quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Anita De Nennie opgeleid tot psycholoog met een psychodynamische analystische achtergrond)
Brian heeft meer dan 1 keer gezegd , dat hij zonder psychologe Anita De Nennie
niet meer in DGK had kunnen wonen.
En Brian bezoekt Anita De Nennie niet voor een Oxazepam-recept
dat kan alleen een huisarts of psychiater uitschrijven.
P.s.: Ik zocht op Google en vond daar een hele COS#2913![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:41 schreef Py het volgende:
Jaap mikt zijn straal precies in het putje en staat als een olifant te klateren
Is Brian al naar achter geweest voor zijn dagelijkse dosis?quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:46 schreef Py het volgende:
Amanda moet even nog over gisteravond beginnen.
Brian begint alweer para te worden omdat Amanda niet met de hond meeloopt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:48 schreef pullup het volgende:
En nu mag ze van Brian een stukje met de hond gaan lopen buitenWat is het toch een lieverd
Ha, ik schakel weer net op tijd in zie ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Volgens mij komt er straks wel weer ruzie tussen Brian en Amanda.
In de eerste instantie wilde ze dat echt wel, ze zal wel bonje hebben gehad met die schele latente homo van haarquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:43 schreef T-lex het volgende:
Amanda heeft duste horen gekregen dat Nadia niet oud en nieuw wil komen vieren. Ze wil komen maar dan tot 23:00. Dat is dus precies wat Brian al raar leek, dat ze niet om 0:00 bij Nix wou zijn.
Die deur gaat er misschien toch nog uitquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:50 schreef blomst het volgende:
Volgens mij komt er straks wel weer ruzie tussen Brian en Amanda.
Gatverdegatverdegatverquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:45 schreef Disana het volgende:
Lieke veegt haar neus af, er blijft een stukje snot hangen, ze steekt het in haar mond en kauwt.
Da's echt wat ik zag, sorry.
Ik hoor nèt een reclame op de radio:quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die deur gaat er misschien toch nog uit![]()
Ik ben er net op tijd bij
Nou Amanda, dan weet je wat je te doen staat: Dennis uitnodigenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:43 schreef T-lex het volgende:
Amanda heeft duste horen gekregen dat Nadia niet oud en nieuw wil komen vieren. Ze wil komen maar dan tot 23:00. Dat is dus precies wat Brian al raar leek, dat ze niet om 0:00 bij Nix wou zijn.
Moet je je eigen naam eens invullen, ik schrok schik me kapot toen ik mijn naam toetsten.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:44 schreef itsme het volgende:
Als je brian en pammetjes in typt op google krijg je ook heel wat hits en 2 Cossen.
[COS # 2794] Popcorn en pammetjes... op de bank filmkijken..
en
[COS # 3099] De deuren zijn nog heel
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:01 schreef Py het volgende:
[..]
Ik hoor nèt een reclame op de radio:
niet met de deuren slaan
niet met de deuren slaan
niet met de deuren slaan
niet met de deuren slaan
niet met de deuren slaan
niet met de deuren slaan
niet met de deuren slaan
niet met de deuren slaan
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:05 schreef maril het volgende:
[..]
Moet je je eigen naam eens invullen, ik schrok schik me kapot toen ik mijn naam toetsten.(wel met iets specifieks erbij)
afijn er is niemand uit lees ik, Jaap had wat mij betrefd de diepzinnigste uitspraak, Ik sta weer quit met jou Huub.
Lekker he, irriteren. Moet je ook eens opletten hoe hij zijn poot aan het dekbed afveegt elke keer als hij een hap van een broodje neemt.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:06 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit me gewoon te irriteren aan de manier waarop hij met zn arrogante bakkes de krant zit te lezen![]()
misschien te veel koffie op al
Jaap zei dat er tijdens de december-ontslagronde er niemand uit mocht,quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker he, irriteren. Moet je ook eens opletten hoe hij zijn poot aan het dekbed afveegt elke keer als hij een hap van een broodje neemt.
WAT!!??!!??quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker he, irriteren. Moet je ook eens opletten hoe hij zijn poot aan het dekbed afveegt elke keer als hij een hap van een broodje neemt.
Je vindt nog eens wat op Google.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:05 schreef maril het volgende:
[..]
Moet je je eigen naam eens invullen, ik schrok schik me kapot toen ik mijn naam toetsten.
afijn er is niemand uit lees ik, Jaap had wat mij betrefd de diepzinnigste uitspraak, Ik sta weer quit met jou Huub.
En hij haalt zijn neus luidruchtig op en hij knakt zijn knokkels.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik irriteer me er ook mateloos aan hoe hij de pagina van de krant omslaat
Ach die vlekken vallen niet op na de anale sessies en orale escapades van die 2.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:08 schreef Disana het volgende:
[..]
ja, hij las jou kaart nog op is een filmpje vanquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub wel verjaardagspost gehad?
Da's waar, pindakaas blijft pindakaas.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach die vlekken vallen niet op na de anale sessies en orale escapades van die 2.
Nou is Huub best grappig maar om hem nu met Charlie Chaplin te vergelijken is iets te veel eerquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:14 schreef Py het volgende:
[..]
Je vindt nog eens wat op Google.
Kwam laatst nog een jeugdfoto van Huub tegen bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ja de kaart van jouw kwam langs.Alleen hij was pikzwart gemaakt,je had zeker stoute dingen geschreven,wat Flens niet goed vond.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:11 schreef blomst het volgende:
Heeft Huub wel verjaardagspost gehad?
Oh wat gemeenquote:Op zaterdag 29 december 2007 14:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik zie het probleem ook niet. amanda laat haarzelf aftuigen, en ze klaagt er nooit over. dus waar maken wij ons druk om. als het haar niet bevalt belt ze toch gewoon naar achter om hem aan te geven, of maakt ze toch gewoon uit?
zolang amanda er niks om geeft kan ik niet wachten tot ie weer een keer los gaat op dat wijf.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, pindakaas blijft pindakaas.
Ik ben ineens een beetje miffelijk......quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's waar, pindakaas blijft pindakaas.
Ze hebben hetzelfde loopjequote:Op zaterdag 29 december 2007 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou is Huub best grappig maar om hem nu met Charlie Chaplin te vergelijken is iets te veel eer
Sorry, niet gehoord.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Hoor Ik Amanda nu net tegen Brian zeggen dat ze aan achter wil vragen of ze vanavond alsjeblieft mee mag met optreden?
af en toe wordt er iemand "uit het schript geschreven"" dus zou best eens kunnenquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:22 schreef Guuskeee het volgende:
Das leuk al die specualtie over hoe de finale zal gaan, maar er is helemaal geen sprake van een finale. Niemand weet wanneer de kooi gaat stoppen, je hoort er iig niks meer over in de media, en ook niet in de kooi zelf word niet begonnen aan een eindspel of zo.
Zoals vooraf al gezegd werd door Dhr de Mol, kan het wel tien jaar gaan duren, tis een kruising tussen een reality programma en een soap... iemand enig idee wanneer en hoe GTST eindigd? nee, want soaps stoppen niet.
Het klinkt als snurkenquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
Niet om aan te horen, die microfoon zo dicht op Mikey's beroerde ademhaling.
Maar natúúrlijk mag ze mee, ga daar maar van uitquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Hoor Ik Amanda nu net tegen Brian zeggen dat ze aan achter wil vragen of ze vanavond alsjeblieft mee mag met optreden?
Graagquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
lieke eruit omdat ze toch bij haar moeder wil zijn?
Maar Jaap ging toch ook mee? Dan zou er nog maar 1 miljonair in de villa achterblijven, lijkt me niet dat ze dat doen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar natúúrlijk mag ze mee, ga daar maar van uit
vies héquote:Op zaterdag 29 december 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
Niet om aan te horen, die microfoon zo dicht op Mikey's beroerde ademhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |