel meer vrijheid en zelfstandigheid.
  woensdag 2 april 2008 @ 23:10:00 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57793466
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef brach het volgende:

hij woont ook nog thuis eigenlijk maar kan nu mooi iedere dag daar slapen.. zo bij werk en bespaard hem het trein reizen.
Hij is dus enkel bij haar uit praktische overwegingen maakt ie jou wijs.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57793524
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij is dus enkel bij haar uit praktische overwegingen maakt ie jou wijs.
nee dat heeft hij nooit gezegd maar ik denk dat zulke kleine dingetjes wel meespelen ja..
  woensdag 2 april 2008 @ 23:12:20 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57793555
Of wil je dat heel graag denken?
Ik moet zeggen dat hij het wel slick speelt.
pi_57793790
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef Copycat het volgende:
Of wil je dat heel graag denken?
Ik moet zeggen dat hij het wel slick speelt.
Nee dat wil ik helemaal niet GRAAG denken, want als dat een reden is om bij haar te blijven vind ik dat erg jammer..
  woensdag 2 april 2008 @ 23:23:39 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57793909
Het lijkt mij minder pijnlijk, want afstandelijker, dan wanneer hij bij haar blijft omdat hij dat nu eenmaal het liefste wil, met jou on the easy side.
Misschien zie ik het te negatief, maar negen van de tien keer is het wel realiteit.
pi_57793914
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef brach het volgende:

[..]

Ja, hij is daar natuurlijk alleen om te slapen na een vermoeiende werkdag.

Trouwens een baas die nog thuis woont, wat doet hij? Hoofd hamburgerbraden bij de MC?
pi_57794006
om het topic een andere wending te geven, post eens wat fotos van jullie 2, daar valt misschien ook uit te halen of hij acteur is of niet.

srry, begint n btje laat te worden voor mij al
Azwethinkweiz
pi_57794048
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt mij minder pijnlijk, want afstandelijker, dan wanneer hij bij haar blijft omdat hij dat nu eenmaal het liefste wil, met jou on the easy side.
Misschien zie ik het te negatief, maar negen van de tien keer is het wel realiteit.
vaker is pijn het beste medicijn om er helemaal vanaf te raken
Azwethinkweiz
pi_57794055
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, hij is daar natuurlijk alleen om te slapen na een vermoeiende werkdag.

Trouwens een baas die nog thuis woont, wat doet hij? Hoofd hamburgerbraden bij de MC?
nee, we studeren allebei nog. hij 1 dag in de week.
Wou eigenlijk precies gaan vertellen wat voor werk we dan doen, maar bij nader inzien is dat toch niet zo van belang.
  woensdag 2 april 2008 @ 23:30:33 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57794135
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef El.Wulfo het volgende:
vaker is pijn het beste medicijn om er helemaal vanaf te raken
True. Zachte heelmeesters en stinkende wonden und so weiter. Maar het is natuurlijk ook makkelijker en prettiger om te denken dat dit dan juist die regelbevestigende uitzondering is.
pi_57794195
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef brach het volgende:

[..]

nee, we studeren allebei nog. hij 1 dag in de week.
Wou eigenlijk precies gaan vertellen wat voor werk we dan doen, maar bij nader inzien is dat toch niet zo van belang.
Ah, dat scheelt je weer een edit.

Maar hij is dus iedere dag bij haar?
pi_57794327
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

True. Zachte heelmeesters en stinkende wonden und so weiter. Maar het is natuurlijk ook makkelijker en prettiger om te denken dat dit dan juist die regelbevestigende uitzondering is.
dan zou ik toch liever de regel bevestigen door middel van uitzondering dat hij niet doet alsof
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 23:38:46 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57794366
Alleen heb jij noch TS daar een hand in. En is de kans klein ...
pi_57794424
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef Copycat het volgende:
Alleen heb jij noch TS daar een hand in. En is de kans klein ...
noouuuuw.... ik kan natuurlijk altijd met die vriendin van die gast gaan praten, en dan heeft hij niet meer te kiezen
Azwethinkweiz
pi_57794535
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

noouuuuw.... ik kan natuurlijk altijd met die vriendin van die gast gaan praten, en dan heeft hij niet meer te kiezen
nu maar hopen dat ze vlakbij je werk woont!
  woensdag 2 april 2008 @ 23:48:43 #89
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57794648
quote:

[..]

slechte ervaringen?

ehm, een penalty missen en eten laten aanbranden of een slechtbesluit maken doe je niet expres, vreemdgaan dat is iets waar hij zich zeker wel bewust van isen wat ie echt niet per ongeluk deed
Droeloe
pi_57795454
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Kevin_NL het volgende:

[..]

ehm, een penalty missen en eten laten aanbranden of een slechtbesluit maken doe je niet expres, vreemdgaan dat is iets waar hij zich zeker wel bewust van isen wat ie echt niet per ongeluk deed
Beetje laat, was al gezegd.
  donderdag 3 april 2008 @ 00:45:19 #91
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57795831
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:22 schreef brach het volgende:

[..]

Beetje laat, was al gezegd.
ok had ik niet gezien
maar het punt is, ALS hij besluit toch zijn vriendin te dumpen en jullie gelukkig samenzijn is er wel een vrij grote kans dat als hij een leuk meisje ontmoet hij erdan niet zo moeilijk over denkt en gewoon met haar vreemdgaat
Droeloe
pi_57795890
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef Kevin_NL het volgende:

[..]

ok had ik niet gezien
maar het punt is, ALS hij besluit toch zijn vriendin te dumpen en jullie gelukkig samenzijn is er wel een vrij grote kans dat als hij een leuk meisje ontmoet hij erdan niet zo moeilijk over denkt en gewoon met haar vreemdgaat
Klopt, die kans is er.
maar eerder schreef hier ook iemand dat het zo helemaal niet hoeft te zijn.
hij gaat wel met MIJ vreemd, en iemand die vreemd gaat hoeft dat niet altijd te blijven doen.
maar toch.. het kan idd zo zijn ja & zou hem ook niet zo gauw 100% vertrouwen.
pi_57796022
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:14 schreef brach het volgende:
Ik word hier zo gek, moet het aan iemand kwijt maar dat kan helaas aan niemand!
Dan maar op een forum...
Ik ben hier nieuw en weet nog niet helemaal hoe alles werkt, dus hoop dat ik het goed plaats.
hoe zal ik beginnen.........
Ik ben helemaal hotel de botel smoor verliefd!!
Op een hele leuke, grappige, knappe, goed geklede, sexy, spontane, lieve jongen...... Met een vriendin.
Hij werkt bij mij, of beter gezegd hij is zelfs een beetje mijn baas.
Mijn advies: hier al gewoon stoppen.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 3 april 2008 @ 00:56:14 #94
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57796027
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:48 schreef brach het volgende:

[..]

Klopt, die kans is er.
maar eerder schreef hier ook iemand dat het zo helemaal niet hoeft te zijn.
hij gaat wel met MIJ vreemd, en iemand die vreemd gaat hoeft dat niet altijd te blijven doen.
maar toch.. het kan idd zo zijn ja & zou hem ook niet zo gauw 100% vertrouwen.
ja klopt hij hoeft niet perse altijd vreemd te gaan maarik zou hem dus idd niet 100% vertrouwen. Maarik blijf bij mijn eerste reactie ik zou hem gewoon duidelijk maken dat je wil dat hij snel een keuze maakt en anders dan is het pech.
ik snap alleen niet wat je nou bedoelt met dat hij wel met JOU vreemdgaat, hij gaat gewoon vreemd voor zijn vriendin tegen wie hij zegt dat hij alleen van haar houd. en die vriendin die hij naait kan jij zijn (nee niet die manier van naaien )
Droeloe
pi_57797157
paar maanden relatie...............dan is zijn relatie nog niet serieus...............dus hij wil zoveel mogelijk vrouwen

Want hij is nog jong, zo was ik vroeger ook.........

Jij doet gewoon veel te makkelijk.............jij doet alles voor hem en dat vind hij prettig.........

zo simpel ligt het.........
pi_57798934
quote:
Op donderdag 3 april 2008 06:12 schreef Ninedarts het volgende:
paar maanden relatie...............dan is zijn relatie nog niet serieus...............dus hij wil zoveel mogelijk vrouwen

Want hij is nog jong, zo was ik vroeger ook.........

Jij doet gewoon veel te makkelijk.............jij doet alles voor hem en dat vind hij prettig.........

zo simpel ligt het.........
zoveel mogelijk vrouwen valt wel mee, anders was hij wel vrijgezel gebleven..
Ik denk namelijk niet dat hij veel kan scoren als hij een vriendin heeft. ( naast mij dan )
Hij is volgens mij nooit zo geweest want hij heeft een tijd terug nog een relatie van 3 jaar gehad.
tja wie weet ging hij daar ook vreemd bij het leven maar dat denk ik niet.. en daar heb ik een reden voor.

Ik heb vanacht een besluit genomen, zie hem vanavond...
Laat morgen of vanavond rond 11 uur wel weten hoe het gegaan is.

donderdag 3 april 2008 @ 09:56:10 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57798963
En welk besluit heb je vannacht dan genomen?
pi_57799119
zoiezo dat ik er mee ga kappen.. of ik het vol hou is het 2e, maar ga mijn best doen.
Ik heb al helemaal precies in mn kop zitten hoe ik het ga zeggen!
en gebruik zeker wat van de reacties die mensen hier gegeven hebben.
pff, word lastig ( ook al is dat voor sommige moeilijk te snappen )
pi_57799169
succes
Azwethinkweiz
  donderdag 3 april 2008 @ 10:19:46 #100
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57799347
En als hij je vanavond weer zwoel in de ogen kijkt... wat gebeurt er dan?

Dit alles doet me trouwens een beetje denken aan de jewelsophie-topics..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')