Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:26 schreef twentemeisje het volgende:
Je wilt het waarschijnlijk liever niet horen, maar meneer eet heerlijk van twee walletjes en hij hoeft er niet eens moeite voor te doen. Jij wordt hier doodongelukkig van. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten en ben er gelukkig zelf op tijd mee gekapt. Hij gaat er niet mee stoppen, waarom zou hij ook?
Daarbij komt, stel dat ie voor jou zou kiezen, zou je hem dan nog kunnen vertrouwen?
Dat wat zij zegt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef Mirre het volgende:
Ook al zou ie weggaan bij zijn vriendin en jou vriend worden, zou jij hem dan vertrouwen?
Zo makkelijk als ie nu zijn vriendin belazerd zal ie dat ook weer bij jou kunnen gaan doen.
Dumpen die gast
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet in de wieg gelegd voor een monogaam bestaan... En dat is ook prima, zolang je daar maar duidelijk over bent. Nu belazert hij jullie allebei, zijn vriendin weet van niks en jou laat hij in de waan dat er wellicht meer te halen is dan de 'affair' die jullie nu hebben...quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef brach het volgende:
[..]
Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.
Wat ik alleen niet snap en echt niet met mijn hoofd bij kan, als je zo ontzettend verliefd ben op je huidige vriendin. waarom ga je dan in vredes naam vreemd als je echt niemand anders wilt?!
Omdat hij het begrip trouw niet zo nauw neemt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef brach het volgende:
[..]
Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.
Wat ik alleen niet snap en echt niet met mijn hoofd bij kan, als je zo ontzettend verliefd ben op je huidige vriendin. waarom ga je dan in vredes naam vreemd als je echt niemand anders wilt?!
Tja, zo lust ik er nog wel 1.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef Mirre het volgende:
Ook al zou ie weggaan bij zijn vriendin en jou vriend worden, zou jij hem dan vertrouwen?
Zo makkelijk als ie nu zijn vriendin belazerd zal ie dat ook weer bij jou kunnen gaan doen.
Dumpen die gast
Natuurlijk niet, maar de kans is toch wel heel groot dat er een trust issue gaat ontstaan. Als jij degene bent waarmee hij achter de rug van zijn huidige vriendin om rommelt cq. iets opbouwt, dan is het toch niet raar dat je je vervolgens afvraagt of hij dat jou dan ook niet zal flikken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Tja, zo lust ik er nog wel 1.
Als jullie elkaars 'ware' zijn dan is dat toch logisch.
Moet hij anders tot zijn 80 bij zijn vriendin blijven, totdat zij het eerste sterft.
Voordat hij een nieuwe vriendin mag zoeken?
Of het eerst uitmaken voor je je in de armen van een ander stortquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Tja, zo lust ik er nog wel 1.
Als jullie elkaars 'ware' zijn dan is dat toch logisch.
Moet hij anders tot zijn 80 bij zijn vriendin blijven, totdat zij het eerste sterft.
Voordat hij een nieuwe vriendin mag zoeken?
Dit is niet iets waardoor mijn idee over deze situatie verandert, het past juist perfect in het plaatje. We kunnen er natuurlijk hardstikke naast zitten, maar waarom zou hij niet voor jou gaan als ie veel meer voor jou zou voelen dan voor zijn vriendin? Wat houdt hem dan nog tegen zou je zeggen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:43 schreef brach het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik heb hele stukke weg gelaten in mijn forum bericht omdat het anders we erg lang zou worden.
Als ik dit zou lezen van iemand zou ik het zelfde zeggen: dumpen die gast!
We zijn alleen zo close dat ik dat gewoon niet kan, gisteren stuurde hij een smsje met de tekst: je zit in mijn hoofd en ik krijg je er niet meer uit.
Eigenlijk denkt dus iedereen dat er geen kans bestaat dat hij mij echt leuk vind maar de stap gewoon nog niet heeft durven nemen om het uit te maken met zijn vriendin?..
pff wat is dit kut zeg...
Zou best kunnen dat hij dat doet, maar de vraag is meer: wat heb je dan gewonnen? Een man die jou hetzelfde flikt zodra de eerste spanning er een beetje vanaf is?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:43 schreef brach het volgende:
Eigenlijk denkt dus iedereen dat er geen kans bestaat dat hij mij echt leuk vind maar de stap gewoon nog niet heeft durven nemen om het uit te maken met zijn vriendin?..
Ga er maar mee door, het wordt vast vanzelf steeds makkelijker naarmate je meer gevoelens voor hem krijgtquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef brach het volgende:
in 1 keer ermee kappen gaat het dus niet worden, dat kan ik gewoon niet!
Hem laten kiezen tussen jou of haar en ondertussen je beentjes bij elkaar houdenquote:
door jullie berichtjes zijn mn ogen wel wat meer geopend..
Ik ga het er maar weer met hem over hebben.. Wat kan ik het beste doen? ipv direct dumpen...
Dat is geen sms, dat is een boek!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:27 schreef brach het volgende:
Ik heb net een smsje gemaakt.. die ik morgen ga sturen ( kan nu niet omdat hij bij zijn vriendin is! :S)
Ik heb er in gezet dat ik er mee wil kappen, dat ik niet langer het naieve meisje wil zijn en dat ik beter moet weten. Dat ik graag op hem zou willen wachten maar ik mezelf er alleen maar gek mee maak. & dat als hij echt zo gek op me is als die zegt dat ik daar nu vanzelf wel achter kom... Ook heb ik erin gezet dat hij zichzelf maar is goed moet afvragen of die echt verliefd is op zijn huidige vriendin.
Ik weet nog niet of ik hem ga verzenden, Donderdag zie ik hem weer.. misschien doe ik het liever persoonlijk! maar aan de andere kant.. dan vergeet ik de helft weer te zeggen of ik zeg het juist niet omdat ik me dan weer bedenk..
haha ja klopt, het is ook echt een sms van 4 berichten ofzo! Ik kan het alleen op werk tegen hem zeggen als iedereen weg is. en dan maar hopen dat we samen moet afsluiten. daarna gaat die weer naar zijn vriendin... bah!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is geen sms, dat is een boek!
Je kunt het toch beter live zeggen. Vertel het niet als jullie samen op je bed zitten, maar bijvoorbeeld in de kroeg
Dan bel je hem toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef brach het volgende:
[..]
haha ja klopt, het is ook echt een sms van 4 berichten ofzo! Ik kan het alleen op werk tegen hem zeggen als iedereen weg is. en dan maar hopen dat we samen moet afsluiten. daarna gaat die weer naar zijn vriendin... bah!
nu ben ik het weer zo beu, het liefst bel ik hem nu nog op!
Klopt helemaal ja..quote:Op woensdag 2 april 2008 09:07 schreef mgerben het volgende:
Ook dat SMSje dat je wilt sturen is niets anders dan een pruillipje: Geef me meer! Ik wil meer!
Wat maakt leeftijd uit?.. & hij heeft die relatie nog niet zo lang paar maandjes.quote:Op woensdag 2 april 2008 07:52 schreef Ninedarts het volgende:
Een vraag:
Hoe lang heeft hij die relatie en hoe oud zijn jullie??
Hij gaat echt (nog) niet eerlijk zijn tegen zijn vriendin, omdat hij het zelf nog niet weet.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef El.Wulfo het volgende:
ik zou er mee door gaan als je echt iets voor hem voelt, maar hem wel duidelijk moet maken dat hij eerlijk moet zijn tegen zijn huidige vriendin. Want ik denk dat ze hem dan toch niet meer wil, en hij kan beter nu de waarheid zeggen dan het altijd mee moeten dragen.
En hem niet kunnen vertrouwen omdat hij nu vreemdgaat vind ik onzin, hij gaat vreemd met jouw, dus hij doet het vanwege jou. Je kan niet iemand blijven veroordelen op 1 actie.
maar voor de zekerheid, wat bedoel je dat hij een beetje jouw baas is?
en leeftijd kan wel iets zeggen, bijvoorbeeld over manier van denken, eerdere relaties etc.
en trouwens, daar zit wel wat in idd.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef El.Wulfo het volgende:
En hem niet kunnen vertrouwen omdat hij nu vreemdgaat vind ik onzin, hij gaat vreemd met jouw, dus hij doet het vanwege jou. Je kan niet iemand blijven veroordelen op 1 actie.
Precies, als ik zelf zou vreemdgaan zou ik echt niet dood leuk met mn relatie door kunnen gaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:58 schreef El.Wulfo het volgende:
Maar dan nog, hoe serieus kan hij met zijn huidige vriendin worden als hij voor altijd ermee zit dat hij een hele tijd vreemd is gegaan? 1 keertje ok, daar kan hij zich overheen zetten, maar dit lijkt me toch iets meer.
Ik denk trouwens dat hij ook wel weet voor wie hij een beetje meer voelt.
Want als hij dat niet wist had hij wel een keuze kunnen maken. Ik zou tenminste wel kunnen kiezen tussen 2 leuke meiden die ik leuk vind, maar waarvan ik bij 1 de "zekerheid" van een relatie zou hebben.
Dus kortom, ik denk dat hij jou leuker vind, maar de zekerheid van een relatie momenteel niet kwijt wil, help hem over die drempel dus
ehm...ehm...quote:Op woensdag 2 april 2008 16:07 schreef brach het volgende:
[..]
Precies, als ik zelf zou vreemdgaan zou ik echt niet dood leuk met mn relatie door kunnen gaan.
Voor mijn gevoel ga je toch ook niet vreemd als je 'o zo verliefd' bent op degene met wie je een relatie hebt?
En hoe help ik hem over die drempel?...
Thanks iedereen voor de reacties, doet me goed!
Ik heb al tegen hem gezegd dat ik verliefd op hem ben en met hem een relatie zou willen.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:16 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ehm...ehm...
moeilijke vraag
Ik denk door voor jezelf even vast te zetten of je met hem een relatie wil, of alleen een flirt, en wanneer je weet dat je zeker een relatie met hem wil, hem dat ook duidelijk maken, dan is diezelfde zekerheid er bij jouw ook.
En als hij dan nog niet over de drempel is denk ik dat ik je moet teleurstellen en dat hij alleen maar een flirt erbij wilde. (al kan ik dat eigelijk niet geloven als ik je verhaal lees)
Maar dan ben jij iig over het probleem heen
Hahahaquote:Op woensdag 2 april 2008 16:07 schreef brach het volgende:
Voor mijn gevoel ga je toch ook niet vreemd als je 'o zo verliefd' bent op degene met wie je een relatie hebt?
Niet. Die drempel bestaat niet eens. Hij eet gewoon van twee walletjes en hij heeft jou niet nodig om daar uit te stappen... verbeeld jezelf niets; hij zit op rozen.quote:En hoe help ik hem over die drempel?...
quote:Hij gaat echt (nog) niet eerlijk zijn tegen zijn vriendin, omdat hij het zelf nog niet weet.
zij heeft dingen die ik niet heb, en ook andersom..
als dat zo zou zijn, zou mijn dilemma eerder over leeftijdsverschil gaan dan over dat hij een vriendin heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:33 schreef mgerben het volgende:
HahahaDat is wel héél makkelijk geredeneerd!
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoe oud hij is en hoe oud zijn nieuwe vriendin is? En ja, het maakt wat uit als jij 18 bent en hij 38 en zijn vriendin ook.
Hé, just checking.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:43 schreef brach het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn, zou mijn dilemma eerder over leeftijdsverschil gaan dan over dat hij een vriendin heeft.
20, 22 & 19.
voor de zekerheid zou ik ff er een blok bijhalen en hem ervoor zettenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:32 schreef brach het volgende:
[..]
Ik heb al tegen hem gezegd dat ik verliefd op hem ben en met hem een relatie zou willen.
En dat wil ik ook.. ook al word het af en toe misschien moeilijk om hem te vertrouwen.
Dus eigenlijk.. moet ik nu dus concluderen dat hij alleen een flirt erbij wilde...
Beetje zwart-wit vind je ook niet?quote:
Ik zou er zo mee kunnen stoppen idd, als ik niks voor de jongen zou voelen! en gewoon voor de ''lekkerheid' zou doen. Dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:02 schreef Untouchables het volgende:
Wat een gelul de hele tijd over gebruikt worden, ze vindt het zelf ook gewoon lekker, anders zou ze er wel mee stoppen.
Je hoort mij nergens zeggen, ik voel me gebruikt.quote:Ik snap dit soort dingen niet, zeker niet van haar kant. Ze weet wat er aan de hand is, ze mag zich op geen enkele manier gebruikt voelen, want ze bevindt zich nou eenmaal in een dubieuze situatie waarin geen zekerheden zijn.
Ik geloof niet direct alles wat hij zegt, als dat zo zou zijn zou ik hier geen forum over gemaakt hebben.quote:In situaties als deze, vind ik, ben je stom als je alles direct gelooft wat er tegen je gezegd wordt. Gewoon niet doen.
Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:57 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Beetje zwart-wit vind je ook niet?
Dat 1 gast zo is wil niet zeggen dat iedereen zo is, of als 50% zo is wil niet zeggen dat hij ook zo is...
ik denk dat hij dat met dat weekendje weg wel heeft laten merken.
bullshit.. je zit gewoon net zo lang te wachten totdat iemand zegt dat je niet fout zit, dat je lekker door mag gaan en dat hij heus wel voor jou kiest. Dat hij echt aan het twijfelen is en uiteindelijk zn vriendin dumpt zodat je een lang gelukkig leven kan gaan leiden met hem..quote:
precies.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:31 schreef mgerben het volgende:
[..]
Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?
gedurende dat weekendje ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:31 schreef mgerben het volgende:
[..]
Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?
nee hoor zolang zit ik niet te wachten, dat hebben al mensen gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bullshit.. je zit gewoon net zo lang te wachten totdat iemand zegt dat je niet fout zit, dat je lekker door mag gaan en dat hij heus wel voor jou kiest. Dat hij echt aan het twijfelen is en uiteindelijk echt wel voor jou kiest zodat je een lang gelukkig leven kan gaan leiden met hem..
slechte ervaringen?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Thrilled het volgende:
Oh, en 'Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'..
Nee hoor, geen slechte ervaringenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
slechte ervaringen?
waarom zou het met relaties anders moeten lopen dan met de rest wat er op de wereld gebeurd?
Een voetballer mist een penalty "oh, hij mist heel vaak een penalty"
Een kok laat iets aanbranden "oh hij verprutst altijd het eten"
een manager maakt een slecht besluit "oh hij benadeeld zijn werknemers altijd"
Een jongen gaat een keer vreemd "oh hij zal de rest van zn leven vreemd blijven gaan "
Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je, en om een andere cliche erin te gooien, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
hij gaat niet meer vreemd
het was ook erg sarcastisch bedoelt hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 17:49 schreef El.Wulfo het volgende:
ps, dit:
[..]
verlaagd het niveau van dit topic wel enigzins
dan zijn alle beslissingen 50/50quote:Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
- Per ongeluk, 50/50 kans op een slechte beslissing.. als je achteraf weet dat het de foute was dan neem je de andere..
Ge-wel-dig!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:33 schreef mgerben het volgende:
Wat hij zegt: Het is zo moeilijk om haar aan de kant te zetten.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en als ik haar aan de kant zet maar één. Dat is best moeilijk.
Wat hij zegt: Ik weet het nog niet, ik moet er nog even over nadenken.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en dat probeer ik zo lang mogelijk te rekken door te doen alsof ik erover nadenk.
Wat hij zegt: Ik ga het haar vertellen.
Vertaling: Ik pieker er niet over om het haar te vertellen, maar ik weet dat jij nu tevreden bent en ik weet dat jij volgende week mijn smoesje (ze was zielig want haar moeder/cavia/telefoon is overleden) gewoon slikt.
Want zolang hij er mee wegkomt om van twee walletjes te eten, doet hij dat. Eén is lekker, twee is lekkerder.
Mee eens.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef El.Wulfo het volgende:
Een jongen gaat een keer vreemd "oh hij zal de rest van zn leven vreemd blijven gaan "
Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je,
Dat kan hij zeker. Zijn vriendin is er tenslotte nog steeds niet achter dat hij een dubbelleven leidt.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:16 schreef brach het volgende:
1 ding weet ik zeker, hij heeft zeker weten meer gevoelens voor me. anders kan die wel heel erg goed acteren!
Dat doet ie toch ookquote:Op woensdag 2 april 2008 22:12 schreef brach het volgende:
2 vrouwen hebben als je voor beide geen gevoelens hebt kan ik nog wel iets bij voorstellen..
ideaal als ze er goed uit zien en je van 2 walletjes kan eten zonder er probelemen mee te hebben.
Maar als je op 1 van die 2 verliefd word is het is toch heel iets anders? dan wil je toch alleen bij diegene zijn waar je echt gek op bent? of...... ag ja
nee dat doet hij niet, zodra hij de mogelijkheid krijgt om mij te zien is die bij mij..quote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef brach het volgende:
Dat doet ie toch ook
Naast wie ligt hij vaker denk je?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef brach het volgende:
nee dat doet hij niet, zodra hij de mogelijkheid krijgt om mij te zien is die bij mij..
zijn vriendin is het huis uit en woont 5 minuten van ons werk vandaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Naast wie ligt hij vaker denk je?
En hij weet dat als hij een keus maakt, hij altijd naast jou zou kunnen liggen, maar hij doet het niet.
Hij is dus enkel bij haar uit praktische overwegingen maakt ie jou wijs.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef brach het volgende:
zijn vriendin is het huis uit en woont 5 minuten van ons werk vandaan.
hij woont ook nog thuis eigenlijk maar kan nu mooi iedere dag daar slapen.. zo bij werk en bespaard hem het trein reizen.
Ik woon nog thuis.. dus iedere dag hier slapen zit er ook niet in.
Bij haar heeft hij wel veel meer vrijheid en zelfstandigheid.
nee dat heeft hij nooit gezegd maar ik denk dat zulke kleine dingetjes wel meespelen ja..quote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is dus enkel bij haar uit praktische overwegingen maakt ie jou wijs.
Nee dat wil ik helemaal niet GRAAG denken, want als dat een reden is om bij haar te blijven vind ik dat erg jammer..quote:Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef Copycat het volgende:
Of wil je dat heel graag denken?
Ik moet zeggen dat hij het wel slick speelt.
Ja, hij is daar natuurlijk alleen om te slapen na een vermoeiende werkdag.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef brach het volgende:
[..]
zijn vriendin is het huis uit en woont 5 minuten van ons werk vandaan.
hij woont ook nog thuis eigenlijk maar kan nu mooi iedere dag daar slapen.. zo bij werk en bespaard hem het trein reizen.
Ik woon nog thuis.. dus iedere dag hier slapen zit er ook niet in.
Bij haar heeft hij wel veel meer vrijheid en zelfstandigheid.
vaker is pijn het beste medicijn om er helemaal vanaf te rakenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt mij minder pijnlijk, want afstandelijker, dan wanneer hij bij haar blijft omdat hij dat nu eenmaal het liefste wil, met jou on the easy side.
Misschien zie ik het te negatief, maar negen van de tien keer is het wel realiteit.
nee, we studeren allebei nog. hij 1 dag in de week.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, hij is daar natuurlijk alleen om te slapen na een vermoeiende werkdag.
Trouwens een baas die nog thuis woont, wat doet hij? Hoofd hamburgerbraden bij de MC?
True. Zachte heelmeesters en stinkende wonden und so weiter. Maar het is natuurlijk ook makkelijker en prettiger om te denken dat dit dan juist die regelbevestigende uitzondering is.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef El.Wulfo het volgende:
vaker is pijn het beste medicijn om er helemaal vanaf te raken
Ah, dat scheelt je weer een edit.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef brach het volgende:
[..]
nee, we studeren allebei nog. hij 1 dag in de week.
Wou eigenlijk precies gaan vertellen wat voor werk we dan doen, maar bij nader inzien is dat toch niet zo van belang.
dan zou ik toch liever de regel bevestigen door middel van uitzondering dat hij niet doet alsofquote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Zachte heelmeesters en stinkende wonden und so weiter. Maar het is natuurlijk ook makkelijker en prettiger om te denken dat dit dan juist die regelbevestigende uitzondering is.
noouuuuw.... ik kan natuurlijk altijd met die vriendin van die gast gaan praten, en dan heeft hij niet meer te kiezenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef Copycat het volgende:
Alleen heb jij noch TS daar een hand in. En is de kans klein ...
nu maar hopen dat ze vlakbij je werk woont!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
noouuuuw.... ik kan natuurlijk altijd met die vriendin van die gast gaan praten, en dan heeft hij niet meer te kiezen
ehm, een penalty missen en eten laten aanbranden of een slechtbesluit maken doe je niet expres, vreemdgaan dat is iets waar hij zich zeker wel bewust van isen wat ie echt niet per ongeluk deedquote:Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
slechte ervaringen?
waarom zou het met relaties anders moeten lopen dan met de rest wat er op de wereld gebeurd?
Een voetballer mist een penalty "oh, hij mist heel vaak een penalty"
Een kok laat iets aanbranden "oh hij verprutst altijd het eten"
een manager maakt een slecht besluit "oh hij benadeeld zijn werknemers altijd"
Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je, en om een andere cliche erin te gooien, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
hij gaat niet meer vreemd
Beetje laat, was al gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
ehm, een penalty missen en eten laten aanbranden of een slechtbesluit maken doe je niet expres, vreemdgaan dat is iets waar hij zich zeker wel bewust van isen wat ie echt niet per ongeluk deed
ok had ik niet gezienquote:
Klopt, die kans is er.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
ok had ik niet gezien
maar het punt is, ALS hij besluit toch zijn vriendin te dumpen en jullie gelukkig samenzijn is er wel een vrij grote kans dat als hij een leuk meisje ontmoet hij erdan niet zo moeilijk over denkt en gewoon met haar vreemdgaat
Mijn advies: hier al gewoon stoppen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:14 schreef brach het volgende:
Ik word hier zo gek, moet het aan iemand kwijt maar dat kan helaas aan niemand!
Dan maar op een forum...
Ik ben hier nieuw en weet nog niet helemaal hoe alles werkt, dus hoop dat ik het goed plaats.
hoe zal ik beginnen.........
Ik ben helemaal hotel de botel smoor verliefd!!
Op een hele leuke, grappige, knappe, goed geklede, sexy, spontane, lieve jongen...... Met een vriendin.
Hij werkt bij mij, of beter gezegd hij is zelfs een beetje mijn baas.
ja klopt hij hoeft niet perse altijd vreemd te gaan maarik zou hem dus idd niet 100% vertrouwen. Maarik blijf bij mijn eerste reactie ik zou hem gewoon duidelijk maken dat je wil dat hij snel een keuze maakt en anders dan is het pech.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:48 schreef brach het volgende:
[..]
Klopt, die kans is er.
maar eerder schreef hier ook iemand dat het zo helemaal niet hoeft te zijn.
hij gaat wel met MIJ vreemd, en iemand die vreemd gaat hoeft dat niet altijd te blijven doen.
maar toch.. het kan idd zo zijn ja & zou hem ook niet zo gauw 100% vertrouwen.
zoveel mogelijk vrouwen valt wel mee, anders was hij wel vrijgezel gebleven..quote:Op donderdag 3 april 2008 06:12 schreef Ninedarts het volgende:
paar maanden relatie...............dan is zijn relatie nog niet serieus...............dus hij wil zoveel mogelijk vrouwen
Want hij is nog jong, zo was ik vroeger ook.........
Jij doet gewoon veel te makkelijk.............jij doet alles voor hem en dat vind hij prettig.........
zo simpel ligt het.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |