Verrek, je hebt gelijk, het ging over het invullen van de boodschappenlijst.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Tussen neus en lippen door zegt Huub dat Amanda nog steeds rookt, alleen niet on cam.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Tussen neus en lippen door zegt Huub dat Amanda nog steeds rookt, alleen niet on cam.
Was de huiszwerver...die is geen deuren gewend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor een deur slaan, is Brian wakker?
Ahhhh...baluh joh!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Dan klaag ik hier toch nog een keer
Ik ben streamloos, mijn computer is kaduuk
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Was de huiszwerver...die is geen deuren gewend.
Vertel!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Ik baal als een stekker. Maar morgen komt er een vriend naar kijken.quote:
Ik bedoelde meer ; Als je haar langer volgt komt er vanzelf weer zo'n moment waarop er zo'n rottigheid uit haar mond komt dat ik het gevoel ook weer zo kwijt ben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:51 schreef Py het volgende:
[..]
Oppervlakkig gezien vind ik haar juist minder leuk dan als ik inhoudelijk naar haar luister. Ze maakt vaak goede rake punten. Maar het komt zo verrot ordinair haar strot uit.
Kut met peren, dat is balen. Kan HiDiHO niet helpen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Hoe post je hier dan ? Via teletekst ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Het lot zat in z'n jaszak en die jas is in de waszak gegooid door de huishouding. Zo'n verhaal hoor je wekelijks, waarom kijken die HH jas- en broekzakken niet even na ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Mike kreeg Huub zijn Staatslot, maar is het kwijt.
Het was iets wat Huub zei, echt heel snel.......quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel!
En waarom zou daar over gelogen moeten worden? Imagebuilding?
Ben bang van niet, mijn harde schijven worden niet meer gezien als die wil opstarten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut met peren, dat is balen. Kan HiDiHO niet helpen?
Amanda zei vrijdag nog dat zij proeft wat ze drinkt en Huub tankt alleen maar....quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef T-lex het volgende:
En hoppa...Amanda tankt nog maar is een wijntje bij.
Daar gaat nummer 5...en dan zeggen dat Huub tankt!
tuurlijk niet, anders kan ze straks geen beloning krijgen voor het stoppen met roken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was iets wat Huub zei, echt heel snel.......
Huub: Aman, wil je een peuk? Oh nee je rookt niet voor de camera.
Imagebuilding weet ik niet, misschien dat Brian met de eer kan gaan strijken dat hij Amanda van het roken heeft afgeholpen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoe post je hier dan ? Via teletekst ?
Doen ze wel hoor en dan vinden ze het horloge van Dennix waar ze Huub dan de schuld van geven dat hij het gejat heeft. Olga kan het je zo navertellen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lot zat in z'n jaszak en die jas is in de waszak gegooid door de huishouding. Zo'n verhaal hoor je wekelijks, waarom kijken die HH jas- en broekzakken niet even na ?
Gaat ze zelf niet mee?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:06 schreef T-lex het volgende:
Amanda d'r stem gaat alweer naar de maan.
Als Olga volgens jaar niet meer terug komt, weten wij wel waaromquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doen ze wel hoor en dan vinden ze het horloge van Dennix waar ze Huub dan de schuld van geven dat hij het gejat heeft. Olga kan het je zo navertellen.
was een mooi en eerlijk gesprek tussen die twee.... dat hadden ze vroeger wel vaker.... ik heb ze gemist.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef Py het volgende:
Amanda tegen Huub: 'Ik denk dat jij vluchtkeuzes maakt'
Tegen Amanda is Huub vaak eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |