Klopt, denk ook eens terug aan het Ludo en Janinegedoe. Dat was soms hilarirsch.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:09 schreef Desii het volgende:
[..]
was een mooi en eerlijk gesprek tussen die twee.... dat hadden ze vroeger wel vaker.... ik heb ze gemist.
dat was tegek.... en het alfabet in bad..... prachtigquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, denk ook eens terug aan het Ludo en Janinegedoe. Dat was soms hilarirsch.
Nou, hij had wel laat sex vanmiddag...zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:11 schreef beequeen het volgende:
Brian pakt voor de 3e keer een douche vandaag. Wat zou hij toch van zich af willen spoelen....rattengif?
WTFquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
Tussen neus en lippen door zegt Huub dat Amanda nog steeds rookt, alleen niet on cam.
Ik vond het al zo raar dat ze nooit liep te pochen dat ze zo maar in 1 keer was gestopt met roken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het was iets wat Huub zei, echt heel snel.......
Huub: Aman, wil je een peuk? Oh nee je rookt niet voor de camera.
Imagebuilding weet ik niet, misschien dat Brian met de eer kan gaan strijken dat hij Amanda van het roken heeft afgeholpen.
Ik geloofde het echt, vond het al zo knap van haar. Ik vond het ook al zo frappant dat ze er schijnbaar helemaal geen moeite mee had.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
[..]
WTF![]()
Ze past goed bij Brian. Wat een schijnheilige leugenaars.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:24 schreef agter het volgende:
Idols is stom.
Dat is mijn goed onderbouwde mening...
Ik vind Brian een griezel, maar hij heeft best een mooi lichaam vind ik.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
His Masters Voice en Flens dekhengst is eindelijk onder de douche vandaan. Hij maakt zich op voor een avondje Schagen. Waarom wij van deze beelden mogen genieten laat zich raden.![]()
[ afbeelding ]
Ze vinden zichzelf toch allemaal geweldig? Behalve Huub zijn ook Amanda en Brian buitensporig en onterecht tevreden over zichzelf.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:17 schreef coldstar het volgende:
Cordon verteld bij Idols dat er vorige week iemand afgevallen is die heel goed kon zingen, maar toch door het publiek eruit gestemd is. Deze dame vond zichzelf heel geweldig en wist zeker dat ze toch al fans zat had. Gordon zegt, dat pikt het publiek niet en heeft haar eruit gestemt. Amanda moet lachen en kijkt naar huub . Huub voelde zich zonder dat iemand iets zei, aangesproken en zegt, dat geldt in dit spel wel. Wie de schoen past trekt hem aan !!!!!
Die van mij ook nog steeds een beetje, heb alleen wazige streampjes zonder geluid.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:57 schreef mazaru het volgende:
Dan klaag ik hier toch nog een keer
Ik ben streamloos, mijn computer is kaduuk
quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef itsme het volgende:
WTF![]()
Ze past goed bij Brian. Wat een schijnheilige leugenaars.
Echt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian zei vorige week vrijdag na het optreden met Huub
dat hij zin in blowen had, Amanda keek naar de camera
en naar Brian en zei: Brian, blowen doe je niet,
je gebruikt geen drugs, daar houdt jij niet van.
Lieke mag mee met een aantal optredens van Jaap....ik ruik een script, U ook?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
Wie is dat, voor Huub en Lieke?
die bolletjes die brian meegesmokkeld had, zullen nu toch wel op zijn...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
je gebruikt geen drugs, daar houdt jij niet van.
Ze reageert echt enthousiast. Dit gun ik haar welquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:30 schreef coldstar het volgende:
Toppie, Lieke mag met Jaap mee naar Zoetemeer
"Oh wat leeeeeeeuuuuuk"quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke mag mee met een aantal optredens....ik ruik een script, U ook?
exact geciteerd? geloof ik graagquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
je gebruikt geen drugs, daar [i]houdt[/i] jij niet van.
Daar heb je gelijk in, maar er is maar een egotripper in de kooi en dat is toch echt onze sex verslaafde Huub. Zo denk ik eroverquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf toch allemaal geweldig? Behalve Huub zijn ook Amanda en Brian buitensporig en onterecht tevreden over zichzelf.
Hallo, die kun je niet zelf inbrengen hoor, dat moet een ander doen en vervolgens 10 minuten stil blijven liggen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:31 schreef agter het volgende:
[..]
die bolletjes die brian meegesmokkeld had, zullen nu toch wel op zijn...
Oh, Nadia had er toen nog een paar bij zich..in de vorm van zetpillen.
;-)
Ik heb mijn bril op gezet, en zit nu naar die kleine schermpjes te kijken op tien.tvquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die van mij ook nog steeds een beetje, heb alleen wazige streampjes zonder geluid.
Tja, in de goede oude tijd moesten ze nog stemmen over wie er een 'uitje' buiten de kooi kreeg...nu is het allemaal for free...flauw hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Starlie het volgende:
Gaat Amanda toch mee met de optredens? Heeft madam haar zin weten door te drijven?!
Op die enge Quintin hoeft hij echt niet jaloers te zijn, die gozer ziet niets in Liekequote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef coldstar het volgende:
Huub is echt jaloers..
Amanda gaat volgende week mee, ze had nog een freebee......quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:34 schreef Starlie het volgende:
Gaat Amanda toch mee met de optredens? Heeft madam haar zin weten door te drijven?!
Dat is heel normaal hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo, die kun je niet zelf inbrengen hoor, dat moet een ander doen en vervolgens 10 minuten stil blijven liggen.
Of is dat normaal, ik heb er geen verstand van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |