wel veel azijnquote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
*bibbert. Nee klopt, daar hebben ze te weinig koffie.
juist, daarom doe je dat nietquote:Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoe kon ik dat nou weten dat zijn huis in de fik stond
daarom moet je van tt's afblijven?quote:Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Hoe kon ik dat nou weten dat zijn huis in de fik stond
waar doel jij eigenlijk opquote:
geen TT's meer veranderenquote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
waar doel jij eigenlijk op
Oke, anders nog iets?quote:
HEEEEEEE, HEB JE DAT OOK GEZIEN???? 11.gifquote:
ik wil me even aansluiten bij deze opmerking..quote:Op maandag 31 december 2007 00:25 schreef BrandX het volgende:
Lieve schatten newbie KSC-ers, blijven we wel lief tegen elkaar? Ik moet toch zeggen: senseodeox doet zijn best om te luisteren naar jullie waar jullie probleem ligt en ik weet zeker dat hij er wat mee zal doen!
maar dat werkt ook anders om senseodeox, liev zijn tegen hun en je krijgt hun liefde terugquote:Op maandag 31 december 2007 00:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben immers een newbie mod, en het is zeldzaam dat er een mod is met talent.
Doe liev tegen mij en ik doe liev tegen jullie
schiet BX ff een jarretelletje naar mijquote:Op maandag 31 december 2007 00:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
HEEEEEEE, HEB JE DAT OOK GEZIEN???? 11.gif
DEE-YOO-KSIEE-RIE-BOOO-NUU-KLÉ-YIKquote:Op maandag 31 december 2007 00:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik wil me even aansluiten bij deze opmerking..
en ik wil een cursus hoe je die naam uitspreekt... godsamme weer mijn tong verstuikt
Zaaien en oogsten hèquote:Op maandag 31 december 2007 00:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik wil me even aansluiten bij deze opmerking..
en ik wil een cursus hoe je die naam uitspreekt... godsamme weer mijn tong verstuikt
quote:Op maandag 31 december 2007 00:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
DEE-YOO-KSIEE-RIE-BOOO-NUU-KLÉ-YIK
*pang!*quote:Op maandag 31 december 2007 00:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
schiet BX ff een jarretelletje naar mij
Jij hebt anders veel meer niotes dan mij...veel meerquote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zaaien en oogsten hè
en dan had je maar scheikunde moeten volgen![]()
ik kan 'm namelijk wél uitspreken![]()
en onze Deox heeft zn posthistory natuurlijk tegen zich
Scheikunde was m'n lievelingsvakquote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat rolt best lekker over de tong, eigenlijk!quote:Op maandag 31 december 2007 00:29 schreef BrandX het volgende:
[..]goed dat heeft me mijn tong gekost, ik hou het voorlopig wel even bij senseodeox
quote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zaaien en oogsten hè
ik kan 'm namelijk wél uitspreken![]()
en onze Deox heeft zn posthistory natuurlijk tegen zich
Werkelijk, toen ik mij registreerde op fok!, was dit het eerste dat in mij opkwamquote:Op maandag 31 december 2007 00:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Scheikunde was m'n lievelingsvak![]()
maar die naam........als of een downtje senseopad zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |