Need backup?quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar even met een doucheslang om me nek de deuren uit die ballentent trappen, op zoek naar Wifebeater # 1...
Aan jou de fantastische eer om Brian te laten ontploffen... eeuwige FOkroem staat je te wachten.quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal ik dan toch maar even met een doucheslang om me nek de deuren uit die ballentent trappen, op zoek naar Wifebeater # 1...
Ja, Liekequote:Op zondag 30 december 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Oh nee, gelukkig niet. Ik ben voor Quintin en Lieke.
ik weet wel wie hem eerder in bed heeft als ze wil.quote:Op zondag 30 december 2007 00:48 schreef Marieke_B het volgende:
Is dit een versiertruuk van Amanda?
Zij heeft in ieder geval toe de meeste lol met 'tvriendje van Lieke' !!![]()
Terwijl die achter jou staat.quote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Jij; Wat zij zegt, wat zij zegt!!!
En hij wil nietquote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wil Quintin heeeeeeel graag volgooien met sterke drank terwijl hij nog moet rijden
Niet hypocriet?quote:Op zondag 30 december 2007 00:44 schreef noekje het volgende:
Selene vraagt waarom hij geen leuke vrienden heeft meegenomen.
Ze vindt het egocentrisch.
Hij moet laten zien dat hij een echte vent is van Amanda.quote:Op zondag 30 december 2007 00:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda wil Quintin heeeeeeel graag volgooien met sterke drank terwijl hij nog moet rijden
quote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me. Jij; Wat zij zegt, wat zij zegt!!!
Nee maar hij doet het welquote:
Oh shit....... ik zie het voor me, gewoon die tent inlopen met een doucheslang met doucekop om je nek!quote:Op zondag 30 december 2007 00:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |