Komt op mij over als een newbiemod die iets te graag met zn knopjes speelt.quote:
Sjokiemelquote:
Zelf getypt. Zo moeilijk is dat nietquote:
quote:
Met rum en slagroomquote:
M-M....quote:Op zondag 30 december 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt op mij over als een newbiemod die iets te graag met zn knopjes speelt.
BX doet t beter
Mods die ergens excuses voor aanbieden.. wij gaan hier nevernooitniet meer wegquote:Op zondag 30 december 2007 23:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
lees de laatste drie bladzijdes van het vorige nummer en je bent volledig op de hoogte.
oh en excuses namens de rest ook voor het doorposten op pag 7
Mij welquote:
Oow.. wat doet die lamlul HIER met zn ONZknopjes /mad ?quote:Op zondag 30 december 2007 23:57 schreef BrandX het volgende:
[..]al was het maar omdat SenseoDeox deze al gesloten had
![]()
![]()
Die fun gun ik hem niet, om het alsnog te sluiten
ikquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
BX doet t beter
Zonder drank man, dat verpest echt elke smaak...quote:
BX ruleertquote:Op zondag 30 december 2007 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
BX doet t beter
Dat was het ookquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mods die ergens excuses voor aanbieden.. wij gaan hier nevernooitniet meer weg
[..]
Mij wel![]()
dacht dat 't hier gezellig was
quote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mods die ergens excuses voor aanbieden.. wij gaan hier nevernooitniet meer weg
[..]
een en al liefde in dit topiquereeksquote:Mij wel![]()
dacht dat 't hier gezellig was
ff teruglezen dusquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Oow.. wat doet die lamlul HIER met zn ONZknopjes /mad ?
idd, chocomel met verse slagroomquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef OA het volgende:
[..]
Zonder drank man, dat verpest echt elke smaak...
ja dat kan in ONZ niet meerquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hahaha, ik lach me kapot.
ff MPG ziekenquote:
Is wel erg lekker als je uit de kou komt hoor!quote:Op maandag 31 december 2007 00:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
idd, chocomel met verse slagroom![]()
rum drinken we wel puur
Jij bent hier ook gewoon welkom hoorquote:Op zondag 30 december 2007 23:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hahaha, ik lach me kapot.
quote:
Nou ben ik nieuwsgierig, welk topic was dat?quote:Op maandag 31 december 2007 00:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja dat kan in ONZ niet meer![]()
![]()
ga daar maar ff kijken
mods die TT veranderen met enge ziekteverwensingen als een topique gesloten is![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nou ben ik nieuwsgierig, welk topic was dat?
Ik verander niet zomaar TT's in TT's met enge ziektes erin, is niet liefquote:
die TS heeft zich er al over beklaagd in FB van ONZquote:Op maandag 31 december 2007 00:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je a zegt moet je ook b zeggen. Ik ben nu ook nieuwsgierig waar dat gebeurt is
Oh diequote:Op maandag 31 december 2007 00:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
die TS heeft zich er al over beklaagd in FB van ONZ
Durf je dat wel?quote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
*even kijken gaat in FB ONZ
was n paar dagen geleden....quote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
*even kijken gaat in FB ONZ
iddquote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oh die, ik weet niet van welke subforum de mod was, maar neit van ONZ
truste kloontjequote:Op maandag 31 december 2007 00:09 schreef Tmaatje het volgende:
welterusten...![]()
ik lees het morgen wel...
owh, nou dan ga ik niet zoeken, ik geloof het wel zo.quote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
was n paar dagen geleden....
[..]
Eerlijk is eerlijk... die TT is wel een hele verbetering t.o.v. wat het oorspronkelijk wasquote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Oh die, ik weet niet van welke subforum de mod was, maar neit van ONZ
Geef nu maar toe, je durft gewoon niet in ONZ te kijkenquote:Op maandag 31 december 2007 00:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
owh, nou dan ga ik niet zoeken, ik geloof het wel zo.
Maar het sloeg als een lul op een drumstel, maar dan misquote:Op maandag 31 december 2007 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk... die TT is wel een hele verbetering t.o.v. wat het oorspronkelijk was.
je blijft gewoon van de TT af, ook als mod, punt.quote:Op maandag 31 december 2007 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk... die TT is wel een hele verbetering t.o.v. wat het oorspronkelijk was.
*bibbert. Nee klopt, daar hebben ze te weinig koffie.quote:Op maandag 31 december 2007 00:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geef nu maar toe, je durft gewoon niet in ONZ te kijken
Als een tiet op een techno-taartquote:Op maandag 31 december 2007 00:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Maar het sloeg als een lul op een drumstel, maar dan mis
Hoe kon ik dat nou weten dat zijn huis in de fik stondquote:Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef Het_hupt het volgende:
En dan die TT verandering in de TT van Fatal Error![]()
Steek je gordijnen maar in de fik, dude, zijn huis was een 1/2 jaar geleden afgebrand![]()
TS vloog goed in de hens lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |