we baggeren hier niet, immers altijd kwaliteitspost hier!quote:Op maandag 31 december 2007 09:38 schreef Het_hupt het volgende:
goed topique dit btw, lekker veel bagger, lekkere wijffuh
Morgûh lekker dingquote:Op maandag 31 december 2007 09:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
we baggeren hier niet, immers altijd kwaliteitspost hier!![]()
en we blijven altijd on topic:
da's balen voor jequote:Op maandag 31 december 2007 09:48 schreef crossover het volgende:
Verdomme vanavond waarschijnlijk niet feesten
Keelontsteking
Nog niet eens 27 posts gisteren? In mijn gevoel waren het er juist veel meerquote:
Echt welquote:
ik leef letterlijk met je meequote:Op maandag 31 december 2007 09:48 schreef crossover het volgende:
Verdomme vanavond waarschijnlijk niet feesten
Keelontsteking
Dankjequote:Op maandag 31 december 2007 09:55 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen laatopstaanders!
[..]
ik leef letterlijk met je mee
quote:Op maandag 31 december 2007 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hier schijnt de zon ook, al is er ook wat grijze lucht.
niet echt. wel ok muziek hoor, maar geen echte liefhebberquote:Op maandag 31 december 2007 10:06 schreef crossover het volgende:
Liefhebbers van stoner rock hier? Hier wordt ik toch wel een beetje fitter van
wat die stoot zegtquote:Op maandag 31 december 2007 10:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet echt. wel ok muziek hoor, maar geen echte liefhebber
heje hem ook weer, BX kan straks weer wat topiques van slot gaan halenquote:
quote:
ik heb mijn lopersleutel al klaar leggenquote:Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heje hem ook weer, BX kan straks weer wat topiques van slot gaan halen
vraag me af of die achternaam wel kloptquote:Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Stel eindigt trouwdag in politieauto
Leuke Trouwdag
Dat dus, reken maar op een ONZ users flood in GCquote:Op maandag 31 december 2007 10:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
goedemorgen senseodeox!
![]()
[..]
ik heb mijn lopersleutel al klaar leggen
quote:Op maandag 31 december 2007 10:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat dus, reken maar op een ONZ users flood in GC
quote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
als jullie je vanmiddag maar een uurtje of anderhalf weten te gedragen, terwijl ik boodschappen doe en zulks.
Ik ben er toch!?quote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
als jullie je vanmiddag maar een uurtje of anderhalf weten te gedragen, terwijl ik boodschappen doe en zulks.
Alsof hier niemand "van Leiden" heet bijvoorbeeld...quote:Op maandag 31 december 2007 10:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
vraag me af of die achternaam wel klopttauranga is namelijk een stad
ik schat jullie prima inquote:Op maandag 31 december 2007 10:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
weer iemand die ONZ userts niet juist inschat, je lijkt wel een ONZ mod
quote:
Ik heb mijn boodschappen alweer binnen...quote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga over een uurtje shoppenquote:Op maandag 31 december 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb mijn boodschappen alweer binnen...
smiley post notes +1quote:
Ow kutquote:
quote:
Je hebt jezelf zojusit gepwndquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |