Ik ben het vergeten, wat zei Brian nou ook al maar weer wat ze konden doen vanavond en waar Lieke dan ook aan mee kon doen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe jij eens ff normaal![]()
Het is in ieder geval wel duidelijk dat er nog iets staat te gebeuren voor de thuisblijvers. Amanda vroeg net nog aan Lieke of ze zin had in een leuke avond.
meestal zijn de zaterdagavonden een aaneenschakeling van oeverloos gelul van de dames.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:32 schreef T-lex het volgende:
En Amanda tankt nog maar is een wijntje weg...kan wat worden als er straks nog iets van een feestje komt.
Dat heb ik niet mee gekregen, toen was ik denk ik nog niet binnen. Misschien iemand anders?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten, wat zei Brian nou ook al maar weer wat ze konden doen vanavond en waar Lieke dan ook aan mee kon doen?
Ik weet het alweer!! Karaokequote:Op zaterdag 29 december 2007 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik niet mee gekregen, toen was ik denk ik nog niet binnen. Misschien iemand anders?
Bedankt, Beequeen
Ik mag hopen dat achter geen valse verwachtingen wekt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Mickey nergens op rekent, tenminste, dat is wat ie steeds zei toen ie de villa in kwam en Huub & Jaap en Brian & Amanda hem met van alles wilden helpen 'ik reken nergens op jongens'.
-edit- Ik bedoel: het kan best zo zijn dat achter hem dat goed duidelijk heeft gemaakt 'reken nergens op', wat niet wegneemt dat ie waarschijnlijk wel iets krijgt (wat geld), maar geen woning ofzo. Is mijn idee.
quote:
Nou ja, misschien gaat de karaoke niet door (Selene zei das dan voor een andere keer) als de hoer van Mickey komt, wellicht heb je dan wat aan je oortjes?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb ik dus mijn voor kerst gekregen oortjes niet nodig.
oppervlakkig gezien is ze dat ook wel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef riri het volgende:
Soms vind ik Amanda bijna aardig....
Prima, maar moet tie wel blijven tot Brian weer terug is.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef lorence1 het volgende:
mag lijen dat quintin straks gezellig Mitch meeneemt.... amanda moet toch ook wat
Neh bedankt. ik heb net wel dit filmpje van Jaap met een Bosche bol zitten kijken, dat was wel lachen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou ja, misschien gaat de karaoke niet door (Selene zei das dan voor een andere keer) als de hoer van Mickey komt, wellicht heb je dan wat aan je oortjes?
Oppervlakkig gezien vind ik haar juist minder leuk dan als ik inhoudelijk naar haar luister. Ze maakt vaak goede rake punten. Maar het komt zo verrot ordinair haar strot uit.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:46 schreef 2live het volgende:
[..]
oppervlakkig gezien is ze dat ook wel.
Amanda zonder Brian is ook anders, niet minder trailer trash maar iets meer zinnig, zeker als ze gezellig babbelt met Huub.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:46 schreef 2live het volgende:
[..]
oppervlakkig gezien is ze dat ook wel.
Verrek, je hebt gelijk, het ging over het invullen van de boodschappenlijst.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Tussen neus en lippen door zegt Huub dat Amanda nog steeds rookt, alleen niet on cam.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Tussen neus en lippen door zegt Huub dat Amanda nog steeds rookt, alleen niet on cam.
Was de huiszwerver...die is geen deuren gewend.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor een deur slaan, is Brian wakker?
Ahhhh...baluh joh!!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Dan klaag ik hier toch nog een keer
Ik ben streamloos, mijn computer is kaduuk
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Was de huiszwerver...die is geen deuren gewend.
Vertel!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Ik baal als een stekker. Maar morgen komt er een vriend naar kijken.quote:
Ik bedoelde meer ; Als je haar langer volgt komt er vanzelf weer zo'n moment waarop er zo'n rottigheid uit haar mond komt dat ik het gevoel ook weer zo kwijt ben.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:51 schreef Py het volgende:
[..]
Oppervlakkig gezien vind ik haar juist minder leuk dan als ik inhoudelijk naar haar luister. Ze maakt vaak goede rake punten. Maar het komt zo verrot ordinair haar strot uit.
Kut met peren, dat is balen. Kan HiDiHO niet helpen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Hoe post je hier dan ? Via teletekst ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Het lot zat in z'n jaszak en die jas is in de waszak gegooid door de huishouding. Zo'n verhaal hoor je wekelijks, waarom kijken die HH jas- en broekzakken niet even na ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
Mike kreeg Huub zijn Staatslot, maar is het kwijt.
Het was iets wat Huub zei, echt heel snel.......quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel!
En waarom zou daar over gelogen moeten worden? Imagebuilding?
Ben bang van niet, mijn harde schijven worden niet meer gezien als die wil opstarten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut met peren, dat is balen. Kan HiDiHO niet helpen?
Amanda zei vrijdag nog dat zij proeft wat ze drinkt en Huub tankt alleen maar....quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef T-lex het volgende:
En hoppa...Amanda tankt nog maar is een wijntje bij.
Daar gaat nummer 5...en dan zeggen dat Huub tankt!
tuurlijk niet, anders kan ze straks geen beloning krijgen voor het stoppen met roken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was iets wat Huub zei, echt heel snel.......
Huub: Aman, wil je een peuk? Oh nee je rookt niet voor de camera.
Imagebuilding weet ik niet, misschien dat Brian met de eer kan gaan strijken dat hij Amanda van het roken heeft afgeholpen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoe post je hier dan ? Via teletekst ?
Doen ze wel hoor en dan vinden ze het horloge van Dennix waar ze Huub dan de schuld van geven dat hij het gejat heeft. Olga kan het je zo navertellen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lot zat in z'n jaszak en die jas is in de waszak gegooid door de huishouding. Zo'n verhaal hoor je wekelijks, waarom kijken die HH jas- en broekzakken niet even na ?
Gaat ze zelf niet mee?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:06 schreef T-lex het volgende:
Amanda d'r stem gaat alweer naar de maan.
Als Olga volgens jaar niet meer terug komt, weten wij wel waaromquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doen ze wel hoor en dan vinden ze het horloge van Dennix waar ze Huub dan de schuld van geven dat hij het gejat heeft. Olga kan het je zo navertellen.
was een mooi en eerlijk gesprek tussen die twee.... dat hadden ze vroeger wel vaker.... ik heb ze gemist.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:40 schreef Py het volgende:
Amanda tegen Huub: 'Ik denk dat jij vluchtkeuzes maakt'
Tegen Amanda is Huub vaak eerlijk
Klopt, denk ook eens terug aan het Ludo en Janinegedoe. Dat was soms hilarirsch.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
was een mooi en eerlijk gesprek tussen die twee.... dat hadden ze vroeger wel vaker.... ik heb ze gemist.
dat was tegek.... en het alfabet in bad..... prachtigquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, denk ook eens terug aan het Ludo en Janinegedoe. Dat was soms hilarirsch.
Nou, hij had wel laat sex vanmiddag...zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Brian pakt voor de 3e keer een douche vandaag. Wat zou hij toch van zich af willen spoelen....rattengif?
WTFquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Ik vond het al zo raar dat ze nooit liep te pochen dat ze zo maar in 1 keer was gestopt met roken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was iets wat Huub zei, echt heel snel.......
Huub: Aman, wil je een peuk? Oh nee je rookt niet voor de camera.
Imagebuilding weet ik niet, misschien dat Brian met de eer kan gaan strijken dat hij Amanda van het roken heeft afgeholpen.
Ik geloofde het echt, vond het al zo knap van haar. Ik vond het ook al zo frappant dat ze er schijnbaar helemaal geen moeite mee had.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
[..]
WTF![]()
Ze past goed bij Brian. Wat een schijnheilige leugenaars.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:24 schreef agter het volgende:
Idols is stom.
Dat is mijn goed onderbouwde mening...
Ik vind Brian een griezel, maar hij heeft best een mooi lichaam vind ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
His Masters Voice en Flens dekhengst is eindelijk onder de douche vandaan. Hij maakt zich op voor een avondje Schagen. Waarom wij van deze beelden mogen genieten laat zich raden.![]()
[ afbeelding ]
Ze vinden zichzelf toch allemaal geweldig? Behalve Huub zijn ook Amanda en Brian buitensporig en onterecht tevreden over zichzelf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef coldstar het volgende:
Cordon verteld bij Idols dat er vorige week iemand afgevallen is die heel goed kon zingen, maar toch door het publiek eruit gestemd is. Deze dame vond zichzelf heel geweldig en wist zeker dat ze toch al fans zat had. Gordon zegt, dat pikt het publiek niet en heeft haar eruit gestemt. Amanda moet lachen en kijkt naar huub . Huub voelde zich zonder dat iemand iets zei, aangesproken en zegt, dat geldt in dit spel wel. Wie de schoen past trekt hem aan !!!!!
Die van mij ook nog steeds een beetje, heb alleen wazige streampjes zonder geluid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
WTF![]()
Ze past goed bij Brian. Wat een schijnheilige leugenaars.
Echt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian zei vorige week vrijdag na het optreden met Huub
dat hij zin in blowen had, Amanda keek naar de camera
en naar Brian en zei: Brian, blowen doe je niet,
je gebruikt geen drugs, daar houdt jij niet van.
Lieke mag mee met een aantal optredens van Jaap....ik ruik een script, U ook?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
Wie is dat, voor Huub en Lieke?
die bolletjes die brian meegesmokkeld had, zullen nu toch wel op zijn...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
je gebruikt geen drugs, daar houdt jij niet van.
Ze reageert echt enthousiast. Dit gun ik haar welquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:30 schreef coldstar het volgende:
Toppie, Lieke mag met Jaap mee naar Zoetemeer
"Oh wat leeeeeeeuuuuuk"quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke mag mee met een aantal optredens....ik ruik een script, U ook?
exact geciteerd? geloof ik graagquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
je gebruikt geen drugs, daar [i]houdt[/i] jij niet van.
Daar heb je gelijk in, maar er is maar een egotripper in de kooi en dat is toch echt onze sex verslaafde Huub. Zo denk ik eroverquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf toch allemaal geweldig? Behalve Huub zijn ook Amanda en Brian buitensporig en onterecht tevreden over zichzelf.
Hallo, die kun je niet zelf inbrengen hoor, dat moet een ander doen en vervolgens 10 minuten stil blijven liggen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
die bolletjes die brian meegesmokkeld had, zullen nu toch wel op zijn...
Oh, Nadia had er toen nog een paar bij zich..in de vorm van zetpillen.
;-)
Ik heb mijn bril op gezet, en zit nu naar die kleine schermpjes te kijken op tien.tvquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die van mij ook nog steeds een beetje, heb alleen wazige streampjes zonder geluid.
Tja, in de goede oude tijd moesten ze nog stemmen over wie er een 'uitje' buiten de kooi kreeg...nu is het allemaal for free...flauw hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Starlie het volgende:
Gaat Amanda toch mee met de optredens? Heeft madam haar zin weten door te drijven?!
Op die enge Quintin hoeft hij echt niet jaloers te zijn, die gozer ziet niets in Liekequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef coldstar het volgende:
Huub is echt jaloers..
Amanda gaat volgende week mee, ze had nog een freebee......quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Starlie het volgende:
Gaat Amanda toch mee met de optredens? Heeft madam haar zin weten door te drijven?!
Dat is heel normaal hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo, die kun je niet zelf inbrengen hoor, dat moet een ander doen en vervolgens 10 minuten stil blijven liggen.
Of is dat normaal, ik heb er geen verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |