Ik ben het vergeten, wat zei Brian nou ook al maar weer wat ze konden doen vanavond en waar Lieke dan ook aan mee kon doen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe jij eens ff normaal![]()
Het is in ieder geval wel duidelijk dat er nog iets staat te gebeuren voor de thuisblijvers. Amanda vroeg net nog aan Lieke of ze zin had in een leuke avond.
meestal zijn de zaterdagavonden een aaneenschakeling van oeverloos gelul van de dames.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:32 schreef T-lex het volgende:
En Amanda tankt nog maar is een wijntje weg...kan wat worden als er straks nog iets van een feestje komt.
Dat heb ik niet mee gekregen, toen was ik denk ik nog niet binnen. Misschien iemand anders?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten, wat zei Brian nou ook al maar weer wat ze konden doen vanavond en waar Lieke dan ook aan mee kon doen?
Ik weet het alweer!! Karaokequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet mee gekregen, toen was ik denk ik nog niet binnen. Misschien iemand anders?
Bedankt, Beequeen
Ik mag hopen dat achter geen valse verwachtingen wekt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Mickey nergens op rekent, tenminste, dat is wat ie steeds zei toen ie de villa in kwam en Huub & Jaap en Brian & Amanda hem met van alles wilden helpen 'ik reken nergens op jongens'.
-edit- Ik bedoel: het kan best zo zijn dat achter hem dat goed duidelijk heeft gemaakt 'reken nergens op', wat niet wegneemt dat ie waarschijnlijk wel iets krijgt (wat geld), maar geen woning ofzo. Is mijn idee.
quote:
Nou ja, misschien gaat de karaoke niet door (Selene zei das dan voor een andere keer) als de hoer van Mickey komt, wellicht heb je dan wat aan je oortjes?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik dus mijn voor kerst gekregen oortjes niet nodig.
oppervlakkig gezien is ze dat ook wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef riri het volgende:
Soms vind ik Amanda bijna aardig....
Prima, maar moet tie wel blijven tot Brian weer terug is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef lorence1 het volgende:
mag lijen dat quintin straks gezellig Mitch meeneemt.... amanda moet toch ook wat
Neh bedankt. ik heb net wel dit filmpje van Jaap met een Bosche bol zitten kijken, dat was wel lachen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, misschien gaat de karaoke niet door (Selene zei das dan voor een andere keer) als de hoer van Mickey komt, wellicht heb je dan wat aan je oortjes?
Oppervlakkig gezien vind ik haar juist minder leuk dan als ik inhoudelijk naar haar luister. Ze maakt vaak goede rake punten. Maar het komt zo verrot ordinair haar strot uit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:46 schreef 2live het volgende:
[..]
oppervlakkig gezien is ze dat ook wel.
Amanda zonder Brian is ook anders, niet minder trailer trash maar iets meer zinnig, zeker als ze gezellig babbelt met Huub.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:46 schreef 2live het volgende:
[..]
oppervlakkig gezien is ze dat ook wel.
Verrek, je hebt gelijk, het ging over het invullen van de boodschappenlijst.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Tussen neus en lippen door zegt Huub dat Amanda nog steeds rookt, alleen niet on cam.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Tussen neus en lippen door zegt Huub dat Amanda nog steeds rookt, alleen niet on cam.
Was de huiszwerver...die is geen deuren gewend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor een deur slaan, is Brian wakker?
Ahhhh...baluh joh!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Dan klaag ik hier toch nog een keer
Ik ben streamloos, mijn computer is kaduuk
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Was de huiszwerver...die is geen deuren gewend.
Vertel!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Ik baal als een stekker. Maar morgen komt er een vriend naar kijken.quote:
Ik bedoelde meer ; Als je haar langer volgt komt er vanzelf weer zo'n moment waarop er zo'n rottigheid uit haar mond komt dat ik het gevoel ook weer zo kwijt ben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:51 schreef Py het volgende:
[..]
Oppervlakkig gezien vind ik haar juist minder leuk dan als ik inhoudelijk naar haar luister. Ze maakt vaak goede rake punten. Maar het komt zo verrot ordinair haar strot uit.
Kut met peren, dat is balen. Kan HiDiHO niet helpen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Hoe post je hier dan ? Via teletekst ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Het lot zat in z'n jaszak en die jas is in de waszak gegooid door de huishouding. Zo'n verhaal hoor je wekelijks, waarom kijken die HH jas- en broekzakken niet even na ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Mike kreeg Huub zijn Staatslot, maar is het kwijt.
Het was iets wat Huub zei, echt heel snel.......quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel!
En waarom zou daar over gelogen moeten worden? Imagebuilding?
Ben bang van niet, mijn harde schijven worden niet meer gezien als die wil opstarten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut met peren, dat is balen. Kan HiDiHO niet helpen?
Amanda zei vrijdag nog dat zij proeft wat ze drinkt en Huub tankt alleen maar....quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef T-lex het volgende:
En hoppa...Amanda tankt nog maar is een wijntje bij.
Daar gaat nummer 5...en dan zeggen dat Huub tankt!
tuurlijk niet, anders kan ze straks geen beloning krijgen voor het stoppen met roken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was iets wat Huub zei, echt heel snel.......
Huub: Aman, wil je een peuk? Oh nee je rookt niet voor de camera.
Imagebuilding weet ik niet, misschien dat Brian met de eer kan gaan strijken dat hij Amanda van het roken heeft afgeholpen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoe post je hier dan ? Via teletekst ?
Doen ze wel hoor en dan vinden ze het horloge van Dennix waar ze Huub dan de schuld van geven dat hij het gejat heeft. Olga kan het je zo navertellen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lot zat in z'n jaszak en die jas is in de waszak gegooid door de huishouding. Zo'n verhaal hoor je wekelijks, waarom kijken die HH jas- en broekzakken niet even na ?
Gaat ze zelf niet mee?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:06 schreef T-lex het volgende:
Amanda d'r stem gaat alweer naar de maan.
Als Olga volgens jaar niet meer terug komt, weten wij wel waaromquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doen ze wel hoor en dan vinden ze het horloge van Dennix waar ze Huub dan de schuld van geven dat hij het gejat heeft. Olga kan het je zo navertellen.
was een mooi en eerlijk gesprek tussen die twee.... dat hadden ze vroeger wel vaker.... ik heb ze gemist.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef Py het volgende:
Amanda tegen Huub: 'Ik denk dat jij vluchtkeuzes maakt'
Tegen Amanda is Huub vaak eerlijk
Klopt, denk ook eens terug aan het Ludo en Janinegedoe. Dat was soms hilarirsch.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
was een mooi en eerlijk gesprek tussen die twee.... dat hadden ze vroeger wel vaker.... ik heb ze gemist.
dat was tegek.... en het alfabet in bad..... prachtigquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, denk ook eens terug aan het Ludo en Janinegedoe. Dat was soms hilarirsch.
Nou, hij had wel laat sex vanmiddag...zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Brian pakt voor de 3e keer een douche vandaag. Wat zou hij toch van zich af willen spoelen....rattengif?
WTFquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Ik vond het al zo raar dat ze nooit liep te pochen dat ze zo maar in 1 keer was gestopt met roken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was iets wat Huub zei, echt heel snel.......
Huub: Aman, wil je een peuk? Oh nee je rookt niet voor de camera.
Imagebuilding weet ik niet, misschien dat Brian met de eer kan gaan strijken dat hij Amanda van het roken heeft afgeholpen.
Ik geloofde het echt, vond het al zo knap van haar. Ik vond het ook al zo frappant dat ze er schijnbaar helemaal geen moeite mee had.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
[..]
WTF![]()
Ze past goed bij Brian. Wat een schijnheilige leugenaars.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:24 schreef agter het volgende:
Idols is stom.
Dat is mijn goed onderbouwde mening...
Ik vind Brian een griezel, maar hij heeft best een mooi lichaam vind ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
His Masters Voice en Flens dekhengst is eindelijk onder de douche vandaan. Hij maakt zich op voor een avondje Schagen. Waarom wij van deze beelden mogen genieten laat zich raden.![]()
[ afbeelding ]
Ze vinden zichzelf toch allemaal geweldig? Behalve Huub zijn ook Amanda en Brian buitensporig en onterecht tevreden over zichzelf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef coldstar het volgende:
Cordon verteld bij Idols dat er vorige week iemand afgevallen is die heel goed kon zingen, maar toch door het publiek eruit gestemd is. Deze dame vond zichzelf heel geweldig en wist zeker dat ze toch al fans zat had. Gordon zegt, dat pikt het publiek niet en heeft haar eruit gestemt. Amanda moet lachen en kijkt naar huub . Huub voelde zich zonder dat iemand iets zei, aangesproken en zegt, dat geldt in dit spel wel. Wie de schoen past trekt hem aan !!!!!
Die van mij ook nog steeds een beetje, heb alleen wazige streampjes zonder geluid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
WTF![]()
Ze past goed bij Brian. Wat een schijnheilige leugenaars.
Echt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian zei vorige week vrijdag na het optreden met Huub
dat hij zin in blowen had, Amanda keek naar de camera
en naar Brian en zei: Brian, blowen doe je niet,
je gebruikt geen drugs, daar houdt jij niet van.
Lieke mag mee met een aantal optredens van Jaap....ik ruik een script, U ook?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
Wie is dat, voor Huub en Lieke?
die bolletjes die brian meegesmokkeld had, zullen nu toch wel op zijn...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
je gebruikt geen drugs, daar houdt jij niet van.
Ze reageert echt enthousiast. Dit gun ik haar welquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:30 schreef coldstar het volgende:
Toppie, Lieke mag met Jaap mee naar Zoetemeer
"Oh wat leeeeeeeuuuuuk"quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke mag mee met een aantal optredens....ik ruik een script, U ook?
exact geciteerd? geloof ik graagquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
je gebruikt geen drugs, daar [i]houdt[/i] jij niet van.
Daar heb je gelijk in, maar er is maar een egotripper in de kooi en dat is toch echt onze sex verslaafde Huub. Zo denk ik eroverquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf toch allemaal geweldig? Behalve Huub zijn ook Amanda en Brian buitensporig en onterecht tevreden over zichzelf.
Hallo, die kun je niet zelf inbrengen hoor, dat moet een ander doen en vervolgens 10 minuten stil blijven liggen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
die bolletjes die brian meegesmokkeld had, zullen nu toch wel op zijn...
Oh, Nadia had er toen nog een paar bij zich..in de vorm van zetpillen.
;-)
Ik heb mijn bril op gezet, en zit nu naar die kleine schermpjes te kijken op tien.tvquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die van mij ook nog steeds een beetje, heb alleen wazige streampjes zonder geluid.
Tja, in de goede oude tijd moesten ze nog stemmen over wie er een 'uitje' buiten de kooi kreeg...nu is het allemaal for free...flauw hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Starlie het volgende:
Gaat Amanda toch mee met de optredens? Heeft madam haar zin weten door te drijven?!
Op die enge Quintin hoeft hij echt niet jaloers te zijn, die gozer ziet niets in Liekequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef coldstar het volgende:
Huub is echt jaloers..
Amanda gaat volgende week mee, ze had nog een freebee......quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Starlie het volgende:
Gaat Amanda toch mee met de optredens? Heeft madam haar zin weten door te drijven?!
Dat is heel normaal hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo, die kun je niet zelf inbrengen hoor, dat moet een ander doen en vervolgens 10 minuten stil blijven liggen.
Of is dat normaal, ik heb er geen verstand van.
Wat zullen dat een bout-feesten zijn zeg, met Braaien als djquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
De productie krijgt tientallen aanbiedingen van club-eigenaren om Brian te laten draaien.........
Naast optredens met Huub in Schagen, Zoetermeer, Helden, Apeldoorn
nu ook als DJ aan de slag???
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor.
Als ik zetpillen krijg voorgeschreven wacht ik altijd even tot de postbode komt.
En op Zondag wacht ik tot het leger des heils voor de deur komt zingen.
Er is nooit iemand te beroerd om me bij dat moeilijke karweitje te helpen.
Van mij wel, als ze daardoor stopt met zeikenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef coldstar het volgende:
Kom op, mag Lieke ook eens wat. Ze verdient het
Tuurlijk. Quinten mag die smerige meid hebben moet Huub vast denken. Kom op zeg wees serieus, die Lieke is eigenlijk best wel vies.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
Ik lig in een deuk als Huub en Quinten gewoon goed met elkaar overweg kunnen.
nee hoor gelukkig maar, jij mag Huub houdenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:46 schreef Starlie het volgende:
Nou ja ik lees het alweer smaken verschillen.... mijn typ is het niet....
Nou... kabouters daar heb ik ook niet zoveel mee! Hou het wel bij mijn eigen vent!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:47 schreef coldstar het volgende:
[..]
nee hoor gelukkig maar, jij mag Huub houden![]()
Volgens mij heeft Quinten zijn oog meer op Amanda laten vallen dan op Liekequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tuurlijk. Quinten mag die smerige meid hebben moet Huub vast denken.
Ja dat idee krijg ik er ook bij... echt spontaan komt het allemaal niet over!quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef beequeen het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat je moet kussen of wippen met iemand die Flens voor je uitgekozen heeft.
hij geeft zelf aan dat hij het niet leuk vind. Hij mengt zich wel weer gelijk in het gesprek en heeft weer het grootste woord.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tuurlijk. Quinten mag die smerige meid hebben moet Huub vast denken. Kom op zeg wees serieus, die Lieke is eigenlijk best wel vies
Vind ik ook maar ik had liever gehad dat ze een paar kerels had uitgenodigd en zich eens goed liet bangen....quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:45 schreef coldstar het volgende:
Kom op, mag Lieke ook eens wat. Ze verdient het
klopt hij moet straks nog ergens draaien, dus hij blijft niet slapenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Volgens mij heeft hij een platentas/koffer bij zich. Geen overnachtingstasje.
Oooooh, hij gaat mixen ipv Lieke neuken. Wat een tegenvaller voor onze zuurpruim.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Dan moet ie een vent zijn en eisen dat hij 't huis verlaat.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
hij geeft zelf aan dat hij het niet leuk vind. Hij mengt zich wel weer gelijk in het gesprek en heeft weer het grootste woord.
En hoe is zijn outfit vandaag?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Vind ik ook maar ik had liever gehad dat ze een paar kerels had uitgenodigd en zich eens goed liet bangen....
Weer een verhaallijn met romatisch gezever
Dat is echt het bestequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou... kabouters daar heb ik ook niet zoveel mee! Hou het wel bij mijn eigen vent!
En dat moet 'm vast geen goed doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Starlie het volgende:
Kom op Lieke doe niet zoooo triest, hij heeft je nu al gezien zonder make-up en ongekamt haar...
Zijn oranje vestje is vervangen door een zwart colbertje. Voor de rest blijft Quiten een enge....tsja, wat eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:51 schreef noekje het volgende:
[..]
En hoe is zijn outfit vandaag?
Hij past echt perfect bij Lieke. Hopelijk krijgen ze veel kinderen buiten de kooi!
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Quinten zijn oog meer op Amanda laten vallen dan op Lieke
Precies het is weer zo voorspelbaar...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Het zou leuker zijn als de vonk zou overslaan tussen hem en Amanda.
Plus nog zo'n zachte kut-G met kakquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Vind ik ook maar ik had liever gehad dat ze een paar kerels had uitgenodigd en zich eens goed liet bangen....
Weer een verhaallijn met romatisch gezever
Ik moet je eerlijk zeggen, dat ik die twee ook heel goed bij elkaar zou vinden passen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
![]()
Het zou leuker zijn als de vonk zou overslaan tussen hem en Amanda.
Gladde-ik-weet-dat-ik-mooi-ben-En-ik-ben-een-stoere-DJquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn oranje vestje is vervangen door een zwart colbertje. Voor de rest blijft Quiten een enge....tsja, wat eigenlijk.
Moet die wel opschieten, ik lees net op Vol dat Quinten om twee uur weer ergens anders moet draaien. en niet blijft slapen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Let it be true
![]()
Komt Braajen vannacht terug ligt Amanda te vozen met Kwinten
Mooi? Enge bolle rotkopquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gladde-ik-weet-dat-ik-mooi-ben-En-ik-ben-een-stoere-DJ
Nee nee, zijn feestoutfit gaf echt blijk van wansmaak. Mootie durde het eigenlijk niet te zeggen maar dat vond zij ook.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn oranje vestje is vervangen door een zwart colbertje. Voor de rest blijft Quiten een enge....tsja, wat eigenlijk.
Skippen dat voorspel dan maarquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet die wel opschieten, ik lees net op Vol dat Quinten om twee uur weer ergens anders moet draaien. en niet blijft slapen.
Nou ja, als de rest het doorverteld is het ook goedquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet die wel opschieten, ik lees net op Vol dat Quinten om twee uur weer ergens anders moet draaien. en niet blijft slapen.
Dan is hij er voor Amanda, dat geeft dan wel weer wat hoopquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:56 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft Quinten uitgenodigd
Het zou zóóóó mooi zijn, maar op de een of andere manier vrees ik dat het niet gaat gebeuren.... Dat zou wel echte tv opleveren, top-oliebollenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:55 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, dat ik die twee ook heel goed bij elkaar zou vinden passen.
Gladde-ik-weet-wil-graag-dat-ik-mooi-ben-En-misschien-ben-ik-een-stoere-DJ dan ?quote:
Ik heb dat hele pornfeest niet meegekregen, alleen in filmpjes. Mijn type is het niet iig.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee nee, zijn feestoutfit gaf echt blijk van wansmaak. Mootie durde het eigenlijk niet te zeggen maar dat vond zij ook.
Oliebollen met een hoop glassplinters denk ik zoquote:Op zondag 30 december 2007 00:00 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Het zou zóóóó mooi zijn, maar op de een of andere manier vrees ik dat het niet gaat gebeuren.... Dat zou wel echte tv opleveren, top-oliebollen
Goed, hoop dat hij er stiekem voor Amanda is. Veel logischerquote:Op zondag 30 december 2007 00:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Gladde-ik-weet-wil-graag-dat-ik-mooi-ben-En-misschien-ben-ik-een-stoere-DJ dan ?
Dat hoeft ook niet! Lieke moet er wel op vallen!quote:Op zondag 30 december 2007 00:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb dat hele pornfeest niet meegekregen, alleen in filmpjes. Mijn type is het niet iig.
[ afbeelding ]
Inderdaad, anders zou het er veel te veel bovenop liggen. Ow, wacht, dat is tegenwoordig ook zo, sinds dat het zooitje bij RTL zitquote:Op zondag 30 december 2007 00:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Goed, hoop dat hij er stiekem voor Amanda is. Veel logischer
Net zoals de hond van m'n tante dusquote:Op zondag 30 december 2007 00:01 schreef BsJanssen het volgende:
het is Quintin, dus met een i !!!!!
www.djquintin.com
Tik tak, tik tak....quote:Op zondag 30 december 2007 00:03 schreef Varen het volgende:
lieke heeft nu weer een jurk aangetrokken, ze blijft omkleden
hehehehe, dat zou een bak zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:59 schreef Starlie het volgende:
Als Lieke nog langer blijft tutten is Quinten straks weg...
dat doe ik al vanaf het beginquote:Op zondag 30 december 2007 00:05 schreef Starlie het volgende:
Ik begin me weer te irriteren aan Lieke....
mijn ook niet........quote:Op zondag 30 december 2007 00:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb dat hele pornfeest niet meegekregen, alleen in filmpjes. Mijn type is het niet iig.
[ afbeelding ]
waarschijnlijk kankerquote:Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef Starlie het volgende:
Wat heeft de moeder van Lieke precies?
Ik begrijp Amanda (en Huub) niet. Het zijn gewoon "gieters", ze slaan de alcohol gewoon achterover zonder de vloeistof te proeven. Geen wonder dat de redaktie ze tegenwoordig alleen nog maar low-budget stuff geeft.quote:Op zondag 30 december 2007 00:06 schreef T-lex het volgende:
Amanda zit weer aan d'r volgende wijntje..ik ben de tel kwijt...5 of 6. Ze giet hem in ieder geval nu ff niet in d'r mond maar er naast. hahaha
Ik zie verzoening op het forum in het vooruitzichtquote:Op zondag 30 december 2007 00:08 schreef diedirk het volgende:
Zal ik eens iets zeggen...Amanda vind die Quintin echt helemaal super!
Hoop zo dat zij iets met hem begint
Als Quintin er is lijkt Lieke in de wolken, stralende glimmende ogen,quote:Op zondag 30 december 2007 00:03 schreef Varen het volgende:
lieke heeft nu weer een jurk aangetrokken, ze blijft omkleden
Wel een beetje bizar dat ze nu zolang staat te tutten voor de spiegel en QuintIn alleen laat.quote:Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Als Quintin er lijkt Lieke in de wolken, stralende glimmende ogen, kortom in een jubelende stemming.
Top! Mijn droomscenario treedt in werking.quote:Op zondag 30 december 2007 00:09 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Als Quintin er is lijkt Lieke in de wolken, stralende glimmende ogen, kortom in een jubelende stemming.
Hands off, Amanda! Hij is van Lieke.quote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda lacht overdreven, haar handen gaan NOG veel meer door haar haar... Ja ze wil hem wel
Heb je nog naar de streams gekeken... Heb je veel gestreamt....Had je ons nog gezien op de streams..quote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef ToughLove het volgende:
Amanda praat ook graag over zichzelf zeg, wat zij wel niet allemaal heeft meegemaakt en hoe bekend ze wel niet is.
Nee joh...wij willen Para-Brother5quote:Op zondag 30 december 2007 00:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Hands off, Amanda! Hij is van Lieke.
Vindt Quintin niet erg. Die let daar niet zo nauw op.quote:Op zondag 30 december 2007 00:13 schreef Starlie het volgende:
Sorry Lieke maar ik vond die spijkerbroek toch een stuk vlotter staan...
Ik ook, of ze moet die legging eronder aan doen.quote:Op zondag 30 december 2007 00:13 schreef Starlie het volgende:
Sorry Lieke maar ik vond die spijkerbroek toch een stuk vlotter staan...
Ja precies dat maakt het weer wat minder moeke achtig....quote:Op zondag 30 december 2007 00:15 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Ik ook, of ze moet die legging eronder aan doen.
Ik wil Lieke weg hebben op een nette manier. Andere belangen he.quote:Op zondag 30 december 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee joh...wij willen Para-Brother5
Lampie!quote:Op zondag 30 december 2007 00:17 schreef Varen het volgende:
Lieke: Heb je zin in champagne
Quintin: Spanje?
Hij en Lieke wel!quote:Op zondag 30 december 2007 00:21 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft Quintin een beetje smetvrees ? Hij zegt net dat hij extreem hygienisch is. Vorige keer maakte hij ook al van dit soort opmerkingen.
Dan gaan hij en Amanda niet goed samen![]()
Nee, ze betalen alleen cpt's voor familie en vrienden. Quintin val niet onder die categorie. En verder geldt altijd Regel 1 : De regels zijn er om niet altijd toegepast te worden .........quote:Op zondag 30 december 2007 00:20 schreef noekje het volgende:
Kost dit Amanda ook contactpunten?
Daarom wil hij zo graag zijn handen wassen...quote:Op zondag 30 december 2007 00:21 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft Quintin een beetje smetvrees ? Hij zegt net dat hij extreem hygienisch is. Vorige keer maakte hij ook al van dit soort opmerkingen.
Dan gaan hij en Amanda niet goed samen![]()
Ja maar, ja maar...Tamara koste toen toch ook 150cp?quote:Op zondag 30 december 2007 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ze betalen alleen cpt's voor familie en vrienden. Quintin val niet onder die categorie. En verder geldt altijd Regel 1 : De regels zijn er om niet altijd toegepast te worden .........
En hij eet heel gezond en houd van sporten. Damn, hij past beter bij Liekequote:Op zondag 30 december 2007 00:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij en Lieke wel!Lieke is heel goed in poetsen!
Wat Lieke doet schiet toch ook niet op.quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft wel in tijden niet meer zo gelachen om een man.![]()
Ze vraagt wel erg veel aandacht.
er valt met Brian ook weinig te lachenquote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef noekje het volgende:
Ze vraagt wel erg veel aandacht.
Hij is niet bang voor de zonnebank. Dus treur niet te vroeg!quote:Op zondag 30 december 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En hij eet heel gezond en houd van sporten. Damn, hij past beter bij Lieke![]()
[Amanda-modus] Ik wil het niet, ik wil het niet, ik wil het niet !![/Amanda-modus]
Mooie Cap... ik meost aan Married with Childeren denken...quote:
Lieke is altijd een hele fijne gesprekspartner. Eén verhaal is vaak al avondvullend en waar het om gaat, dat weet je de volgende dag nog niet dus het houdt je nog even bezig.quote:Op zondag 30 december 2007 00:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat Lieke doet schiet toch ook niet op.
Ik wel, maar ik ga er toch graag naast liggen hoor alstie het me een keerquote:Op zondag 30 december 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is niet bang voor de zonnebank.
quote:Op zondag 30 december 2007 00:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke is altijd een hele fijne gesprekspartner. Eén verhaal is vaak al avondvullend en waar het om gaat, dat weet je de volgende dag nog niet dus het houdt je nog even bezig.
Lieke en Quintin, ik voel de liefde.
Oké deal!quote:Op zondag 30 december 2007 00:34 schreef 2live het volgende:
[..]
![]()
Lieke voor het 'goede' gesprek, amanda voor de sex, lijkt me duidelijk.
De alcohol helpt natuurlijk ook. Er was maanden een alcohol-restrictiequote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef noekje het volgende:
"goede" sex lijkt me ook wel passend....quote:Op zondag 30 december 2007 00:34 schreef 2live het volgende:
[..]
![]()
Lieke voor het goede gesprek? Nou ik heb eigenlijk maar anderhalf keer een echt goed en leuk gesprek van Lieke gezien. De gesprekjes met Amanda zijn meer open jammer dat ze met die Brian gaat.quote:Op zondag 30 december 2007 00:34 schreef 2live het volgende:
[..]
![]()
Nieuwelingen in dat huis zijn nooit interessant in het begin. Het kost gewoon tijd voordat ze aan de cameras en de mensen gewend zijn. Zelfs Huub had tijd nodig...quote:Op zondag 30 december 2007 00:37 schreef Desii het volgende:
Oké...... ik vind hem tot nu toe een saaie knul....... vind zelfs Brian leuker
Ja vind ik ook... Laat Lieke maar lekker onder de dekens.... leuke gesprekken heb ik weinig gezien van Lieke.quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
"goede" sex lijkt me ook wel passend....
ik had 'goede' al tussen haakjes gezet; ik heb het ook nog nooit gezien nml.quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke voor het goede gesprek? Nou ik heb eigenlijk maar anderhalf keer een echt goed en leuk gesprek van Lieke gezien. De gesprekjes met Amanda zijn meer open jammer dat ze met die Brian gaat.
Ik kan me 1 gesprek voor de geest halen en dat ws een gesprek in de private met Huub. Toen dacht ik echt dat ze het begreep. Niet dus.quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef 2live het volgende:
[..]
ik had 'goede' al tussen haakjes gezet; ik heb het ook nog nooit gezien nml.
Alle mannen zijn hetzellufduhquote:Op zondag 30 december 2007 00:43 schreef noekje het volgende:
Quintin checkte net even de borstpartij van Lieke en keek daarna weer naar Amanda. Geen grapje.
Kan Lobasca toch niet even die zaal binnenstappen en Brian inlichten dat Amanda de hots voor Quintin heeft?quote:Op zondag 30 december 2007 00:43 schreef noekje het volgende:
Quintin checkte net even de borstpartij van Lieke en keek daarna weer naar Amanda. Geen grapje.
Misschien is hij daar ook wel blij om, dat saaie gepraat van Lieke...quote:Op zondag 30 december 2007 00:42 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke krijgt niet eens de KANS om de jongen alleen te spreken!
Volgde er nog een knipoog?quote:Op zondag 30 december 2007 00:43 schreef noekje het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan Lobasca toch niet even die zaal binnenstappen en Brian inlichten dat Amanda de hots voor Quintin heeft?
quote:Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij heeft een Volvo... toevallig dat Amanda daar gesolliciteerd als dummy
Need backup?quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar even met een doucheslang om me nek de deuren uit die ballentent trappen, op zoek naar Wifebeater # 1...
Aan jou de fantastische eer om Brian te laten ontploffen... eeuwige FOkroem staat je te wachten.quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar even met een doucheslang om me nek de deuren uit die ballentent trappen, op zoek naar Wifebeater # 1...
Ja, Liekequote:Op zondag 30 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Oh nee, gelukkig niet. Ik ben voor Quintin en Lieke.
ik weet wel wie hem eerder in bed heeft als ze wil.quote:Op zondag 30 december 2007 00:48 schreef Marieke_B het volgende:
Is dit een versiertruuk van Amanda?
Zij heeft in ieder geval toe de meeste lol met 'tvriendje van Lieke' !!![]()
Terwijl die achter jou staat.quote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Jij; Wat zij zegt, wat zij zegt!!!
En hij wil nietquote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wil Quintin heeeeeeel graag volgooien met sterke drank terwijl hij nog moet rijden
Niet hypocriet?quote:Op zondag 30 december 2007 00:44 schreef noekje het volgende:
Selene vraagt waarom hij geen leuke vrienden heeft meegenomen.
Ze vindt het egocentrisch.
Hij moet laten zien dat hij een echte vent is van Amanda.quote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wil Quintin heeeeeeel graag volgooien met sterke drank terwijl hij nog moet rijden
quote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Jij; Wat zij zegt, wat zij zegt!!!
Nee maar hij doet het welquote:
Oh shit....... ik zie het voor me, gewoon die tent inlopen met een doucheslang met doucekop om je nek!quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |