Hands off, Amanda! Hij is van Lieke.quote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda lacht overdreven, haar handen gaan NOG veel meer door haar haar... Ja ze wil hem wel
Heb je nog naar de streams gekeken... Heb je veel gestreamt....Had je ons nog gezien op de streams..quote:Op zondag 30 december 2007 00:11 schreef ToughLove het volgende:
Amanda praat ook graag over zichzelf zeg, wat zij wel niet allemaal heeft meegemaakt en hoe bekend ze wel niet is.
Nee joh...wij willen Para-Brother5quote:Op zondag 30 december 2007 00:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Hands off, Amanda! Hij is van Lieke.
Vindt Quintin niet erg. Die let daar niet zo nauw op.quote:Op zondag 30 december 2007 00:13 schreef Starlie het volgende:
Sorry Lieke maar ik vond die spijkerbroek toch een stuk vlotter staan...
Ik ook, of ze moet die legging eronder aan doen.quote:Op zondag 30 december 2007 00:13 schreef Starlie het volgende:
Sorry Lieke maar ik vond die spijkerbroek toch een stuk vlotter staan...
Ja precies dat maakt het weer wat minder moeke achtig....quote:Op zondag 30 december 2007 00:15 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Ik ook, of ze moet die legging eronder aan doen.
Ik wil Lieke weg hebben op een nette manier. Andere belangen he.quote:Op zondag 30 december 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee joh...wij willen Para-Brother5
Lampie!quote:Op zondag 30 december 2007 00:17 schreef Varen het volgende:
Lieke: Heb je zin in champagne
Quintin: Spanje?
Hij en Lieke wel!quote:Op zondag 30 december 2007 00:21 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft Quintin een beetje smetvrees ? Hij zegt net dat hij extreem hygienisch is. Vorige keer maakte hij ook al van dit soort opmerkingen.
Dan gaan hij en Amanda niet goed samen![]()
Nee, ze betalen alleen cpt's voor familie en vrienden. Quintin val niet onder die categorie. En verder geldt altijd Regel 1 : De regels zijn er om niet altijd toegepast te worden .........quote:Op zondag 30 december 2007 00:20 schreef noekje het volgende:
Kost dit Amanda ook contactpunten?
Daarom wil hij zo graag zijn handen wassen...quote:Op zondag 30 december 2007 00:21 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft Quintin een beetje smetvrees ? Hij zegt net dat hij extreem hygienisch is. Vorige keer maakte hij ook al van dit soort opmerkingen.
Dan gaan hij en Amanda niet goed samen![]()
Ja maar, ja maar...Tamara koste toen toch ook 150cp?quote:Op zondag 30 december 2007 00:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ze betalen alleen cpt's voor familie en vrienden. Quintin val niet onder die categorie. En verder geldt altijd Regel 1 : De regels zijn er om niet altijd toegepast te worden .........
En hij eet heel gezond en houd van sporten. Damn, hij past beter bij Liekequote:Op zondag 30 december 2007 00:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij en Lieke wel!Lieke is heel goed in poetsen!
Wat Lieke doet schiet toch ook niet op.quote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft wel in tijden niet meer zo gelachen om een man.![]()
Ze vraagt wel erg veel aandacht.
er valt met Brian ook weinig te lachenquote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef noekje het volgende:
Ze vraagt wel erg veel aandacht.
Hij is niet bang voor de zonnebank. Dus treur niet te vroeg!quote:Op zondag 30 december 2007 00:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En hij eet heel gezond en houd van sporten. Damn, hij past beter bij Lieke![]()
[Amanda-modus] Ik wil het niet, ik wil het niet, ik wil het niet !![/Amanda-modus]
Mooie Cap... ik meost aan Married with Childeren denken...quote:
Lieke is altijd een hele fijne gesprekspartner. Eén verhaal is vaak al avondvullend en waar het om gaat, dat weet je de volgende dag nog niet dus het houdt je nog even bezig.quote:Op zondag 30 december 2007 00:27 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat Lieke doet schiet toch ook niet op.
Ik wel, maar ik ga er toch graag naast liggen hoor alstie het me een keerquote:Op zondag 30 december 2007 00:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is niet bang voor de zonnebank.
quote:Op zondag 30 december 2007 00:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke is altijd een hele fijne gesprekspartner. Eén verhaal is vaak al avondvullend en waar het om gaat, dat weet je de volgende dag nog niet dus het houdt je nog even bezig.
Lieke en Quintin, ik voel de liefde.
Oké deal!quote:Op zondag 30 december 2007 00:34 schreef 2live het volgende:
[..]
![]()
Lieke voor het 'goede' gesprek, amanda voor de sex, lijkt me duidelijk.
De alcohol helpt natuurlijk ook. Er was maanden een alcohol-restrictiequote:Op zondag 30 december 2007 00:26 schreef noekje het volgende:
"goede" sex lijkt me ook wel passend....quote:Op zondag 30 december 2007 00:34 schreef 2live het volgende:
[..]
![]()
Lieke voor het 'goede' gesprek, amanda voor de sex, lijkt me duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |