we baggeren hier niet, immers altijd kwaliteitspost hier!quote:Op maandag 31 december 2007 09:38 schreef Het_hupt het volgende:
goed topique dit btw, lekker veel bagger, lekkere wijffuh
Morgûh lekker dingquote:Op maandag 31 december 2007 09:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
we baggeren hier niet, immers altijd kwaliteitspost hier!![]()
en we blijven altijd on topic:
da's balen voor jequote:Op maandag 31 december 2007 09:48 schreef crossover het volgende:
Verdomme vanavond waarschijnlijk niet feesten
Keelontsteking
Nog niet eens 27 posts gisteren? In mijn gevoel waren het er juist veel meerquote:
Echt welquote:
ik leef letterlijk met je meequote:Op maandag 31 december 2007 09:48 schreef crossover het volgende:
Verdomme vanavond waarschijnlijk niet feesten
Keelontsteking
Dankjequote:Op maandag 31 december 2007 09:55 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen laatopstaanders!
[..]
ik leef letterlijk met je mee
quote:Op maandag 31 december 2007 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hier schijnt de zon ook, al is er ook wat grijze lucht.
niet echt. wel ok muziek hoor, maar geen echte liefhebberquote:Op maandag 31 december 2007 10:06 schreef crossover het volgende:
Liefhebbers van stoner rock hier? Hier wordt ik toch wel een beetje fitter van
wat die stoot zegtquote:Op maandag 31 december 2007 10:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet echt. wel ok muziek hoor, maar geen echte liefhebber
heje hem ook weer, BX kan straks weer wat topiques van slot gaan halenquote:
quote:
ik heb mijn lopersleutel al klaar leggenquote:Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
heje hem ook weer, BX kan straks weer wat topiques van slot gaan halen
vraag me af of die achternaam wel kloptquote:Op maandag 31 december 2007 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Stel eindigt trouwdag in politieauto
Leuke Trouwdag
Dat dus, reken maar op een ONZ users flood in GCquote:Op maandag 31 december 2007 10:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
goedemorgen senseodeox!
![]()
[..]
ik heb mijn lopersleutel al klaar leggen
quote:Op maandag 31 december 2007 10:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat dus, reken maar op een ONZ users flood in GC
quote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
als jullie je vanmiddag maar een uurtje of anderhalf weten te gedragen, terwijl ik boodschappen doe en zulks.
Ik ben er toch!?quote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
als jullie je vanmiddag maar een uurtje of anderhalf weten te gedragen, terwijl ik boodschappen doe en zulks.
Alsof hier niemand "van Leiden" heet bijvoorbeeld...quote:Op maandag 31 december 2007 10:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
vraag me af of die achternaam wel klopttauranga is namelijk een stad
ik schat jullie prima inquote:Op maandag 31 december 2007 10:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
weer iemand die ONZ userts niet juist inschat, je lijkt wel een ONZ mod
quote:
Ik heb mijn boodschappen alweer binnen...quote:Op maandag 31 december 2007 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ga over een uurtje shoppenquote:Op maandag 31 december 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb mijn boodschappen alweer binnen...
smiley post notes +1quote:
Ow kutquote:
quote:
Je hebt jezelf zojusit gepwndquote:
Misschien heb ik dan mijn eerste serieuze note te pakken...quote:Op maandag 31 december 2007 11:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Je hebt jezelf zojusit gepwnd
Hier net ook.. vuurwerk gooien naar bejaarden...quote:Op maandag 31 december 2007 11:20 schreef crossover het volgende:
Keiharde rotschop geven, hier ook al, kutkoters
Ik ging laatst naar die gasten met een honkbalknuppel in m'n hand, en vroeg of dr nog wat te knallen vielquote:Op maandag 31 december 2007 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Hier net ook.. vuurwerk gooien naar bejaarden...![]()
Tyfustuig![]()
Een van de winkeliers hier ging er meteen achteraan, maar die ventjes zijn tch te snel weer weg [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2007 11:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Koffie tijd.![]()
Heeft iedereen oliebollen?
Mag ik er ook 1, ik heb nog nietquote:Op maandag 31 december 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Gehaald bij de #2 uit de oliebollentest![]()
Ze smaken prima!
Euh, ik heb nog niet echt gezochtquote:Hoe is het verder papier, al uitzicht op een baan?
* Sjowhan had er nog een van de #1quote:Op maandag 31 december 2007 11:31 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Gehaald bij de #2 uit de oliebollentest![]()
Ze smaken prima!
Hoe is het verder papier, al uitzicht op een baan?
Ach die kater heb je er dan toch al lang uitgeslapen...?quote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef Sjowhan het volgende:
Ohja. 2 januari auto wegbrengen om 8uur.
Fijn
quote:Op maandag 31 december 2007 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
* Sjowhan had er nog een van de #1
Zojuist opgepeuzeld.
Vanmiddag/vanavond bij ouders, die bakken 't zelf ook en zijn ook ergg lekker
Ben je luiquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
linkje naar de top-100? plz
je kijkt sbsquote:Op maandag 31 december 2007 12:14 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
De nummer 1 van vorig jaar is verslagen door zijn zus zag ik net op sbs6![]()
Ik was even beneden om wat op te ruimen, en ik zag het toevallig op staan ''quote:
Waarom rubber, gewone kogels voldoen primaquote:Op maandag 31 december 2007 11:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als ik ooit een geweer wil aanschaffen, dan eentje die rubberen kogels afvuurt
Als ik ze doodschiet of ze raken in een comateuze toestand, voelen ze er niks van.quote:Op maandag 31 december 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom rubber, gewone kogels voldoen prima
Dan heb ik dat ding ook neit meer nodigquote:Op maandag 31 december 2007 12:32 schreef Pheno het volgende:
Maar met normale kogels weet je zeker dat ze het volgend jaar niet meer doen
Werken, op oudejaarsdag, bah.quote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ik mag mij straks ook nog melden in die altijd fijne supermarkt.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:31 schreef buzzer het volgende:
Goedemorgen
Ik mag mij straks ook nog melden in die altijd fijne supermarkt.
Pas vooral op voor Pheno, das een gevaarlijke pinguin .quote:Op maandag 31 december 2007 12:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ajuu :w, ik hou deze dondersteentjes wel in de gaten![]()
Hee Pheño, grote vriend!quote:Op maandag 31 december 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom rubber, gewone kogels voldoen prima
ik werk niet in een supermarkt hoorquote:Op maandag 31 december 2007 12:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Werken, op oudejaarsdag, bah.
Luie FA'squote:Op maandag 31 december 2007 12:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik werk niet in een supermarkt hoor
Het is alleen dat de boodschappen niet naar mij toe komen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Ghalloquote:Op maandag 31 december 2007 12:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pas vooral op voor Pheno, das een gevaarlijke pinguin .![]()
[..]
Hee Pheño, grote vriend!
Niet de resten van die zelfmoordterrorist in spé?quote:Op maandag 31 december 2007 12:50 schreef OA het volgende:
Net was kneusjes hier in de straat...
Ik heb het helaas niet zien gebeuren, maar één van die knaapjes heeft vuur in zijn (tot de nok toe met vuurwerk gevulde) rugzak gekregen en dat knalde flink... De resten van de rugzak liggen nog voor de deur...![]()
Vertel me dat hij z'n rugzak nog om hadquote:Op maandag 31 december 2007 12:50 schreef OA het volgende:
Net was kneusjes hier in de straat...
Ik heb het helaas niet zien gebeuren, maar één van die knaapjes heeft vuur in zijn (tot de nok toe met vuurwerk gevulde) rugzak gekregen en dat knalde flink... De resten van de rugzak liggen nog voor de deur...![]()
Ja, maar zodra er vuur in kwam niet meer...quote:Op maandag 31 december 2007 12:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Vertel me dat hij z'n rugzak nog om had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |