wieberuhquote:Op zondag 30 december 2007 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik lees dat jullie bang zijn geworden
Ach, je kan slechter starten!quote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef PeZu het volgende:
gvd mijn 5e ksc en ik ben er pas 6 of 7 delen_!
Wou je nog weten hoeveel notes je had?quote:Op zondag 30 december 2007 23:47 schreef Isdatzo het volgende:
maak maar ff open ja,
stomme prutsmod, ga terug naar onz![]()
Ben je hier nog?quote:
wat wil je met zon TTquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:47 schreef BrandX het volgende:
Dees mag open blijven
En niet in GC aan je knopjes zitten, dat doe je maar in ONZ![]()
hij heeft er 19quote:Op zondag 30 december 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wou je nog weten hoeveel notes je had?
Sommige modjes houden er niet van als je teveel zeurt over je notes...quote:Op zondag 30 december 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dees mag open blijven
quote:Op zondag 30 december 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Haha dacht 't nietquote:
Net alsof jíj dat me gaat vertellenquote:Op zondag 30 december 2007 23:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dees mag open blijven
ssssstquote:
Echt wel.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:51 schreef OA het volgende:
[..]
Echt wel.
HW is hier vaak zat langsgeweest...
eerder te weinigquote:Op zondag 30 december 2007 23:51 schreef Tmaatje het volgende:
Misschien heeft Deo teveel koffie op??
Wel thee?quote:Op zondag 30 december 2007 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
eerder te weinig
erge is, ik drink niet eens koffie
Je bent echt niet de enige hier...quote:Op zondag 30 december 2007 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
eerder te weinig
Kijk wie zich daar meldt.... spuit 11quote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
Godverdegodver
Het gaat hier toch geen ONZ-sustituut worden he
Dáár kom je achterquote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
Godverdegodver
Mits veel suiker..quote:
nee hoorquote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
Godverdegodver
Nee, zolang de koffie klaarstaat wat mij betreft niet...quote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
Godverdegodver
Ja, kan ik het helpen dat ik net een uurtje heb zitten lezen, met een glas whisky erbij?quote:
er lopen hier ook een paar theedrinkers met zeer grote regelmaat rond, maar die zijn gewoon gezellig. Alles wat gezellig is is hier welkom!quote:Op zondag 30 december 2007 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
eerder te weinig
BX kan deze natuurlijk naar ONZ schoppen en die van haar weer openen!quote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef MPG het volgende:
Godverdegodver
Deoxyribonucleic?quote:Op zondag 30 december 2007 23:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee hoor![]()
alleen ff die geflipte ONZ mod zien te dumpen
Okquote:Op zondag 30 december 2007 23:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
er lopen hier ook een paar theedrinkers met zeer grote regelmaat rond, maar die zijn gewoon gezellig. Alles wat gezellig is is hier welkom!
*koffie toeschuiftquote:Op zondag 30 december 2007 23:54 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee, zolang de koffie klaarstaat wat mij betreft niet...
tja, hopeloos geval die newbiequote:Op zondag 30 december 2007 23:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij snapt écht niet dat ie moet opbokken hè
Thee en chocomel volstaan hier ookquote:Op zondag 30 december 2007 23:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dáár kom je achter
[..]
Mits veel suiker..
maar uit onze automaat komt voor mij meestal chocomel![]()
Lijkt me niets op tegenquote:Op zondag 30 december 2007 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
BX kan deze natuurlijk naar ONZ schoppen en die van haar weer openen!
Whiskyquote:Op zondag 30 december 2007 23:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, kan ik het helpen dat ik net een uurtje heb zitten lezen, met een glas whisky erbij?
Toen ik daarnet ging teruglezen schrok ik van de ONZ-invasie in KSC
lees de laatste drie bladzijdes van het vorige nummer en je bent volledig op de hoogte.quote:
Komt op mij over als een newbiemod die iets te graag met zn knopjes speelt.quote:
Sjokiemelquote:
Zelf getypt. Zo moeilijk is dat nietquote:
quote:
Met rum en slagroomquote:
M-M....quote:Op zondag 30 december 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt op mij over als een newbiemod die iets te graag met zn knopjes speelt.
BX doet t beter
Mods die ergens excuses voor aanbieden.. wij gaan hier nevernooitniet meer wegquote:Op zondag 30 december 2007 23:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
lees de laatste drie bladzijdes van het vorige nummer en je bent volledig op de hoogte.
oh en excuses namens de rest ook voor het doorposten op pag 7
Mij welquote:
Oow.. wat doet die lamlul HIER met zn ONZknopjes /mad ?quote:Op zondag 30 december 2007 23:57 schreef BrandX het volgende:
[..]al was het maar omdat SenseoDeox deze al gesloten had
![]()
![]()
Die fun gun ik hem niet, om het alsnog te sluiten
ikquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
BX doet t beter
Zonder drank man, dat verpest echt elke smaak...quote:
BX ruleertquote:Op zondag 30 december 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
BX doet t beter
Dat was het ookquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mods die ergens excuses voor aanbieden.. wij gaan hier nevernooitniet meer weg
[..]
Mij wel![]()
dacht dat 't hier gezellig was
quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mods die ergens excuses voor aanbieden.. wij gaan hier nevernooitniet meer weg
[..]
een en al liefde in dit topiquereeksquote:Mij wel![]()
dacht dat 't hier gezellig was
ff teruglezen dusquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow.. wat doet die lamlul HIER met zn ONZknopjes /mad ?
idd, chocomel met verse slagroomquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef OA het volgende:
[..]
Zonder drank man, dat verpest echt elke smaak...
ja dat kan in ONZ niet meerquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hahaha, ik lach me kapot.
ff MPG ziekenquote:
Is wel erg lekker als je uit de kou komt hoor!quote:Op maandag 31 december 2007 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
idd, chocomel met verse slagroom![]()
rum drinken we wel puur
Jij bent hier ook gewoon welkom hoorquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hahaha, ik lach me kapot.
quote:
Nou ben ik nieuwsgierig, welk topic was dat?quote:Op maandag 31 december 2007 00:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja dat kan in ONZ niet meer![]()
![]()
ga daar maar ff kijken
mods die TT veranderen met enge ziekteverwensingen als een topique gesloten is![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwsgierig, welk topic was dat?
Ik verander niet zomaar TT's in TT's met enge ziektes erin, is niet liefquote:
die TS heeft zich er al over beklaagd in FB van ONZquote:Op maandag 31 december 2007 00:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je a zegt moet je ook b zeggen. Ik ben nu ook nieuwsgierig waar dat gebeurt is
Oh diequote:Op maandag 31 december 2007 00:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
die TS heeft zich er al over beklaagd in FB van ONZ
Durf je dat wel?quote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
*even kijken gaat in FB ONZ
was n paar dagen geleden....quote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
*even kijken gaat in FB ONZ
iddquote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oh die, ik weet niet van welke subforum de mod was, maar neit van ONZ
truste kloontjequote:Op maandag 31 december 2007 00:09 schreef Tmaatje het volgende:
welterusten...![]()
ik lees het morgen wel...
owh, nou dan ga ik niet zoeken, ik geloof het wel zo.quote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was n paar dagen geleden....
[..]
Eerlijk is eerlijk... die TT is wel een hele verbetering t.o.v. wat het oorspronkelijk wasquote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oh die, ik weet niet van welke subforum de mod was, maar neit van ONZ
Geef nu maar toe, je durft gewoon niet in ONZ te kijkenquote:Op maandag 31 december 2007 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
owh, nou dan ga ik niet zoeken, ik geloof het wel zo.
Maar het sloeg als een lul op een drumstel, maar dan misquote:Op maandag 31 december 2007 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk... die TT is wel een hele verbetering t.o.v. wat het oorspronkelijk was.
je blijft gewoon van de TT af, ook als mod, punt.quote:Op maandag 31 december 2007 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk... die TT is wel een hele verbetering t.o.v. wat het oorspronkelijk was.
*bibbert. Nee klopt, daar hebben ze te weinig koffie.quote:Op maandag 31 december 2007 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geef nu maar toe, je durft gewoon niet in ONZ te kijken
Als een tiet op een techno-taartquote:Op maandag 31 december 2007 00:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Maar het sloeg als een lul op een drumstel, maar dan mis
Hoe kon ik dat nou weten dat zijn huis in de fik stondquote:Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef Het_hupt het volgende:
En dan die TT verandering in de TT van Fatal Error![]()
Steek je gordijnen maar in de fik, dude, zijn huis was een 1/2 jaar geleden afgebrand![]()
TS vloog goed in de hens lol
wel veel azijnquote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
*bibbert. Nee klopt, daar hebben ze te weinig koffie.
juist, daarom doe je dat nietquote:Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoe kon ik dat nou weten dat zijn huis in de fik stond
daarom moet je van tt's afblijven?quote:Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoe kon ik dat nou weten dat zijn huis in de fik stond
waar doel jij eigenlijk opquote:
geen TT's meer veranderenquote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waar doel jij eigenlijk op
Oke, anders nog iets?quote:
HEEEEEEE, HEB JE DAT OOK GEZIEN???? 11.gifquote:
ik wil me even aansluiten bij deze opmerking..quote:Op maandag 31 december 2007 00:25 schreef BrandX het volgende:
Lieve schatten newbie KSC-ers, blijven we wel lief tegen elkaar? Ik moet toch zeggen: senseodeox doet zijn best om te luisteren naar jullie waar jullie probleem ligt en ik weet zeker dat hij er wat mee zal doen!
maar dat werkt ook anders om senseodeox, liev zijn tegen hun en je krijgt hun liefde terugquote:Op maandag 31 december 2007 00:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben immers een newbie mod, en het is zeldzaam dat er een mod is met talent.
Doe liev tegen mij en ik doe liev tegen jullie
schiet BX ff een jarretelletje naar mijquote:Op maandag 31 december 2007 00:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
HEEEEEEE, HEB JE DAT OOK GEZIEN???? 11.gif
DEE-YOO-KSIEE-RIE-BOOO-NUU-KLÉ-YIKquote:Op maandag 31 december 2007 00:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik wil me even aansluiten bij deze opmerking..
en ik wil een cursus hoe je die naam uitspreekt... godsamme weer mijn tong verstuikt
Zaaien en oogsten hèquote:Op maandag 31 december 2007 00:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik wil me even aansluiten bij deze opmerking..
en ik wil een cursus hoe je die naam uitspreekt... godsamme weer mijn tong verstuikt
quote:Op maandag 31 december 2007 00:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
DEE-YOO-KSIEE-RIE-BOOO-NUU-KLÉ-YIK
*pang!*quote:Op maandag 31 december 2007 00:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
schiet BX ff een jarretelletje naar mij
Jij hebt anders veel meer niotes dan mij...veel meerquote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zaaien en oogsten hè
en dan had je maar scheikunde moeten volgen![]()
ik kan 'm namelijk wél uitspreken![]()
en onze Deox heeft zn posthistory natuurlijk tegen zich
Scheikunde was m'n lievelingsvakquote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat rolt best lekker over de tong, eigenlijk!quote:Op maandag 31 december 2007 00:29 schreef BrandX het volgende:
[..]goed dat heeft me mijn tong gekost, ik hou het voorlopig wel even bij senseodeox
quote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zaaien en oogsten hè
ik kan 'm namelijk wél uitspreken![]()
en onze Deox heeft zn posthistory natuurlijk tegen zich
Werkelijk, toen ik mij registreerde op fok!, was dit het eerste dat in mij opkwamquote:Op maandag 31 december 2007 00:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Scheikunde was m'n lievelingsvak![]()
maar die naam........als of een downtje senseopad zegt
woot dr zit nog een BX aanvastquote:
Ik ambieer dan ook geen crew-functiequote:Op maandag 31 december 2007 00:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Jij hebt anders veel meer niotes dan mij...veel meer
quote:Op maandag 31 december 2007 00:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Jij hebt anders veel meer niotes dan mij...veel meer
Hij vroeg er zelf na in het vorige deelquote:Op maandag 31 december 2007 00:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
kijk, dat is nou weer wat minder handig...
ik moest lachenquote:Op maandag 31 december 2007 00:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
senseodeox is best wel echt welquote:Op maandag 31 december 2007 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ambieer dan ook geen crew-functie
en notes zeggen natuurlijk niet zo veel..
en dat "gebash" moet je maar met een knipoog zien.. maar daar kan je wel tegen denk ik zo
Ach, ik heb wel een stuk of 4 keer ruzie gehad met oa Swets en Armageddon, daarbij vergeleken is dit kinderspelquote:Op maandag 31 december 2007 00:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ambieer dan ook geen crew-functie
en notes zeggen natuurlijk niet zo veel..
en dat "gebash" moet je maar met een knipoog zien.. maar daar kan je wel tegen denk ik zo
quote:Op maandag 31 december 2007 00:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
DEE-YOO-KSIEE-RIE-BOOO-NUU-KLÉ-YIK
quote:Op maandag 31 december 2007 00:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
náár!quote:Op maandag 31 december 2007 00:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hij vroeg er zelf na in het vorige deel!
lees je ff in Buzzerquote:
Ik ben dan ook niet serieusquote:Op maandag 31 december 2007 00:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel een stuk of 4 keer ruzie gehad met oa Swets en Armageddon, daarbij vergeleken is dit kinderspel
quote:Op maandag 31 december 2007 00:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lees je ff in Buzzer![]()
komt vaker voor hier hoor
goh, ik kon Buzzer nog niet johquote:Op maandag 31 december 2007 00:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
Buzz is een trouwe KSC ganger
hij bedoelt niet de dubbelquote maar de betekenis van de twee quotes gecombineerd
Zelfs toen ik nog lurkte was buzzbeest nog GC modquote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
goh, ik kon Buzzer nog niet joh![]()
'k ben nog maar een Fok! nOOb
Jij bent dan ook een stink-newbiequote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zelfs toen ik nog lurkte was buzzbeest nog GC mod
Mijn inlikskills zijn van lvl 100 johquote:Op maandag 31 december 2007 00:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een stink-newbie
quote:Op maandag 31 december 2007 00:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mijn inlikskills zijn van lvl 100 joh
je hebt nagenoeg dezelfde poststats als ik, dus net zo veel of weinig FOK!-n00b als ikquote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
goh, ik kon Buzzer nog niet joh![]()
'k ben nog maar een Fok! nOOb
quote:Op maandag 31 december 2007 00:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mijn inlikskills zijn van lvl 100 joh
quote:Op maandag 31 december 2007 00:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt nagenoeg dezelfde poststats als ik, dus net zo veel of weinig FOK!-n00b als ik
quote:Op maandag 31 december 2007 00:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben er morgen sowieso, thuis, alleen
Ga wel rond de nieuwsjaarstoestanden evne naar de buren, of neit, ligt eraan of mijn kat zenuwachtig wordt.
Ook trustenquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 30 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
016. 127 Surveillance-Fiets
017. 126 BrandX
029. 100 Papierversnipperaar
033. 097 Pheno
043. 085 Sjowhan
050. 080 Isdatzo
057. 073 Kuukske
057. 073 Memento-Mori
100. 056 PeZu
119. 051 OA
137. 046 Het_hupt
170. 037 JortK
170. 037 Houniet
189. 034 Lenny_Leonard
197. 033 buzzer
213. 031 MPG
244. 027 Bengeltje
pwnquote:
we baggeren hier niet, immers altijd kwaliteitspost hier!quote:Op maandag 31 december 2007 09:38 schreef Het_hupt het volgende:
goed topique dit btw, lekker veel bagger, lekkere wijffuh
Morgûh lekker dingquote:Op maandag 31 december 2007 09:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
we baggeren hier niet, immers altijd kwaliteitspost hier!![]()
en we blijven altijd on topic:
da's balen voor jequote:Op maandag 31 december 2007 09:48 schreef crossover het volgende:
Verdomme vanavond waarschijnlijk niet feesten
Keelontsteking
Nog niet eens 27 posts gisteren? In mijn gevoel waren het er juist veel meerquote:
Echt welquote:
ik leef letterlijk met je meequote:Op maandag 31 december 2007 09:48 schreef crossover het volgende:
Verdomme vanavond waarschijnlijk niet feesten
Keelontsteking
Dankjequote:Op maandag 31 december 2007 09:55 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen laatopstaanders!
[..]
ik leef letterlijk met je mee
quote:Op maandag 31 december 2007 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hier schijnt de zon ook, al is er ook wat grijze lucht.
niet echt. wel ok muziek hoor, maar geen echte liefhebberquote:Op maandag 31 december 2007 10:06 schreef crossover het volgende:
Liefhebbers van stoner rock hier? Hier wordt ik toch wel een beetje fitter van
wat die stoot zegtquote:Op maandag 31 december 2007 10:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet echt. wel ok muziek hoor, maar geen echte liefhebber
heje hem ook weer, BX kan straks weer wat topiques van slot gaan halenquote:
quote:
ik heb mijn lopersleutel al klaar leggenquote:Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heje hem ook weer, BX kan straks weer wat topiques van slot gaan halen
vraag me af of die achternaam wel kloptquote:Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Stel eindigt trouwdag in politieauto
Leuke Trouwdag
Dat dus, reken maar op een ONZ users flood in GCquote:Op maandag 31 december 2007 10:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
goedemorgen senseodeox!
![]()
[..]
ik heb mijn lopersleutel al klaar leggen
quote:Op maandag 31 december 2007 10:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat dus, reken maar op een ONZ users flood in GC
quote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
als jullie je vanmiddag maar een uurtje of anderhalf weten te gedragen, terwijl ik boodschappen doe en zulks.
Ik ben er toch!?quote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
als jullie je vanmiddag maar een uurtje of anderhalf weten te gedragen, terwijl ik boodschappen doe en zulks.
Alsof hier niemand "van Leiden" heet bijvoorbeeld...quote:Op maandag 31 december 2007 10:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
vraag me af of die achternaam wel klopttauranga is namelijk een stad
ik schat jullie prima inquote:Op maandag 31 december 2007 10:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
weer iemand die ONZ userts niet juist inschat, je lijkt wel een ONZ mod
quote:
Ik heb mijn boodschappen alweer binnen...quote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga over een uurtje shoppenquote:Op maandag 31 december 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb mijn boodschappen alweer binnen...
smiley post notes +1quote:
Ow kutquote:
quote:
Je hebt jezelf zojusit gepwndquote:
Misschien heb ik dan mijn eerste serieuze note te pakken...quote:Op maandag 31 december 2007 11:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je hebt jezelf zojusit gepwnd
Hier net ook.. vuurwerk gooien naar bejaarden...quote:Op maandag 31 december 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
Keiharde rotschop geven, hier ook al, kutkoters
Ik ging laatst naar die gasten met een honkbalknuppel in m'n hand, en vroeg of dr nog wat te knallen vielquote:Op maandag 31 december 2007 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Hier net ook.. vuurwerk gooien naar bejaarden...![]()
Tyfustuig![]()
Een van de winkeliers hier ging er meteen achteraan, maar die ventjes zijn tch te snel weer weg [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2007 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie tijd.![]()
Heeft iedereen oliebollen?
Mag ik er ook 1, ik heb nog nietquote:Op maandag 31 december 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Gehaald bij de #2 uit de oliebollentest![]()
Ze smaken prima!
Euh, ik heb nog niet echt gezochtquote:Hoe is het verder papier, al uitzicht op een baan?
* Sjowhan had er nog een van de #1quote:Op maandag 31 december 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Gehaald bij de #2 uit de oliebollentest![]()
Ze smaken prima!
Hoe is het verder papier, al uitzicht op een baan?
Ach die kater heb je er dan toch al lang uitgeslapen...?quote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ohja. 2 januari auto wegbrengen om 8uur.
Fijn
quote:Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan had er nog een van de #1
Zojuist opgepeuzeld.
Vanmiddag/vanavond bij ouders, die bakken 't zelf ook en zijn ook ergg lekker
Ben je luiquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
linkje naar de top-100? plz
je kijkt sbsquote:Op maandag 31 december 2007 12:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
De nummer 1 van vorig jaar is verslagen door zijn zus zag ik net op sbs6![]()
Ik was even beneden om wat op te ruimen, en ik zag het toevallig op staan ''quote:
Waarom rubber, gewone kogels voldoen primaquote:Op maandag 31 december 2007 11:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als ik ooit een geweer wil aanschaffen, dan eentje die rubberen kogels afvuurt
Als ik ze doodschiet of ze raken in een comateuze toestand, voelen ze er niks van.quote:Op maandag 31 december 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom rubber, gewone kogels voldoen prima
Dan heb ik dat ding ook neit meer nodigquote:Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef Pheno het volgende:
Maar met normale kogels weet je zeker dat ze het volgend jaar niet meer doen
Werken, op oudejaarsdag, bah.quote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ik mag mij straks ook nog melden in die altijd fijne supermarkt.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ik mag mij straks ook nog melden in die altijd fijne supermarkt.
Pas vooral op voor Pheno, das een gevaarlijke pinguin .quote:Op maandag 31 december 2007 12:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ajuu :w, ik hou deze dondersteentjes wel in de gaten![]()
Hee Pheño, grote vriend!quote:Op maandag 31 december 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom rubber, gewone kogels voldoen prima
ik werk niet in een supermarkt hoorquote:Op maandag 31 december 2007 12:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Werken, op oudejaarsdag, bah.
Luie FA'squote:Op maandag 31 december 2007 12:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik werk niet in een supermarkt hoor
Het is alleen dat de boodschappen niet naar mij toe komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Ghalloquote:Op maandag 31 december 2007 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas vooral op voor Pheno, das een gevaarlijke pinguin .![]()
[..]
Hee Pheño, grote vriend!
Niet de resten van die zelfmoordterrorist in spé?quote:Op maandag 31 december 2007 12:50 schreef OA het volgende:
Net was kneusjes hier in de straat...
Ik heb het helaas niet zien gebeuren, maar één van die knaapjes heeft vuur in zijn (tot de nok toe met vuurwerk gevulde) rugzak gekregen en dat knalde flink... De resten van de rugzak liggen nog voor de deur...![]()
Vertel me dat hij z'n rugzak nog om hadquote:Op maandag 31 december 2007 12:50 schreef OA het volgende:
Net was kneusjes hier in de straat...
Ik heb het helaas niet zien gebeuren, maar één van die knaapjes heeft vuur in zijn (tot de nok toe met vuurwerk gevulde) rugzak gekregen en dat knalde flink... De resten van de rugzak liggen nog voor de deur...![]()
Ja, maar zodra er vuur in kwam niet meer...quote:Op maandag 31 december 2007 12:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Vertel me dat hij z'n rugzak nog om had
Foto!quote:Op maandag 31 december 2007 12:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Vertel me dat hij z'n rugzak nog om had
Het jongetje is helemaal verpulvert!quote:Op maandag 31 december 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2007 13:01 schreef OA het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2007 13:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wou net posten pics or it didden it happen
Jij ook. Toedelsquote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef buzzer het volgende:
Ik ben weg van hier..
Allemaal een hele fijne jaarwisseling
Jij ook!quote:Op maandag 31 december 2007 13:47 schreef buzzer het volgende:
Ik ben weg van hier..
Allemaal een hele fijne jaarwisseling
Dat duurde langquote:Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef BrandX het volgende:ben ik weer. De appie xl overleeft
wat een chaos op die parkeerplaatsmaar heb nu wel allemaal lekkere hapjes
ben eerst nog wezen douchen voordat ik de deur uit liepquote:Op maandag 31 december 2007 14:26 schreef crossover het volgende:
Yeah, ik ben fit genoeg om vanavond weg te gaan
[..]
Dat duurde lang
Goedemiddag !!quote:Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef BrandX het volgende:ben ik weer. De appie xl overleeft
wat een chaos op die parkeerplaatsmaar heb nu wel allemaal lekkere hapjes
Mag ik er ook 1! ?quote:Op maandag 31 december 2007 16:03 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Goedemiddag !!Inderdaad het leek wel oorlog bij de Appie vanmorgen.
Gelukkig zijn de oliebollen klaar...
Yum!quote:Op maandag 31 december 2007 16:17 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Tuurlijk, schuift oliebol naar Papierversnipperaar
hier ookquote:Op maandag 31 december 2007 16:03 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Goedemiddag !!Inderdaad het leek wel oorlog bij de Appie vanmorgen.
Gelukkig zijn de oliebollen klaar...
neuh, geen vuurwerk hierquote:Op maandag 31 december 2007 16:29 schreef Tmaatje het volgende:
Hoi Huppelding![]()
Lekker die oliebollen.... gaat er iemand vuurwerk afsteken ??
waar is dat "hier"?quote:Op maandag 31 december 2007 16:40 schreef Tmaatje het volgende:
De buurman is al aan het spelen met carbid....
quote:Op maandag 31 december 2007 17:18 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat er vandoor.
Nog even wat eten hier thuis, en dan zo langzamerhand naar de ouders toe.
Prettige jaarwisseling allemaal
Van hetzelfde, ik ben er ook weg van doei !!quote:Op maandag 31 december 2007 17:18 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat er vandoor.
Nog even wat eten hier thuis, en dan zo langzamerhand naar de ouders toe.
Prettige jaarwisseling allemaal
Reeds gepost daar!quote:Op maandag 31 december 2007 17:38 schreef Houniet het volgende:
Ook voor mijn koffie vriendjes Een feestend, winnend en snuivend 2008 gewenst!
quote:Op maandag 31 december 2007 17:53 schreef PeZu het volgende:
iedereen een fijne jaarwisseling, pezu gaat zo gegijzeld worden door een lief persoon
Ben jij mn broer?quote:Op maandag 31 december 2007 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
omg dat kutbroertje van me.. allemaal vuurpijltjen en rotjes naar mn raam gooien.. hij gaat dr aan..
jammer dat ik niks gekocht heb dit jaar![]()
misschien heb ik nog een aantal nitraten van vorig jaar..
echt ik wil slapen.. hij gaat dood nu.
quote:
Gelukkig leef ik om te werkenquote:Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Net op tijd! Het jaar is bijna voorbij!
Ik wil nog niet doodquote:Op maandag 31 december 2007 19:40 schreef JortK het volgende:
Mensen een prettig uiteinde, ik ben er vandoor
hans?quote:Op maandag 31 december 2007 18:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jammergenoeg niet.. anders had je 't wel geweten.
Valt toch altijd tegen op oudjaarsavondquote:Op maandag 31 december 2007 23:49 schreef BrandX het volgende:![]()
ha die Isdatzo! moet jij niet naar een feest oid?
quote:Op maandag 31 december 2007 23:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Valt toch altijd tegen op oudjaarsavond
Alhoewel ik nu wel ff buiten ben
we kunnen het vol overgave proberenquote:Op maandag 31 december 2007 23:52 schreef DaMart het volgende:
Zou deze nog vol komen in 2007?
1 post per minuut... moet te doen zijn toch!quote:Op maandag 31 december 2007 23:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
we kunnen het vol overgave proberennog 7 6 minuten de tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |