gelukkig is Brian er niet om haar op tijd water te laten drinken!quote:Op zondag 30 december 2007 00:50 schreef 2live het volgende:
[..]
ik weet wel wie hem eerder in bed heeft als ze wil.
Het ziet er bijzonder gemakkelijk uit. Ware liefdequote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke ' Het is GEMAAKT van 100% suiker'
Q: jajaa
ik voel de chemie
Dettol of zo...quote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
80% alcohol??
Jezus ik werk in de levensmiddelen maar onze desinfectie heeft 70 % alcohol ...
quote:Op zondag 30 december 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het ziet er bijzonder gemaakkelijkt uit. Ware liefde
Sterrenbeeld?quote:Op zondag 30 december 2007 00:58 schreef Marieke_B het volgende:
A: " En heb je broers of zussen? '
Om 1:45 moet hij er alweer vandoor, dat scheeltquote:Op zondag 30 december 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
Gaat die dombo nog draaien in die tent, of hoe zit het?
Kreeftquote:
Gaan we daar wel samen heenquote:Op zondag 30 december 2007 01:00 schreef tipsch het volgende:
Quintin komt naar Heerhugowaard? Gaat hij soms in de op de rand van de afgrond balancerende 'Tempel' DJ-en?
Er zal wel 80 'proof' (rondje) op staan en dan zijn er veel die denken dat het 80% is, maar dat is niet zo.quote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef uniekhoorn het volgende:
80% alcohol??
Jezus ik werk in de levensmiddelen maar onze desinfectie heeft 70 % alcohol ...
Hoezo een neefje van Mental Theo? Gatver die is om te kotsen die man. Begrijp ook de vriendschappelijke band tussen hem en Robert Schumacher wel, is ook zo'n kwal.quote:Op zondag 30 december 2007 00:55 schreef dieenebart het volgende:
Is die Quintin geen neefje van Mental Theo? Kan er ook nog wel bij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |