Nee dat wil ik helemaal niet GRAAG denken, want als dat een reden is om bij haar te blijven vind ik dat erg jammer..quote:Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef Copycat het volgende:
Of wil je dat heel graag denken?
Ik moet zeggen dat hij het wel slick speelt.
Ja, hij is daar natuurlijk alleen om te slapen na een vermoeiende werkdag.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef brach het volgende:
[..]
zijn vriendin is het huis uit en woont 5 minuten van ons werk vandaan.
hij woont ook nog thuis eigenlijk maar kan nu mooi iedere dag daar slapen.. zo bij werk en bespaard hem het trein reizen.
Ik woon nog thuis.. dus iedere dag hier slapen zit er ook niet in.
Bij haar heeft hij wel veel meer vrijheid en zelfstandigheid.
vaker is pijn het beste medicijn om er helemaal vanaf te rakenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt mij minder pijnlijk, want afstandelijker, dan wanneer hij bij haar blijft omdat hij dat nu eenmaal het liefste wil, met jou on the easy side.
Misschien zie ik het te negatief, maar negen van de tien keer is het wel realiteit.
nee, we studeren allebei nog. hij 1 dag in de week.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, hij is daar natuurlijk alleen om te slapen na een vermoeiende werkdag.
Trouwens een baas die nog thuis woont, wat doet hij? Hoofd hamburgerbraden bij de MC?
True. Zachte heelmeesters en stinkende wonden und so weiter. Maar het is natuurlijk ook makkelijker en prettiger om te denken dat dit dan juist die regelbevestigende uitzondering is.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef El.Wulfo het volgende:
vaker is pijn het beste medicijn om er helemaal vanaf te raken
Ah, dat scheelt je weer een edit.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef brach het volgende:
[..]
nee, we studeren allebei nog. hij 1 dag in de week.
Wou eigenlijk precies gaan vertellen wat voor werk we dan doen, maar bij nader inzien is dat toch niet zo van belang.
dan zou ik toch liever de regel bevestigen door middel van uitzondering dat hij niet doet alsofquote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Zachte heelmeesters en stinkende wonden und so weiter. Maar het is natuurlijk ook makkelijker en prettiger om te denken dat dit dan juist die regelbevestigende uitzondering is.
noouuuuw.... ik kan natuurlijk altijd met die vriendin van die gast gaan praten, en dan heeft hij niet meer te kiezenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef Copycat het volgende:
Alleen heb jij noch TS daar een hand in. En is de kans klein ...
nu maar hopen dat ze vlakbij je werk woont!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
noouuuuw.... ik kan natuurlijk altijd met die vriendin van die gast gaan praten, en dan heeft hij niet meer te kiezen
ehm, een penalty missen en eten laten aanbranden of een slechtbesluit maken doe je niet expres, vreemdgaan dat is iets waar hij zich zeker wel bewust van isen wat ie echt niet per ongeluk deedquote:Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
slechte ervaringen?
waarom zou het met relaties anders moeten lopen dan met de rest wat er op de wereld gebeurd?
Een voetballer mist een penalty "oh, hij mist heel vaak een penalty"
Een kok laat iets aanbranden "oh hij verprutst altijd het eten"
een manager maakt een slecht besluit "oh hij benadeeld zijn werknemers altijd"
Een jongen gaat een keer vreemd "oh hij zal de rest van zn leven vreemd blijven gaan "
Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je, en om een andere cliche erin te gooien, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
hij gaat niet meer vreemd
Beetje laat, was al gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
ehm, een penalty missen en eten laten aanbranden of een slechtbesluit maken doe je niet expres, vreemdgaan dat is iets waar hij zich zeker wel bewust van isen wat ie echt niet per ongeluk deed
ok had ik niet gezienquote:
Klopt, die kans is er.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
ok had ik niet gezien
maar het punt is, ALS hij besluit toch zijn vriendin te dumpen en jullie gelukkig samenzijn is er wel een vrij grote kans dat als hij een leuk meisje ontmoet hij erdan niet zo moeilijk over denkt en gewoon met haar vreemdgaat
Mijn advies: hier al gewoon stoppen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:14 schreef brach het volgende:
Ik word hier zo gek, moet het aan iemand kwijt maar dat kan helaas aan niemand!
Dan maar op een forum...
Ik ben hier nieuw en weet nog niet helemaal hoe alles werkt, dus hoop dat ik het goed plaats.
hoe zal ik beginnen.........
Ik ben helemaal hotel de botel smoor verliefd!!
Op een hele leuke, grappige, knappe, goed geklede, sexy, spontane, lieve jongen...... Met een vriendin.
Hij werkt bij mij, of beter gezegd hij is zelfs een beetje mijn baas.
ja klopt hij hoeft niet perse altijd vreemd te gaan maarik zou hem dus idd niet 100% vertrouwen. Maarik blijf bij mijn eerste reactie ik zou hem gewoon duidelijk maken dat je wil dat hij snel een keuze maakt en anders dan is het pech.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:48 schreef brach het volgende:
[..]
Klopt, die kans is er.
maar eerder schreef hier ook iemand dat het zo helemaal niet hoeft te zijn.
hij gaat wel met MIJ vreemd, en iemand die vreemd gaat hoeft dat niet altijd te blijven doen.
maar toch.. het kan idd zo zijn ja & zou hem ook niet zo gauw 100% vertrouwen.
zoveel mogelijk vrouwen valt wel mee, anders was hij wel vrijgezel gebleven..quote:Op donderdag 3 april 2008 06:12 schreef Ninedarts het volgende:
paar maanden relatie...............dan is zijn relatie nog niet serieus...............dus hij wil zoveel mogelijk vrouwen
Want hij is nog jong, zo was ik vroeger ook.........
Jij doet gewoon veel te makkelijk.............jij doet alles voor hem en dat vind hij prettig.........
zo simpel ligt het.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |