Op naar een para-Huub en een jaloerse Brian omdat zijn TV momentjes dan gedeeld moeten worden?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap gaat mee met Huub en Brian,
Hoe zou het zijn als Amanda ook mee naar het optreden gaat.
Dan is Lieke alleen thuis en mag dan de nieuwe miljonair binnenkomen
waar dieenebart het 20 december al over had ? Een nieuwe mijonair speciaal voor Lieke.
Dat is op zích niet zo gek natuurlijk, hij zal ook wel beseffen dat hij geen enkel talent heeft.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:47 schreef Py het volgende:
OP says it all.
Het is natuurlijk weer zaterdag. Brian is dan altijd al opgefokter omdat hij op moet treden.
En dan meteen even Selene eruit zetten. Maar weet je, uiteindelijk valt toch iedereen voor Brian en Amanda... en het lijkt me onmogelijk een type voor Lieke te vinden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap gaat mee met Huub en Brian naar het optreden in of bij Schagen.
Hoe zou het zijn als Amanda ook mee naar het optreden gaat?
Dan is Lieke alleen thuis in de villa en mag dan de nieuwe miljonair binnenkomen
waar dieenebart het 20 december al over had ? Een nieuwe mijonair speciaal voor Lieke.![]()
Dankje kan het filmpje alleen niet zien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:16 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, hij las jou kaart nog op is een filmpje van
Niet iedereen hoor, Dennis ging voor Amanda, maar viel uiteindelijk voor Nadiaquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan meteen even Selene eruit zetten. Maar weet je, uiteindelijk valt toch iedereen voor Brian en Amanda... en het lijkt me onmogelijk een type voor Lieke te vinden.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap gaat mee met Huub en Brian naar het optreden in of bij Schagen.
Hoe zou het zijn als Amanda ook mee naar het optreden gaat?
Dan is Lieke alleen thuis in de villa en mag dan de nieuwe miljonair binnenkomen
waar dieenebart het 20 december al over had ? Een nieuwe mijonair speciaal voor Lieke.![]()
Zou hij dat beseffen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is op zích niet zo gek natuurlijk, hij zal ook wel beseffen dat hij geen enkel talent heeft.
Goed gezien. Alleen toen hij er werkelijk niet meer onderuit kon, moest hij accepteren dat hij niet kon zingen. Maar voor het overige is hij een fabuleus dichter, gitaarspeler, rapper, etcetera etcetera.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:59 schreef Py het volgende:
[..]
Zou hij dat beseffen?
Volgens mij vindt hij zichzelf een wereldperformer. En de mier Amanda moet niet denken dat ze hem mag lastigvallen met haar steun, da laatste paar uur voor zijn optreden.
Kun je nagaan, ik was Dennis helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:54 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Niet iedereen hoor, Dennis ging voor Amanda, maar viel uiteindelijk voor Nadia
Ja voor een week iig welquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan meteen even Selene eruit zetten. Maar weet je, uiteindelijk valt toch iedereen voor Brian en Amanda... en het lijkt me onmogelijk een type voor Lieke te vinden.
Mij lijkt het onmogelijk mensen te vinden voor de anderen. Voor Lieke lijkt het me vrij simpelquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Tis gewoon een sukkel en een meeloper.quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed gezien. Alleen toen hij er werkelijk niet meer onderuit kon, moest hij accepteren dat hij niet kon zingen. Maar voor het overige is hij een fabuleus dichter, gitaarspeler, rapper, etcetera etcetera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |