Lieke voor het goede gesprek? Nou ik heb eigenlijk maar anderhalf keer een echt goed en leuk gesprek van Lieke gezien. De gesprekjes met Amanda zijn meer open jammer dat ze met die Brian gaat.quote:Op zondag 30 december 2007 00:34 schreef 2live het volgende:
[..]
![]()
Lieke voor het 'goede' gesprek, amanda voor de sex, lijkt me duidelijk.
Nieuwelingen in dat huis zijn nooit interessant in het begin. Het kost gewoon tijd voordat ze aan de cameras en de mensen gewend zijn. Zelfs Huub had tijd nodig...quote:Op zondag 30 december 2007 00:37 schreef Desii het volgende:
Oké...... ik vind hem tot nu toe een saaie knul....... vind zelfs Brian leuker
Ja vind ik ook... Laat Lieke maar lekker onder de dekens.... leuke gesprekken heb ik weinig gezien van Lieke.quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
"goede" sex lijkt me ook wel passend....
ik had 'goede' al tussen haakjes gezet; ik heb het ook nog nooit gezien nml.quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke voor het goede gesprek? Nou ik heb eigenlijk maar anderhalf keer een echt goed en leuk gesprek van Lieke gezien. De gesprekjes met Amanda zijn meer open jammer dat ze met die Brian gaat.
Ik kan me 1 gesprek voor de geest halen en dat ws een gesprek in de private met Huub. Toen dacht ik echt dat ze het begreep. Niet dus.quote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef 2live het volgende:
[..]
ik had 'goede' al tussen haakjes gezet; ik heb het ook nog nooit gezien nml.
Alle mannen zijn hetzellufduhquote:Op zondag 30 december 2007 00:43 schreef noekje het volgende:
Quintin checkte net even de borstpartij van Lieke en keek daarna weer naar Amanda. Geen grapje.
Kan Lobasca toch niet even die zaal binnenstappen en Brian inlichten dat Amanda de hots voor Quintin heeft?quote:Op zondag 30 december 2007 00:43 schreef noekje het volgende:
Quintin checkte net even de borstpartij van Lieke en keek daarna weer naar Amanda. Geen grapje.
Misschien is hij daar ook wel blij om, dat saaie gepraat van Lieke...quote:Op zondag 30 december 2007 00:42 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke krijgt niet eens de KANS om de jongen alleen te spreken!
Volgde er nog een knipoog?quote:Op zondag 30 december 2007 00:43 schreef noekje het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan Lobasca toch niet even die zaal binnenstappen en Brian inlichten dat Amanda de hots voor Quintin heeft?
quote:Op zondag 30 december 2007 00:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Hij heeft een Volvo... toevallig dat Amanda daar gesolliciteerd als dummy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |